Keresés

Találatok száma: 29
Előző 2 / 2 Következő
  • 2016.01.06.
    Minden happy volt Jánosa Ákos és Brunekker Árpád a 2015-ös rali szezont igen szép eredménnyel zárta. Rally2-ben az A6-os kategória 1. helyét, az A csoport 2. helyét, és az Abszolút 3. helyét tudhatják magukénak. A bajnokság végeztével a Szilveszter Rallye már csak egy levezető futam volt, ahol 88 kategóriatársból a 4. helyen végeztek. „Már a teszt is nagyon jól sikerült, mely lehetőséget adott, hogy még a verseny előtt kicsit közelebb kerüljünk a kocsihoz. Megautóztattuk a partnereket, barátokat, családtagokat, és mindenki igencsak élvezte. A verseny első nap esti gyorsaságija nem ... nincs ezek között különbség, csak érzetre ad többet. Ez azt jelenti, hogy a futómű, a kormány, a fék kicsit jobbnak tűnt és ezek összeadva más érzést nyújtottak, de lehet, hogy csak túl régóta ültünk már az előzőben. Az eredményünk nem lett annyira rossz, mert 88-ból a 4. helyen végeztünk. Persze az első három valamelyike jobban tetszett volna, de így is elégedettek vagyunk. Arra tökéletes volt, hogy ne a 2016-os Eger Rallye-n üljünk benne először. Jövőre le is stipi-stopiztuk egész évre a Max-ot. Megpróbáljuk majd megvédeni a bajnoki címet, és szeretnénk benne lenni az abszolút tízben. Én bírom a ... szeretnénk is megköszönni nekik. Nélkülük nem lehettünk volna bajnokok. Jövőre a Szilveszter Rallye-n tesztelt Max-szal megyünk egész évben, és bízunk benne, hogy az idei évhez hasonló eredményeket fogunk produkálni.” – foglalta össze a lényeget Árpi. Köszönjük a reklámpartnereink, és a Bakó Rally Team egész éves bizalmát, illetve Boldog új évet kívánunk mindenkinek! Reklámpartnereink: MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.12.26.
    küzdöttünk a bajnoki címért. A 2014-es évet arra áldoztuk, hogy átépítettük az autót, új váltót, új fékeket, nagyobb kerekeket, egy rendes csövet, és egy új, immár kétliteres motort is kapott. Sajnos ez a motor 2015- ben az első versenyen, Egerben szintén felrobbant. Ekkor jött el az a pont, amikor át kellett értékelnünk a dolgainkat. Ez olyan bizalomvesztést okozott a mi kis Hondánkkal kapcsolatban, hogy úgy gondoltuk váltanunk kell. Szerencsére találtunk egy motorépítőt, aki hajlandó volt belemenni egy motorbérlési konstrukcióba, ami garantálta számunkra, hogy egy esetleges újabb motorhiba nem a mi ... Hondából Citroenbe Egy összeszokott, és jól ismert páros ül át a Honda Civicből egy Citroen C2R2-be a Szilveszter Rallye-n. Ifj. Antalffy György és Vas Borosi Ádám a felemás érzések miatt döntött a méregzsák kipróbálása mellett. Egy Honda Civic-kel róttátok a pályákat idén. A Szilveszter Rallye-n viszont egy Citroen C2R2-vel indultok. Mi a váltás oka? - Nagyon szerettük, és jelenleg is szeretjük a Hondát. Viszont ez az autóépítés okozott egy kis csalódást. 2013- ban, még a Rali Túrában az ötödik versenyen felrobbant a Honda motorja, pedig egy nagyon komoly kategóriában (H1) jó esélyekkel ... anyagi kárunk lesz, így mégis versenyeztünk tovább a Civic-kel idén. Veszprém Rallye-ra állt össze minden, ahol félidőben Rally2 abszolút első helyen álltunk, és az utolsó gyorsaságin eltört féltengelyünk miatt - két helyett visszaesve - végül abszolút negyedik helyen zártunk. Nem ragozom tovább, a versenyzés szempontjából nehéz két év van mögöttünk, inkább a küszködés jut róla eszembe... Ugyan az autónk most már tényleg kiforrott, mégis az előéletünk miatt inkább teszünk egy próbát egy Citroen C2R2 versenyautóval. A Szilveszter Rallye-n mennyire koncentráltok majd arra, hogy jó helyen végezettek ... ? Eredmény orientáltak vagytok? - A Szilveszter Rallye-n először fogunk ebben az autóban ülni. A kategóriában 88-an (!) vagyunk, ezért most nem mondom azt, hogy mindenáron nyerni akarunk. :) Annyi viszont biztos, hogy mi komolyan vesszük a versenyzést. Az utóbbi időben mindketten nagyon elfoglaltak vagyunk, mind munka, mind családi fronton. Érdekes módon belőlem ez azt váltja ki, hogy a drága időmet nem szeretném elfecsérelni, tehát - ha lehet - még komolyabban veszem a ralit. Azt gondolom, hogy Ádámmal egy jó párost alkotunk, és ebben is van talán az egyik legnagyobb erősségünk. Mindketten hiszünk Tiba Anita Szilveszter Rally
  • 2015.04.15. 22:43
    Shakedown. Ezen kötelező-e az indulás, illetve ti indultok-e rajta? - Nem kötelező, de biztosan megyünk rajta, főleg, mert az első gyorsasági része, így jó, ha ember versenyautóval is látja a verseny előtt.Az Opatija-i pályák általában "egy" sávosak. Volt-e hasonló az Eger Rallyn esetleg?- Ezek a Horvát pályák nyomokban sem hasonlítanak az Eger Rallye-hoz. Tempós, de kanyar-kanyar után, fehér aszfalton, van benne nagyon keskeny, de autópálya minőség és szélesebb is.A Mitropa Rally Cup versenyein nem nagyon találkozni "kamiongumi méretű Lassítókkal, Tőre rakott gumikkal, Terelőkkel, viszont ezek nélkül ... is élvezetes autózást lehet véghezvinni. Szerinted is autózhatóbb egy olyan szakasz, ahol természetes "terelők" vannak?- A lassítóknál szerintem több fékbetétet használunk el, mint az összes kanyar előtt, így jobban szeretem, ha nem kell azokat kerülgetni.Tervezel-e autó cserét esetleg a 2015-ös versenyévadod hátralévő részére, ha igen milyen autóra is esne legszívesebben a választásod és miért?- A Hondával az Ír verseny volt az utolsó, nagyon szerettem, de eljárt felette az idő. Az Opatija raliig nem sok idő van, így kérdéses, hogy mit tudunk ilyen hamar intézni, de vagy egy R2-es, vagy egy

