Keresés

Találatok száma: 104
Előző 1 / 6 Következő
  • 2017.04.27. 16:33
    Interjúk az egyesület MARB-os pilótáival a verseny után, ahol bő harminc kilométert tettek meg versenytempóban.Miként értékeled a hat gyorsból álló Kazár Rallysprintet? Voltak-e kalandjaitok? Ha újra rajtolhatnál tennél-e valamit másképp? Varga Csaba - Major Imre BMW M3Varga Csaba:- A Kazár Rallysprint, mind a szervezésben mind a pálya minőségében kitűnő volt, csak elismerően tudok nyilatkozni a versenyről, és a szervezőkről. - Igen, volt egy kalandosnak mondható szakaszunk, amikor megszűnt Major Imre navigátorommal a kapcsolat, mert  elment a „kihangosítás” az átbeszélőben ... essünk be.- Az eddigi megszokott technikán nem változtatnék. Nagyon jó Juhász Péter navigátorom tanító töltetű diktálása. Ja, és az időket nem szabad nézni,mert abból csak a baj van.Reklámpartnerek: Épkar Zrt, Kz Invest Kft., Inter Cars, Hauser Magyarország Kft., Formula Magazin, Targo Trans Kft., Xerotrans Kft., Marketing & Media One Kft., Tóth István E.V.- Hajósi Miklós -  Villámszer Kazár Rallye 2017.04.22-23. MARB futam a North Racing Team három rally-párosának a részvételével.Kazár Rallysprint

    MARB

  • 2015.04.07. 12:38
    Racing.hu: Hol voltál hétvégén Miki és mi történt veled?Kazár Miklós: A quad short track bajnokság idei nyitófordulóján szerepeltem Miskolcon, a salak arénában, ahol egy ütközés után elestem és eltört a bal felkarom. Racing.hu: A baleset után kórházba kerültél, mi történt ott veled? Hogy érzed magad most?Kazár Miklós: Mindketten kórházba kerültünk, engem megműtöttek, összeszegecseltek, ennyi van igazából, most már lábadozok, pihenek, de nem érzem magam most se túl jól. Pont úgy, mint, akit másfél napja megoperáltak. A fájdalmaim megvannak, amik egy ilyen esés és műtét után nem is csoda ... . Racing.hu: A rajt után történt nem sokkal az eset, te hogy láttad belülről? Kazár Miklós: Így van. Konkrétan a rajt utáni első kanyarban. Tömören összefoglalva egyszerűen belém jött egy lengyel srác. Oldalról belém vágódott. Racing.hu: Kit érzel hibásnak a történtekkel kapcsolatban? Láttad már azóta a motorod, hogy miként vészelte át az ütközést?Kazár Miklós: Versenybaleset volt, de ő volt a hibás.  Egy tizedmásodperc alatt történt minden. A lengyel versenyző kívülről egy olyan szöget akart megmotorozni, ami sportszerűtlen volt. A motort még nem láttam, nem tudom, hogy mi van vele.Racing.hu: Erős ... fiatalember vagy, de te sem vagy Superman. Egy csonttörés nagyjából hat hét alatt gyógyul, amennyiben semmi komplikáció nincs és az utólagos kezeléseket sem számoljuk. A Miskolc Rallye-ig három hét sincs hátra. Láttunk már csodát. Szerinted mennyi az esélyed, hogy ott legyél a rajtnál?Kazár Miklós: Fogalmam sincs. Nem tudom mi lesz, majd később kiderül, erről még most semmi konkrétumot sem merek mondani. Megpróbálunk mindent megtenni érte, hogy ott lehessünk a Miskolc Rallye-n. Ám ezúttal nem a pénz vagy egyéb dolgok miatt kényszerülünk esetleg távol maradni a megmérettetéstől, hanem emiatt a baleset és ... sérülés miatt. Az orvosok megtettek és megtesznek mindent, amit lehet, minden azon múlik, hogy az én szervezetem hogyan reagál a kezelésekre. Minden héten eljárok majd az orvoshoz, röntgenezünk, mindent megteszünk, ami tőlem telik. Sőt! Még annál is többet. Sokféle dolgot csinálunk, egy-két csodaszert és hókuszpókuszt is bevetünk, meglátjuk mire lesz elég. Nem zárom ki az esélyt az indulásra. Adok neki mondjuk 15%-ot. De ez csak esélylatolgatás. Egy versenyt lehet mínuszolni, nincs nagy gáz.  