Keresés

Találatok száma: 357
Előző 12 / 18 Következő
  • 2020.05.28. 13:25
    Versenynaptár tervezet 20202020.06.13-14. Kisvaszar Rally - Wild Dogs Szlalom Kft.2020.06.20-21. Zabar-Domaháza Rally - Kelet Autósport Kft.2020.07.04-05. Bakonya Rally - Balatonyi Rallye Team2020.07.18-19. Salgó Rally - Kelet Autósport Kft.2020.08.01-02. Kurd-Lengyel Rally - Wild Dogs Szlalom Kft.2020.08.15-16. Miskolc Rally - Kelet Autósport Kft.2020.08.29-30. Oroszlány Rally - Gáz2000 Kft. 2020.09.05-06. Eger Rally - Kelet Autósport Kft.2020.09.19-20. Geresdlak Rally - Wild Dogs Szlalom - Balatonyi Rallye Team2020.10.03-04.? Rally - Kelet
  • 2020.03.30. 17:55
    Az Eger Rallye a hét végén lenne, de a nemzetközihez hasonlóan a hazai rallyeszezon is később kezdődik a tervezettnél. Mivel telik nektek a jelenlegi - ki tudja milyen hosszú - üresjárat?A tempónkon összességében lassítottunk, de nem álltunk le teljesen. Az autó felkészítésére most nagyon sok időnk lett hirtelen. Jelenleg egy apró alkatrészt várunk, ha az megérkezik, akkor rövid idő alatt végezhetünk a munkával. Nézzük a dolog jobb oldalát! Nem kell kapkodnunk, igen alapos munkát végezhetünk, ám azzal gondolom, nem árulok el nagy titkot, hogy nem bánnánk, ha minél hamarabb sisakot ... folytatjuk az fizikai és a mentális felkészülést ugyanúgy, mintha a hét végén versenyeznünk kéne Egerben. Tanulmányozzuk a kocsit, mert a Szilveszter Rallye-n történt megismerkedésünk ellenére sokat kell még tanulnunk a Skodáról. Sokkal másabb, mint, amilyen a Peugeot 208-asunk volt. Konditerembe jártok?Heti három - négy edzés megvan mindkettőnk részéről, van közte konditerem is természetesen. Ha a pályákon nem lehet, akkor legalább így mozgassuk a vasat. Van úgy, hogy biciklizek, esetleg futok egy fél órát. Ezekre mindig kerítünk időt a munkánk mellett is. Reméljük, hogy hamarosan értelmét nyeri az

    Rally

  • 2020.03.04. 10:25
    ) megelőzte az elérhető versenytársait. Eredmények tekintetében nem lesz különösebb elvárásunk a tanulóév elején, de nyilván nem feltartott kezekkel küldjük oda a fiúkat a rajtvonalhoz. Próbálunk majd figyelni a teljesítményre, elsősorban a sajátunkra, de persze a vetélytársak eredményeit is figyeljük a szemünk sarkából.  Közeleg a bajnokság rajtja, az Eger Rallye. Ott lesztek? Természetesen. Addig viszont nem lesz egy perc üresjáratunk sem. Az autóval sokat foglalkozik Miki és Csaba a mérnökünk, van még rá egy szűk hónapunk. A Peugeot Kupában sok olyan dologgal segített minket a sorozat szervezője ... , amit most önerőből kell előteremtenünk, a legtöbbről nem is gondoltuk, hogy mekkora erőfeszítéssel jár. A rajt előtt rengeteget szeretnénk tesztelni, mivel a Skoda Fabia R5 megfelelő beállításaira komoly energiát kell fordítanunk. Sok és kemény munka vár ránk az Eger Rallye-ig, de izgatottan számoljuk a hátra lévő napokat.Köszönjük együttműködő partnereinknek:East Motorsport Kft, Balázs- Diák Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Alu Casting Support Kft, Tau- Trade Bt, Magyar Trans Kft, Progast Kft, Heda- Sped Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger

    Rally

  • 2018.06.01. 07:09
    Szabó Krisztián csapatvezető számolt be az East Mototorsport miskolci versenyhétvégéjéről.  Kurtos Robiéknak nagyon jól sikerült az Eger Rallye, bronzérmet szereztek az Országos Rallye Bajnokság élvonalában, a géposztályukban. Ezen felbuzdulva hasonló tervekkel és reményekkel vágtak neki a srácok a Miskolc Rallye-nak. Ám ezek a remények már az első gyorsaságira menet elszálltak, mert az etapon eldurrant a Mitsubishi Lancer egyik fékcsöve. A szerencse, a szerencsétlenségben, hogy mindez összekötő szakaszon, és nem mondjuk az első gyorsasági utolsó kanyarja előtt, egy kb. 300 méter egyenes ... . Forgács Laci és Bartók Erik BMW-jébe végre beszerelhettük az új lengéscsillapítókat, amiket egyetlen nappal az Eger Rallye előtt hozott meg a futár, így az évadnyitón még nem tudták ezeket használni. Szemmel láthatóan és másodpercekben mérhetően jobb és gyorsabb lett tőle az Országos Rallye Challenge mezőnyében. Laciék folyamatosan a kategóriájuk második helyén autóztak, és ebben a pozícióban is zárták az első napot. A szombati versenynap kevésbé volt szimpatikus nekik, sokkal jobban várták volna a srácok a vasárnapi szakaszokat, de sajnos a reggeli legelső Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt ... kupában. Szintén a MARB-osok között állt rajtoz, de nem A-s, hanem egy kerek lámpás, P csoportos Ladával Nagy Norbi és Karmanóczky Csabi, akik nagyon vágytak egy jó eredményre Lyukóbányán, mert az Eger Rallye-n, Borsodnádasdon, technikai gondjaik voltak. A Miskolc Rallye-ra szerencsére ezeket sikerült megszüntetni és elég jókat tudtak autózni a srácok. Egyetlen szakasztól eltekintve dobogós helyezést szereztek minden gyorsasági végén, és a célban a géposztályuk ezüstérmét vehették át. Norbi tett egy olyan elhamarkodott kijelentést korábban, hogy 2018-ban már nem indul több versenyen, de ezen a remek

    Rallye

  • 2018.03.14. 20:29
    gyors vár rátok a kétnapos Rebenland Rallye-n, ahol majd 100 rally autó várható a versenyen. A magyarországitól merőben más gyorsasági pályákat kell majd sikeresen teljesítenetek. Elég volt-e az említett két verseny a felkészülésre? Lesz-e teszt az osztrák verseny előtt?- Volt még két tesztünk Kiskunlacházán, az is sokat segített a felkészülésben, de biztos, ami biztos alapon tartunk még egy rövid tesztet a verseny előtt. Az osztrák pályák merőben másak, mint a hazai gyorsaságik, ezért nehéz rá felkészülni. Mind a beállításokkal, mind a gumi választással nehezebb dolgunk van.Gondolom az Eger Rally ... -ra való felkészülésnek szánjátok a versenyt. Miként is szeretnétek teljesíteni a két kemény napot, abban a tudatban, hogy akár még hó is lehet a pályán? Mi is a cél a versenyen?- Idén nem indulunk az Eger Rally-n, inkább a külföldi versenyekre fogunk összpontosítani. Indultam már ezen a versenyen többször, a pályákat már ismerem. Nehéz verseny lesz, mert egy kis eső is várható és éjszakai gyorsaságik is lesznek. Az eddigi versenyek nem mutatták meg, hogy mire vagyunk képesek az autóval, azt viszont láttuk, hogy a csúszós körülmények között jobbak vagyunk. Ezért: Hajrá Eső!Köszönjük Partnereink