    Rally, Mitropa kupa

  • 2015.04.14.
    73. Circuit of Ireland 2015 2015.04.02-04. Észak-Írország, Belfast Háromból három A Botka Rally Team egysége harmadik helyen végze kategóriájában a Circuit of Ireland futamon. A pilóta, Botka Dávid nem volt elégede a versenyen a tempójukkal, de annak örül, hogy értékes bajnoki pontokat hoztak haza. 'Vártuk már ez az aszfaltos futamot, nem igazán a mi terepünk volt az előző két, havas rendezvény. Nem volt ez rossz verseny. Fárasztó volt, de jól éreztük magunkat. Egész héten ese az eső, sok volt a kihordás a versenyen, mégsem ez okozta a legnagyobb gondot, hanem a pályák ismeretlensége.' A ... nem volt megelégedve a pilóta: 'Gyorsulnunk kell! A második körre már minden esetben elfogadható időket autóztunk, ami egyértelműen a kevés pályabejárás okozta hiányosságokra utal. A helyiek, és azok, akik ismerték már a futamot, azok sokkal jobban tudtak teljesíteni. Most már tempós pályák voltak az első két futamhoz képest, de az i nerünk nem sikerült olyan jól, és emia nem is tudtunk a megfelelő tempót autózni. Szép lassan felnövünk a feladathoz. Háromból három futamot befejeztünk. Mindhárom futamon fent álltunk a dobogón. Orfűn harmadikok le ünk a licenszesek közö , Egerben a magyar ... értékelés abszolútján, Észak-írországban pedig a kategóriánk harmadik helyén végeztünk. Igazából nem lehetünk elégedetlenek. Az autóink jól működtek, egy karcolás nincs rajtuk és műszakilag is minden rendben volt velük. De azért én mégis azt mondom: gyorsulnunk kell!' A Botka-Mihalik duó következő versenye az ERC-ben a portugál SATA Rallye Açores, melyet június 4-6 közö rendeznek. 'A következő futamra megpróbálunk még alaposabban felkészülni, reméljük elégede en tudunk a portugál Azori-szigetekről hazajönni.' facebook.com/BotkaRallyTeam duen
  • 2015.04.01.
    2015. március 29. AS Rallyesport Europe 10. Eger Rallye, Beszámoló Ollé Sasa- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Magasból a mélybe Szomorúan ért véget a 2015-ös idénynyitó futam az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sasa és Tóth Zsolt számára. A magabiztosan tartott ezüstös helytől egy elvétett kanyar miatt kellett elbúcsúznia a Ford Fiestás kettősnek. Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Életünk eddigi legkomolyabb felkészülésével vártuk az idei év első futamát, az Eger Rallye-t. Nem szerettem volna abba a hibába esni, mint az elmúlt esztendőben, hogy nem élek azzal a lehetőséggel - a bajnokság Papp Zsuzsa ORB
  • 2015.03.27.
    Felpörögve 2015.03.25. Már hetek óta március utolsó hétvégéjét várja a Sajtós Dénes, Diósi János duó. A srácok egy nagyon hosszú pihenő után térnek vissza a rally pályákra, ahol nem csak az autójuk, de a bajnokság is új lesz számukra. Nagyon sok idő telt el a tavalyi ózdi verseny óta, ahol a csapat elhatározta, hogy dobja a Civic Maxi projektet, és egy új autó vásárlásába vág bele. Az elmúlt években kialakított kapcsolatoknak köszönhetően a választás egy Honda Civic Type-R-re esett, amivel a Rallye 2-es Bajnokságban keresik az új kihívásokat. „Készen állunk, hogy