OB-n. Pallag Csaba jóvoltából indulhattam a versenyen. Ötödik idővel kerültem az elődöntőbe, de sajnos a második helyről kicsúsztam az ívről és a versenyem is véget ért.Milyen infóid vannak a pályáról?- Kedvelem ezt a pályát nézőként is, mert elég haladós és gyors. Milyen autóval készülsz a dömsödi versenyre?- Egy diesel VW Golf autocrossra épített autóval, ami összekerekes hajtáslánccal rendelkezik. A bátyám lepett meg ezzel, hogy indulhassak. Köszi Tesó! Szeghalmon kétszer indultam ezzel az autóval. Egy harmadik és egy első hellyel büszkélkedhetem a 2017-ben az autocross szakágban ezzel az Kurucz Péter - VW Golf IV. 1.9 TDi 4x4.II. Levianus Kupa Autocross OB - Zóna - Szlovák bajnoki és Amatőr futam. 2017.10.14-15. - DömsödInterjú Kurucz Péter autocross versenyzővel a hétvégi Dömsödi Arénában megrendezendő futam előtt.
Keresés
Találatok száma: 11- 2013.08.20. 13:50Szem látomást másképp viselkedik a TDi Golf mint eddig. Mesélnél a változás okairól? - Igen, egy futam kihagyása után nagyon nagy kedvvel ültünk újra az autóba. A rugókat erősebbre cseréltük és a cooler csövezésen fejlesztettünk, amitől megvolt a teljesítményhez szükséges turbó nyomás tartósan. A kanyar sebességünk és az autó kitörési szándéka a billegések javulása miatt, szintén nagyon sokat javult. Azt gondolom a kihagyás kicsit jót tett nekem is, és a jobb kocsi egy kicsit jobb sofőrt is eredményezett. Az autóban jól működött a kommunikáció a navigátorommal, akit ezúton is meg kell
- 2013.08.13.
- 2013.06.05. 13:07?- Következő versenyem Écsen lesz a Rábaringen. Ez a szomszédban van, de nem csak ezért szeretnék ott lenni hanem a rendezvény célja miatt is. Ugyanis a beteg gyerekeknek gyűjtenek. Vasárnap pedig Kakucsringre megyünk az OSZAK-ra.Ha jól figyeltem fejlesztések elé néz a Golf. Mik is lesznek ezek?Igen, jól hallottad. Egy hét múlva kezdi el fejleszteni Nagy János ismerősünk, Fehérváron. A turbó csövezése lesz át "buherálva". Sok Pacit engedünk így el legelészni, de bízunk Jani tudásában, és reméljük még erősebb lesz az "olajkályha"!Köszönet a támogatóimnak: Calippo Kft, Car-Complex 2000 KftGolf TDI
- 2013.06.03. 08:54Legközelebb a MIDEX Salgó Rally híres és hírhedt pályáin láthatunk a TDi Golf-fal.Mennyire elég a három pályabejárás ezen a versenyen? - Azt gondolom nekünk még a 10 sem lenne elég. De viccet félre téve igyekszünk előre felkészülni, és a sok videó és az eddigi tapasztalatokat, megint egy tovább fejlesztett intiner formájában megalkotni. Részemről sokkal bátrabbnak kell lenni, és jobban bíznom a navigátorom munkájában. Azt gondolom az autón belüli kommunikáción fog múlni a teljesítményünk....Mivel pótlod a pálya ismereteket?- Az autót tanuljuk még és a csapat munkát. Minden futamra ... három pályás versenyt?- Jövő héten tesztelünk és a navigátorral ellátogatunk a verseny pályára is, és bejárjuk a körülményeket. Ezután beszélni fogunk a csapattal és a segítőinkkel akiknek a valós tapasztalataik megvannak a pályákkal kapcsolatban. Minden előkészítünk az indulás tökéletes legyen, és mi is tudjunk hozni végre több pontot is a kategóriában.Szombaton egy Prológon veszel részt a Salgótarjáni külső pályaudvaron. Ott sokat lehet majd húzogatni a kéziféket! Mennyire várod, hogy ilyen zárt pályán csapass a TDI-vel?- Teljesen őszintén, vannak még problémáim az autó kezelésével. Sajnos kevés Riport Buránszki Józseffel a TDi Extrém MSE autóversenyzőjével.Salgó Rally Golf TDI
- 2013.05.31. 06:52eredményeket.Erre a Veszprémi szlalomra milyen autóval jössz?- A megszokott 3-as TDi Golf-al.Köszönet a támogatóimnak: Calippo Kft, Car Complex 2000 Kft.Nézzük meg közösen Martint június elsején, Veszprémben az Aréna parkolóban, hogy miként tereli a Diesel csodát!- Hajósi Miklós -http://csuri-szlalom.atw.hu/ Rövidre szabott riport, Bognár Martin, a Calippo KFt autóversenyzővel aki a Rallysprinttől sem riadt vissza, most ismét a Veszprémi Szlalomversenyre készül egy Turbó Diesel Golf-al!Golf 3 TDI
- 2013.05.14.