    Rally

  • 2018.02.23. 11:36
    tisztes helytállásért, a bíztató részeredményekért akartak harcolni a versenyeken. Sajnos ez nem mindig sikerült, mert a technikai hibák többször is közbe szóltak, amik után hosszadalmas szerelések következtek. Ennek alapján nem mondhatjuk túlzottan rózsásnak Laciék elmúlt évét. Milyen volt? Hogyan láttad belülről?A fiúk tavalyelőtt, év végén ültek össze, majd volt néhány tesztversenyük, mielőtt rajthoz álltak a Rallye2-ben. A hét futamból négy versenyen indultak és kettőn sikerült célba érniük, mégpedig a bajnokság legelején és a legvégén. A hazai versenyünkön, a Miskolc Rallye-n, és az Eger Rallye ... Eger Rallye-ra visszaraktuk a tavalyi motort a gépházba, amivel végre sikerült célba érni. A Szilveszter Rallye-ra sem változtattunk, a biztonságra törekedtünk, majd az idei szezon rajtjáig ráérünk próbálkozni az új motorral. Nagyon élvezte Laci és Erik Mogyoródon, hogy újra rengeteg néző előtt, üzembiztos kocsival versenyezhet, sok embernek okozhat örömet a gyorsaságikon, majd átgurulhat a céldobogón. Ez az, amiből ők nem sokat kaptak az elmúlt esztendőben, kellett nekik és a csapatnak is zárásként a téli szünetre ez a löket. Egy dologra volt jó az elmúlt év: Laci és Erik tökéletesen ... . De úgy néz ki, hogy hamarosan lehet valami belőle. A tervek szerint néhány napon, maximum egy héten belül jó lenne vissza szerelni a helyére az erőforrást. Egy airboxot fogunk még beszerelni, ami optimalizálja az áramló levegő hőmérsékletét. Ezek után már csak a tesztek lesznek hátra. Szeretnénk, ha a párosunk sokat menne az autóval az Eger Rallye előtt és alaposan kipróbálnák, bejáratnák a harmadjára is új motort, hogy ne élesben kelljen az esetleges kellemetlen meglepetésekkel szembesülnünk. A váltó éppen Béres Joskónál van revízión, de hamarosan azt is haza tudjuk hozni és akkor indulhatnak

    Rally2

  • 2018.01.19. 09:57
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R219. Szilveszter Rallye - 2017.12.27-29. Hajóka: Hogyan készültetek az év utolsó és legnagyobb lélekszámú rally megmérettetésre? F. Kálmán: Röviden vagy hosszan? Hajóka: Röviden.F. Kálmán: Sehogy! Hajóka: Na, jó, és hosszabban? F. Kálmán: Mindenképp menni szerettünk volna, mert hiányzik a légkör, és mégiscsak 250 csapat mutatja meg a tudását, ami ugye nem semmi. Az ADAM géppel, ahogy beálltunk a csarnokba Eger rally után, úgy álltunk fel a trélerre. Meg kellene mosni, és benzint cserélni, mondták, aztán annyiba maradtunk. A ... képest bivaly erős, valamint a Peugeot is jóval izmosabb motort konstruált. Ha nem akarunk túlságosan lemaradni, valamit tennünk kell. Hajóka: Sok sikert az EGER Rally-ig! Vagy látunk titeket addig Valahol? F. Kálmán: Igen abba az esetben, ha találnak megoldást a németek az ADAM-ra, és újra tesztelhetjük. Én bízom benne, hogy 1-2 LE-t össze tudnak kaparni!   Ezt a költséges fejlesztést, köszönjük az egész évben mellettünk álló támogatóinknak, akik: SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Kft, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft., Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft

    Rally

  • 2015.02.15. 14:37
    gyűrődést. Pont tegnap néztem meg, lesz az Eger Rallye, ami az egyik kedvenc versenyem. Nem úgy az Öreglánynak! Ott mindig meg szokott állni. Nagyon várom már az évad kezdetét, jó lenne már ott lenni Egerben, találkozni a szurkolókkal, akiket ezúton is üdvözlök. Tíz éve ugyanott lakunk a verseny ideje alatt, Felsőtárkányban, remélem idén sem lesz kiadva másnak a kéró, hiszen úgy megyünk már oda, mintha haza járnánk. Nagyon szeretjük, jó hely. Racing.hu: Elég régen hajtjátok már ezt az Audit, nem sok ilyen párost lehet találni manapság, akikkel ennyire összenőtt egy versenyautó. Ha netán egyszer ... versenynaptár, ha jól láttam, nyolc verseny van beütemezve, az viszont még megeshet, hogy a legtávolabbi kiesik végül a menetrendünkből, meglátjuk, mit engednek meg az anyagiak. Viszont Egerben, a nyitó meccsen mindenképpen ott akarunk lenni, a két baranyai verseny nem lehet kérdéses, Bükfürdő szintén a szívünk csücske, úgyhogy remélem, hogy a többi verseny is sikerül ott lenni, és el tudunk indulni akár mindenütt.Salánki Gábor

    Rallye2

  • 2013.07.11. 13:46
    tervezitek? Keszler Mátyás: Elég szűkös a rendelkezésünkre álló idő, a pályák messze vannak és szombaton még ott a gépátvétel és az egyéb teendők is. Lesz mire figyelni. Igyekszünk a lehető legpontosabban felírni a pályákat, és a szabályok adta keretek között a lehető legtöbbet tréningezni. Racing.hu: Ti nem voltatok ott Miskolcon, ezért azt kérdezném, hogy az évadnyitó Eger Rallye után mit kellett javítanotok a versenyautótokon? Keszler Mátyás: Hát Eger után egy elég nagy beavatkozásra, mondhatni egy komplett szívátültetésre volt szükség. Motort cseréltünk, mert csapágyas lett az öreglány szíve

    Rallye2

  • 2013.06.10.
    talán elérte az ötven métert. Az összes pálya nagyon közel volt a városhoz, gyakorlatilag 5-6 km-nél messzebb sohasem kellett mennünk. Nagyon élveztük a versenyt és nagyon örülünk neki, hogy ilyen jó hangulatban sikerült a pontszerzést teljesíteni. A Velenje Rali hivatalos weboldala: http://www.amtklub-velenje.si/ A Velenje Rali hivatalos végeredménye: https://results.omikronplus.si/live/Velenje2013/live.html A Wirtmann–Barna kettős 2013-as CEZ-eredményei: Rebenland Rali 2. hely Eger Rali 1. hely Vltava Rali 1. hely Saturnus Rali 1. hely Velenje Rali 1. hely A CEZ Historic-Ralibajnokság 2013 ... -as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho Textura Sport Club Historic
  • 2013.06.01. 18:53
    Racing.hu: Egerben még nem, Miskolcon már ott voltál. Előtte viszont nem igazán jutottál autóhoz. Hogyan sikerült megszerezned a versenyautódat?Kuncz Dezső: Tény és való a környéken közel s távol nem lehetett a terveinknek és az elvárásoknak megfelelő versenyautót találni, pedig minden követ megmozgattunk az ügy érdekében. Az egri esti gyorsaságin történt sajnálatos baleset után viszont felvettük a kapcsolatot Porkoláb Gergőékkel, akik nyitottak voltak a tárgyalásra és így tőlük vásároltuk meg a Honda Civicünket, majd megjavítottuk. Nem az első versenyem volt a miskolci ezzel az autóval ... éves tervem is: minél többször a lehető legjobb helyen célba érni és a támogatóimat maximálisan kiszolgálni. Nem az a célom, hogy megvédjem a bajnoki címet, az már sajnos Egerben elúszott. Küzdjenek most a többiek érte! De el fog jönni az az idő is újra, amikor támadni fogok. Most a cél a cél. Miskolcon volt defektünk, örülök, hogy így is beértünk a célba. Racing.hu: Csak a defekten múlt a miskolci jobb eredményetek vagy más is volt a háttérben?Kuncz Dezső: A defekten kívül egyéb gumiproblémák is voltak nálunk. Az első körben – amikor még meleg volt- olyan gumit választottam, ami nem igazán Az Eger Rallye előtt sokáig bizonytalan volt, hogy Kuncz Dezső ott tud e lenni a rajtnál, vagy sem, hiszen a 2012-ben őt bajnoki címig repítő Honda Civic már más „gazdát” szolgált ő pedig ütőképes autó nélkül vakargatta a feje búbját egész télen a továbbiakon gondolkodva. Ma már tudjuk, hogy nem vett részt a nyitányon. Miskolcon viszont már láthattuk – míg be nem sötétedett- a pályán régi navigátorával, új csapatával, új autójával, amihez egy szerencsétlen baleset után jutott hozzá. A Rallye2 abszolút bajnoki címvédőjével beszélgettünk a kusza évkezdetről és a Miskolc Rallye-ról, valamint a

