System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 12
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.11.23. 09:05
     Ezek közül az első a sorban a horvát „Mikulás” rallye, a Santa Domenica Rallye Show, amin a csapatból csak Várkonyi Szabolcs vesz részt egy Mitsubishi EVO IX-el, egy a rali más területén világszínvonalon közreműködő navigátorral, Makai Gerivel, aki a napokban az év WRC fotója díját is megkapta Ausztráliában. Várkonyi Szabolcs: Bár még mindig keveset mentem vele, de nagyon szeretem a Mitsubishit murván vezetni, ott az igazi élmény. Nagyon szeretem ezt a versenyt is, a horvátok itt is kitesznek magukért, remek, hangulatos rajtceremónia a fő téren, tűzijáték, stb. Harmadszor veszek részt a ... versenyen, így a pályák már ismerősek, idénre csak nagyon picit változtatott a rendező. Az autó jobb lesz, mint tavaly, így szeretném a kategóriánkat megnyerni. Nyilván a sok R5-ös kocsi mellett (még egy WRC is lesz) nem rúghatunk labdába, reálisan az összetett 6. hely lehet a cél, amennyiben mindenki célba ér, de idén mindenképpen szeretnénk a horvát bajnokot magunk mögé utasítani! Bár a navigátor debütáns lesz, nagy izgalommal várja rajtot. elmondhatjuk, hogy profi itinerből fogunk menni, hisz erre az alkalomra személyesen Thierry Neuville adott Gerinek Ausztráliában egy Hunday-os itinert, benne

    Rally

  • 2015.04.15. 22:43
    Shakedown. Ezen kötelező-e az indulás, illetve ti indultok-e rajta? - Nem kötelező, de biztosan megyünk rajta, főleg, mert az első gyorsasági része, így jó, ha ember versenyautóval is látja a verseny előtt.Az Opatija-i pályák általában "egy" sávosak. Volt-e hasonló az Eger Rallyn esetleg?- Ezek a Horvát pályák nyomokban sem hasonlítanak az Eger Rallye-hoz. Tempós, de kanyar-kanyar után, fehér aszfalton, van benne nagyon keskeny, de autópálya minőség és szélesebb is.A Mitropa Rally Cup versenyein nem nagyon találkozni "kamiongumi méretű Lassítókkal, Tőre rakott gumikkal, Terelőkkel, viszont ezek nélkül ... is élvezetes autózást lehet véghezvinni. Szerinted is autózhatóbb egy olyan szakasz, ahol természetes "terelők" vannak?- A lassítóknál szerintem több fékbetétet használunk el, mint az összes kanyar előtt, így jobban szeretem, ha nem kell azokat kerülgetni.Tervezel-e autó cserét esetleg a 2015-ös versenyévadod hátralévő részére, ha igen milyen autóra is esne legszívesebben a választásod és miért?- A Hondával az Ír verseny volt az utolsó, nagyon szerettem, de eljárt felette az idő. Az Opatija raliig nem sok idő van, így kérdéses, hogy mit tudunk ilyen hamar intézni, de vagy egy R2-es, vagy egy

    Rally, Mitropa kupa

  • 2014.10.03.
