Keresés

Találatok száma: 82
Előző 3 / 5 Következő
  • 2021.06.25. 11:35
    A Gulf Racing Hungary párosának nem úgy alakult eddig az idei esztendő, ahogy év elején eltervezték. Igazából már minden megtörtént az előző futamokon Velenczei Ádámékkal, ami csak megtörténhet egy versenyzőpárossal, de ez így három versenyre kicsit már sok volt a pilótának. Ádám nem olyan típus, aki elkeseredik és feladja, még inkább doppingolja az, hogy nem ott állnak a bajnoki pontversenyben, ahol a tudásuk alapján állnia kellene a tavalyi értékelésben negyedik helyen záró pilótának.A Topp-Cars Rally Team által felkészített SKODA Fabia Rally2 Evo versenyautóval most is teszteltek a futam ... ! Ha az időink úgy kívánják, kockáztatni is kell! Harcolni fogunk! Nem pontokat csipegetni jöttünk, hanem ott kell lennünk a céldobogón!” – fogalmazta meg egyértelműen a hétvége feladatait a fiatal pilóta.Az 54. Mecsek Rallye péntek délután rajtceremóniával veszi kezdetét, majd egy esti szakasszal zárják az első napot, aztán szombaton 9 gyorsasági után a céldobogón várják a győzteseket.A verseny hivatalos honlapja: https://mecsekrallye.com/A csapat partnerei:Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K
  • 2021.04.14. 13:11
    Jó hangulatban és remek eredményekkel kezdtük a szezont, a Turán-Bagaméri páros megnyerte a licencesek versenyét a VW Polo R5-el, míg a Klausz-Csányi páros a 4. helyet szerezte meg az erős mezőnyben, először használva a Skoda Fabia R5 EVO II-t versenykörülmények között. Várkonyi Szabolcs csapatvezető: Türelmetlenül várta mindenki a bemutatkozást a 2021-es évben, szerencsére a körülmények ideálisak voltak a versenyzéshez és a rendező is egy remek versenyt rakott össze. Egy hibája volt csak, hogy nem lehettek nézők, amit személy szerint nagyon nem értek, hiszen a ralit nem sok sporthoz lehet ... hasonlítani, a 40-50 négyzetkilométeren szétszóródó szakaszokat esetleg megtekintő nézők nem hinném, hogy nagy veszélynek lennének kitéve járványügyi szempontból a szabad levegőn. De hát én nem érthetek ehhez. A Korda Racing ismét remek autókat hozott, Frici már ismerősként az első pillanattól fogva komoly tempót tudott diktálni és a 9-ből 7 szakaszon is az első időt teljesítve megnyerte a versenyt, miközben több beállítást és a Hankook új gumijait is próbálgathatta. Bár szorosan, de mondhatjuk, magabiztosan nyerte a versenyt úgy, hogy a regnáló bajnok is itt volt, így ez jó alapot és kellő önbizalmat

    Rally

  • 2018.08.02. 09:18
    R5 +6:07,0ën C2 R2  +6:43,6ën DS3 R3T                                                  +9:05,210. Rüdiger Dilg-Günter Brandl       D      Mitsubishi Lancer Evo VII          +12:35,7A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely ... Lancer Evo X                                   +2:55,4öttig-Natalie Solbach-Schmidt       D                                                Škoda Fabia R5 +5:57,8Škoda Fabia ... (Ausztria)április 6-7. Lavanttal Rali (Ausztria)május 4-5. Opatija Rali (Horvátország)május 25-26. Velenje Rali (Szlovénia)július 6-7. Casentino Rali (Olaszország)augusztus 3-4. Baranya Kupa (Magyarország)szeptember 6-8. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-29. Citta di Bassano Rali (Olaszország)október 19-20. 3-Städte Rali (Németország)European Rally Trophy (Central Rally Trophy) 2018-as versenynaptáramájus 19-20. Cesky Krumlov Rali (Csehország)június 9-10. INA Delta Rali (Horvátország)július 21-22. Weiz Rali (Ausztria)szeptember 8-9. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-30. Croatia Rali

    Rally

  • 2018.05.31. 07:52
    ;   Mitsubishi Lancer Evo X R4                           +2:39,3*nos—Váradi Alexandra      H                                             Mitsubishi Lancer Evo IX           ... Rali (Ausztria)május 4-5. Opatija Rali (Horvátország)május 25-26. Velenje Rali (Szlovénia)július 6-7. Casentino Rali (Olaszország)augusztus 3-4. Baranya Kupa (Magyarország)szeptember 6-8. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-29. Citta di Bassano Rali (Olaszország)október 19-20. 3-Städte Rali (Németország)European Rally Trophy (Central Rally Trophy) 2018-as versenynaptáramájus 19-20. Cesky Krumlov Rali (Csehország)június 9-10. INA Delta Rali (Horvátország)július 21-22. Weiz Rali (Ausztria)szeptember 8-9. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-30. Croatia Rali (Horvátország)november 2-4

    Rally

  • 2015.06.15.
