Keresés

Találatok száma: 183
Előző 3 / 10 Következő
  • 2020.01.14. 21:56
    lefulladt párszor.Idén milyen autókkal versenyeztél, mit tudhatunk róla? - Egy 1.3-as benzines full széria Ford Fiestával kezdtünk tanulni Gyurival, és ezzel is indultunk Mezőkövesden, majd meglepett édesapám egy Ford Fiesta ST-vel, ami egy osztrák szlalom autó volt korábban. Ez már egy komolyabb autó 2000 cm3 150 lóerő, de ez is messze van még a versenyautóktól. Ennek az átépítése kezdődik meg December végén, kerül bele cső, és tűzoltórendszer a biztonságunk érdekében, kap új futóművet, és ha telik a keretből talán egy versenyváltót is.Utoljára az FRT.HU kupán találkoztunk ahol ... és természetesen kategóriát nyerni, de rengeteget kell tanulnom és fejlődnöm, hogy ez sikerülhessen. Egyelőre a Ford Fiesta ST, de persze vannak vágyak és álmok jó lenne majd egy R2-es autóba átülni valamikor. Nem tudom még megfogalmazni pontosan, hogy mi hajt, de életemben először érzem, hogy ég a láng bennem.Köszönöm szépen Anya, Apa, és Papp György segítségét.  - Hajósi Miklós -

    Rally

  • 2015.05.21.
    2015. május 18. AS Rallyesport Europe ISEUM Szombathely Rallye, Beszámoló Ollé Sasa- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Váltóláz Az idény harmadik, egyben a Murva Kupa első versenyéről is keserű szájízzel távozott az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sasa és Tóth Zsolt. Ezúttal a technika ördöge költözött be a Ford Fiesta S2000-be és sajnos a verseny végéig keserítette a tapasztalt páros életét. Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Sajnos nem úgy alakult a versenyünk, mint amire számítottunk. A jól sikerült teszt után, a gépátvétel előtt az autó elkezdett rendetlenkedni. Folyamatosan műszaki
  • 2015.04.01.
    2015. március 29. AS Rallyesport Europe 10. Eger Rallye, Beszámoló Ollé Sasa- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Magasból a mélybe Szomorúan ért véget a 2015-ös idénynyitó futam az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sasa és Tóth Zsolt számára. A magabiztosan tartott ezüstös helytől egy elvétett kanyar miatt kellett elbúcsúznia a Ford Fiestás kettősnek. Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Életünk eddigi legkomolyabb felkészülésével vártuk az idei év első futamát, az Eger Rallye-t. Nem szerettem volna abba a hibába esni, mint az elmúlt esztendőben, hogy nem élek azzal a lehetőséggel - a bajnokság Papp Zsuzsa ORB
  • 2015.03.27.
