A Gulf Racing Hungary párosának nem úgy alakult eddig az idei esztendő, ahogy év elején eltervezték. Igazából már minden megtörtént az előző futamokon Velenczei Ádámékkal, ami csak megtörténhet egy versenyzőpárossal, de ez így három versenyre kicsit már sok volt a pilótának. Ádám nem olyan típus, aki elkeseredik és feladja, még inkább doppingolja az, hogy nem ott állnak a bajnoki pontversenyben, ahol a tudásuk alapján állnia kellene a tavalyi értékelésben negyedik helyen záró pilótának.A Topp-Cars Rally Team által felkészített SKODA Fabia Rally2 Evo versenyautóval most is teszteltek a futam ... ! Ha az időink úgy kívánják, kockáztatni is kell! Harcolni fogunk! Nem pontokat csipegetni jöttünk, hanem ott kell lennünk a céldobogón!” – fogalmazta meg egyértelműen a hétvége feladatait a fiatal pilóta.Az 54. Mecsek Rallye péntek délután rajtceremóniával veszi kezdetét, majd egy esti szakasszal zárják az első napot, aztán szombaton 9 gyorsasági után a céldobogón várják a győzteseket.A verseny hivatalos honlapja: https://mecsekrallye.com/A csapat partnerei:Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K
Keresés
Találatok száma: 82- 2021.04.14. 13:11Jó hangulatban és remek eredményekkel kezdtük a szezont, a Turán-Bagaméri páros megnyerte a licencesek versenyét a VW Polo R5-el, míg a Klausz-Csányi páros a 4. helyet szerezte meg az erős mezőnyben, először használva a Skoda Fabia R5 EVO II-t versenykörülmények között. Várkonyi Szabolcs csapatvezető: Türelmetlenül várta mindenki a bemutatkozást a 2021-es évben, szerencsére a körülmények ideálisak voltak a versenyzéshez és a rendező is egy remek versenyt rakott össze. Egy hibája volt csak, hogy nem lehettek nézők, amit személy szerint nagyon nem értek, hiszen a ralit nem sok sporthoz lehet ... hasonlítani, a 40-50 négyzetkilométeren szétszóródó szakaszokat esetleg megtekintő nézők nem hinném, hogy nagy veszélynek lennének kitéve járványügyi szempontból a szabad levegőn. De hát én nem érthetek ehhez. A Korda Racing ismét remek autókat hozott, Frici már ismerősként az első pillanattól fogva komoly tempót tudott diktálni és a 9-ből 7 szakaszon is az első időt teljesítve megnyerte a versenyt, miközben több beállítást és a Hankook új gumijait is próbálgathatta. Bár szorosan, de mondhatjuk, magabiztosan nyerte a versenyt úgy, hogy a regnáló bajnok is itt volt, így ez jó alapot és kellő önbizalmat
- 2018.08.02. 09:18R5 +6:07,0ën C2 R2 +6:43,6ën DS3 R3T +9:05,210. Rüdiger Dilg-Günter Brandl D Mitsubishi Lancer Evo VII +12:35,7A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely ... Lancer Evo X +2:55,4öttig-Natalie Solbach-Schmidt D Škoda Fabia R5 +5:57,8Škoda Fabia ... (Ausztria)április 6-7. Lavanttal Rali (Ausztria)május 4-5. Opatija Rali (Horvátország)május 25-26. Velenje Rali (Szlovénia)július 6-7. Casentino Rali (Olaszország)augusztus 3-4. Baranya Kupa (Magyarország)szeptember 6-8. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-29. Citta di Bassano Rali (Olaszország)október 19-20. 3-Städte Rali (Németország)European Rally Trophy (Central Rally Trophy) 2018-as versenynaptáramájus 19-20. Cesky Krumlov Rali (Csehország)június 9-10. INA Delta Rali (Horvátország)július 21-22. Weiz Rali (Ausztria)szeptember 8-9. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-30. Croatia Rali
- 2018.05.31. 07:52; Mitsubishi Lancer Evo X R4 +2:39,3*nos—Váradi Alexandra H Mitsubishi Lancer Evo IX   ... Rali (Ausztria)május 4-5. Opatija Rali (Horvátország)május 25-26. Velenje Rali (Szlovénia)július 6-7. Casentino Rali (Olaszország)augusztus 3-4. Baranya Kupa (Magyarország)szeptember 6-8. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-29. Citta di Bassano Rali (Olaszország)október 19-20. 3-Städte Rali (Németország)European Rally Trophy (Central Rally Trophy) 2018-as versenynaptáramájus 19-20. Cesky Krumlov Rali (Csehország)június 9-10. INA Delta Rali (Horvátország)július 21-22. Weiz Rali (Ausztria)szeptember 8-9. Nova Goricia Rali (Szlovénia)szeptember 28-30. Croatia Rali (Horvátország)november 2-4
- 2015.06.15.
