Racinges srácok újjá varázsolták az autót, Friciék pontszerző helyre szerettek volna zárkózni. Bár ez sem teljesen úgy sikerült, ahogy szerettük volna, Frici az elején óvatos volt, mert kiderült, hogy a háta azért megsínylette a balesetet. Két kör kellet, mire kiheverte az esést és visszaszerezte az önbizalmát, ami nem volt könnyű, mivel annyira felhordásosak voltak a pályák. A utolsó körben azonban nagyjából tudta azt az eredményt hozni, amit szeretett volna egész nap és így az ORB 13. helye mellé a Power Stage 4. helye után is pontokat kapott!Vizelli Karcsiék a 2. napi első gyorson estek be és bár Turán Frigyes Várkonyi Szabolcs ifj Vizelli Károly
Keresés
Találatok száma: 19- 2015.04.13. 23:16Racing.hu: Kezdjük az évet a legelején. Hogy sikerült az egri felkészülésetek?Ifj. Vizelli Károly: Rengeteget készültünk az évadnyitó futamra, illetve az egész évre. Elhatároztuk, hogy maximálisan odatesszük magunkat a minél jobb eredmény elérése érdekében. A gondolatokat a tettek követték, rengeteg időt töltöttünk a műhelyben is és véleményem szerint sikerült is egy elég jó beállítást találni a kocsira és az külön örömmel tölt el, hogy egy remek futómű van alattunk. Valamint végre jó fék is került az autóra! Eddig nem szántunk rá elegendő időt, emiatt a kelletténél gyengébben muzsikáltak a ... vissza Egerbe. Hogy éreztétek magatokat, hogy tetszett az év első versenye?Ifj. Vizelli Károly: Az Eger Rallye az nekünk az egyik best of verseny, nagyon kedves számunkra. Sikerült jó itinert írnunk és pontosítani mindent, remekül összeállt a csapatunk, flottul működött minden. Tetszettek a pályák, rendkívül jó minőségűek voltak az utak. Talán egy kicsit túl jók is voltak, mi jobban szeretjük a felhordásos keskeny szakaszokat. Racing.hu: A felhordás, vagy, ahogy sokan mondják a zizi hiányára itt azért nem lehetett panaszod…Ifj. Vizelli Károly: Így van, de szerintem nekünk jobban fekszenek a szűk ... , egy sávos utak felhordással kombinálva. Az sokkal technikásabb. De ez is jó volt. Örültünk, hogy ott lehettünk, viszont a balesetek nagyon elszomorítottak minket.Racing.hu: Hogy bírta a vadi új technika a „bejáratást”?Ifj. Vizelli Károly: Semmi baj nem volt az autóval, minden tökéletesen működött. Ebben nagy szerepe volt a szervizeseknek, a támogatóknak, és a Korda Racing-nek, jó, hogy mindannyiukra bármikor számíthatok. Racing.hu: Gondolom ezek után könnyebb lesz a miskolci felkészülésetek.Ifj. Vizelli Károly: Igen, de van munka most is gazdagon. Átnézzük minden részét a VFTS-nek ... , revíziózzuk a váltót a difit a kuplungot. A nagyobb műszaki munkák mellett az ülés beállításával kell majd bíbelődnünk, mert az egri verseny előtt egy nappal érkeztek meg a frissen vásárolt ülések és nem sikerült őket pontosan beállítani. Két gondom volt velük az Eger Rallye-n: nagyon közelről és nagyon magasról vezettem, na ezen fogunk most állítani. De nem vészes, megoldjuk ezt a felkészülést is.Racing.hu: Milyen emlékeid vannak a miskolci versenyekről? Ifj. Vizelli Károly: A Miskolc Rallye-ról általában csak jó emlékeim vannak, viszont a mostani pályákat nem ismerem, nem mentem még rajtuk. Racing.hu ... : Igen, jól látod erre akartam kitérni. De azért egy videózást már csak megejtettél a témában?Ifj. Vizelli Károly: Véleményem szerint egészen embert próbáló pályákkal várnak minket a miskolci rendezők az idén. Várom már és készülünk rájuk nagyon, biztosan másabbak lesznek, mint az egri szakaszok. Egertől sokkal technikásabbnak tűnnek, igazi rallye pályák benyomását keltik. Kíváncsi vagyok, hogy élőben mit mutatnak ezek a gyorsasági szakaszok. Racing.hu: Milyen eredménnyel lennétek elégedettek a célban?Ifj. Vizelli Károly: A legfontosabb, hogy baleset és