    Skoda Fabia Mitsubishi Ford Focus Ford Escort Mitsubishi Nissan Pulsar Mitsubishi Mitsubishi Seat Leon Mitsubishi Super1600 LUIGI Kovács Marcell Bánkuti Gábor Marton Gergely Szíjj Zsolt „Jolly” Mózer Attila Strobl Thomas Végh Szabolcs Újházi Béla Szecsődi Norbert Gerencsér Dávid O.ZS. Racing Team Formula Student Kft Bánkuti Motorsport M-F Motorsport Kft Speedy Motorsport Nyirád Motorsport Kft Strobl Thomas TQS Hungary Kft TQS Hungary Kft Red-Silver Plusz Kft MGAMS Kft Skoda Fábia Suzuki Peugeot Skoda Suzuki Skoda Fábia Citroen Citroen Toyota Citroen Suzuki SuperTouringCars Csendes Zsolt ... Castoral Roman LUIGI Brád László Csirmaz Brúnó Csizmadia Gergely Góth Viktor Karol Sedivy Peitler Zsolt GFS Motorsport Egyesület Castoral Roman O.Zs. Racing Team O.Zs. Racing Team Sorex Csoport Kft Federal Kft MGAMS Kft Karol Sedivy O.Zs. Racing Team Opel Ascona Opel Astra Ford Puma VW Golf Honda Opel Astra Opel Corsa Seat Ibiza BMW Magyar Kupa Majerszky Gábor Csirmaz Brúnó Vaskó Dominik Gábor Norbert Nagy László Hogyor József Sárközi Róbert Vacsi Imre Kádár Patrik Vágner Gábor „Don Nitro” Góbor József Stréhli Dominik Albrecht Patrik Madari Tamás Siebel Balázs Borbás Bálint Szegfű Adrienn Perendy ... István Tomas Bagos Bencze Sándor Balogh Gyula „Bohóc” Áldozó István „Áldi” Szalontai Szilárd Suzuki VW Golf Honda Honda Honda Skoda Mitsubishi Renault Ford Mazda DIV II. 1600-2000 cc Páli Szabolcs Taskó Rodrigó Lek László Zoltán Kiss Zoltán Mózsik József Liszkai Elek Bódis László Munkácsi Gyula „Szasza” Újfalusi Miklós „Pamacs” Szabó Dénes Zentai Sándor Zentai Attila Dusan Vince Lada BMW BMW BMW VW Golf Mazda Mazda Ford VW Golf VW Golf Ford Ford Skoda DIV II. 2000+ cc Székely Zsolt Béke Attila Móré Tibor Petró László G. Nagy Zoltán Csapó Miklós Tőkés Attila Horog Imre Papp Sándor VW Golf BMW VW Szabó Viktória Rallycross
  • 2015.03.23. 21:57
    (bár rögtön az idénynyitó Eger-ralin új gyorsasági szakaszok teszik majd még izgalmasabbá a küzdelmet), hanem hogy visszatértek a Fordhoz, amellyel szép sikereket értek el az elmúlt évekbenA típus egy Ford Fiesta R5-ös, amely a páros mindkét tagja számára új, de az a tény megnyugtathatja őket: ezzel az autóval optimális esetben lehet futamokat nyerni a magyar bajnokságban.Az autót hétfőn sajtótájékoztatón mutatták be a Ford Petrányi budaörsi szalonjában, amelyen az újságírók játékos formában maguk is kipróbálhatták ?autóversenyzői képességeiket?, s a hétvégi Eger-rali előtt a páros szerdára ... Focus WRC-vel megnyerte a bajnokság utolsó három futamát, 2012-ben pedig a Super2000-es Fiestával komplett szezont teljesített a világbajnokságon.Ezek után csodálkozik bárki is, hogy Frici alig várja az első tesztet az R5-össel??Sok mindent tudok erről az autóról, hiszen az utóbbi évek nemzetközi versenyeinek hála vannak külföldi kapcsolataink, amelyektől kaptunk visszajelzéseket. Ezekből az derült ki számunkra, hogy a Ford a megbízhatóságával is kitűnik a mezőnyből, s ha hihetünk a statisztikáknak, ezzel párhuzamosan nagyon gyors is. S hogy mi a tervünk vele? Az Eger-ralin szeretnénk mindenféle

