System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 28
Előző 1 / 2 Következő
  • 2016.04.10. 21:28
     Rácz László navigálásával a Lada 2105-al álltatok rajthoz a 11. Eger Rallye-n.Hat gyors várt rátok vasárnap, majd az örömteli célceremónia. Miként értékeled 2016 első Rallye2 versenyét?- Nagyon jó hangulatú, élvezetes és tanulságos versenyként értékelem az idei elsőt. Szenzációs pályákon autózhattunk és Vizelli Karcsival és Jobbágy Évivel nagyokat csatáztunk, mind a hat gyorson keresztül. Örülök, hogy ilyen versenyt futhattam, mert az elejétől a végéig nyomás alatt autózhattam ami a fejlődésemet szolgálja, úgy érzem. Az autómmal és gumikkal kezdek összebarátkozni és ... pálya széléről, amit ezúton is nagyon szeretnék nekik megköszönni! SZENZÁCIÓSAK VAGYTOK!Gondoltad volna a verseny előtt, hogy ilyen sikeresek lesztek?- Különösebb célt vagy követelményt nem állítottam magam elé. Igyekeztem úgy a rajtvonalra állni, hogy minden tőlem telhetőt megtegyek, ahhoz, hogy a legjobb eredményt érhessem el. Nem sikerült tökéletesre, de úgy gondolom telhetetlennek sem szabad lenni.Legközelebb hol találkozunk veletek?- Legközelebb a Miskolc Rallye-n szeretnénk elindulni a Rallye 2 mezőnyében. Remélem oda is legalább ennyien ellátogatnak a nézők mint Egerbe!Támogatóim segítségét 11. Eger Rally a Pirelli Kupáért.2016.04.01-03.Szauer Gergő - Rácz László Lada 2015 - Topp-Autó 2010 KftInterjú Gergővel a verseny után.Először is gratulálok a kategória második és az abszolút harmadik helyéhez a Rallye2 bajnokságban.

    Eger Rallye

  • 2016.04.08. 21:12
     Rácz László navigálásával a Lada 2105-al álltatok rajthoz a 11. Eger Rallye-n.Hat gyors várt rátok vasárnap, majd az örömteli célceremónia.Miként értékeled 2016 első Rallye2 versenyét?- Nagyon jó hangulatú, élvezetes és tanulságos versenyként értékelem az idei elsőt. Szenzációs pályákon autózhattunk és Vizelli Karcsival és Jobbágy Évivel nagyokat csatáztunk, mind a hat gyorson keresztül. Örülök, hogy ilyen versenyt futhattam, mert az elejétől a végéig nyomás alatt autózhattam ami a fejlődésemet szolgálja, úgy érzem. Az autómmal és gumikkal kezdek összebarátkozni és igyekszem ... széléről, amit ezúton is nagyon szeretnék nekik megköszönni! SZENZÁCIÓSAK VAGYTOK!Gondoltad volna a verseny előtt, hogy ilyen sikeresek lesztek?- Különösebb célt vagy követelményt nem állítottam magam elé. Igyekeztem úgy a rajtvonalra állni, hogy minden tőlem telhetőt megtegyek, ahhoz, hogy a legjobb eredményt érhessem el. Nem sikerült tökéletesre, de úgy gondolom telhetetlennek sem szabad lenni.Legközelebb hol találkozunk veletek?- Legközelebb a Miskolc Rallye-n szeretnénk elindulni a Rallye 2 mezőnyében. Remélem oda is legalább ennyien ellátogatnak a nézők mint Egerbe!Támogatóim segítségét köszönöm 11. Eger Rally a Pirelli Kupáért.2016.04.01-03.Szauer Gergő - Rácz László Lada 2015 - Topp-Autó 2010 KftInterjú Gergővel a verseny után.Először is gratulálok a kategória második és az abszolút harmadik helyéhez a Rallye2 bajnokságban.

    Rally2, Eger Rallye

  • 2015.06.10. 19:17
    Miután hozzánk került az autó, két aszfaltos tesztet szerveztünk. Sajnos a második teszt alkalmával elszakadt a vezérmű szíj, a motorunk megállt. Ennek következtében az idő szűkössége miatt nagy sajnálatunkra ki kellett hagynunk az Eger Rallyt. Úgy ítéltük meg, hogy inkább egy „szokásos” év eleji revíziót végzünk az autón, mely magában foglalta a váltó, hajtás, gátlók, és valójában az egész autó átnézését, felkészítését. Találtunk olyan alkatrészeket, melyeket cserélni kellett, illetve igazából mindenhez hozzá kellett nyúlnunk, ezért a tervezett 3 hetes revízió elhúzódott. Azt már ekkor SOLID Racing Team – Székesfehérvár Rally 2015. 06. 12-14.Kondella Péter – Szilassy Arnold, Mitsubishi Lancer Evolution IX.Székesfehérvár Rallye 2015