    Rallye2

  • 2013.05.17.
    összebarátkoztam az autóval. Egerben nagyon bátortalan voltam, de most már érzem, hogy jó irányba tartunk, magunkra találtunk. Nagyban hozzájárult ehhez a május eleji tesztünk is, ahol sikerült ráhangolódnom a versenyzésre, és az új váltót is kipróbálhattam. Jól éreztem magamat az Ózd Ralin, bár a csúszások és az utolsó két gyorsasági szakasz eltörlése kicsit beárnyékolta a jókedvünket. Az első körben nagyon lemaradtunk a többiektől, mivel végig vízen kellett autóznunk, de a 2. részben már a saját időnket tudtuk autózni. Habár én inkább a technikás rallypályákat kedvelem, a királdi és a sátai szakaszon is ... -Kaiser Ózd Ralit. A kezdeti jobb idő megalapozta a jó hangulatunkat is, bár a később érkező eső azért némi fejfájást nekünk is okozott. Nem volt szerencsénk – mivel Egerben kiestük, ezért csak 13.-ként rajtolhattunk el a futamon, ami azt jelentette, hogy mindjárt az első gyorsaságin nagy esőben kellett teljesítenünk a szakaszokat. A mezőny elejétől így rögtön be is zsebeltünk egy közel 1 perces hátrányt, ami végig is kísért minket. Nagyom sajnálom, hogy kivették az utolsó két gyorsaságit, mert akkor a 6. helynél még előrébb is végezhettünk volna. Ennek ellenére nagyon elégedett vagyok az Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.09.
    Gyermekkori álma teljesül ifj. Kiss Lászlót a miskolci rallyversenyeken fertőzte meg a benzingőz. Már gyerekfejjel is ott volt a népkerti prológokon, a bükki és a borsodi gyorsasági szakaszokon. Ez adott neki komoly inspirációt arra, hogy később ő is beüljön a volán mögé. Rövid idő alatt két vágya is teljesült: néhány héttel ezelőtt Egerben átesett az ORB-s tűzkeresztségen, most pedig már Miskolcon, saját szülővárosában bizonyíthat. - Mindig is szerettem volna aktív részese lenni ennek a versenynek, úgy néz ki, most sikerül - fogalmazott ifj. Kiss László. - Bár a sötéttel fenntartásai ... autót és természetesen magunkat is. A Mitsubishivel nagyon sokat foglalkoztunk az egri futam óta, de a hajtás környékén valami még mindig nincs rendben. Nem úgy viselkedik az autó, ahogyan szeretnénk, de bízom benne, hogy rövidesen rájövünk a hiba forrására. Éppen ezért még mindig nem tudom magunkat elhelyezni a kategóriában. Egerben a negyedikek lettünk, bízom benne, hogy Miskolcon is ott leszünk a legjobbak között. Azt hiszem, külön motiváció nem szükséges, éppen elég, hogy a Bükkben versenyezhetek. A 19. Mojito Lemon Miskolc Rally (ORB) programja: Május 11. (szombat): Pódium, Rajtdobogó Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
