Keresés
Találatok száma: 3572020.05.28. 13:25
Versenynaptár tervezet 20202020.06.13-14. Kisvaszar Rally - Wild Dogs Szlalom Kft.2020.06.20-21. Zabar-Domaháza Rally - Kelet Autósport Kft.2020.07.04-05. Bakonya Rally - Balatonyi Rallye Team2020.07.18-19. Salgó Rally - Kelet Autósport Kft.2020.08.01-02. Kurd-Lengyel Rally - Wild Dogs Szlalom Kft.2020.08.15-16. Miskolc Rally - Kelet Autósport Kft.2020.08.29-30. Oroszlány Rally - Gáz2000 Kft. 2020.09.05-06. Eger Rally - Kelet Autósport Kft.2020.09.19-20. Geresdlak Rally - Wild Dogs Szlalom - Balatonyi Rallye Team2020.10.03-04.? Rally - Kelet2020.03.30. 17:55
Az Eger Rallye a hét végén lenne, de a nemzetközihez hasonlóan a hazai rallyeszezon is később kezdődik a tervezettnél. Mivel telik nektek a jelenlegi - ki tudja milyen hosszú - üresjárat?A tempónkon összességében lassítottunk, de nem álltunk le teljesen. Az autó felkészítésére most nagyon sok időnk lett hirtelen. Jelenleg egy apró alkatrészt várunk, ha az megérkezik, akkor rövid idő alatt végezhetünk a munkával. Nézzük a dolog jobb oldalát! Nem kell kapkodnunk, igen alapos munkát végezhetünk, ám azzal gondolom, nem árulok el nagy titkot, hogy nem bánnánk, ha minél hamarabb sisakot ... folytatjuk az fizikai és a mentális felkészülést ugyanúgy, mintha a hét végén versenyeznünk kéne Egerben. Tanulmányozzuk a kocsit, mert a Szilveszter Rallye-n történt megismerkedésünk ellenére sokat kell még tanulnunk a Skodáról. Sokkal másabb, mint, amilyen a Peugeot 208-asunk volt. Konditerembe jártok?Heti három - négy edzés megvan mindkettőnk részéről, van közte konditerem is természetesen. Ha a pályákon nem lehet, akkor legalább így mozgassuk a vasat. Van úgy, hogy biciklizek, esetleg futok egy fél órát. Ezekre mindig kerítünk időt a munkánk mellett is. Reméljük, hogy hamarosan értelmét nyeri az2020.03.04. 10:25
) megelőzte az elérhető versenytársait. Eredmények tekintetében nem lesz különösebb elvárásunk a tanulóév elején, de nyilván nem feltartott kezekkel küldjük oda a fiúkat a rajtvonalhoz. Próbálunk majd figyelni a teljesítményre, elsősorban a sajátunkra, de persze a vetélytársak eredményeit is figyeljük a szemünk sarkából. Közeleg a bajnokság rajtja, az Eger Rallye. Ott lesztek? Természetesen. Addig viszont nem lesz egy perc üresjáratunk sem. Az autóval sokat foglalkozik Miki és Csaba a mérnökünk, van még rá egy szűk hónapunk. A Peugeot Kupában sok olyan dologgal segített minket a sorozat szervezője ... , amit most önerőből kell előteremtenünk, a legtöbbről nem is gondoltuk, hogy mekkora erőfeszítéssel jár. A rajt előtt rengeteget szeretnénk tesztelni, mivel a Skoda Fabia R5 megfelelő beállításaira komoly energiát kell fordítanunk. Sok és kemény munka vár ránk az Eger Rallye-ig, de izgatottan számoljuk a hátra lévő napokat.Köszönjük együttműködő partnereinknek:East Motorsport Kft, Balázs- Diák Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Alu Casting Support Kft, Tau- Trade Bt, Magyar Trans Kft, Progast Kft, Heda- Sped Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger2018.06.01. 07:09
Szabó Krisztián csapatvezető számolt be az East Mototorsport miskolci versenyhétvégéjéről. Kurtos Robiéknak nagyon jól sikerült az Eger Rallye, bronzérmet szereztek az Országos Rallye Bajnokság élvonalában, a géposztályukban. Ezen felbuzdulva hasonló tervekkel és reményekkel vágtak neki a srácok a Miskolc Rallye-nak. Ám ezek a remények már az első gyorsaságira menet elszálltak, mert az etapon eldurrant a Mitsubishi Lancer egyik fékcsöve. A szerencse, a szerencsétlenségben, hogy mindez összekötő szakaszon, és nem mondjuk az első gyorsasági utolsó kanyarja előtt, egy