    A murva lesz a durva A technikai sport kisördöge mostanában közelről megmutatta magát Kurtos Robi és csapata számára. Az EVO 9 egy verseny erejéig pihent, épült, szépült, de a Székesfehérvár Rallyn újra bepattannak Robiék és megnézik, most hogy szuperál a gép. Szombathely kimaradt, hogy 100%-os legyen a Micu a következő futamra. Összeállt minden Székesfehérvárra? - Nem minden százas még, mert sajnos a turbó végül nem lett kicserélve újra, mert nem lett volna már idő felprogramozni. A múltkor ugye a turbócsövek szórakoztattak minket végig a verseny alatt, és azok viszont most újak, és ... remélhetőleg minden úgy fog működni, ahogy kell neki. Az aszfaltra kaptunk új gátlókat, murvára pedig marad, ami volt. Tesztelésre is szántunk némi időt, ami arra pont elég volt, hogy ha ki akar ugrani egy hiba, akkor talán kijött volna, de eddig semmi jele nincs, hogy valami nem klappolna. Csak maradjon is így minden a versenyen végig. Tavaly „gyilkos murvának” hívtad a fehérvári futamot, ami legallyazta sokak, köztük a ti autótokat is. Tartasz a rossz minőségű murvától, vagy páncélosra készült az EVO? - Felkészültünk amennyire tudtunk, és beburkoltuk az autót, de az szerintem most sem sokat fog Tiba Anita ORB
  • 2015.04.03.
    Egy nap is nap Minden reménye a Mitsubishi EVO 9-ben volt Kurtos Róbertnek és Repka Róbert barátjának, és egyben aktuális navigátorának. De sajnos a szerencse az Eger Rallyn nem állt melléjük, ugyanis technikai probléma miatt kiállni kényszerültek. Az első napon nagyon jól mentetek, kívülről is jó volt a látvány, hát még belülről gondolom. Hogy éreztétek magatokat a Micuban az első éles bevetésen? - Végig mosolyogva és jókedvűen autóztunk, és bíztunk a technikában, és abban, hogy a komplett versenyt teljesíteni fogjuk. Így is álltunk hozzá, de úgy látszik, hogy legközelebb többet kell Tiba Anita ORB
  • 2015.03.25.
    Várják a megmérettetést Tavaly év végén már egy Mitsubishi EVO 9-ben láthattuk Kurtos Róbertet versenyezni. A típus marad 2015-re, és immáron a 10. Eger Rallyn élesben mérettetik meg magukat az új technikával. Tisztában vannak a saját, és az autó képességeivel, és anyait-apait beleadnak majd az első versenybe. Szilveszter ralin debütáltál az új Micuval. Ott még teszteltetek, most viszont már élesben fogtok csatázni. Átesett azóta a gép a revízión és kész a futamra? - Pont tegnap lettünk készen. Á-tól Z-ig mindent meglestünk rajta, új váltót kapott, a komputer át lett vizsgálva, és Tiba Anita ORB
  • 2014.10.14.