    ORB

  • 2014.11.03. 15:38
    Országos Historic Ralibajnokság 5-6. futamMecsek Rali, október 17–18, Pilisvörösvár Rali, október 25.A Mecsek Ralin a historic Eb-mezőnyével mérkőzhettek meg a magyar versenyzők, míg egy héttel később, az elmaradt Budapest Rali helyett a Pilisvörösvár Ralin gyűjthettek bajnoki pontokat.A Mecsek Ralin 16 magyar páros állt rajthoz. A historic mezőnyben a Wirtmann–Barna kettős volt a leggyorsabb az Eb-n használt C korcsoportos Ford Escort Mk I-essel. „Nekünk az Eb negyedik hely volt a tét, amit sikerült megszereznünk. Egész héten nagyon beteg voltam, örülök, hogy egyáltalán célba értünk ... . Elégedett vagyok az eredményünkkel” – vélekedet Lévai Ferenc.A Replica kategóriában a Merencsics–Kulcsár kettős idei első győzelmét aratta Suzuki Swifttel, a Szabó–Illés páros Lada VFTS-e előtt. „Szerencsénk volt, kétszer is lenyúltak értünk az égiek és visszarakták az autót az útra” – mesélte Merencsics. „Váradi és Stepán is kiestek előlünk, így a győzelem az ölünkbe hullott.”A Pilisvörösvár Rali az utolsó pillanatban ugrott be a bajnokság szezonzárójának, így csak egy szerényebb, hat fős mezőny gyűlt össze. A Wirtmann–Barna kettős ezúttal a D korcsoportos Ford Escort Mk II-essel nyert a Tóth ... –Bruckner duó Skoda 120-as és az Ördögh–Angyal duó Ford Escortja előtt. „Egész héten kúráltam magam, hogy a versenyre meggyógyuljak, nem tudom, hogy ez sikerült-e, de a versenyautóban nem volt semmi bajom. A negyedik fokozatunk az első gyorsasági után tönkre ment, de így is nagyon élveztük a versenyt” – mondta Wirtmann Ferenc.Replicában a Mecsek Ralin kieső Váradi–Laboncz kettős nyert Mercedes 124 CE-vel a Veréb–Papp duó valamint a Kicsatári–Siroki kettős Lada VFTS-e előtt.MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Wirtmann Ferenc–Barna György    Ford Escort RS2000 Mk.1.   ... ;  1:48:27,08. Ördögh Miklós–Angyal Tamás    Ford Escort XR3i    E2    1:49:39,59. Leitgéb Judit–Klézli Szabolcs    Renault 5 Alpine Turbo    E4    1:51:23,8MECSEK RALI HISTORIC REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Merencsics Árpád–Kulcsár Dániel    Suzuki Swift Gti MK1    R1    1:27:32,12. Szabó Laci–Illés Peti    Lada VFTS    R1    1:27:35,83. Veréb Zoltán–Papp Tamás    Lada VFTS    R1    1:28:16,34. Király Gábor–Molnár Alexandra     ... ;Lada VFTS    R1    1:29:01,65. Csomor László–Harányi István    Lada VFTS    R1    1:29:21,16. Gyenes András–Schmidt Ádám    Lada 2101    R1    1:34:31,6I. MANNOL PILISVÖRÖSVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Wirtmann Ferenc–Barna György    Ford Escort MK2    D3    27:45,82. Tóth István–Bruckner Viktor    Skoda 120    D3    33:28,73. Ördögh Miklós–Angyal Tamás    Ford Escort XR3i    E2    37:55,2I. MANNOL

    Rally

  • 2014.10.27.