Racing.hu: Gondolom nem pont a hazai versenyed akartad mínuszolni…Kazár Miklós: Hát így van ez látod ... : ember tervez, Isten végez. Azt mindentől függetlenül szeretném elmondani, hogy nagyon szépen köszönöm a rengeteg érdeklődést, és jó kívánságot, amit kapok, nagyon jól esnek.Racing.hu: Kicsit beszélgessünk még a Miskolc Rallye-ról, mint lehetőségről. Hogy tetszenek a szakaszok, amik a versenykiírásban szerepelnek?Kazár Miklós: Ismerem őket jól, de a jelen helyzetemet nézve végképp megterhelő lehet nekem egy napra 12 gyorsasági szakasz. Nem tudom hogy bírnám… Racing.hu: Majd meglátjuk. Köszönjük, hogy a rendelkezésünkre álltál! A legfontosabb, hogy felépülj, amihez kívánunk mi is sok erőt, türelmet Az Eger Rallye-n a defektek keserítették meg a Maximmun Racing Team pilótájának, Kazár Mikinek az életét, de a Húsvét vasárnapi, miskolci quad idénynyitón még nagyobb átok súlytotta, egy ütközés után elesett és karját törte. A lábadozó quad és rallye bajnok pilótával, Kazár Miklóssal beszélgettünk, másfél nappal az eset és a műtétje után.Kazár Miklós Quad ORB Miskolc Rallye Kazár Miklós
  • 2014.05.25. 10:19
    Racing.hu: 2013-ban, amíg mehettek a WRC-k, addig ti is egy WRC-vel versenyeztetek. Ez a mezőny jelentős hányadával – de nem mindenkivel- szemben azért biztosított nektek némi technikai előnyt. Ez az idei Miskolc Rallye-ra mondhatni megszűnt. Helyezett e bármilyen nyomást rád az, hogy kiegyensúlyozottabbak lettek idén az erőviszonyok?Kazár Miklós: Igazából tavaly csak egyetlen versenyen, az Eger Rallye-n volt technikai előnyünk. Akadt a miénktől tavaly jobb kocsi is. Ez az évad szerintem nagyon hasonlít a 2012-es szezonra, amikor folyamatosan komoly csaták voltak, és ezekben sokszor csak ... tized vagy századmásodpercek billentették ide vagy oda a mérleg nyelvét. Jól ismerjük az ilyen helyzetet és örülünk neki, hogy jókat meccselhetünk az ellenfeleinkkel, nem érzek semmilyen különös terhet a vállamon emiatt. Ebben sokan vannak a segítségünkre, és nagy köszönettel tartozunk mindenkinek, aki segíti a munkánkat, lehetővé teszi, hogy ott lehetünk a versenyeken és buzdít minket. Partnereink, szerelőink, szurkolóink, nélkülük nem menne.Racing.hu: A miskolci futam után Bükfürdőn nem voltatok ott a pályán. Mi történt veletek? Akartok menni egyáltalán az OMRB-n?Kazár Miklós: Úgy volt, hogy ... verseny elébe nézünk, ami ugyebár nem mostanában volt utoljára idehaza. Örülsz e ennek? Mennyire érzed kihívásnak ezt a „régen volt újdonságot”?Kazár Miklós: Én szeretem a murvát és kifejezetten örülök neki, hogy lesz a fehérvári futamon. Szerintem még mindig jobban megyek rajta, mint az aszfalton. A szerelőim azt mondják, hogy át tudják építeni az autót murváról aszfaltra a verseny során, tehát ezzel nem lehet baj, mi pedig mindkét talajon a maximumra fogunk törekedni.Racing.hu: Miként készültök a versenyre?Kazár Miklós: Sok-sok edzéssel. Most is éppen tréningezek. Gyorsgyalogolok. Autós tesztünk ... csapat is nagyon komolyan veszi a felkészülést, rengeteget tesz mindenki azért, hogy flottul működjenek a dolgaink.        Racing.hu: Mint mondtad kezdődik a quad bajnokság. Gyönyörű négykerekes motoros eredménylistával büszkélkedhetsz már. Mik az idei motoros terveid?Kazár Miklós: 2013-ban megszereztem a hatodik quados bajnoki címem. 