    Velenczei Ádám – Toma József Mitsubishi Lancer EVO IX Jöhet a második próba! Maxx Race Team – 48. Mecsek Rallye Velenczei Ádám – Toma József „Csimpike”, Mitsubishi Lancer Evo IX A 48. Mecsek Rallye nevezési listáján ismét az első osztályú versenyzők között találhatjuk meg Velenczei Ádám nevét. A Maxx Race Team fiatal tehetsége plusz motivációt kapott kassai, ORB-s debütálása során – ahol az abszolút 9. helyen végzett a Mitsubishi Lancer Evo IX-essel. Ádám szeretne a Mecsekben is ugyanilyen szépen teljesíteni, s sorsát nem bízza a véletlenre: rengeteget edz és készül az október 17-19-ei ... Mecsekben, én pedig igyekszem majd a maximumot kihozni magamból. Velenczei Ádám – Toma József Mitsubishi Lancer EVO IX Toma József „Csimpike”: Akárcsak a kassai debütálásra, úgy a Mecsek Rallyera is időben megkezdtük a felkészülést. A múlt hétvégén átvettük az itinert, és elkezdtük a pályák feldolgozását. Rengeteg belső felvételt kerestünk meg annak érdekében, hogy Ádám ismerkedjen a ránk váró körülményekkel, én pedig felidézzem az emlékeimet a pécsi futammal kapcsolatban. A pontos itiner mellett rendkívül fontos lesz az is, hogy megfelelően állítsuk be a lámpasort. Kassán adódott ebből egy kis Maxx Race Team ORB
  • 2013.11.11.
    , Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +3:25,3 8. Spitzmüller–Juhász, Mitsubishi Lancer Evo X +3:54,7 9. Matics–Zejda, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +4:15,8 10. Osváth–Farnadi, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:46,7 Az erőgyorsasági végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 15:42,9 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +13,9 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +27,1 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +34,4 5. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +40,0 Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo MHH Rally Team Rally
  • 2013.09.27. 23:22
    felett felrobbangatni...ezt is megtapasztaltuk.A motor egész évben tökéletes volt....10.6, 10.5, 10.4,10.2 ilyen sorrendben mentünk a 9 felé egész évben....olyan parádés (jóformán ingyen)dolgokkal mint....engedtünk egyik versenyről a másikra a guminyomásból, feltettünk Matador Rally slicket ami 2 éve megvolt de nem használtuk a hajtás óvása miatt, levettük a hátsó lökhárítót, amitől csúnya az evo, de nem fogja az autót fékernyőként....csináltunk hidraulikus rajtféket hogy rajt előtt befékezzem az autót és fordulatról tudjam elengedni a 3 tárcsás tilton kuplungon keresztül, ne mozduljon be amikor ... akkor egy Peugeot 206RC-m volt. Megtetszett az a koncentráltság amit oda kellett tenni 6-8 másodpercen belülre 201méteren, hibamentesen, leggyorsabban, kötél idegeken, aki rajtban elaludt kikapott, hiába volt egész nap a leggyorsabb, mindig izzott az adrenalintól a pálya és a nézőtér is a döntőkön. Az időmérő rész csak show volt, edzés, lazulás.2 gondolatom volt, a 2 literes 206RC-t turbósítani, vagy egy összkerekes autóval indulni. Az összkerekes Mitsubishi Lancer Evo 8-asra szavaztam, mert akkor is voltak esős versenyek, hideg aszfaltos versenyek és az összkerékhajtású autó minden terepen ... összeszerelése és az is programozza aki összerakta, mert így ha felrobban a motor akkor nem mutogat egymásra több ember, nincs kamu, csak a tények. Csaba felelt mindenért és az volt a cél hogy egyszer majd 9 másodpercet tudjunk 402 méteren. (Már csak 0,03sec és megvan, sikeres a project, tökéletes az elgondolás). Másrészt én 8-17-ig dolgozom hétközben, nem tudok az autó után rohangálni napközben sem, a családom is fontos így hétvégén sem. A minden egyhelyen a tökéletes nekem, itt is törekedtem a legjobb idő/érték arányra. Jól megterveztem.Sikeresen.Döntöttem, a Peugeot 206RC-t beszámoltatva, meglett ... nekem és többször szerel baráti árakon és bármikor segít szervizelni bármit, akár éjszaka 1-kor is a hungária közepén itt köszönöm Felker Pistabának is a sok versenyre trélerezést napjainkban. 2008-ban kezdtünk versenyezni Auto Street kategória 3.hely lett belőle, akkor még csak 7.8sec-et tudott az autóm 201 méteren és 13,6sec-el indultunk 402 méteren. Azóta minden évben dobogósok vagyunk és minden évben gyorsabbak is. Az Evó ekkor GT30R turbóval ment és gyári motorbelsős volt. Minden fázist saját bőrünkön tapasztaltunk meg.460LE-t bírt a gyári hajtókar siklócsapágy...ez volt a plafon ... kerekezni a Poloval Kiskunlacházán Dragracin EB futamon a superfinale döntőben. Nagyszerű csapatuk volt, beültem és csak a versenyzésre kellett koncentrálnom. Köszi mindenkinek itt is.http://youtu.be/I3FLdjPMaFI2011-ben az Evó 11.2 másodpercet tudott 402 méteren az utolsó versenyen.Csak pár versenyen indultam, kategória második és kategória harmadik is lettem Kunmadarason és Kiskunlacházán P4-ben.2012Ebben az évben Profi P4 kategóriában is megnyertem mindent ahol elindultam.Az autóval itt mentem először 10-es időt évelején. Itt vált versenyautóvá, mert kipakoltuk az utcai belsejét, klímát, és

    Drag, Gyorsulási

  • 2013.05.21.
    . Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza STi R4, +13:56,9 5. Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STi R4, +14:46,8 6. Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer Evo X, +16:11,8 7. Marisca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, +16:55,2 8. Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS, +22:40,2 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó-kupa állása, versenyzők: 1. Aigner 78, 2. Orsák 67, 3. Bonnefis 60, 4. Tempestini 43… 9. Vizin 31 A Rali-Európa-bajnokság szériaautó-kupa állása, navigátorok: 1. Heigl 78, 2. Smeidler 67, 3. Fournier 60, 4. Pulpea 43, 5. Zsiros 42 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT ... kanyarban már nem is foglalkozol vele. Óriási kihívás volt a számunkra a világ egyik legnehezebbnek tartott versenyét teljesíteni. Mivel a körülményeket a saját bőrömön tapasztaltam, ezért is szeretnék Lukács Csucsunak és Mesteházi Márknak gratulálni ahhoz, hogy megnyerték a kétkerékhajtású értékelést. Azt gondolom, hogy ez nagyon nagy dolog, és bízom benne, hogy még sok hasonló sikert láthatunk tőlük. A Korzika Rali szériaautó-kupa végeredménye: 1. Aigner–Heigl, Subaru Impreza STi R4, 2:49:52,1 2. Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS, +1:22,9 3. Orsák–Šmeidler, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, +7:56,2 4 Vizin Rally Rally
  • 2013.05.17.
    Sanchez–Scelo, Mitsubishi Lancer Evo X R4 30 Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza 31 Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer R4 32 Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STI R4 33 Maresca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 34 Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS 35 Moreau–Baron, Renault Mégane RS Szériaautó-kupa állása (versenyzők): 1. Orsák 42, 2. Aigner 39, 3. Harrach 38… 17. Vizin 16 Szériaautó-kupa állása (navigátorok): 1. Smeidler 42, 2. Heigel 39, 3. Welsersheimb 38… 9. Zsiros 25 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL Vizin Rally Rally
  • 2013.05.08.
    Folytatnák a jó sorozatot MARICSEK RACING TEAM – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Egerben a 12-es kategória dobogójának legtetejére állhatott fel, s Miskolcra nézve sincs más célja a Maricsek Racing Team kaposvári versenyzőpárosának. Kovács Antal és Istovics Gergő nem számít új vendégnek a borsodi megyeszékhelyen, így bíznak benne, hogy tapasztalataik hozzásegítik őket ahhoz, hogy ismét a géposztály első helyére kormányozzák be a Mitsubishi Lancer Evo VI-ost. Kovács Antal: Az Eger Rally szerencsés befejezése után nagy várakozással ... beállításokon, illetve a lámpasort is kipróbálhattuk. Azt a váltóáttételt, ami Egerben nem bizonyult jó döntésnek, most módosítottuk, így abszolút felkészülten érkezünk majd meg Miskolcra. Istovics Gergő: Az izgalmakban gazdag 9. Eger Rally után élményekkel teli futam vár ránk Miskolcon is. Nagy várakozással tekintünk az éjszakai gyorsaságik elé, amiket én személy szerint nagyon kedvelek is, hiszen ezek a szakaszok adják az egész verseny sava-borsát. Úgy gondolom azonban, hogy egy kicsit átbillentünk a ló másik oldalára: többet megyünk majd Miskolcon éjszaka, mint nappal, és ez nem biztos, hogy szerencsés Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.16.