Egerben megmutassuk az ... új autónkat” - mondta Szilágyi Tamás, a csapat koordinátora. Akár milyen simának is látszódik, hogy valaki vásárol egy új autót, és rallyzni kezd vele, nem olyan egyszerű történet. Rengeteg időre, pénzre van szükség ahhoz, hogy az autó olyan legyen, amilyennek azt szeretnék. Így van ez a csapatnál is, akik az N csoportos Hondát P csoportosra alakították. Az autó még nincs teljesen készen, mert nem érkezett meg hozzá minden alkatrész időben, de ez nem gátolja a srácokat, hogy ott legyenek a 2015-ös szezonnyitó egri versenyen. „Nem érkezett meg minden alkatrész az autóhoz, de Egerben ezekből ... még izgalmasabb a versenyzés” - zárta a beszélgetést Szilágyi Tamás. Dénes már nagyon pörög, egyre jobban várja, hogy mehessen az autóval. A munka mellett minden szabad idejét az autóban tölti, és Dióval együtt várja a vasárnapi rajtot. A 2015-ös Rallye 2-es egri szezonnyitó versenyen a csapatokra hat gyorsasági szakasz és 79 kilométer versenytáv vár. Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Meda-Press Kft., Jégszilánk, Zeljenka, Prior, GPsped Kft., Kozák-Ker Kft., Gulf, Local Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz, Lajkó Tibor fényező, Honda Gyuri, Honda Heart ... használjuk az utcai, úgymond fél-verseny alkatrészeket. Az autót P13 kategóriába építettük meg, így több A-s alkatrész is beépítésre került” – folytatta a beszélgetést Sajtós Dénes a pilóta. A versenyen utoljára 2013-ban indultak, ahol technikai probléma miatt nem látták meg a célt. Most viszont másra készülnek, mert a csapat célja nem változott. „Egyértelműen az a célunk, hogy célba vigyük az autót, és a lehető legjobb eredményt megszerezzük. Ez nem lesz egyszerű, hiszen a kategóriánk az egyik legnépesebb Rallye 2-es kategória. Szinte mindenki itt lesz az ex Rali- Túrás kategória társak közül, de így
  • 2015.03.19. 16:16
    Ezt a versenyt, egy felkészülésnek szánod az Eger rally előtt?- Felkészülésünket 2015.03.20.-án kezdjük egy egész napos teszttel. Salgótarján mellett Cered - Zagyvaróna gyorsaságin. Azért választottuk ezt a helyszínt, mert jónak tartjuk Eger rallye előtti beállítások elvégzésére és egy kis gyakorlásra.Innen indulunk az első MARB versenyre az északi régióba Miskolcra, ahol Lyukóbánya - Parasznya gyorsaságin fogunk versenyezni és próbálni a legtöbbet kihozni magunkból és az autóból. Indultál-e itt már korábban, és ha igen milyen autóval és ki navigált neked?- Tavaly a Lyukóbányai szakasz benne ... egyáltalán nem baj örülünk, hogy újra autóban ülhetünk a téli szünet után.A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani: - 2015-ben várhatólag 10-12 versenyen szeretnénk indulni és közben folyamatosan tesztelni. A fő célunk az ORB futamain elindulni, és mellette a hazai meghívásos versenyeken részt venni.  Navigátorom Kulcsár Csaba már többször ült mellettem mindig nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, de azt hiszem ebbe a közel 10 éves barátságunk is benne van.  Támogatók: Aquaprofit Zrt., Morsimp Kft., Méta Hungary Kft., Vitalspa, Eurosense,  GarAgent Kft., Scale