lehetőleg technikai hibáktól mentesen célba Ifj. Vizelli Karcsiék alaposan odatették magukat a 2015-ös évre, hiszen maximálisan felkészítették Lada VFTS-üket. Az utolsó kis csavart is újra cserélték a vilniuszi technikában és végre egy tökéletes hátsó féket is beújítottak az orosz vas alá, ami reményeik szerint sokat segít majd nekik az évad során a rövidebb féktávok és a nagyobb kupák begyűjtésében. Ifj. Vizelli Karcsival beszélgettünk az Eger és az előttünk álló Miskolc Rallye-ról. Rallye2 Ifj. Vizelli Károly Lada Lada VFTS Eger Rallye Miskolc Rallye ifj Vizelli Károly
- 2015.04.01. 10:45Vizelli Károly és Nagy Péter második hellyel indította az évadot, Szabó Árpád és Borsfai Dávid a Citroen C2 R2Max-szal már első versenyén a dobogón ünnepelhetett.Az előzetes várakozásoknak megfelelően hatalmas érdeklődés övezte az Országos Rally Bajnokság 2015-ös szezonnyitó futamát, több tízezer néző kísérte figyelemmel a heves megyei pályák mentén az idei Eger Rallyt. A Korda Racing az előzetes tervekkel ellentétben, végül mégsem tudott mind a négy versenyzővel rajthoz állni, adminisztrációs okok miatt ugyanis Czézinger Kristóf és Szőke Nikolett nem rajtolhatott el a várva várt szezonnyitón ... alkalmat, hogy az egész csapat nevében őszinte részvétünket fejezzem ki tragikus balesetben elhunyt versenyzőtársunk, Szabó Attila hozzátartozói részére. Nagyon büszke vagyok a srácokra, hiszen nagyon erős mezőnyben mutatták meg, hogy komolyan számolni kell velük. Vizelli Karcsiék nemcsak a halálcsoportban alkottak kiemelkedőt, de a Mitsubishiktől és BMW-ktől hemzsegő abszolút mezőnyben is remekeltek, Szabó Árpi pedig már első versenyén dobogóra állhatott a 17 párost számláló kategóriájában, mindkettőjüknek jár a gratuláció! Örülök, hogy Régi Petiék is pályáról-pályára tudtak gyorsulni, ami ... mindenképp biztató a jövőre nézve. Sajnos Czézinger Petiék önhibájukon kívül most nem tudták megmutatni gyorsaságukat, de remélhetőleg Miskolcon már senki és semmi sem akadályozhatja, meg hogy versenybe szálljanak.Vizelli Károly/Nagy Péter: A tavalyi szezon után nagy reményekkel vártuk az idei évet és a szezonnyitó Eger rallyt, úgy gondoltuk az eddigieknél több időt és energiát kell fektetnünk a versenyzésbe, ha jobb eredményt akarunk elérni. Ez így is történt, próbáltunk fejleszteni pár dolgot és a verseny előtti két hétben több időt töltöttünk a garázsban, mint amennyit aludtunk volna. Úgy érzem a ifj Vizelli Károly Régi Péter Szabó Árpád
- 2013.08.13.
- 2013.08.13.
- 2013.04.03.Car-Tools Kft Car-Tools Kft HBRK ASE Léta RAISE MAFC AMS Maricsek Team Speed Rallye Team Speed Rallye Team Tápió Ment AMSE Truck-Power Kft Antalffy Motorsport Kft Berecz Rally Team Budatech MSE Calibra SE Falcon RSC Ivanics Rally és MSE Léta RAISE Teherati 2006 kft Top Driver SE Ruszó Krisztián Papp László Tarr Zsolt ifj Kerék György Gyenes András Tajti Árpád Hibján József Szilágyi Géza Molnár Ferencz Határ István ifj Antalffy György Szabó "Laca" Üveges Sándor Jobbágy Péter Bodogán Ferenc Dékány János Fábián Dániel ifj Vizelli Károly Vankó Zoltán Forgács István Spák Zsolt Szabó ... EGER Rallye 2013 RTE Bajnokság 1. futam ÁTVÉTELI IDŐ LISTA A gépátvételi idő:- Vezető Erdélyi György Pucsok Gábor Gazda József Fenyvesi Gábor Kerekes László Tamás ifj Kanyik Antal Pochlopien Rafal Ábrahám Zoltán ifj Vincze Ferenc Domonkos László ifj Cseh Vilmos Vincze Márton Borbás Szabolcs Velenczei Ádám Móricz József Bodor Tamás Kicsák Attila Lajosházi Csaba Marozsi Zsolt Markó Gergely Gönczöl Ferenc Hevesi István Nagy Mátyás Strider Zoltán Nyilas András Lukács András Bíró Gergő Csomós Miklós Tőzsér Áron Tajmel Tibor Kun Gábor Landherr Zoltán Dorkó András Novák Balázs Buránszki József Eger Rallye Rally