    . „Elmarad a Budapest Rallye és gyorsan ezt a versenyt néztük ki helyette. Összességében egy nagy kihívás lesz, mindkettőnk számára, mert hosszú a futam és beletartozik a Europian Rally Trophy-ba, valamint a Közép európai Rallye Bajnokságba is. Biztos jó lesz! Szeretünk menni és Kassa után ez a lehetőség adódott. Szeretjük a horvátokat, ott még építgetik a ralit, szeretettel várnak mindenkit!” A pályákat illetően nincs sok tapasztalata a kaposvári pilótának, azt viszont biztosan tudja, hogy „fehér” aszfalton fognak száguldani, ami extra kihívást jelent, ha esik majd az eső. „Tavaly mentem az Opatia ... Kedves Partnerünk! A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal – Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán. A verseny központja az Isztriai - félsziget meseszép kikötővárosa, Porec. A két versenynap alatt 14 szakasz és 192 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Előzetesen a Croatia Rally nem szerepelt Kovács Antalék programjában, de a Budapest Rally törlése miatt lehetőségük nyílt elindulni a poreci futamon ... Rally-n és két szakasz most is bent van a programban, igaz most ellentétes irányban. Azt kell tudni, hogy ezek a szakaszok fent vannak a hegyekben és ilyenkor ősszel megállnak a felhők, szinte mindig esik az eső. Nagy valószínűséggel most is így lesz. El tudom képzelni, hogy lent a szervizparkban 26-27 °C lesz, fent a gyorsaságikon meg esős pályákon fogunk autózni. Ami tovább nehezíti majd a dolgunkat, hogy Porecben kettő tréningből lehet menni, mert az ERT-n ugyan azok a szabályok, mint az ERC-n. Mi csak a horvát bajnokságban indulunk, tehát az eredményünk nem számít majd bele az ERT-be, de ... elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.” A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll. „Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soron Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.10.01. 08:22
    lehetőség adódott. Szeretjük a horvátokat, ott még építgetik a ralit, szeretettel várnak mindenkit!”A pályákat illetően nincs sok tapasztalata a kaposvári pilótának, azt viszont biztosan tudja, hogy „fehér” aszfalton fognak száguldani, ami extra kihívást jelent, ha esik majd az eső.„Tavaly mentem az Opatia Rally-n és két szakasz most is bent van a programban, igaz most ellentétes irányban. Azt kell tudni, hogy ezek a szakaszok fent vannak a hegyekben és ilyenkor ősszel megállnak a felhők, szinte mindig esik az eső. Nagy valószínűséggel most is így lesz. El tudom képzelni, hogy lent a szervizparkban 26 ... -27 °C lesz, fent a gyorsaságikon meg esős pályákon fogunk autózni. Ami tovább nehezíti majd a dolgunkat, hogy Porecben kettő tréningből lehet menni, mert az ERT-n ugyan azok a szabályok, mint az ERC-n. Mi csak a horvát bajnokságban indulunk, tehát az eredményünk nem számít majd bele az ERT-be, de elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.”A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal - Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán.

    Horvát Bajnokság

  • 2014.09.19.
    Országos Horvát Rally Bajnokság 2014 1. Moslavina Rally- Kutina Várkonyi Szabolcs-Berendi Dávid- Honda Civic Type R3 Egyesületünk, az AK Delta Sport rendezésében debütált ez a verseny Magyarországhoz aránylag közel, remek, soha nem látott pályákon, melyek nagyon tempósak, néhol keskenyek erdőben, néhol kétsávosak falvakon keresztül tiltáson!!, szóval minden volt bennük, ami egy jó és izgalmas versenyhez kell, sajnos kivéve a mezőnyt, ami elég szegényes volt, bár az eleje egész erősre sikeredett, kiegészülve Hideg Krisztiánnal és Maricsek Mikivel. A shakedown remekül sikerült az ... extrém gumikon Sebaljnak és elmondása szerint remekül vizsgáztak. De sebaj, remek felkészülés volt az elmaradó BP rallye-val egyidőben megrendezésre kerülő Croatia Rallye ERT futamra, bár előtte még szaladok egyet a horvát hegyi Európa Bajnoki futamon, ahol írd és mondd, 270 induló lesz,ajánlom a magyar nézőknek, hogy látogassanak ki a Porectől kb. 20 km-re lévő versenyre!! Köszönjük a szponzoraink támogatását: Hetech, Hortiservice, Truck Parts, Airvent, Riwax, Di-fer, Villumen, Honda Éles, Hankook Horvát Rali Moslavina Kutina Honda AK DELTA SPORT Rally
  • 2014.09.15.