    Gábor 22 Hirschi Jonathan–Landais Vincent 23 Radoux Jean-Ph.–Gregoire Jean-N. 24 Simpson Neil–Edmondson Elliott 25 Kurka Tomáš–Vajík Karel 26 Roux Philippe–Roux Mélanie 27 Hudec Martin–Picka Petr 28 Vukasovic Laurent–Groux Steve 29 Winiger William–Barras Sophie 30 Hadik András–Kertész Krisztián Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Peugeot 208 T16 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Peugeot 207 S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Subaru Impreza WRX STi Subaru Impreza STi R4 Škoda Fabia S2000 Subaru Impreza ... STi N16 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Ford Fiesta R5 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta RRC Mitsubishi Lancer Evo IX Ford Fiesta R5 Subaru Impreza STi N12 Subaru Impreza STi R4 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 31 Göttig Stefan–von Skopnik Andreas A Vizin–Zsiros páros idei versenyei: április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland) június 19–21. Ypres Rali (Belgium) szeptember 19–21. Ciprus Rali október 23–25. Valais Rali (Svájc) Mitsubishi Lancer Evo IX RC2 A csapat Mihályi Csaba Rally
  • 2014.10.20. 15:12
    Mögöttük 1:24 perces hátránnyal a Kazár Miklós, Szőke Tamás (Ford Fiesta R5), majd további 5,3 másodperccel a Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer IX R4) kettős következett. A péntek este még vezető Ollé Sándor, Tóth Zsolt (Ford Fiesta S2000) duó egy jobb első defekt miatt az 5. helyre csúszott vissza. Legjobb pécsi versenyzőként - az abszolút 27., egyben a kategória 3. helyén - Németh Péter és Varga István (Citroen C2 R2 Max) ért célba.A Széchenyi téri céldobogón így értékelte az elért eredményt az első öt helyezett ORB-s páros. Herczig Norbert, Bacigál Igor (Skoda Fabia ... nagyon élveztem, az eredmény mellett azért is, mert nagyon sok néző állt kint a pályák mellett, így most biztosan a mi ajkunkon a legszélesebb a mosoly. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Ford Fiesta R5):- Bár a vége nem úgy alakult, ahogy terveztük, összességében nagyon jó versenyt hagyunk magunk mögött. Az autó végig jól viselkedett, jól választottunk gumikat, és a szervizcsapat is tökéletesen működött – de ez most így alakult. Nüanszok döntöttek a rossz időben is, és az utolsó előtti gyorsig partiban is voltunk, a pécsváradi szakasz szerintem ma alkalmatlan volt a versenyzésre.Botka Dávid ... végül Svájc helyett a Mecseki dombokat választottuk. A pécsváradi gyors az egyik kedvencem, azon minden rajta van, ami csak egy ralipálya kelléke lehet, nem véletlen, hogy ott jól is teljesítettünk. Voltak persze gondjaink, a korméányszervóbóül folyt az olaj, de sikerült megjavítanunk. Összességében elégedett vagyok a teljesítményünkkel. Ollé Sándor, Tóth Zsolt (Ford Fiesta S2000): - Tegnap este még vezettem, a mai kalandos napon is jókat küzdöttünk Mikivel és Norbival, aztán az egyik kanyarban hibáztam, kaptunk egy jobb első defektet, ami meg is pecsételte a sorsunkat. Megpróbáltam

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.20. 13:08
    Rallysport Europe, Ford Fiesta S2000) 10:28.1, 2. Kazár, Szőke (Maximmun Racing, Ford Fiesta R5) 2.7 másodperc hátrány, 3. Spitzmüller, Laczkó (Pro Race Sport, Mitsubishi Lancer Evo10) 10.8 mp h., …7. Turán, Zsiros (Turán Motorsport, Peugeot 208 T16 R5) 17.3 mp h.  Köszönjük a Partnereinknek!Forrás: Just Creative