- 2013.04.29. 08:31Nem sok idő telt el a két verseny között. Mesélnél az Eger Rallyról, hogy miként is sikerült uralni a Turbó Diesel Golf-ot? (TDi) - Első versenyünk volt az RTE mezőnyében. Minthogy jellemzően eddig a kisebb-nagyobb rally sprint versenyeken indultunk maximum 80 km ösztávval, ez egy sokkal komolyabb versenynek ígérkezett. Szerettünk volna egy nagyobb lépést tenni a Rally szakágban. Eger Rally nagyon nagy múltú verseny és nagyon nagy élmény volt egy depóban lenni és együtt indulni több híres első osztályú versenyzőkkel. A szervezés nagyszerű volt, megismerhettük a Rally összetettségét ... kitaláljuk azokat a rövid és érthető kommunikációkat, és annak a folyamatát hogy pontosan leírjuk, amivel bízhatunk egymásban. Egyre több kanyarkombinációt tudunk pontosan értelmezni és felírni. Mi még szerintem felének érezzük a hármat, mint amire szükségünk lenne. De megtanuljuk és elég lesz majd nekünk is. Jövőre újra jövünk akkor meg már ismétlünk egy kicsit! :)Pár verseny már mögötted van a Diesel Golf-fal. Mi a 2013-as célod a Rallyban? Hol szeretnél rajthoz állni? - Igen, főleg a Sprint futamokon 2012-ben indultunk. Voltak már eredmények, igyekeztünk. Az autó technikailag még nincsen
- 2013.04.25.
- 2013.04.03.11:00 11:00 11:00 11:00 11:00 11:00 11:00 11:30 11:30 11:30 11:30 11:30 11:30 11:30 11:30 11:30 11:30 Volkswagen VW Fiat Opel Honda Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Lada Mitsubishi Subaru Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Opel Opel BMW BMW BMW BMW BMW BMW Volkswagen Renault Renault Lada Lada BMW BMW Renault BMW BMW Lada Lada Peugeot Honda Lada Opel Lada BMW Lada Honda Lada Lada admin. Idő + 30 perc Típus C2R2max 2101 Impreza Golf IV Golf II Gti Grande Puntó R3 D Astra Civic Type R Lancer Evo IX ... Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo VII Lancer Evo IX Lancer Evo IX 21074 Lancer Evo VI Impreza Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo VI Lancer Evo VI Lancer Evo IX Lancer Evo VI Lancer Evo VI Lancer Evo VI Astra Gsi Corsa OPC E30 M3 M3 E30 3,2M 325i E36 Golf IV Megane Clio III RS 2107 2105 320 M3 Megane 325i M3 VFTS VFTS 206 RC Civic VFTS Kadett Gsi VFTS E30 2107 Civic Maxi VFTS 2105 M M M M M A A A A A A A A A A A A A A A A A A H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H H Go. előfutó előfutó előfutó 2 2 2 2 2 Szatmári Ede Szántó Szabolcs Balló Pál Watroba Bartek ... Csaba Szabó Gyula Diósi János Veres Viktor Veres László Car-Tools Kft Car-Tools Kft Kanyik Team Pochlopien Rafal Car-Tools Kft Krupa SE MAFC AMS Maricsek Team Maricsek Team Maxx Race Team Kft Ralda Rallye Team Ralda Rallye Team Ralda Rallye Team Speed Rallye Team CarTeam Dynamic Rallye Team Dynamic Rallye Team Dynamic Rallye Team Freestyle Rally Kft Krupa SE Nyilas Team Kft Tatai Aréna SE Car-Tools Kft Car-Tools Kft GFS-OXXO Energy Team GFS-OXXO Energy Team Hadik ASE MAFC AMS NR Team SE Speed Rallye Team Tdi Extrém MSE H4T H4T H4T H4T H4T 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 2 3 2 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 Eger Rallye Rally
- 2013.03.11.Lancer Evo6 Lada 2105 Mitsubishi Lancer Evo8 Mitsubishi Lancer Evo6 Skoda Favorit Lada 2107 Lada 21074 VW Golf II TDI BMW E30 BMW 330 Peugeot 205 Rallye Lada VFTS Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Lada VFTS Lada 2105 Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Gti VW Golf II Lada 2107 Suzuki Swift Opel Astra Turbo BMW M3 BMW E46 Compact Lada 2101 Suzuki Swift Lada VFTS Seat Ibiza G60 Opel Astra Gsi Peugeot 106 Opel Astra Opel Corsa Gsi Toyota Celica Lada 2107 Suzuki Swift Honda Civic Vti Lada 2101 S Suzuki Swift Lada 21074 Lada 2105 Suzuki Swift GTI BMW 325 Suzuki Swift Suzuki Swift Gti Lada 2107 Lada 2103 Lada VFTS ... Baumgartner Gergő Hoferka Péter Horváth Dániel Jarmeczky János Farnadi Ágnes Jantkó Tamás Kriván Zoltán Szilágyi Dezső Prókai Anna Varga István Kocsis Evelin Málik László Kőszegi Viktor Pataki László Hegede Tamás Csík Zsuzsanna Baumgartner Balázs Májer Dóri Winger Ágnes Balázs Niki Jánosi Péter Domba Dániel Kriván Dávid Hodosi Gyula Porsche 911 GT3 Skoda Favorit Mini Cooper VW Golf III VW Golf I Lada 2105 Citroen C2 VTS Lada VFTS Lada 2105 Lada 2107 Suzuki Swift Skoda 130L Suzuki Swift GTI Wartburg 353 Skoda 105 Trabant 601 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 4 4 4 4 A-1.6 3 3 3 1-2 1-2 1-2 Teszt Rallye