    . A sátai gyorsasági pedig „brutális” – nagyon lobogós, tempós szakasz, többször megyünk 200 km/h feletti tempóval rajta. Bízom benne, hogy eredményes versenyhétvégénk lesz, aminek a hangulatát megalapozza majd az élvezetes pálya és a rengeteg néző. Eger óta több felújításon esett át az autón: új féket, a váltó pedig hosszabb áttétet kapott, amivel remélhetőleg még gyorsabbak tudunk lenni. A futam előtt szeretnénk még egy tesztet beiktatni a programunkba, hiszen ki kell majd próbálni az újításokat, hogy minden megfelelően működjön. A fiatalok – Ifj. Vincze Ferenc és Velenczei Ádám – most is nagy ... ellenfelek lesznek, de nagyon örülnék neki, ha a leintést követően Szécsény 1, 2, 3 lenne a végeredmény. A lécet azonban most sem tesszük alább: mindenképp győzni szeretnénk! Kovács Attila: Szeretném Ózdon ott folytatni a Marcival való közös pályafutásunkat, ahol Egerben abbahagytuk. Volt már szerencsém autózni a borsodi pályákon, ám akkoriban pont az ellenkező irányba haladtunk. Nagyon kedvelem az itteni szakaszokat, dobálós, igazi rallypályák. Emellett mind szervezésben, mind hangulatban kitűnő szokott lenni a rendezvény, bízom benne, hogy a leintés után is meg leszek elégedve a szereplésünkkel és Maricsek Racing Team RTE
  • 2013.05.08.
    dobogós helyezéssel már elégedett lennék.” „Nagyon sajnálom, hogy Miskolcon nem lehetünk ott, de a szurkolóknak ígérem, hogy a hátralévő magyar historic-versenyeken kárpótoljuk őket, az ellenfeleinknek pedig üzenem, készüljenek, mert ezt a versenyt ugyan kihagyjuk, de ez nem jelenti azt, hogy a bajnokságban könnyen adjuk a bőrünket!” A Saturnus Rali hivatalos weboldala: http://www.rally-saturnus.si A Saturnus Rali nevezési listája: http://www.rally-saturnus.si/en/1021/Official_notice_board.aspx A Wirtmann–Barna kettős 2013-as CEZ eredményei: Rebenland Rali 2. hely Eger Rali 1. hely Vltava Rali 1 ... . hely A CEZ Historic Ralibajnokság 2013-as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho Textura Sport Club Historic
  • 2013.05.06. 11:08
    . Pici hiba elég, hogy lecsússzunk a dobogó legfelső fokáról, vagy akár a dobogóról. Ez látszott az Eger rallyn is, és a kategória társak is mindent megtesznek, hogy megszerezzék az idei bajnoki címet. Megpróbálom kizárni a körülményeket, és azt a tempót autózni, amire képes vagyok, nem úgy, mint Egerben. Itiner íráskor, pályabejáráskor, Ti sebességi fokozat vagy kanyar erősség szerint írjátok a pályát és miért épp úgy?- Mindenki, aki mellett navigáltam, kanyar erősség szerint diktálta az itinert. Mivel ezt szoktam meg, ezért meg sem fordult a fejemben, hogy változtassak rajta. A verseny a célban

