Silviával, a második helyen pedig a cseh Dominik Kouba végzett egy újabb BMW E46-al. Boldog a driftrajongó lelke, amikor egy igazán, nagyon japán autóval jutnak el az aranyéremig. Így ezen a versenyen minden drift bolond ujjonghatott. Az első helyre az az olasz Luca Fuschini került, aki egy Mazda RX-7-el versenyzett és ezt a versenyest megelőzően az Olasz Drift Bajnokság első helyét is bezsebelte.Mind a versenyzői, mind a nézői és mind a szervezői oldal nagyon elégedett, csodálatos versenyhétvégét zárhatott a Drift Games-el a Hunakamo, méltó nyitás erre a szezonra. Ami nemsokára robog is tovább
Keresés
Találatok száma: 28- 2020.05.07. 12:12szombatonként és vasárnaponként. Az egyes futamokra a 24 legjobb időt teljesítő versenyző kvalifikál, akik 12 fős versenyeken csapnak össze, majd ezekből a 6-6 legjobb jut tovább a következő futamra, amelynek a rajtsorrendjéről külön időmérő dönt. A futamokon a versenyzők pontokat kapnak (a szezonzárón dupla pontozás lesz), aki pedig a legtöbb pontot gyűjti a szezon során, az lesz a végső bajnok. A virtuális pályán a japán SUPER FORMULA Series versenyautóival zajlanak majd a küzdelmek. A GRT-s fiuknak a virtuális világban igazán kellemes irányban kell majd elmozdulniuk a valódi versenyautós
- 2018.01.19. 11:35komolyan, igen, ez okozhatja. Majd pillanatok alatt felkutatta a neten valami hondás zeg-zugban, hogy mit is kell ilyen esetben likvidálni. Gondolom valami japán tuning oldal videója lehetett. Mint a filmekben mikor az izzadtság az épp robbanni készülő bomba vezetékei közé csöpög a főhős homlokáról, és gondolkozik, hogy melyik kábelt csippantsa el. Aztán megöleli és megcsókolja a hősnő mellékszereplőt. A mi akciónk is épp ilyen volt. Nem robbant. Ezután működött. Ezúton is hálás köszönet a segítségért. Amíg mentetek, hogy éreztétek magatokat?- Az első körben nem volt hátul esőgumink. A
- 2014.04.04. 12:39adnak oda januárban. Új az autó, a gyártó a neves olasz manufaktúra, a JAS Motorsport. Ez nem egy kínai futószalag, de még csak nem is győri. Megfeszülnek ők is, hogy a legjobbat nyújtsák, a japán vezetőknek ők felelnek a projekt sikeréért. A szűk kapacitás mellett ne felejtsd el, hogy ezek egyedi, kézzel összerakott modellek! Nincs mese, minden privát alakulatnak tudnia kell a helyét. A gyári versenyzők előttünk vannak, lesznek, voltak, kész, passz! Soha nem ígérték az ellenkezőjét. Így kell kalkulálni mindent és nem bosszankodni. Amúgy, nincs annyira késő, még nem megy a futam. Sokat edződtünk
- 2013.07.24.
- 2013.04.17.
- 2013.02.18. 12:54ajánlom, de jöhet egy csöpp Mercedes is, kell persze japán fűszerezés is, arra tökéletes egy-két Nissan és Toyota, de nem árt bele némi amerikai ízfokozó, mondjuk egy Mustang, és egy-két különleges ízesítő, mint például a Ford. A saláta elkészítése roppant egyszerű! Tölts fel egy gazdagon aszfaltozott katlant, tedd bele a vasakat és határozott mozdulattal kezdd el terelgetni őket. Nem gond, ha füstölni kezdenek, vagy majdnem egymáshoz érnek, annál szebb lesz az eredmény. A saláta díszítésére használj bójákat és zászlós figurákat. Ugye nem is ördöngösség? (Még egy apró megjegyzés: minél füstösebb
- 2013.01.15. 11:01, vagy hondázzak, de mégis a japán vas mellett döntöttünk. Racing.hu: Más világ a két autó. Hogy ízlett neked a bajor? Porkoláb Gergő: Nem kérdés: tényleg más világ a két autó. Nem mondom, hogy rossz volt, elboldogultam vele, de igazából jelenleg nem találtunk a BMW-nek megfelelő kategóriát a Rallye2-ben. Nehéz vele elindulni, F csoportban pedig nem szeretnék menni, az A/N-ben viszont ott leszünk és garantáltan fogják még a vetélytársaink vakargatni miattunk a fejük búbját. Ezt megígérhetem. Salánki Gábor (A cikk eredetileg a www.rallye2.hu oldalon jelent meg.)