    Rallysprint

  • 2015.03.18. 11:42
    Ezt a versenyt, egy felkészülésnek szánod az Eger rally előtt?- Igen, végre szeretnénk éles bevetésen kipróbálni a Hondát. Új motort és sebességváltót kapott. A fékrendszeren is javítottak, bár a fékhatással sosem volt gond. Valószínűleg olyan lesz, mintha egy teljesen új autóban ülnék, ezért szeretnénk Eger Rally előtt kipróbálni az autót.Indultál-e itt már korábban, és ha igen milyen autóval, ki navigált neked? - Tavaly is indultunk ezen a versenyen, akkor a Megane-nal és Zsolti navigált nekem. Számunkra kötelező részt venni ezen a versenyen, mert a rajt pár száz méterre van partnereink ... (Mihidra Kft., ML-Log Kft.) telephelyétől. Számukra nagyon fontos, hogy itt elrajtoljunk.Hat futam vár rád és navigátorodra, egy pályán, oda-vissza irányban. Ki is fog neked navigálni és mennyire lehet a hat futam alatt beülni az autót az Eger rallyra? - Most is Zsolti fog navigálni, a navigáción nem fog múlni a siker. Szerencsére ez a szakasz hasonlít az egri gyorsaságikra. Tempós, széles, ezért meg lehet ismerni az autó határait. Ráadásul tavaly Miskolc Rallyn a Hondával mentünk a lyukói gyorson, így jobban tudunk az autó viselkedésére figyelni. Lesz összehasonlítási alap.Vasárnap hatszor mentek ... végig a szakaszokon. Összesen harmincöt kilométert tesztek meg. Milyen ugyanazon szakaszon visszafelé menni. Nincs az, hogy amit kihordtál kavicsot, azon fogsz csúszkálni visszafelében?- Biztos, hogy lesz felhordás. De ez is hozzátartozik a sprintes rendezvényekhez, mellesleg a poros pálya Magyarországon senkinek sem újdonság.A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani. - A hazai bajnokságban szeretnénk rajthoz állni a Hondával az egri, a miskolci, a pécsi a kassai és a bükfürdői versenyeken.Ha pedig marad még lehetőségünk, akkor a Megane-nal pár Mitropa futamon szeretnénk ... részt venni. Ezek közül az ADAC 3-Städte-Rallye Rally biztos.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft. Öko Transz. Maldon Kft. Unify Plus Kft

    Rallysprint

  • 2015.02.15. 14:37
    gyűrődést. Pont tegnap néztem meg, lesz az Eger Rallye, ami az egyik kedvenc versenyem. Nem úgy az Öreglánynak! Ott mindig meg szokott állni. Nagyon várom már az évad kezdetét, jó lenne már ott lenni Egerben, találkozni a szurkolókkal, akiket ezúton is üdvözlök. Tíz éve ugyanott lakunk a verseny ideje alatt, Felsőtárkányban, remélem idén sem lesz kiadva másnak a kéró, hiszen úgy megyünk már oda, mintha haza járnánk. Nagyon szeretjük, jó hely. Racing.hu: Elég régen hajtjátok már ezt az Audit, nem sok ilyen párost lehet találni manapság, akikkel ennyire összenőtt egy versenyautó. Ha netán egyszer ... , nem tudtunk elmenni Miskolcra, de ezután minden versenyen jót és jól autóztunk, egészen jó helyeken végeztünk, Hágen Zoli barátom is nagyon jól érezte magát az autóban. A baranyai versenyek ráadásul mind földrajzilag, mind érzelmileg közel állnak hozzánk, volt egy pécsváradi gyorsasági szakasz is, ami nekem abszolút hazai pályának tekinthető. A bajnokság úgy összességében tetszett, jól éreztük magunkat a versenyeken. Az autónk jól bírta, nem kellett kiállnunk egy futamról sem, azt hiszem, egy hasonló 2015-ös évvel kibékülnénk most így látatlanban. Racing.hu: Ezek szerint apait-anyait beleadva ... versenynaptár, ha jól láttam, nyolc verseny van beütemezve, az viszont még megeshet, hogy a legtávolabbi kiesik végül a menetrendünkből, meglátjuk, mit engednek meg az anyagiak. Viszont Egerben, a nyitó meccsen mindenképpen ott akarunk lenni, a két baranyai verseny nem lehet kérdéses, Bükfürdő szintén a szívünk csücske, úgyhogy remélem, hogy a többi verseny is sikerül ott lenni, és el tudunk indulni akár mindenütt.Salánki Gábor Remek szezont produkáltak az ifjú titánok a fiatal csikó nyergében 2014-ben, bár nem indult az évük zökkenőmentesen. Keszler Matyi bácsi azonban már az idei évre koncentrál, vagyis igyekszik rá koncentrálni, csak még nem tudja pontosan mire. Ez csupán részletkérdés. Az viszont biztos, hogy a Rallye2-ben láthatjuk 2015-ben újra a Keszler Mátyás-Hágen Zoltán duót az Öreglánnyal. Keszler Mátyással beszélgettünk idei terveikről.  

    Rallye2

Előző 2 / 2 Következő