kb. 300 méter egyenes ... . Forgács Laci és Bartók Erik BMW-jébe végre beszerelhettük az új lengéscsillapítókat, amiket egyetlen nappal az Eger Rallye előtt hozott meg a futár, így az évadnyitón még nem tudták ezeket használni. Szemmel láthatóan és másodpercekben mérhetően jobb és gyorsabb lett tőle az Országos Rallye Challenge mezőnyében. Laciék folyamatosan a kategóriájuk második helyén autóztak, és ebben a pozícióban is zárták az első napot. A szombati versenynap kevésbé volt szimpatikus nekik, sokkal jobban várták volna a srácok a vasárnapi szakaszokat, de sajnos a reggeli legelső Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt ... kupában. Szintén a MARB-osok között állt rajtoz, de nem A-s, hanem egy kerek lámpás, P csoportos Ladával Nagy Norbi és Karmanóczky Csabi, akik nagyon vágytak egy jó eredményre Lyukóbányán, mert az Eger Rallye-n, Borsodnádasdon, technikai gondjaik voltak. A Miskolc Rallye-ra szerencsére ezeket sikerült megszüntetni és elég jókat tudtak autózni a srácok. Egyetlen szakasztól eltekintve dobogós helyezést szereztek minden gyorsasági végén, és a célban a géposztályuk ezüstérmét vehették át. Norbi tett egy olyan elhamarkodott kijelentést korábban, hogy 2018-ban már nem indul több versenyen, de ezen a remek2018.03.14. 20:29
gyors vár rátok a kétnapos Rebenland Rallye-n, ahol majd 100 rally autó várható a versenyen. A magyarországitól merőben más gyorsasági pályákat kell majd sikeresen teljesítenetek. Elég volt-e az említett két verseny a felkészülésre? Lesz-e teszt az osztrák verseny előtt?- Volt még két tesztünk Kiskunlacházán, az is sokat segített a felkészülésben, de biztos, ami biztos alapon tartunk még egy rövid tesztet a verseny előtt. Az osztrák pályák merőben másak, mint a hazai gyorsaságik, ezért nehéz rá felkészülni. Mind a beállításokkal, mind a gumi választással nehezebb dolgunk van.Gondolom az Eger Rally ... -ra való felkészülésnek szánjátok a versenyt. Miként is szeretnétek teljesíteni a két kemény napot, abban a tudatban, hogy akár még hó is lehet a pályán? Mi is a cél a versenyen?- Idén nem indulunk az Eger Rally-n, inkább a külföldi versenyekre fogunk összpontosítani. Indultam már ezen a versenyen többször, a pályákat már ismerem. Nehéz verseny lesz, mert egy kis eső is várható és éjszakai gyorsaságik is lesznek. Az eddigi versenyek nem mutatták meg, hogy mire vagyunk képesek az autóval, azt viszont láttuk, hogy a csúszós körülmények között jobbak vagyunk. Ezért: Hajrá Eső!Köszönjük Partnereink2018.02.23. 11:36
tisztes helytállásért, a bíztató részeredményekért akartak harcolni a versenyeken. Sajnos ez nem mindig sikerült, mert a technikai hibák többször is közbe szóltak, amik után hosszadalmas szerelések következtek. Ennek alapján nem mondhatjuk túlzottan rózsásnak Laciék elmúlt évét. Milyen volt? Hogyan láttad belülről?A fiúk tavalyelőtt, év végén ültek össze, majd volt néhány tesztversenyük, mielőtt rajthoz álltak a Rallye2-ben. A hét futamból négy versenyen indultak és kettőn sikerült célba érniük, mégpedig a bajnokság legelején és a legvégén. A hazai versenyünkön, a Miskolc Rallye-n, és az Eger Rallye ... Eger Rallye-ra visszaraktuk a tavalyi motort a gépházba, amivel végre sikerült célba érni. A Szilveszter Rallye-ra sem változtattunk, a biztonságra törekedtünk, majd az idei szezon rajtjáig ráérünk próbálkozni az új motorral. Nagyon élvezte Laci és Erik Mogyoródon, hogy újra rengeteg néző előtt, üzembiztos kocsival versenyezhet, sok embernek okozhat örömet a gyorsaságikon, majd átgurulhat a céldobogón. Ez az, amiből ők nem sokat kaptak az elmúlt esztendőben, kellett nekik és a csapatnak is