    ) Egyesület RXC Technics Motorsport kft. Racing-Com kft. Nyirád Motorsport kft. RXC Technics Motorsport kft. Nyirád Motorsport kft. Feke-Team Motorsport kft. Hungary Motorsport kft. O. ZS. Racing Team Robert Czarnecki Egyesület Strotising kft. Bánkuti Motorsport TQS Hungary Kft. MGAMS Kft. TQS Hungary Kft. TQS Hungary Kft. Versenyautó Mitsubishi Lancer EVO V Skoda Fabia Skoda Fabia Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Ford Mitsubishi Mitsubishi Versenyautó Peugeot 206 Opel Astra Suzuki Swift Sport Opel Corsa Opel Corsa I. 20 17 15 12 13 11 - - - I. 20 15 17 - NÉ II. 20 17 15 13 11 9 12 10 8 II. 10 7,5 - 8,5 ... Magyarország RALLYCROSS ORSZÁGOS BAJNOKSÁG 2013. ÉVI ÁLLÁSA Sz. Időpont I. II. III. IV. V. VI. VII. 2013. 03.31.-04.01. 2013. 04.13-14. 2013. 05.19-20. 2013. 06.08-09. 2013. 06.22-23. 2013. 09.07-08. 2013. 10.05-06. Helyszín Máriapócs Nyirád Máriapócs Greinbach (A) Kakucs Kakucs Nyirád Rendező Rabócsiring Kft Nyirád Motorsport kft. Rabócsiring Kft Off-Road szakág MGAMS kft. MGAMS kft. Nyirád Motorsport kft. SuperCars Hely Versenyző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Harsányi Zoltán Kárai Tamás Mózer Attila Vass Zoltán Révész Bálint Vnoucsek László Kotán Péter Varga Szilárd Czarnecki Robert (POL ... - III. IV. V. VI. VII. Össz 40 34 30 25 24 20 12 10 8 Super1600 Hely Versenyző 1 2 3 4 5 Bánkuti Gábor Ujházi Béla Majerszky Gábor Gorácz Béla Ujházi Ádám III. IV. V. VI. VII. Össz 30 22,5 17 8,5 0 SuperNational Hely Versenyző Marton Gergely * Csendes Zsolt Starobrat Witold (POL) Castoral Roman (CZE) Ujházi László Klausz Kristóf Woldrich Gerald (AUT) Répási Róbert "LUIGI" Schadenhofer Karl (AUT) Strobl Thomas (AUT) Markus Werfring (AUT) Weidinger Johann (AUT) * = Az eredmény fellebbezés alatt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Egyesület Fodor-Racing kft. TQS Hungary Kft. Witold Starobrat Roman ... Castoral TQS Hungary Kft. Klaus Motorsport kft. Gerald Woldrich Zalaegerszegi AMSE O. ZS. Racing Team Karl Schadenhofer Thomas Strobl Markus Werfring Johann Weidinger Versenyautó Skoda Fabia Opel Ascona BMW E36 Opel Opel BMW Mercedes C-classe VW Golf Peugeot VW Golf Citroen Saxo VW Golf Suzuki Swift I.* 20 17 13 - 12 15 - - 11 - - - - II. 17 13 9 20 8 NÉ III. IV. V. VI. VII. Össz 37 30 22 20 20 15 15 12 11 11 10 7 0 15 12 11 10 7 NÉ SuperNational/ 4000 ccm Hely Versenyző 1 2 3 4 Klausz Kristóf Starobrat Witold (POL) Woldrich Gerald (AUT) Schadenhofer Karl (AUT) Egyesület Klaus Motorsport kft. Witold ... (AUT) * = Az eredmény fellebbezés alatt 1 2 3 4 Egyesület Fodor-Racing kft. TQS Hungary Kft. Thomas Strobl Markus Werfring Johann Weidinger Versenyautó Skoda Fabia Opel Citroen Saxo VW Golf Suzuki Swift I.* 10 8,5 - - - II. 20 15 17 13 NÉ III. IV. V. VI. VII. Össz 30 23,5 17 13 0 Kiadja: MNASZ Titkársága 1 Magyar Kupa Hely Versenyző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 "NITRO" Góth Viktor Csirmaz Brunó Benyó Máté Peitler Zsolt Gerencsér Dávid Kádár Patrik Kovács Marcell Csizmadia Gergely Munkácsy Gyula Gerencsér Kincső Stréhli Dominik Patonai László Szegfű Adrienn Szegfű István MNASZ Rallycross
  • 2013.04.10.