2014-ben is tervezek indulni a bajnokságban, ugyanúgy, mint tavaly KTM-el és szeretném megvédeni a bajnoki címemet. Érdekessége az idei sorozatnak, hogy négy futam lesz, ebből az egyik Lengyelországban, a lengyelek pedig minden futamunkon itt ... lesznek.Racing.hu: Te is hallottál arról, hogy Trencsényi Józseféknek megérkezett az R5-ös Ford Fiestája. Örülsz az új márkatársnak?Kazár Miklós: Igen, örülök. Józsi egy gyors és jó pilóta, most az N csoportot is megnyerte, gondolom, hogy tovább tud gyorsulni ezzel az autóval. Minél többen vagyunk, minél többen indulnak egy versenyen komolyabbnál komolyabb autókkal, annál jobb. Sajnos többen nem leszünk, de az biztos, hogy ezzel az autóval is nívósabb lesz a mezőny. Ez pedig szintén jót tesz a bajnokságnak.Salánki Gábor Kazár Miki nem az az otthonülős típus, akitől ha elindul a szobából a konyhába meg kellene kérdezni, hogy hová mész? Miki keményen edz, rengeteget quadozik, teniszezik, fallabdázik, beszélgetésünk közben is éppen gyalogolt, amikor telefonon elértük. Bár attól tartok gyalog sem sikerült volna elkapni az autó és motorsportban egyaránt sikeres pilótát. Sebaj! Ha úgy alakul, és üldözni kell, akkor legfeljebb egy Camping bringával hajtunk majd utána. Kazár Mikit  Miskolcról, Bükfürdőről és a soron következő Székesfehérvár Rallye-ról is kérdeztük.Kazár Miklós Szőke Tamás Kazár Miklós Szőke Tamás
  • 2014.03.18. 22:26
    Amikor eldőlt, hogy a magyar rally bajnokságban idén nem engedélyezik a WRC-k indulását,világossá vált a címvédő párosnak, hogy váltaniuk kell. Kazár Miki és Szőke Tomi, a Maximmun Racing Team kettőse , rengeteg lehetőség közül végül egy Ford Fiesta R5 mellett döntött. Igy vágnak neki az idei ORB valamennyi futamának. Az új technika egyszersmind az ismeretlenséget is magában hordozza, ami a nehézségek mellett izgalmat és kihívást vált ki mindenkiből.Ez egy mélyvíz, talán így lehet leginkább jellemezni a jelenlegi helyzetet fogalmazott Kazár Miki. Mi is támogattuk, hogy idén ne legyenek WRC-k ... a kisebb végsebességet, az viszont egy óriási pozitívum, hogy egy vadonat új, nullkilométeres autóban, a legújabb fejlesztésű technikában ülhetnek. A tavalyi gumiszállítójuk is megmaradt: a párost minden futamon Pirelli abroncsok repítik majd a cél felé, amelyet az autogumiplaza biztosít a számukra.Negyven lóerővel gyengébb az autó, kisebb a turbónyomás és más vezetési stílust igényel sorolta Kazár Miki. Van azonban számos tényező, ami az R5-ös mellett szól. Első érzésre egy R4-esnek felel meg, ám biztos, hogy a közeljövőben az ízlésünkre tudjuk majd formálni. Igyekszünk a lehető legtöbb Kazár Mikiéket az idei esztendőben egy vadonatúj Ford Fiesta R5 -ben láthatjuk versenyezni ! Kazár Miklós Szőke Tamás

    Rally OB

  • 2013.11.18.
    Szétlövéssel ült a trónra Kazár Miki A salakmotoros lebonyolítás alapján idén elindított Flat Track Quad Magyar Bajnokságot Kazár Miki nyerte meg. Izgalmas végjátékban, szétlövéssel bizonyult jobbnak, de a sorozat idei záró futamán mindvégig fantasztikusan motorozott a Maximmun Racing Team quadosa. Néhány nappal azután, hogy a Mecsek Rallyn megszerezte az újabb abszolút bajnoki címét, a négykerekű motoron is a legjobbnak bizonyult. A hazai sorozat utolsó viadalát a második magyar-lengyel csapatverseny keretében bonyolították le a miskolci Speedway Arénában. Kazár Miklós valamennyi ... . Kazár Miklós és Tóth Demeter között pontegyelőség állt fenn, ezért egy végső futamban ismét összecsapott egymással hazánk két legjobbja. Kazár Miki külső pályáról indulva, már az első kanyarban átvette a vezetést, amit végig meg is tartott, így ő lett a Flat Track idei bajnoka. - Nagyon örülök, hogy ez is megvan - tette hozzá a miskolci motoros. - Rendkívül izgalmasan alakult minden, hiszen ettől kiélezettebb nem lehet egy sorozat. Demével teljesen egyformán álltunk, ezért volt szükség a szétlövésre. Szerencsére jól kaptam el a rajtot, az élre álltam, innentől pedig csak arra figyeltem, hogy végig Kazár Miklós Maximmun Racing Team Quad
  • 2013.05.27.