zárásként a téli szünetre ez a löket. Egy dologra volt jó az elmúlt év: Laci és Erik tökéletesen ... . De úgy néz ki, hogy hamarosan lehet valami belőle. A tervek szerint néhány napon, maximum egy héten belül jó lenne vissza szerelni a helyére az erőforrást. Egy airboxot fogunk még beszerelni, ami optimalizálja az áramló levegő hőmérsékletét. Ezek után már csak a tesztek lesznek hátra. Szeretnénk, ha a párosunk sokat menne az autóval az Eger Rallye előtt és alaposan kipróbálnák, bejáratnák a harmadjára is új motort, hogy ne élesben kelljen az esetleges kellemetlen meglepetésekkel szembesülnünk. A váltó éppen Béres Joskónál van revízión, de hamarosan azt is haza tudjuk hozni és akkor indulhatnak2018.01.19. 09:57
Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R219. Szilveszter Rallye - 2017.12.27-29. Hajóka: Hogyan készültetek az év utolsó és legnagyobb lélekszámú rally megmérettetésre? F. Kálmán: Röviden vagy hosszan? Hajóka: Röviden.F. Kálmán: Sehogy! Hajóka: Na, jó, és hosszabban? F. Kálmán: Mindenképp menni szerettünk volna, mert hiányzik a légkör, és mégiscsak 250 csapat mutatja meg a tudását, ami ugye nem semmi. Az ADAM géppel, ahogy beálltunk a csarnokba Eger rally után, úgy álltunk fel a trélerre. Meg kellene mosni, és benzint cserélni, mondták, aztán annyiba maradtunk. A ... képest bivaly erős, valamint a Peugeot is jóval izmosabb motort konstruált. Ha nem akarunk túlságosan lemaradni, valamit tennünk kell. Hajóka: Sok sikert az EGER Rally-ig! Vagy látunk titeket addig Valahol? F. Kálmán: Igen abba az esetben, ha találnak megoldást a németek az ADAM-ra, és újra tesztelhetjük. Én bízom benne, hogy 1-2 LE-t össze tudnak kaparni! Ezt a költséges fejlesztést, köszönjük az egész évben mellettünk álló támogatóinknak, akik: SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Kft, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft., Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft2015.02.15. 14:37
gyűrődést. Pont tegnap néztem meg, lesz az Eger Rallye, ami az egyik kedvenc versenyem. Nem úgy az Öreglánynak! Ott mindig meg szokott állni. Nagyon várom már az évad kezdetét, jó lenne már ott lenni Egerben, találkozni a szurkolókkal, akiket ezúton is üdvözlök. Tíz éve ugyanott lakunk a verseny ideje alatt, Felsőtárkányban, remélem idén sem lesz kiadva másnak a kéró, hiszen úgy megyünk már oda, mintha haza járnánk. Nagyon szeretjük, jó hely. Racing.hu: Elég régen hajtjátok már ezt az Audit, nem sok ilyen párost lehet találni manapság, akikkel ennyire összenőtt egy versenyautó. Ha netán egyszer ... versenynaptár, ha jól láttam, nyolc verseny van beütemezve, az viszont még megeshet, hogy a legtávolabbi kiesik végül a menetrendünkből, meglátjuk, mit engednek meg az anyagiak. Viszont Egerben, a nyitó meccsen mindenképpen ott akarunk lenni, a két baranyai verseny nem lehet kérdéses, Bükfürdő szintén a szívünk csücske, úgyhogy remélem, hogy a többi verseny is sikerül ott lenni, és el tudunk indulni akár mindenütt.Salánki Gábor2013.07.11. 13:46
tervezitek? Keszler Mátyás: Elég szűkös a rendelkezésünkre álló idő, a pályák messze vannak és szombaton még ott a gépátvétel és az egyéb teendők is. Lesz mire figyelni. Igyekszünk a lehető legpontosabban felírni a pályákat, és a szabályok adta keretek között a lehető legtöbbet tréningezni. Racing.hu: Ti nem voltatok ott Miskolcon, ezért azt kérdezném, hogy az évadnyitó Eger Rallye után mit kellett javítanotok a versenyautótokon? Keszler Mátyás: Hát Eger után egy elég nagy beavatkozásra, mondhatni egy komplett szívátültetésre volt szükség. Motort cseréltünk, mert csapágyas lett az öreglány szíve2013.06.10.