    Michelisz Norbi után szabadon… MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Sikerült megtörni az egri átkot! Kovács Antal és Istovics Gergő több év után, végre először gurulhatott át az Eger Rallye célvonalán. A Maricsek Racing Team versenyzőinek örömét a sikeres célba érkezés mellett a 12-es géposztály győzelmes is fokozta. Izgalmakban azonban most sem volt hiányuk: Michelisz Norbi után szabadon, egy madarat is elütöttek az egyik gyorsasági szakaszon… Kovács Antal: Az autó felkészítése 100%-osan sikerült, bár az ... majd, mert nagyon ügyes sofőrök, akik igazán erős és gyors kocsikkal küzdenek a bajnoki pontokért. Teljes az örömünk, hiszen nem hogy a kategóriát, de a Power Stage-t is megnyertük a 9. Eger Rallyen, ezzel pedig a maximális, 13 pontszámmal állunk most a tabella élén. Soha jobb kezdést! Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.09.
    Tökéletes csapatmunka volt Közel negyvenöt másodperces előnnyel nyerte meg a magyar rallybajnokság nyitó futamát Kazár Miklós és Szőke Tamás. A Maximmun Racing Team kettőse a 9. Eger Rallyt végig uralva szerezte meg a maximális pontszámot. A Citroen Xsara WRC-vel a miskolci pilóta és régi-új navigátora tízből nyolc gyorsasági szakaszt húzott be, köztük az utolsót is, ami plusz öt pontot jelentett a futamgyőzelem mellé. - Az utolsó körben már óvatosan mehettünk volna, de nem volt szívem visszaengedni a gázpedált - mesélte az élményeit a futam után Kazár Miklós. - Nem akartam kizökkenni a ... nem láthatnak az utcán. Ezek az autók pedig ilyenek. A hangjukkal, a durrogásukkal, és az óriási lángcsóvákkal igazi kuriózumnak számítanak. A Citroen pedig a mi esetünkben sem okozott csalódást. Óramű pontossággal működött, ez pedig elengedhetetlen volt ehhez a sikerhez. A kellő alaphangot tehát sikerült megadnunk, de tudjuk, hogy nagyon hosszú a bajnokság. Az biztos, hogy az egri siker után, különös érzésekkel készülünk a következő futamra. Május második hétvégéjén ugyanis szűkebb otthonunkban, Miskolcon bizonyíthatunk. A 9. Eger Rali (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás ... (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 3. Melicharek Jaroslav, Melicharek Erik (Citroen C4 WRC) 4. Grzyb Grzegorz, Hundla Robert (Skoda Fabia S2000) 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX.) 6. Bútor Róbert, Tóth Imre (Peugeot 207 S2000) +44.1 +54.3 +1:29.5 +1:31.3 +1:37.8 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    CÍM: Új év, új osztály, új kihívások Maxx Race Team – 9. Eger Rallye Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A Rali Túra Bajnokságban való sikeres szereplés után nagy fába vágta a fejszéjét Kiss Viktor. 2013- ban már nem az RTE, hanem az Országos Rally Bajnokság első osztályának mezőnyét fogja gazdagítani. A tavalyi sűrű navigátor-csere sem lesz idén jellemző rá, ugyanis a jobb oldal egész évre ki lett adva Percze Nándornak, aki tapasztalatával rengeteget tud majd segíteni a pilóta fejlődésében. A kilométerek gyűjtését és a tanulást a Maxx Race Team versenyzőpárosa is ... Egerben kezdi majd meg. Kiss Viktor: Végre vége a téli szünetnek, s az új évvel új osztályt is kezdünk. 2013-ban az Országos Rally Bajnokság első osztályában, a legnépesebb, 2-es géposztályban fogunk rajthoz állni Percze Nándival, s a versenyzésünket egy nagyon komoly, szakmailag, technikailag és emberileg is topon lévő csapat fogja támogatni. Nekünk csak egy ellenségünk van: saját magunk. A tervünk így csupán az, hogy minden versenyen ott legyünk, befejezzük a futamokat, valamint kilométereket és tapasztalatokat gyűjtsünk. A Mitsubishi Lancer Evo IX R4 már összeállt, teljesen át lett építve Rallye
  • 2013.04.05.