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.18. 09:26
    Október 20-21.-én egy teszten veszel részt a Vígh Racing Team-mal.Mi is ennek a célja és milyen autóval fogsz tesztelni?- Az idei évhez hasonlóan, a jövő évet is a Mogul-Vígh Racing Team Pilótájaként folytatom. Idén a Kiskunlacházi FRT-s Bajnokságban indultam és magamhoz képest versenyről versenyre egyre jobb helyezéseket értem el, ennek köszönhetően lehetőséget kaptam, hogy a 2015-ös év közepétől már az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain vegyek részt, a Túraautó 1.6-os kategóriájában. A versenyeken egy, az utóbbi években 3-szoros Magyar Bajnok, egyedileg épített Ford Pumával veszek
  • 2014.10.13. 14:31
    Textura Sport Club, Scuderia Coppa Amici – Mecsek Rali előzetesWirtmann Ferenc – Barna György, Ford Escort Mk IA Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott párosnak ehhez a csoport második helyét kellene megszereznie, amire Wirtmann szerint elég kicsi az esély a Ford Escort Mk I-essel, így az elsődleges célja a tisztes helytállás hazai pályán.„Az előzetes nevezési lista alapján mindenki itt lesz a C csoportban, aki számít: Myrsell, da Zanche, Jensen, mind Porschéval” – mondta Wirtmann. „A hazai pálya előnyét élvezni fogjuk, de a Mecsek gyors útjain a Ford Escorttal nem sok esélyünk ... : C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiálltA Historic Rali-Európa-bajnokság C korcsoport (2-es kategória) állása 12 futam után: 1. Mats Myrsell (S) Porsche Carrera 261 pont 2. Lucio da Zanche (I) Porsche Carrera 261 pont3. Valter Chris Jensen (N) Porsche Carrera 180 pont4. Carlo Falcone (I) Porsche 914 160 pont5. Wirtmann Ferenc (H) Ford Escort RS 136 pont6. Anders Johnsen (S) Porsche Carrera 129 pont7. Mekler László (H) Alfa Romeo GTA 97 pont8. Pietro Corredig (I) BMW 2002 TI 74 pont9

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.07.15.
    2014. július 11. AS Rallyesport Europe 21. Veszprém Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Türelemjáték Elérkeztünk az Országos Bajnokság feléhez, a Veszprém Rallye -hoz, amelyet az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt már nagyon várt. Nemcsak azért, mert ez a kedvenc versenye, hanem azért is, mert pont egy éve ezen a futamon debütált a Ford Fiesta S2000- sel, nem is akárhogyan az abszolút ötödik helyen zárta a kemény murvás megmérettetést. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Egy esztendeje megyünk ezzel az autóval, ami továbbra is nagyon tetszik Papp Zsuzsa ORB
  • 2014.06.15.
    2014. június 13. AS Rallyesport Europe Székesfehérvár Rallye 2014, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Koronázó város? Égy hónapos pihenő után Székesfehérváron teszi próbára magát az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt, kiegészülve a Ford Fiesta S2000-rel. A murvás Bükfürdő Rallye-n már bemelegített a tapasztalt kettős, aki ott egy második helyet tudhatott magáénak. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „A murvás versenyek mindig közelebb álltak a szívemhez, mint az aszfaltos futamok, ezért is örülök, hogy Bükfürdő után, újra egy ilyen típusú Papp Zsuzsa
  • 2014.04.17.