2013.06.01. 18:53
Racing.hu: Egerben még nem, Miskolcon már ott voltál. Előtte viszont nem igazán jutottál autóhoz. Hogyan sikerült megszerezned a versenyautódat?Kuncz Dezső: Tény és való a környéken közel s távol nem lehetett a terveinknek és az elvárásoknak megfelelő versenyautót találni, pedig minden követ megmozgattunk az ügy érdekében. Az egri esti gyorsaságin történt sajnálatos baleset után viszont felvettük a kapcsolatot Porkoláb Gergőékkel, akik nyitottak voltak a tárgyalásra és így tőlük vásároltuk meg a Honda Civicünket, majd megjavítottuk. Nem az első versenyem volt a miskolci ezzel az autóval ... éves tervem is: minél többször a lehető legjobb helyen célba érni és a támogatóimat maximálisan kiszolgálni. Nem az a célom, hogy megvédjem a bajnoki címet, az már sajnos Egerben elúszott. Küzdjenek most a többiek érte! De el fog jönni az az idő is újra, amikor támadni fogok. Most a cél a cél. Miskolcon volt defektünk, örülök, hogy így is beértünk a célba. Racing.hu: Csak a defekten múlt a miskolci jobb eredményetek vagy más is volt a háttérben?Kuncz Dezső: A defekten kívül egyéb gumiproblémák is voltak nálunk. Az első körben – amikor még meleg volt- olyan gumit választottam, ami nem igazán Az Eger Rallye előtt sokáig bizonytalan volt, hogy Kuncz Dezső ott tud e lenni a rajtnál, vagy sem, hiszen a 2012-ben őt bajnoki címig repítő Honda Civic már más „gazdát” szolgált ő pedig ütőképes autó nélkül vakargatta a feje búbját egész télen a továbbiakon gondolkodva. Ma már tudjuk, hogy nem vett részt a nyitányon. Miskolcon viszont már láthattuk – míg be nem sötétedett- a pályán régi navigátorával, új csapatával, új autójával, amihez egy szerencsétlen baleset után jutott hozzá. A Rallye2 abszolút bajnoki címvédőjével beszélgettünk a kusza évkezdetről és a Miskolc Rallye-ról, valamint a2013.05.17.
2013.05.09.
2013.05.08.
2013.05.08.
2013.05.06. 11:08
. Pici hiba elég, hogy lecsússzunk a dobogó legfelső fokáról, vagy akár a dobogóról. Ez látszott az Eger rallyn is, és a kategória társak is mindent megtesznek, hogy megszerezzék az idei bajnoki címet. Megpróbálom kizárni a körülményeket, és azt a tempót autózni, amire képes vagyok, nem úgy, mint Egerben. Itiner íráskor, pályabejáráskor, Ti sebességi fokozat vagy kanyar erősség szerint írjátok a pályát és miért épp úgy?- Mindenki, aki mellett navigáltam, kanyar erősség szerint diktálta az itinert. Mivel ezt szoktam meg, ezért meg sem fordult a fejemben, hogy változtassak rajta. A verseny a célban2013.04.04.
2013.03.26. 11:33
közúti közlekedésre is alkalmatlan. Amennyiben az autót a tulajdonos versenyképes állapotba tudja hozni, akkor szeretnénk a Megane-nal indulni, de úgy tudom, hogy az Eger Rallye-ra is bérlik a kocsit. Várjuk meg az Eger Rallye célját, aztán kiderül, hogy Renault vagy Honda. Köszönet Partnereinknek:Baad Prof Kft. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Nagyhegyesi Takarmány Kft. Diák Meló. Wolf Montage Kft. Wenger Kft. Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Moth András vállalkozó. Phobex Kft. Tempo Transz. Bogdán – Hús. Mfactory. Spoonsports. Mugen – Power. Bio Balls2013.03.25.
2013.03.21.