    Rally

  • 2013.04.04.
      Hazai pályán      Strider Zoltán – Koch Péter – Mitsubishi Lancer EVO VI H4T  Rali‐Túra Bajnokság 2013 – 9. Eger Rallye, április 6‐7.    Strider Zoltán neve ismerősen csenghet a hazai autósport szerelmesei fülében. Zoli a 2000‐es  évek elején tűnt fel rallyban, majd hol gokartban, hol pedig gyorsasági szakágban láthattuk  versenyezni.  Az  idei  évtől  pedig  visszatér  a  kezdetekhez,  és  újra  a  Rali‐Túra  Bajnokságban  fogja a versenykilométereit gyarapítani.        „2002‐ben  kezdődött  rallys  pályafutásom  a  Rali‐Túra  Bajnokságban  egy  Trabanttal,  ami  három évig tartott ...   EVO  VI‐os  versenyautója,  amit  korrekt  feltételek  mellett  ki  is  tudtunk  bérelni.  A  tavalyi  évben  az  autót  mindenféle  talajon  kipróbáltunk,  és  elhatároztuk  visszatérünk  a  pályafutásunk  kezdetére,  és  újra  kipróbáljuk  magunkat  a  Rali‐ Túra Bajnokságban” ‐ folytatta Zoli.    „Az autónk a H4T kategóriában fog indulni, ahová a szezonnyitó hétvégi Eger Rallyra öt páros  adta  le  a  nevezését.  Nem  ismerem  az  vetélytársaimat,  és  nem  is  szeretnék  előzetes  esélylatolgatásba belemenni, de mint mindenki más, mi is szeretnénk jól kezdeni a szezont,  és egy dobogós Gulf Racing Rally
  • 2013.03.26. 11:33
    közúti közlekedésre is alkalmatlan. Amennyiben az autót a tulajdonos versenyképes állapotba tudja hozni, akkor szeretnénk a Megane-nal indulni, de úgy tudom, hogy az Eger Rallye-ra is bérlik a kocsit. Várjuk meg az Eger Rallye célját, aztán kiderül, hogy Renault vagy Honda.   Köszönet Partnereinknek:Baad Prof Kft. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Nagyhegyesi Takarmány Kft. Diák Meló. Wolf Montage Kft. Wenger Kft. Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Moth András vállalkozó. Phobex Kft. Tempo Transz. Bogdán – Hús. Mfactory. Spoonsports. Mugen – Power. Bio Balls

    Rally

  • 2013.03.25.
    és nagy szintkülönbségekkel. Majdnem ezer méter magasra mentünk fel, a másik oldalon pedig onnan jöttünk le. Mind a kettő elég izgalmas volt. Többször előfordult, hogy száraz aszfalton mentünk, bekanyarodtunk és hirtelen egy saras, jeges, lefagyott részen találtuk magunkat.” „A verseny elején csak bóklásztunk, de aztán egyre jobban belejöttünk, kiváló felkészülés volt az Eger Rali előtt. A körgyorsaságin annyira belejöttünk a versenyzésbe, hogy egy körrel többet mentünk, ami 12 percünkbe került. Legnagyobb meglepetésünkre a verseny végére majdnem minden ellenfelünkön behoztuk a hátrányunkat ... lettünk másodikak, de ők a Mitropa-kupa szabályai alapján versenyeztek, versenygumikkal, ami a CEZ-ben nem megengedett. A rendező hétfőre ígérte, hogy tisztázza a CEZ-értékelést, de bárhogy is legyen, nagyon jó versenyen vettünk részt, és ha ezért még CEZ-pontokat is kapunk, az csak hab a tortán. „Nagy örömünkre szolgált, hogy velünk volt a versenyen az Escortunk felkészítője és gondozója, Léhi Sanyi, akire nagy szükség is volt. Az egyik gyorsaságin kitekeredett a váltóolaj betöltőnk és az összes olajat kiverte. Ezért váltót kellett cserélnünk, szerencsére volt rá időnk.” „Két hét múlva Egerben Textura Sport Club Rally
  • 2013.03.21.
    milyenben? Mivel idén ismét lehetőség nyílik WRC-vel nevezni a hazai sorozatban, a Maximmun Racing Team úgy gondolta, hogy a címvédés csak a királykategóriába tartozó technikával lehetséges. A Kazár Miklós, Szőke Tamás egység ezért mind a hat futamon a világbajnokságon már nyolc alkalommal diadalmaskodó Citroen WRC-vel veszi föl a versenyt a legnagyobb riválisokkal. A nagyközönség számára a jó hírt a Mammut Bevásárlóközpontban jelentjük majd be, a szezonnyitó Eger Rally előtt. Maximmun Racing Team
Előző 12 / 18 Következő