    Kedves Partnerünk! A hétvégen Kutinán és környékén rendezték a Horvát Rally Bajnokság harmadik fordulóját, a Rally Moslavina-t. A horvát futamon a Maricsek Racing Team is képviseltette magát, Maricsek Miklós mellett ezúttal Csáki Richárd foglalt helyet a jobb oldalon a Mitsubishi Lancer EVO VI/IX-ben. A fiúk derekasan helytálltak, hisz az abszolút 4. helyen fejezték be a csodálatos környezetben megrendezett versenyt. Péntek este, egy 2.2 km-es gyorsasági szakasszal vette kezdetét a verseny, amit két alkalommal teljesített a mezőny. Szombaton egy 9.1 és egy 14.7 km-es szakasz szerepelt a ... kalandot. „Számos dolgot tudnék kiemelni a hétvégével kapcsolatban; az első és legfontosabb természetesen, hogy lehetőségünk volt Mikivel együtt versenyezni. Ha tehetjük, azaz ha nem az ORB-ben, illetve a Rallye 2-ben állunk rajthoz, akkor általában együtt indulunk el a futamokon. Barátilag sokkal könnyebb versenyezni, hiszen fél szavakból is megértjük egymást. A verseny maga szenzációs volt! Itt szeretném jelezni, hogy a horvát rendezés valami fenomenális, teljes mértékben versenyzőnek éreztük magunkat! Teljesen mindegy volt, hogy milyen ügyes-bajos problémával fordultunk a szervezők felé, nagyonHorvát Rali Rally Moslavina Mitsubishi Lancer EVO IX Maricsek Racing Team Szijártó Anikó Rally
  • 2013.10.31.
    neki, hogy az első ötben végezzünk. Mivel a Valais Rali a bajnokság utolsó futama, itt dől el a bajnoki sorrend is. (Zsiros) Gabikával mind a kettőnknek jó esélye van arra, hogy az első tízben végezzünk. Ha ezt sikerül elérnünk, akkor elégedett leszek a szezonnal. Az esélyeinket javítja, hogy ez lesz az idén a negyedik versenyünk az R4-es Subaruval. Én is hozzászoktam már az autóhoz, bár tesztelésre változatlanul nincs lehetőségünk. Viszont a legutóbbi horvát verseny óta nem telt el sok idő, úgyhogy bízom benne, át tudjuk menteni az ottani tempónkat. A Rali-Európa-bajnokság szériaautó kupa állása ... Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Valais Rali előzetes 2013. október 31. Vizin célja az első tíz a svájci szezonzárón Idei negyedik Európa-bajnoki szereplésére készül Vizin László és Zsiros Gábor, a szezonzáró svájci Valais Ralin. A helyenként technikás, máshol tempós hegyi szakaszairól ismert versenyen a szériaautó kupa első tíz helyezése a tét. Vizin a versenyzők értékelésében jelenleg 38 ponttal a 11. helyen áll, de mindössze két pont a hátránya a hetedik helyezetthez képest. Zsiros 47 ponttal a kilencedik a navigátorok bajnokságában, ahol szintén szorosabb a mezőny és csak ... hét pont választja el a hatodik helytől. A versenyt november 7-9-e között rendezik. Vizin László: – Az év elején választottuk a Valais Ralit, amikor még úgy volt, hogy Turán Frici is az Eb-n megy az autóval. Az utolsó előtti futamon, a Sanremo Ralin ő akart indulni, így esett a választásunk a Valais Ralira, amit cseppet sem bánok. Az Európa-bajnokságon az egyik legizgalmasabb dolog, hogy az ember mindig új környezetben versenyezhet és mindig új kihívások elé áll. Ezért is szeretek minden évben új versenyeket kipróbálni. A Valais Raliról sokat nem tudok, Svájcban is harminc éve jártam utoljára ... , versenyzők: 1. Aigner 138, 2. Orsák 117, 3. Bonnefis 95, 4. Arai 91, 5. Hadik 54, 6. Tempestini 52, 7. Gasperetti 39, 8. Lefevere, Harrach, Jakes 38, 11. Vizin 38, 12. Svedas, Butvilas 37, 14. Bruschetta 36, 15. Consani 34 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó kupa állása, navigátorok: 1. Heigl 99, 2. Fournier 95, 3. McLoughlin 91, 4. Watzl 69, 5. Smeidler 67, 6. Kertész 54, 7. Pulpea 53, 8. Kostka 50, 9. Zsiros 47, 10. Ferrari 39 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉSValais Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rally Rally