- 2015.04.03.
- 2015.03.25.
- 2014.10.14.
- 2013.11.11.
- 2013.09.27. 23:22felett felrobbangatni...ezt is megtapasztaltuk.A motor egész évben tökéletes volt....10.6, 10.5, 10.4,10.2 ilyen sorrendben mentünk a 9 felé egész évben....olyan parádés (jóformán ingyen)dolgokkal mint....engedtünk egyik versenyről a másikra a guminyomásból, feltettünk Matador Rally slicket ami 2 éve megvolt de nem használtuk a hajtás óvása miatt, levettük a hátsó lökhárítót, amitől csúnya az evo, de nem fogja az autót fékernyőként....csináltunk hidraulikus rajtféket hogy rajt előtt befékezzem az autót és fordulatról tudjam elengedni a 3 tárcsás tilton kuplungon keresztül, ne mozduljon be amikor ... akkor egy Peugeot 206RC-m volt. Megtetszett az a koncentráltság amit oda kellett tenni 6-8 másodpercen belülre 201méteren, hibamentesen, leggyorsabban, kötél idegeken, aki rajtban elaludt kikapott, hiába volt egész nap a leggyorsabb, mindig izzott az adrenalintól a pálya és a nézőtér is a döntőkön. Az időmérő rész csak show volt, edzés, lazulás.2 gondolatom volt, a 2 literes 206RC-t turbósítani, vagy egy összkerekes autóval indulni. Az összkerekes Mitsubishi Lancer Evo 8-asra szavaztam, mert akkor is voltak esős versenyek, hideg aszfaltos versenyek és az összkerékhajtású autó minden terepen ... összeszerelése és az is programozza aki összerakta, mert így ha felrobban a motor akkor nem mutogat egymásra több ember, nincs kamu, csak a tények. Csaba felelt mindenért és az volt a cél hogy egyszer majd 9 másodpercet tudjunk 402 méteren. (Már csak 0,03sec és megvan, sikeres a project, tökéletes az elgondolás). Másrészt én 8-17-ig dolgozom hétközben, nem tudok az autó után rohangálni napközben sem, a családom is fontos így hétvégén sem. A minden egyhelyen a tökéletes nekem, itt is törekedtem a legjobb idő/érték arányra. Jól megterveztem.Sikeresen.Döntöttem, a Peugeot 206RC-t beszámoltatva, meglett ... nekem és többször szerel baráti árakon és bármikor segít szervizelni bármit, akár éjszaka 1-kor is a hungária közepén itt köszönöm Felker Pistabának is a sok versenyre trélerezést napjainkban. 2008-ban kezdtünk versenyezni Auto Street kategória 3.hely lett belőle, akkor még csak 7.8sec-et tudott az autóm 201 méteren és 13,6sec-el indultunk 402 méteren. Azóta minden évben dobogósok vagyunk és minden évben gyorsabbak is. Az Evó ekkor GT30R turbóval ment és gyári motorbelsős volt. Minden fázist saját bőrünkön tapasztaltunk meg.460LE-t bírt a gyári hajtókar siklócsapágy...ez volt a plafon ... kerekezni a Poloval Kiskunlacházán Dragracin EB futamon a superfinale döntőben. Nagyszerű csapatuk volt, beültem és csak a versenyzésre kellett koncentrálnom. Köszi mindenkinek itt is.http://youtu.be/I3FLdjPMaFI2011-ben az Evó 11.2 másodpercet tudott 402 méteren az utolsó versenyen.Csak pár versenyen indultam, kategória második és kategória harmadik is lettem Kunmadarason és Kiskunlacházán P4-ben.2012Ebben az évben Profi P4 kategóriában is megnyertem mindent ahol elindultam.Az autóval itt mentem először 10-es időt évelején. Itt vált versenyautóvá, mert kipakoltuk az utcai belsejét, klímát, és
- 2013.05.21.
- 2013.05.17.
- 2013.05.08.
- 2013.04.16.
- 2013.04.10.
- 2013.04.09.
- 2013.04.05.
- 2013.04.05.
- 2013.04.05.
- 2013.04.03.