    Lehet egy kicsit őrültködni A szezonnyitó Eger Rallyn, majd két héttel ezelőtt hazai környezetben is tökéletes hétvégét produkált Kazár Miklós. A Citroen Xsara WRC-vel induló címvédő két győzelemmel, maximális pontszámmal vezeti az idei rallybajnokságot. Mikinek ehhez a rajthoz tökéletes koncentrációra volt szüksége mindkét viadalon, most viszont eljött a lazítás ideje. A Maximmun Racing Team pilótája vasárnap a rallycross EB nyírádi futamán ül ismét autóba. Egy meghívásnak tesz eleget, aminek minden percét élvezni szeretné. - Öt rallyst hívott meg a rangos eseményre a szakágvezetőnk ... - árulta el a részleteket Kazár Miki. - Természetesen számomra is nagy megtiszteltetés, hogy néhány betétfutam erejéig részese lehetek az Eb-futamnak. Teljesen lazán, feszültség nélkül ülhetek be az autóba. Hogy milyenbe? Egy EVO IX-es Mitsubishit fogok terelgetni Nyirádon. Végre nem kell íven haladni, nem kell őrült versenyt vívni a másodpercekkel, lehet egy kicsit bolondozni ezen a napon. Szeretném élvezni ezt a lehetőséget, és a nézők kedvéért a látványra fogok törekedni. Egész biztos, hogy sokan lesznek a stadionban, ezért mindenkinek hatalmas élményben lesz majd része. Kazár Miki az örömautózás ... mellett természetesen szurkolni fog a magyar rallycrossosoknak, akikkel quados múltjából kiindulva nagyszerű kapcsolatot ápol. - Mózerral, Harsányival és Káraival is jó kapcsolatot ápolok, csak tisztelettel és barátsággal beszélhetek róluk. Nagyon drukkolok nekik, hogy jó eredményt érjenek el hazai környezetben - folytatta Kazár Miki. - A pályát ismerem, nem kell nagyon bemutatni, jó poén és remek vasárnap elé nézek. Lesz még egy érdekesség, hiszen Petter Solberg korábbi rally világbajnokkal versenyezhetek együtt, ami szintén nagy megtiszteltetés. Úgy tudom, hogy a norvég kiválóság egy Lada VFTS-ben Kazár Miklós Maximmun Racing Team Rallycross
  • 2013.05.14.
    gyorsaságit kétszer is megnyerte a Maximmun Racing Team párosa, vasárnap az Ózd környéki pályákon négyből háromszor bizonyultak a legjobbnak. Végül közel egy perces előnnyel nyerték meg a versenyt, így a miskolci Városház Téren önfeledten pezsgőzhettek. - Rendkívül nehéz hétvégén vagyunk túl, de szerencsére minden tökéletesen alakult - fogalmazott a borsodi rallys hétvége után Kazár Miklós. - Korom sötétben kezdtük a versenyt, ami igazi kihívás, komoly feladat volt mindenki számára. A poros, köves felhordásokat ugyanis máshogy lehetett látni, mint nappali fényviszonyok között. Szerencsére sikerült ... megoldanunk, nagyon jó lámpasorral rendelkeztünk, ami sokat segített a gyorsokon. Ésszel autóztunk, betartottuk a taktikai elképzeléseinket, ami a végső sikerhez vezetett. Nagyon koncentráltak voltunk, a 140 kilométer alatt még csak megsem csúsztunk. Egy kicsit elfáradtunk a végére, de nagyon jó érzés volt Miskolcon, a saját városomban ünnepelni. Kazár Miklós és Szőke Tamás a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn a miskolci önkormányzat különdíját is átvehette, amit a legeredményesebb helyi versenyzőnek ajánlottak föl. A bajnoki pontokat tekintve pedig újabb komoly lépést tett előre a Maximmun Racing Team ... ott sem gondoltam azt, hogy Miskolc után pontveszteség nélkül állunk majd a sorozatban. Azt viszont tudjuk, hogy közel sincs még vége. Egy pillanatig sem engedhetünk ki, hiszen az újabb és újabb részsikerek vezethetnek a végső siker felé. Kazár Miklós szerint észjátékot nyertek meg a bükki pályákon és az Ózd környéki utakon. Folyamatosan az élen autóztak, a legnagyobb különbség azonban a végére alakult ki. - Ehhez nyilván az is kellett, hogy Herczig Norbiék két defekt miatt gyengébb időt érjenek el a végén - folytatta Kazár Miklós. - Az viszont valóban igaz, hogy végig az élen álltunk ... kellő önbizalmat adhat Mikiéknek a folytatásra. Ráadásul két hónap múlva egy murvás hétvége következik Veszprémben. Kazár Miklósról köztudott, hogy a lazább útfajtát jobban kedveli, ráadásul a három aktív hajtás miatt a Xsara WRC-nek is fekszik majd az a verseny. Úgyhogy a két győzelem után, tovább támad majd az éllovas páros a bakonyi nyárban. A 19. Mojito Lemon Miskolc Rally végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 1:12:21,5 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +57,8 3. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:48,5 4. Krózser Menyhért, Papp ... Észjátékot nyertek Miskolcon Vasárnap este különleges élményben lehetett része Kazár Miklósnak. Néhány kilométerre az otthonától, a saját városában ünnepelhették a szurkolók, a versenytársak és a csapattagok. A sikert természetesen nem adták ingyen: kőkeményen meg kellett dolgozni azért, hogy Eger után, a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn is győzelmet ünnepelhessen. A Citroen Xsara WRC a bajnokság második futamán is tökéletesen működött, az eltervezett taktikát pedig Miki és Tom tökéletesen végrehajtotta. Az első napon az éj leple alatt Lillafüred és Mályinka között a 23 kilométer hosszú Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.15.
    Győzelem a királdi körön Kölcsönautóval is a leggyorsabb volt Kazár Miklós az idei esztendő első rallysprint futamán. Az I. Suzuki Kaiser Ózd Rallysprint M (meghívásos) kategóriáját ugyanis a Maximmun Racing Team pilótája nyerte meg. A 15 kilométeres királdi körgyorsaságin Kiss Viktor R4-es Mitsubishijét terelgette a bajnoki címvédő, méghozzá rendkívül eredményesen. A három szakaszból kettőt megnyert, így összetettben is ő bizonyult a legjobbnak. - Egy körben kétszer láthatták a nézők ezt a versenyautót - kezdte az élménybeszámolóját Kazár Miklós. - Először Viktor vezetett, utána pedig ... én. Gyakorlatilag felkészülés nélkül ültem be, a rajt előtt ugyanis csak száz métert tudtam menni az R4-essel. Ettől függetlenül természetesen nem volt gond, egy kicsit a tavalyi emlékek törtek elő bennem. A Szilveszter Rally óta nem ültem Mitsubishiben, jól esett egy kicsit visszatérni ehhez a márkához. Az első körben sikerült bemelegedni, utána pedig már rendes versenytempóban közlekedtem. Örülök, hogy sikerült nyerni, de ezen a napon tényleg a közönségnek autóztam. Nagyon sokan voltak kint a pálya szélén, remek időben, kimondottan jó színvonalú sprintverseny részese lehettem. Kazár Miklós ... szerint több szempontból is fontos volt, hogy részese lehetett az új sorozat nyitányának. Elsődlegesen Kiss Viktornak igyekezett átadni a tudásából, hiszen a magyar bajnok korábban is hangsúlyozta az utánpótlás nevelés szükségességét. Másrészt a közelgő Miskolc Rally egyik gyorsasági szakaszát is felmérhette, az ORB második futamán ugyanis ezt az utat használni fogja az élmezőny is. Harmadrészt pedig a magyar élmezőnyből olyan mezőny gyűlt össze, amiből ő sem szeretett volna kimaradni. - Tényleg nagyszerű ez az új kezdeményezés - folytatta Kazár Miklós. - A rendezés szempontjából minden ... engedi és lesz rá ismét lehetőség, akkor szívesen indulok el egy-egy sprintversenyen is. Az I. Suzuki Kaiser Ózd Rallysprint M csoportjának a (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós 2. Hadik András, Balla Nikoletta 3. ifj. Béres József, Répás Zoltán 4. Balogh János 5. Budavári Zoltán, Kulcsár Csaba 6. Lencse Zoltán, Hofbauer Tamás (Mitsubishi Lancer R4) 22:15,30 (Subaru Impreza) +6.9 (Subaru Impreza) +8.5 (Mitsubishi Lancer EVO IX) +13.1 (Mitsubishi Lancer EVO VII) +42.4 (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:28,6 Kazár Miklós Maximmun Racing Team Rallysprint
  • 2013.04.09.