    Egerben alapoz a címvédésre az RTE abszolút bajnoka MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Mi is lehet egy egykori rallybajnok terve a következő szezonra nézve? Természetesen az, hogy minél többször megvédje címét! Vincze Márton is ugyanezzel a céllal vág neki a 2013-as Rali Túra Bajnokságnak. A Maricsek Racing Team pilótája az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdi majd meg a bajnoki pontok gyűjtését, amihez a segítséget idén Kovács Attila fogja nyújtani az anyósülésről. Vincze Márton: Néhány hónappal ezelőtt még nagy gondban Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    Egerben feladnák a leckét a Mitsubishiknek MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Borbás Szabolcs – Kiss Roland, Mitsubishi Lancer Evo VII Az év végi barátautóztatás után ismét visszatér az éles küzdelmekhez Borbás Szabolcs. A Maricsek Racing Team pilótája, oldalán Kiss Rolanddal, 2013-ban is a Rali Túra Bajnokság mezőnyét fogja gazdagítani. A baranyai páros tavaly komoly küzdelmeket folytatott két kategóriatársukkal is, így a céljuk egyértelműen az, hogy minden futamon ők kerüljenek ki győztesen a „viadalokból”. A hétvégi 9. Eger Rallyen már fel is adhatják a leckét a többi Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.04.03.
    Országos Rally Bajnokság első osztályában. Az esztendő során voltak nagyon bíztató eredményeink, mint például a Mecsek és a Kassa Rallyn, ahol vezetni tudtuk a csoportunkat, ugyanakkor néhányszor bennünket is megtréfált a technika ördöge. Összességében még is azt mondanánk, hogy elégedettek vagyunk a bronzéremmel mind a 12-es kategóriában, mind az S csoportban. 2012 a debütálásunk éve volt a Maricsek Racing Teammel és a Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal is, így a végeredményt nézve nem lehet nagyon okunk a panaszra. A bajnoki cím tavaly megérdemelt helyre került, de bízunk benne, hogy idén már mi is ... jócskán beleszólhatunk majd az elsőség sorsába. - Mi volt a legemlékezetesebb pillanatotok a 2012-es idényben? - Az eredmények tekintetében a legszebb pillanatuk az volt, amikor Bükfürdőn abszolút 6. időt tudtunk autózni a versenyhétvége második napján. Ugyancsak emlékezetes marad számunkra a Mecsek Rally két éjszakai gyorsasági szakasza, amikor a látási viszonyoktól való félelmeink ellenére abszolút 9.-ként abszolváltunk az első napot. A versenypályán kívül is több fantasztikus programon vehettünk részt – ilyen volt például az augusztusi Talma Nap Kecskeméten, valamint a szeptemberi, kaposvári ... Rally Café Rally Show. Utóbbi esemény azért is áll közel a szívünkhöz, mert szülővárosunkban, hazai közönség előtt mutathattuk meg magunkat és átadhattunk egy szeletet a rally-feelingből. - Mi lesz a felállás 2013-ban? - A felállás maradt a régi: a pilóta és a navigátor szerepét a megszokott módon osztottuk fel most is egymás között, emellett az autó és a csapat is változatlan maradt. Korábban szó volt arról, hogy az MNASZ szabálymódosításai miatt befektetnék egy Mitsubishi Lancer Evo IX-be, de miután megszületett a végleges szabályzat, maradtunk a jól megszokott és szeretett Evo VI-osnál. A Maricsek Racing Team Rally
Előző 3 / 5 Következő