Shakedown. Ezen kötelező-e az indulás, illetve ti indultok-e rajta? - Nem kötelező, de biztosan megyünk rajta, főleg, mert az első gyorsasági része, így jó, ha ember versenyautóval is látja a verseny előtt.Az Opatija-i pályák általában "egy" sávosak. Volt-e hasonló az Eger Rallyn esetleg?- Ezek a Horvát pályák nyomokban sem hasonlítanak az Eger Rallye-hoz. Tempós, de kanyar-kanyar után, fehér aszfalton, van benne nagyon keskeny, de autópálya minőség és szélesebb is.A Mitropa Rally Cup versenyein nem nagyon találkozni "kamiongumi méretű Lassítókkal, Tőre rakott gumikkal, Terelőkkel, viszont ezek nélkül ... is élvezetes autózást lehet véghezvinni. Szerinted is autózhatóbb egy olyan szakasz, ahol természetes "terelők" vannak?- A lassítóknál szerintem több fékbetétet használunk el, mint az összes kanyar előtt, így jobban szeretem, ha nem kell azokat kerülgetni.Tervezel-e autó cserét esetleg a 2015-ös versenyévadod hátralévő részére, ha igen milyen autóra is esne legszívesebben a választásod és miért?- A Hondával az Ír verseny volt az utolsó, nagyon szerettem, de eljárt felette az idő. Az Opatija raliig nem sok idő van, így kérdéses, hogy mit tudunk ilyen hamar intézni, de vagy egy R2-es, vagy egy
Keresés
Találatok száma: 29- 2016.01.06.
- 2015.12.26.
- 2015.04.14.
- 2015.04.01.
- 2015.03.27.
- 2015.03.19. 16:16Ezt a versenyt, egy felkészülésnek szánod az Eger rally előtt?- Felkészülésünket 2015.03.20.-án kezdjük egy egész napos teszttel. Salgótarján mellett Cered - Zagyvaróna gyorsaságin. Azért választottuk ezt a helyszínt, mert jónak tartjuk Eger rallye előtti beállítások elvégzésére és egy kis gyakorlásra.Innen indulunk az első MARB versenyre az északi régióba Miskolcra, ahol Lyukóbánya - Parasznya gyorsaságin fogunk versenyezni és próbálni a legtöbbet kihozni magunkból és az autóból. Indultál-e itt már korábban, és ha igen milyen autóval és ki navigált neked?- Tavaly a Lyukóbányai szakasz benne ... egyáltalán nem baj örülünk, hogy újra autóban ülhetünk a téli szünet után.A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani: - 2015-ben várhatólag 10-12 versenyen szeretnénk indulni és közben folyamatosan tesztelni. A fő célunk az ORB futamain elindulni, és mellette a hazai meghívásos versenyeken részt venni. Navigátorom Kulcsár Csaba már többször ült mellettem mindig nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, de azt hiszem ebbe a közel 10 éves barátságunk is benne van. Támogatók: Aquaprofit Zrt., Morsimp Kft., Méta Hungary Kft., Vitalspa, Eurosense, GarAgent Kft., Scale
- 2015.03.18. 11:42Ezt a versenyt, egy felkészülésnek szánod az Eger rally előtt?- Igen, végre szeretnénk éles bevetésen kipróbálni a Hondát. Új motort és sebességváltót kapott. A fékrendszeren is javítottak, bár a fékhatással sosem volt gond. Valószínűleg olyan lesz, mintha egy teljesen új autóban ülnék, ezért szeretnénk Eger Rally előtt kipróbálni az autót.Indultál-e itt már korábban, és ha igen milyen autóval, ki navigált neked? - Tavaly is indultunk ezen a versenyen, akkor a Megane-nal és Zsolti navigált nekem. Számunkra kötelező részt venni ezen a versenyen, mert a rajt pár száz méterre van partnereink ... (Mihidra Kft., ML-Log Kft.) telephelyétől. Számukra nagyon fontos, hogy itt elrajtoljunk.Hat futam vár rád és navigátorodra, egy pályán, oda-vissza