  • 2013.10.01. 18:11
    7 hónap alatt gyakorolatilag egész Európát bejártuk. A horvát versennyel együtt 7 alkalommal indultunk és hétszer célba is értünk, ráadásul minden alkalommal pontszerző helyen. Ezzel együtt 5 ízben álltunk a dobogón, egy alkalommal győztesként. A mostani hétvége nem indult a legjobban számunkra, hiszen az első szakaszra pénteken leesett az eső, és mi slick abroncsokkal vágtunk neki, a híresen csúszós horvát utaknak. Sajnos ez azonnal egy perces hátrányt jelentett a többiekkel szemben, és akkor nagyon haragudtam magamra, a rossz döntés miatt. Juli hathatós segítségével azonban sikerült Eurosol – Honda Civic Type-R. Croatia Rally 2013, összefoglalóBessenyey Zoltán – Nyirfás „Yulianna”A hétvégi Horvát ralin, amely az Európa Bajnoki sorozat 10. futama volt, az Eurosol – Honda Civic Type-R csapat kettőse, Bessenyey Zoltán és Nyifrás Julianna újabb hatalmas lépést tettek a végső győzelem felé. 
  • 2013.09.30.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Horvát Rali 2013. szeptember 28. Vizin szárnyalt, de nem elégedett A csütörtöki műszaki hiba és a pénteki baleset után szombaton már szárnyalt Vizin László és Zsiros Gábor a Horvát Rali Európa-bajnoki futamon. A szériaautó kupában három helyet javítva a hetedik helyre jöttek fel, míg abszolút értékelésben a 20.-ról a 13. helyre léptek előre. Ezzel a két nap hét pontot szereztek, amivel Vizin a bajnokság tizedik helyére lépett előre, de mindössze egy pontra van a hetedik helytől. Zsíros Gábor a navigátorok bajnokságában a nyolcadik helyen áll ... . Vizin is egyetértett a mezőny nagy részével, akik szerint pályafutásuk egyik legnehezebb aszfalt ralija volt a horvát verseny, amelynek csúszós, fehér aszfaltját tetézte a sok kihordás, és a pénteken váratlanul, szombaton pedig előre jelzetten a mezőnyre szakadó eső. A magyar páros csütörtökön a gázpedál meghibásodása miatt lényegében nem tudott részt venni a shake downon, pénteken pedig a csúszós aszfalton megforgott és korlátnak ütközött. A szervizcsapat kiváló munkát végzett és tökéletes autóval folytathatták a versenyt, ám Laci bácsiban benne maradt az esés, így az első napi teljesítményével ... elégedett is vagyok. Az első hatban szerettünk volna végezni, hetedikek lettünk, ami ilyen erős mezőnyben jó eredmény. A saját teljesítményemmel azonban nem vagyok elégedett, mert ha a rajttól kezdve úgy megyünk, ahogy szombaton, akkor sokkal jobb lett volna az eredményünk. A másik tanulság, hogy ennyi kihagyás után nem lehet csak úgy visszaülni az autóba. A szezonzáró Valais Rali előtt biztosan fogunk tesztelni. Pénteken és szombaton is megnehezítette a dolgunkat az eső. Pénteken nem számítottunk rá, szombaton igen. Nagyon csúsztak a pályák és főleg az utolsó előtti, harminc kilométeres gyorsasági ... nagyon megterhelte a versenyzőket és ette az autókat is. Itt sikerült abszolút 11. időt autóznunk, amire