    Nevezési lista – Entry list (2014. apr 16.) Rallycross - Máriapócs - RabócsiRing - 2014. apr. 20-21. Közép-Európai és Országos Bajnoki futam SuperCars Eder Gerald Ekker Tristan Fekete Zoltán Harsányi Zoltán Höller Alois Juraj Balaž Kárai Tamás Kotán Péter Mózer Attila Vass Zoltán Vnoucsek László Wieszt Jankó Eder Gerald Ekker Tristan School Team Hungary Kft RXC Technies Motorsport Kft Höller Alois Juraj Balaž Racing-Com Kft Alba Motorsport Kft Nyirád Motorsport Kft RXC Technies Motorsport Kft School Team Hungary Kft TQS Hungary Kft Skoda Volkswagen Mitsubishi Mitsubishi Ford Focus ... Mitsubishi Skoda Fabia Ford Escort Skoda Fabia Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Super1600 Bánkuti Gábor Erwin Frieszl LUIGI Marton Gergely "Nitro" Szecsődi Norbert Újházi Ádám Újházi Béla Werner Panhouser ST-Bánkuti Motorsport RRC13 Wien O.ZS. Racing Team M-F Motorsport Kft School Team Hungary Kft School Team Hungary Kft TQS Hungary Kft TQS Hungary Kft Werner Panhouser Peugeot Peugeot Skoda Skoda Opel Corsa Citroen Opel Astra Toyota Yaris Citroen SuperNational Castoral Roman Csendes Zsolt Csirmaz Brúnó Csizmadia Barnabás Gerencsér Dávid Jakub Bittman Karl Schadenhofer Karol Sedivy Klausz ... Vince Elek Gábor Lippai Tamás Lukács László Meggyesi Mihály Pavol Dlugos Rákos Ádám Roland Pisio Tárnok Sándor Lada Skoda Lada Lada Lada Lada Skoda Lada Skoda Lada DIV I Nyugati 1600 Ádám László Áldozó István Balogh Gyula Bencze Sándor Gara Tímea Lukács Péter Nagy István Oláh Imre Tomás Bagos VW Golf Ford Mazda Opel Suzuki Honda Honda Honda Honda DIV II. kétkerék meghajtás 1600-2000 Berke József Bódis Sándor Csapó Mikós Jaroslav Burda Liszkai Elek Simon Ferenc Szatmári Gergő Tölgyfa Attila Végh Zoltán Lada Mazda BMW Honda Mazda VW Golf BMW Opel Astra Mitsubishi DIV II. kétkerék meghajtás Rabócsiring Rallycross
  • 2014.03.22. 18:56
    A verseny 11 szakaszából ötöt megnyerő tavalyi címvédő Francois Delecour nyerte a futamot Peugeot 207 s 2000 autóval. A második helyen szorosan Delecour mögött Marco Tempestini ért célba alig 13 mp hátránnyal  Ford Fiesta R5 versenyautójával. A bronzérmet egy szintén s 2000 autóval versenyző Dan Girtofan szerezte meg Skodával. A magyar érdekeltségű ,  új csapatban versenyző Szabó Gergőék sajnos motorprobléma miatt a 9. szakaszon adták fel a versenyt. Botka Duduék sajnos el sem tudtak rajtolni a versenyen szintén technikai gondok miatt. A következő bajnoki futamot Aradon rendezik

    Román rally

  • 2014.02.05. 21:36
     Vw Polo R Wrc őrzi a dobogót, de a szuperspeciálon is  igen jól teljesítő Ott Tanak lohol a Ford Fiestával mögöttük. Az 5. és a 6. helyen is parázs a csata Hirvonen és Ostberg között, ugyanis tizedre azonos időt mentek a Skandináv futam első hosszú napján. A verseny érdekessége ,hogy az első 11 versenyző pillanatnyilag 1 percen belül van. Holnap igen izgalmas folytatás várható !7. szakasz utáni állás: 1.Ogier S. - Ingrassia J.Volkswagen Polo R WRC    39:56.52.Mikkelsen A. - Markkula M.Volkswagen Polo R WRC   +5.83.Latvala J. - Anttila M.Volkswagen Polo R WRC +12.24 ... Mikko Volkswagen Polo R WRC   00:00:04.83 Østberg Mads / Andersson Jonas Citroën DS3 WRC      00:00:42.34 Hirvonen Mikko / Lehtinen Jarmo Ford Fiesta RS WRC     00:01:00.35 Tänak Ott / Mõlder Raigo Ford Fiesta RS WRC             00:01:06.56 Meeke Kris / Nagle Paul Citroën DS3 WRC              00:02:28.0Zárónap:Jarri Matti Latvala nyert ! A Vw nagy csatáját a finn pilótának sikerült megnyernie. Mikkelsennel szemben a verseny végére Latvala előnye majdcsak egypercesre duzzadt fel ! Talán a fiatal

    WRC

  • 2013.11.11.
