System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 9
Előző 1 / 1 Következő
  • 2018.03.28. 19:58
    Csak vasárnap késő délután tudtam elérni az egri verseny után, egy beszámolóra Attilát.Hajnal háromra került az ágyába egy küzdelmes nap végén, ami hozott örömet és bánatot, jót és rosszat.Menjünk vele és navigátorával Deák Henivel gyorsról gyorsra:GY/1: Előzménye annyi volt, hogy alig tudtam „beöltözni”. Meg van a sorrend, de mikor ott vagy néha megy a kapkodás… Maszk, sisak, hans, öv, kesztyű, kamera… Ismerős, de rég végrehajtott mozzanatok időre való végrehajtása hirtelen kis káoszhoz vezetett. Éppen futópercre értünk oda.Ezen a gyorson kicsit vissza kellett rázódni, mentünk árokparton

    Rally2

  • 2016.09.30. 23:29
    autónak mondható. 1.8 Vti Integra motor egy ötsebességes TOPBOX váltó van benne, ami kifejezetten szlalomra lett építve. Az autó kb. 850 kilógramm. Könnyített elemek vannak a fém borítások helyett. kb 200 lőerős a kocsi. AVON versenygumikkal indulok a versenyen.Természetesen a biztonságom érdekében Bukócsővel, hatpontos versenyövvel, HANS-sal. versenyzem.Ha már szlalom, hogy állsz az éves bajnokságban, és miért is szlalom lacházán?- Az éves bajnokságban betegség és technikai problémák miatt az év első felévben négy versenyt hagytam ki így sajnos Nekem még keményen kell csatáznom , hogy évvégére fel

    Szlalom, Autós Gyorsasági

  • 2015.08.17. 20:47
    között, de a legnagyobb sztár mindenképpen Hans Nielsen volt. A dán háromszoros egyéni, s egyben regnáló világbajnokként érkezett a Gázvezeték utcába. Abban az időszakban nagyon nehéz volt bennünket hazai pályán legyőzni, 1981-től 1994-ig csak Adorján, Hajdú, Tihanyi és Bódi diadalmaskodott, kivéve Nielsen látogatását. Nagy készültünk ellene, fentük rá a fogunkat, de végül mindössze annyi jött össze, hogy jól megkergettük az első helyen motorozó klasszist. A „Salakmotorozás Professzora” nálunk is bizonyított, maximális pontszámmal nyert – mondta Tihanyi ... : Tihanyi Sándor1991: Adorján Zoltán1990: Hans Nielsen (dán)1989: Adorján Zoltán1988: Adorján Zoltán1987: Adorján Zoltán1986: Adorján Zoltán1985: Adorján Zoltán1984: Adorján Zoltán1983: Hajdú Zoltán1982: Adorján Zoltán1981: Hajdú Zoltán1980: Siegfried Eder (osztrák)1979: Sziráczki István1978: Pawel Waloszek (lengyel)1977: Sziráczki István1976: Vladimir Rozancsuk (szovjet)1975: Peter Liebing (kelet-német)- Boros Norbert -www.naplo.hu

    Salakmotor

  • 2015.06.09. 11:50
    Most kilenc gyors adatott meg számotokra. Mi is történt, hogy nem tudtatok tovább versenyezni?- Sajnos a 3. gyorsaságin beesett a fék, pumpálni kellett és ettől úgy felkavarodott a gyomrom, hogy végül mentünk, amíg bírtam, de ki kellett állni. Sajnos nem tudtam magam összeszedni, mivel egy kört úgy kellett megcsinálni, hogy a gyorsok között sem tudtam levenni a sisakot, mert olyan rövidek voltak az etapok. Végül rájöttünk, hogy a rossz üléspozíció is szerepet játszott a dologban, még sisak és hans nélkül állítottuk be és nem tudtam a fejemet kiegyenesíteni, végig lefelé volt a fejem.ERT

    Rally, Saturnus Rally

  • 2013.07.29.
    egymást Julival. Utána mikor készen lettünk, még az övek és HANS visszakötése volt elég lassú folyamat. További nehezítésként ezen a szakaszon még a kipufogónk is össztört, amitől legyengült a kocsi. A szervízben a csapat sikeresen helyreállította az összes hibát így tudtuk folytatni a küzdelmet a 13. helyről. A nap végére jöttük felfelé, többek között az ellenfelek hibáinak köszönhetően is, valamint az éjszakai szakaszokon elért eredmények miatt. Másnapra a terv nem volt túl komplikált. Nyomni amit ésszel tudunk, és jönni felfelé a ponttáblázaton. Ebben nem segített, hogy egy Dacia Logan EUROSOL Racing Team Rally
  • 2013.05.26. 23:01
    háttal az árokban Vavika Tibiék autója és Kornél kint áll piros SOS táblával, ahogy oda értünk kipattantam a kocsiból és futottam Kornél felé.- Mi van ???- Tibinek fája a háta! Szólj a sportbírónak, hogy hívjanak mentőt.Mire szóltam a sportbírónak ott is volt két(!) rohammentő. A két mentőorvos levette a sisakot és a Hans-ot, majd nyaksáncot kapott Tibi. Mire a mentőknek lefordítottam angolra hol és hogy fáj neki addig megérkezett 2 (!) tűzoltóautó és 1 rendőr. Felmérték a helyzetet és végül a legprofibb megoldást választották, hogy szépen kicsavarozzák az ülést és kifordítják az üléssel. Nagyon

    Rally

  • 2013.03.07.
    legkevesebben engedhetik meg maguknak. Az ülés és a versenyöv helyes beállítása után azonban mindenképpen a fej védelmére kell koncentrálni, hiszen az a 7 db nyakcsigolyát egy ütközés során kb. 16 kg súllyal húzza tovább. A 25 évvel ezelőtti (eredetileg szintén SIMPSON fejlesztésű) HANS-rendszer már világszerte elterjedt és jó pár versenyző életét mentette már meg. Azonban mostanra már kifejlesztésre került az új rendszer, a HYBRID, melyet a FIA is rövid időn belül homologizált. Ennek az újfajta rendszernek a használata egyszerű és nemcsak az ostorcsapás- szerű hátsó/első ütközéseknél nyújt védelmetHans SRTeam
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)