nagyon büszke vagyok. A rendező egyébként nagyon kitett magáért, látszott, hogy jó versenyt akar rendezni. A célban ott volt az FIA elnöke, Jean Todt is, aki velünk is váltott pár szót, megkérdezte, honnan jöttünk és hogy hogy tetszett a verseny. Összességében nagyon nehéz, de igazi raliverseny volt. Örülök, hogy eljöttünk. A Rali-Európa-bajnokság szériaautó kupa állása, versenyzők: 1. Aigner 138, 2. Orsák 117, 3. Bonnefis 95, 4. Arai 66… 10. Vizin 38 A Rali-Európa-bajnokság szériaautóHorvát Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rally Rally
  • 2013.09.27.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Horvát Rali pályabejárás/shake down 2013. szeptember 26. Vizin a motor hangját szeretné hallani a Horvát Ralin Kisebb műszaki hiba hátráltatta Vizin Lászlót és Zsiros Gábort a Horvát Rali Európa- bajnoki futam shake downján: a Subaru Impreza R4-es motorja nem reagált a gázpedálra. A hibát sikerült ugyan megoldani, de legközelebb csak a pénteki első gyorsaságira vezető etapon lesz alkalom teljes terhelés mellett kipróbálni az autót, így Vizin most abban bízik, hogy holnap hallani fogja a boxermotor jellegzetes hangját, ahogy felpörög. Vizin ... legyen jó az autó, a többit meglátjuk. A Horvát Rali programja: szeptember 26. csütörtök GY1 Porec (1,7 km) 18:17 szeptember 27. péntek GY2 Boljun 1 (14,97 km) 10:19 GY3 Ucka 1 (13,66 km) 10:52 GY4 Brest 1 (29,86 km) 12:15 GY5 Boljun 2 (14,97 km) 15:33 GY6 Ucka 2 (13,66 km) 16:06 GY7 Brest 2 (29,86 km) 17:29 szeptember 28. szombat GY8 Butoniga 1 (14,97 km) 9:59 GY9 Buzet 1 (14,52 km) 10:22 GY10 Salteria 1 (29,88 km) 10:55 GY11 Butoniga 2 (14,97 km) 13:23 GY12 Buzet 2 (14,52 km) 13:46 GY13 Salteria 2 (29,88 km) 14:19 GY14 Porec (1,7 km) 16:30 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó kupa állása ... lesz, mert nagyon gyorsak a pályák. Külföldön még sosem versenyeztem ilyen nagy sebességű pályákon. Az Eger Rali gyorsaságijaihoz tudnám hasonlítani. Van széles és keskeny rész is, van kanyargós szakasz, de több helyen lehet kétszáz felett menni. Mindenhol csúszós, fehér aszfalt van, rengeteg a kanyarlevágás, már a pályabejárás alatt is sok volt a felhordás, és folyamatosan romlottak a pályák. A hangulat nagyon jó, igazi kellemes nyárvégi időjárás van, a szervizparkot a tengerparton állították fel. Minden adva van egy jó versenyhez. Egyelőre nem foglalkozom az eredménnyel, az elvárásokkal, holnap ... , versenyzők: 1. Orsák 117, 2. Aigner 99, 3. Bonnefis 95, 4. Tempestini 48… 13. Vizin 31 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó kupa állása, navigátorok: 1. Heigl 99, 2. Fournier 95, 3. Smeidler 67, 4. Kostka 50, 7. Zsiros 40 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉS DARU KFT., H-ITB KFT., KNIPL KFT., PAKET007 KFT., 92LETICIA BT. További információk: vizinrally.wordpress.com Subaru Impreza R4 Horvát Rali Vizin Rally Rally