    nyugodtan tudtam versenyezni, biztos voltam benne, hogy az autó tökéletes. Az eredményekből látszik, hogy az autó képes akár a győzelemre is. Ennyi teszttel és rutinnal a hátunk mögött most erre voltunk képesek, de nagyon örülünk ennek a második helynek, ami nagy lökést adott a csapatunknak. A Mecsek Rali végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 1:10:24,3 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +1:19,5 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +1:29,6 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +1:37,0 5. Bútor–Tagai, Peugeot 207 S2000 +2:43,1 6. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +2:54,2 7. Balogh–Holczer ... , Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +3:25,3 8. Spitzmüller–Juhász, Mitsubishi Lancer Evo X +3:54,7 9. Matics–Zejda, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +4:15,8 10. Osváth–Farnadi, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:46,7 Az erőgyorsasági végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 15:42,9 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +13,9 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +27,1 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +34,4 5. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +40,0 Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo MHH Rally Team Rally
  • 2013.06.12.
    autós rendezvénye. Idén közel ötezren voltak kíváncsiak a színes programokkal tarkított éjszakában nyúló drag és drift versenyre. Minden eddiginél nagyobb erejű reflektorokkal, hangulatfényekkel és hangtechnikával készültek a szervezők. Ahogy szokták mondani bele adtak apait anyait. A napot most is a Ford Majális indította, ahol rekord számban képviseltették magukat a márkáért rajongók. Igazi ínyencségek, régiségek közt lófrálhattunk, és az új kor szellemében épített autókkal is találkozhattunk. Ford Majális Mindeközben a precízen kialakított drift arénában már javában készültek a pilóták ... időben elkészülő autó éles körben azonban nem akarta Csaba sikerét. Előbb egy motortartó bak szállt el, majd egy olajcső adta meg magát, így sajnos nem volt értékelhető Csabának egyik köre sem. A kvalifikáció harmadik helyét a bődületesen erős Ford Mustanggal Énekes Árpád szerezte meg egy látványos körrel. Második lett Smidéliusz Bálint hatalmas drift szögekkel és óriási füsttel. A legimpozánsabb kört pedig Zentai Sándor nyújtotta a nézőknek. Az egyedi kialakítású hátsókerék hajtásos Ford Focus olyat pirított, amit nem könnyen felejtenek el a nézők. Mindhárom kritériumra, -ív, szög, összkép ... , maximális pontszámot kapott, csupán a sebessége miatt maradt el a maximum adható 100 pont. Zentai Sándor – Ford Focus RWD Turbo A selejtezők után ismét egy kis szünet következett. A drag pályán mindeközben ezrek kísérték figyelemmel a több mint 200 regisztrált és sebességmámorban úszó gyorsulási szakág versenyzőit. Itt is voltak nagy visszatérők, a hangulat pedig visszaidézte a sportág rég elfeledett Hungaroringes korszakát. A Carstyling autószépség versenye is rekord nevezővel folyt, így a két szakág összekötő útvonalán is elképesztően nagy volt zsongás. A street kategória legjobb 16 versenyzőjének ... jól ismert „Fittikém a kém” kiadta a parancsszót: „Tiltásig”. A hangorkán leírhatatlan volt, a versenyzőket is kellően feltüzelte és a levonulás alkalmával jó pár gumit elfüstöltek a közönség nagy örömére. Idősebbik Mester János, a Gymkhana szakág versenyezője is leballagott a pontozóbírói emelvényről és végszóra egy tűzijátékkal tarkított show műsort adott elő. A sötétség leple alatt felfokozott hangulatban, kivilágított pályán kezdődhetett a profi mezőny legjobb 16 páros „tsuiso” csatája. A kvalifikáció győztese Zentai Sándor indult elsőként és márkatársát a Ford Sierra V8-al versenyző Hutter ... lóerőt verdeső Ford Mustang leautózza őket. Elsőként Fehér Zsolt szenvedett vereséget, majd az addig kitűnően versenyző Hetyési Zsolt maradt alul. Az elődöntőben erről az ágról Galacs Gábor várta, aki BMW-s márkatársait búcsúztatta sorra, előbb Sándor Ádámot, majd Korin Gábort. A döntőbejutás során egy beforgás vetett véget Árpi menetelésének, így a Galacs Drift Team már készíthette elő a behűtött pezsgőt, hiszen egy újabb dobogó volt kilátásban. Énekes Árpád – Ford Mustang A harmadik helyet csata nélkül tehát Énekes Árpád szerezte meg, teljesen megérdemelten, hiszen egész nap látványosan Drifted.hu Drift
  • 2013.05.14.
