legerősebb tartományban tartsam a fordulatszámot váltások után hogy az autóm a leggyorsabb legyen.Ebben az évben nyertem East European Street Legal Car under 12sec AWD (EESLC) EB1. helyet esőben, nyertem a verseny kategóriáimat amiben elindultam az évben, de a legnagyobb verseny Dragracing Kiskunlacháza volt, ahol King of Europe EB-n is első lettem a kategóriámban úgy, hogy csak 5.-ként qualifikáltam és 4db Porsche 997 biturbo volt előttem, melyeket az egyenes kieséses szakaszban, lerajtolva, reakció időben megvertem. Fapuma vs. piros 997 Turbo EB 4-bejutás http://www.youtube.com ... Viperét, ahol életemben először vezettem automata váltós autót is és hátsókerék hajtásút is egyben, először, gyorsulási versenyen. Innen a sok zrika a videóban és Zoli aggódó tekintete és öröme amikor végigértünk probléma nélkül. (Persze nem nyomtam észnélkül, így is élmény volt).http://www.youtube.com/watch?v=ANxVZOH-Ir8King of Europe AWD under 12 EB 1.hely 2009 EESLC SSAWD EB 1.hely 2009 Dragracing OB S5 AWD 1.hely 2009 Dragracing sorozat S5 AWD 1.hely 2009 Fertőszentmiklós Autó6000 1.hely 2009 Kunmadaras S5 AWD 1.hely 2009 Kohári Zoli Toyota Celica elleni győzelem
Keresés
Találatok száma: 23- 2013.08.15.
- 2013.02.24. 13:01ellen is csatázni.Racing.hu: Mesélj az új autódról!Grózinger Zsolt: Amit most építünk az egy Nissan 200sx s13, aminek az eleje át lett építve egy frissebb Nissan 200sx S14a-ra. A motor az egy 2JZ (Toyota Supra). Ez darabokra lett szedve és minden alkatrésze erősítettre lett cserélve. Kb. 600-700 Lóerő között lesz valahol.Racing.hu: Hogyan néz ki a 2013-aséved? Milyen színekben fogsz menni? Kik a támogatóid?Grózinger Zsolt: A Magyar Profi Drift Bajnokságban fogok elsősorban indulni (www.drifting.hu). De el fogok látogatni egy-két King Of Europe versenyre is a környező országokba. A főtámogatóm