    Tökéletes csapatmunka volt Közel negyvenöt másodperces előnnyel nyerte meg a magyar rallybajnokság nyitó futamát Kazár Miklós és Szőke Tamás. A Maximmun Racing Team kettőse a 9. Eger Rallyt végig uralva szerezte meg a maximális pontszámot. A Citroen Xsara WRC-vel a miskolci pilóta és régi-új navigátora tízből nyolc gyorsasági szakaszt húzott be, köztük az utolsót is, ami plusz öt pontot jelentett a futamgyőzelem mellé. - Az utolsó körben már óvatosan mehettünk volna, de nem volt szívem visszaengedni a gázpedált - mesélte az élményeit a futam után Kazár Miklós. - Nem akartam kizökkenni a ... beljebb és beljebb engedtem az autót, de ettől is több van benne. Nagyszerűen rendezett szezonnyitó után vagyunk, és az élmezőny is remek csatát vívott egymással. A hazánkba ismét visszatért WRC-k és az S2000-es autók csatája pedig külön pikantériát jelenthet ebben az esztendőben. Nagyon boldog vagyok, hogy a tavalyi bajnoki cím után ilyen jól kezdtük az új idényt is. Ezért pedig nagy-nagy köszönet jár az olasz csapatunknak és a francia mérnökünknek, akik egy nagyon gyors és megbízható technikát bocsátottak a rendelkezésünkre. Szőke Tamás szája is fülig ért az egri célban. Kazár Miklós régi-új ... gondoltuk, hogy az elején még ismerkedni kell a technikával, de nagyon hamar ráéreztünk a Xsara WRC-re. Utána pedig egy hatalmas örömautózás volt, szerintem nem csak gyorsan, hanem látványosan is közlekedtünk a hevesi utakon. Kazár Miklós külön hozzátette: úgy véli, hogy a magyar rallysport egy hatalmasat lépett vissza a négy-öt évvel ezelőtti állapotához. Azokhoz az időkhöz, amikor több tízezer ember volt kíváncsi a mezőnyre és a királykategóriás autókra. - Már most látszik, hogy a nézők a WRC-kre kíváncsiak - folytatta az egri futamgyőztes. - Az embereket olyan dolgok érdeklik, amit a hétköznapokon ... nem láthatnak az utcán. Ezek az autók pedig ilyenek. A hangjukkal, a durrogásukkal, és az óriási lángcsóvákkal igazi kuriózumnak számítanak. A Citroen pedig a mi esetünkben sem okozott csalódást. Óramű pontossággal működött, ez pedig elengedhetetlen volt ehhez a sikerhez. A kellő alaphangot tehát sikerült megadnunk, de tudjuk, hogy nagyon hosszú a bajnokság. Az biztos, hogy az egri siker után, különös érzésekkel készülünk a következő futamra. Május második hétvégéjén ugyanis szűkebb otthonunkban, Miskolcon bizonyíthatunk. A 9. Eger Rali (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    Ismerkedés és pontgyűjtés Szerdán este megérkezett Olaszországból a Citroen Xsara WRC, amely egészen a 9. Eger Rally végéig Kazár Miklóst és Szőke Tamást szolgálja majd. A bajnoki címvédő és régi-új navigátora a teszten tovább barátkozott a technikával, hogy az idénynyitó hétvégén minél eredményesebben szerepeljenek. Kazár Miklós szerint nagyon sokat jelent, hogy már volt egy randevújuk a WRC-vel, így már sejtik, hogy mire számíthatnak. - Nagyon pozitív élmény volt számunkra az olaszországi teszt - tette hozzá a bajnoki címvédő. - Ezek az autók úgy vannak kialakítva, hogy könnyen ... mindenkinek megmutatni a hazánkban most debütáló versenyautót. Kazár Miklós szerint is kuriózum lesz ebből a szempontból az előttünk álló hétvége, aminek egy igazi nemzetközi csapattal vágnak neki. - A mérnökünk nem olasz, hanem francia lesz - folytatta mosolyogva a tavalyi abszolút magyar bajnok. - Nagyon érti az autót, kisujjában vannak a beállítások. Erre szükség is lesz, hiszen csak így lehet esélyünk ismét a bajnoki címért harcba szállni. Rendkívül nehéz év vár ránk, a tavalyi ismeretében nyugodtan mondhatom, hogy apró dolgok dönthetnek majd a sorozat végén. Természetesen igyekszünk majd a Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team Rally
Előző 1 / 6 Következő