  • 2013.09.12.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Horvát Rali előzetes 2013. szeptember 12. Vizin Horvátországban folytatja az Eb-szereplést A Horvát Rali lesz Vizin László és Zsiros Gábor idei harmadik Eb-futama. A páros a rali-Európa-bajnokság idei első felében a Kanári-szigetek és a Korzika Ralin állt rajthoz. Vizin 31 pontjával a szériaautó-kupa 12. helyén áll, mindössze 17 ponttal lemaradva a negyedik mögött. A szeptember 26–28-a között megrendezendő Horvát Rali évek óta az Európa-bajnokság egyik legmeghatározóbb futama, ám az IRC versenynaptárában nem szerepelt, így a mezőny nagy ... részének új helyszín lesz. Vizin László: – Nagyon várom már, hogy négy hónap szünet után újra versenyautóba üljek. Az Európa-bajnokság idei szabályai szerint a szezon első és második felében is rajthoz kell állni ahhoz, hogy a versenyzőket értékeljék. Azt már az év elején eldöntöttem, hogy csak aszfaltos versenyen indulok. Egyrészről ezt jobban szeretem, másrészről pedig, ha csak ilyen kevés versenyen tudunk indulni, akkor előny, hogy csak egyfajta talajra koncentrálunk. Az Eb második felében négy aszfaltos futam van, a Barum, a Sanremo, a Horvát és a Valais Rali. Az első kettőn már mentünk ... bajnokságban az első tízben végezzünk. Remélem, sok magyar szurkoló jön ki a versenyre és sok magyar versenyzőnek tudnak majd szurkolni. Mindig nagyon jó érzés, ha magyar zászlót láthatunk a pályák szélén. A Rali-Európa-bajnokság szériaautó-kupa állása, versenyzők: 1. Orsák 117, 2. Aigner 99, 3. Bonnefis 95, 4. Tempestini 48… 12. Vizin 31 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó-kupa állása, navigátorok: 1. Heigl 99, 2. Fournier 95, 3. Smeidler 67, 4. Kostka 50, 7. Zsiros 40 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., ISHorvát Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rallye Rally
  • 2013.03.12.
    Vizin négy Eb-futamon indul Négy rali-Európa-bajnoki futamon áll rajthoz az idén Vizin László és Zsiros Gábor Subaru Impreza R4-essel. A Kanári-szigetek, a Korzika és a szezonzáró Valais Rali biztos. A negyedik a Barum vagy a Horvát Rali lehet. A páros négy éven keresztül versenyzett az idén megújult Eb elődjének tekinthető IRC-n. Az első két évben R3- as, a második kettőben pedig Szuper–2000-es autóval indultak. Bár 2011-ben két versenyt már teljesítettek R4-es Subaruval, ez lesz az első szezonjuk, amikor kizárólag ilyen autóval állnak rajthoz. Vizin László: – Nagyon örülök, hogy az ... , így az autó előreláthatólag a teljes Eb-szezont végigfutja. A versenyek összeállításánál arra törekedtünk, hogy csak aszfalton menjünk. Egyébként is jobban szeretem az aszfaltot, és úgy gondoltam, hogy mivel nincs sok lehetőségünk tesztelésre és versenyzésre sem, ezért szerencsésebb csak egy talajra koncentrálni, ott kiismerni az autót. – A négy versenyből három biztos. A Kanári-szigetek Ralin kezdünk a jövő héten, aztán a Korzika Ralin és az utolsó versenyen, a Valais Ralin indulunk. A negyedik a Barum vagy a Horvát Rali lesz. Az első három verseny új helyszín a számunkra. A Kanári-szigetek és ... a Valais Raliról sok jót hallottam, a Korzika Rali pedig szerintem olyan verseny, amit mindenki szeretne egyszer kipróbálni. – Az Eb pontozása egy kicsit megváltozott tavalyhoz képest. A szezont két részre osztották és mind a kettőből a legjobb négy eredmény számít. Mi két-két versenyen indulunk mind a két fél szezonban, bár ennek nagy jelentősége nincs. A szériaautó kupa elég népszerű volt tavaly az IRC-n, az idén szerintem még népszerűbb lesz az Eb-n. Nagyon jó versenyzők indulnak, jön a két gyári Renault Mégane is. Nincsenek vérmes reményeim, hogy a bajnokság elején végzünk, inkább egy-egy
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)