    Textura Sport Club – Saturnus Rali 2013. május 13. Wirtmann: Sohasem szabad feladni Kétszer is megállt Wirtmann Ferenc és Barna György Ford Escort Mk I-ese a Saturnus Rali nulladik napján. A benzinellátási hibát sikerült a szervizcsapatnak megoldania, de mivel késve álltak be a parc fermébe, öt perc büntetéssel kezdték a versenyt. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros ezt a hátrányát egy kivételével minden versenyzőn behozta, és a historic abszolút értékelésben, valamint a C korcsoportban egyaránt a második helyen végeztek 4 perc 26,8 másodperccel az olasz Paolo Pasutti ... nézett ki, hogy akár még Pasutti is meglehet, de aznap a száraz aszfalton ő nagyon elvert minket, így vele szemben csak fél percet tudtunk ledolgozni a hátrányunkból. Két Porschét, egy Ford Escortot és egy Skodát így is megvertünk. Nagyon élvezetesek voltak a pályák. Nekem kicsit a nyolcvanas éveket idézték, mert ugyan hivatalosan aszfaltos verseny volt, de több szakaszon is voltak murvás betétek. Szűkek voltak a pályák, az eső miatt pedig nehezek voltak a feltételek, úgyhogy nagyon élveztük. Leginkább presztízsverseny volt a számunkra a Saturnus Rali, hiszen a C3-as kategóriában egyedüli ... résztvevők voltunk és a CEZ-ben a kategória helyezés után járnak a pontok, így egy laza autózással és célba érkezéssel is ugyanennyi pontot szerezhettünk volna, de nagyon jó volt versenyezni az ellenfelekkel. Rajtunk kívül még két magyar páros indult historicban, ők is célba értek, úgyhogy sikeres volt a magyarok szereplése.” A Saturnus Rali historic végeredménye: 1. Pasutti–Campeis (olasz) Porsche 911 coupé, 2:37:00,5 2. Wirtmann–Barna (magyar) Ford Escort RS2000 Mk I, +4:26,3 3. Kövesdán–Friedrich (magyar) Porsche 911, +10:04,3 4. Valenta–Cerny (osztrák) Porsche 911, +19:06,6 5. Wiegner–Wiegner ... (osztrák) Ford Escort 1600, +28:57,9 6. Lukács–Sárdi (magyar) Skoda 110 Rally, +38:25,3 Részletes eredmények: https://results.omikronplus.si/live/Saturnus2013/live.html A Saturnus Rali hivatalos weboldala: http://www.rally-saturnus.si A Wirtmann–Barna kettős 2013-as CEZ-eredményei: Rebenland Rali 2. hely Eger Rali 1. hely Vltava Rali 1. hely Saturnus Rali 1. hely A CEZ Historic Ralibajnokság 2013-as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali Textura Sport Club Historic
  • 2013.03.20.
    kft/TRB Racing Maricsek Racing Team Kft Totalhitel.hu Rallye Team Kalti Motorsport SE MAFC AMS Főtaxi SC Taubmann Trade Kft MAFC AMS Rally&Racing MSE Márka Ford Porsche BMW Opel Suzuki Alfa VAZ Tatra Wartburg Renault Ford Toyota Típus Escort RS2000 Mk.1. 911 RS 2002 Ascona B 1900 Swift Gti Romeo 21011/2106 613 353 WR 5 Alpine Escort XR3i Celica Go. C3 D4 C3 D3 R1 R3 D2 R3 D1 D2 E2 C3 Eger Rallye Historic, Rally
Előző 3 / 10 Következő