irányban. Ki is fog neked navigálni és mennyire lehet a hat futam alatt beülni az autót az Eger rallyra? - Most is Zsolti fog navigálni, a navigáción nem fog múlni a siker. Szerencsére ez a szakasz hasonlít az egri gyorsaságikra. Tempós, széles, ezért meg lehet ismerni az autó határait. Ráadásul tavaly Miskolc Rallyn a Hondával mentünk a lyukói gyorson, így jobban tudunk az autó viselkedésére figyelni. Lesz összehasonlítási alap.Vasárnap hatszor mentek ... végig a szakaszokon. Összesen harmincöt kilométert tesztek meg. Milyen ugyanazon szakaszon visszafelé menni. Nincs az, hogy amit kihordtál kavicsot, azon fogsz csúszkálni visszafelében?- Biztos, hogy lesz felhordás. De ez is hozzátartozik a sprintes rendezvényekhez, mellesleg a poros pálya Magyarországon senkinek sem újdonság.A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani. - A hazai bajnokságban szeretnénk rajthoz állni a Hondával az egri, a miskolci, a pécsi a kassai és a bükfürdői versenyeken.Ha pedig marad még lehetőségünk, akkor a Megane-nal pár Mitropa futamon szeretnénk ... részt venni. Ezek közül az ADAC 3-Städte-Rallye Rally biztos.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft. Öko Transz. Maldon Kft. Unify Plus Kft
- 2015.02.15. 14:37gyűrődést. Pont tegnap néztem meg, lesz az Eger Rallye, ami az egyik kedvenc versenyem. Nem úgy az Öreglánynak! Ott mindig meg szokott állni. Nagyon várom már az évad kezdetét, jó lenne már ott lenni Egerben, találkozni a szurkolókkal, akiket ezúton is üdvözlök. Tíz éve ugyanott lakunk a verseny ideje alatt, Felsőtárkányban, remélem idén sem lesz kiadva másnak a kéró, hiszen úgy megyünk már oda, mintha haza járnánk. Nagyon szeretjük, jó hely. Racing.hu: Elég régen hajtjátok már ezt az Audit, nem sok ilyen párost lehet találni manapság, akikkel ennyire összenőtt egy versenyautó. Ha netán egyszer ... , nem tudtunk elmenni Miskolcra, de ezután minden versenyen jót és jól autóztunk, egészen jó helyeken végeztünk, Hágen Zoli barátom is nagyon jól érezte magát az autóban. A baranyai versenyek ráadásul mind földrajzilag, mind érzelmileg közel állnak hozzánk, volt egy pécsváradi gyorsasági szakasz is, ami nekem abszolút hazai pályának tekinthető. A bajnokság úgy összességében tetszett, jól éreztük magunkat a versenyeken. Az autónk jól bírta, nem kellett kiállnunk egy futamról sem, azt hiszem, egy hasonló 2015-ös évvel kibékülnénk most így látatlanban. Racing.hu: Ezek szerint apait-anyait beleadva ... versenynaptár, ha jól láttam, nyolc verseny van beütemezve, az viszont még megeshet, hogy a legtávolabbi kiesik végül a menetrendünkből, meglátjuk, mit engednek meg az anyagiak. Viszont Egerben, a nyitó meccsen mindenképpen ott akarunk lenni, a két baranyai verseny nem lehet kérdéses, Bükfürdő szintén a szívünk csücske, úgyhogy remélem, hogy a többi verseny is sikerül ott lenni, és el tudunk indulni akár mindenütt.Salánki Gábor Remek szezont produkáltak az ifjú titánok a fiatal csikó nyergében 2014-ben, bár nem indult az évük zökkenőmentesen. Keszler Matyi bácsi azonban már az idei évre koncentrál, vagyis igyekszik rá koncentrálni, csak még nem tudja pontosan mire. Ez csupán részletkérdés. Az viszont biztos, hogy a Rallye2-ben láthatjuk 2015-ben újra a Keszler Mátyás-Hágen Zoltán duót az Öreglánnyal. Keszler Mátyással beszélgettünk idei terveikről.