    ORB

  • 2015.05.05. 12:51
    megbeszéltük a problémákat, volt is egy kis javítás, s folyamatosan lépkedtünk előre – de az elsődleges cél akkor is az volt, hogy teljesítsük a kijelölt távot, pontokat szerezzünk. A 3. kör rajtjában is csak ez lebegett a szemem előtt, hogy csak guruljunk végig és érjünk be a célba – akkor jött a fekete leves…Míg Egerben az egyik csapággyal volt a gond a váltóban, addig a múlt hétvégén valószínűleg az egyik fogaskerék fogazhatott le, és ettől felrobbant a váltó a Suzukiban. Elfolyt az olaj, ezért kénytelenek voltunk félreállni a 9. szakaszt követő etapon. Édesapámmal konzultáltam ezután, hogy tudjuk Solid Racing Team – 21. Steelvent Miskolc Rallye, 2015. április 24-25.Merencsics Árpád – Kapcsos Tamás, Suzuki Swift GTiEger után Miskolcon sem sikerült a pontvadászat a Merencsics Árpád-Kapcsos Tamás duónak. Miskolc Rallye

    Rally OB

  • 2015.04.23. 08:06
    verseny, vagy rég indultatok rajta?- Úgy emlékszem, hogy 2011-ben ugyanez volt az útvonal. Ráadásul ez már a sokadik versenyünk errefelé, ezért ismerősek a pályák.Mennyire lesz elég a három szerviz idő a tizenkettő gyorshoz? Eger Rallyn nyolc gyorsra jutott ennyi kiállás.- Igazi megbízhatósági verseny lesz mind az autó és mind a versenyző részéről. Bár a Rallye eredendően erről szól, be kell osztani az autót és a gumikat.Az egysávos tőről - tőre való versenyzést szereted, vagy ha van helyed bőven és sínautózol?- Jobban szeretem a szűk pályákat. A sínautózás sajnos nem az én stílusom, ezért a széles ... pályák nem tartoznak a kedvenceim közé.Miként látod azt, hogy a dobogó nem elérhetetlen lesz most számotokra?- Egerben sem volt elérhető, aztán egy adag szerencsével még is sikerült. Bízom benne, hogy az időjárás velünk lesz, és akkor van esélyünk a „P” csoportban dobogóra állni. Egy biztos: hazai pályán kötelező kihozni magunkból a maximumot.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu,  Tiszaújváros Transz. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Mahiti Kft. DDZ MED Kft. Komplex - D, ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob Interjú Juhász Csaba autóversenyzővel a 2015-ös Miskolc Rallye előtt.Április 24-én, egy salakpályás körversennyel „prológgal” veszi kezdetét a 21. steelvent Miskolc Rally, ahol a navigátoroddal - testvéreddel, Zsoltival fogsz csapatni.Miskolc Rallye

    Rally OB

  • 2015.04.16. 17:28
    Polgári szertartáson búcsúztatták el a debreceni Köztemetőben Szabó Attilát, 2015. április 16-án. Az Eger Rallye-n, 2015. március 29-én elhunyt Attilát több százan kísérték el utolsó útjára. Családja, barátai, ismerősei és versenyzőtársai méltóságteljesen emlékeztek meg a mindössze 37 évet élt navigátorról. Emlékét örökre megőrizzük.Eger Rallye 2015 Szabó Attila Rallye2

    Eger Rallye, Rallye2

  • 2015.04.13. 23:16
    hátsó fékeink, de most már elég jól teljesítenek azok is. Mondhatom, hogy teljesen felkészülten vágtunk neki az évnek, mert mindent felújítottunk az utolsó csavarig, tényleg olyan volt mintha egy vadonatúj autóba ültünk volna bele. Racing.hu: Szavaidból ítélve teljes évet szeretnétek autózni 2015-ben, a Rallye2-ben.Ifj. Vizelli Károly: Igen, így tervezzük. Csupán egyetlen verseny necces számunkra, mégpedig a Kassa Rallye. A párommal a lagzink ugyanis pont a kassai hétvégére esik, tehát igen komoly rá az esély, hogy ott mi nem fogunk indulni.Racing.hu: Hát valahol ez érthető is… J Kanyarodjunk ... vissza Egerbe. Hogy éreztétek magatokat, hogy tetszett az év első versenye?Ifj. Vizelli Károly: Az Eger Rallye az nekünk az egyik best of verseny, nagyon kedves számunkra. Sikerült jó itinert írnunk és pontosítani mindent, remekül összeállt a csapatunk, flottul működött minden. Tetszettek a pályák, rendkívül jó minőségűek voltak az utak. Talán egy kicsit túl jók is voltak, mi jobban szeretjük a felhordásos keskeny szakaszokat. Racing.hu: A felhordás, vagy, ahogy sokan mondják a zizi hiányára itt azért nem lehetett panaszod…Ifj. Vizelli Károly: Így van, de szerintem nekünk jobban fekszenek a szűk ... , revíziózzuk a váltót a difit a kuplungot. A nagyobb műszaki munkák mellett az ülés beállításával kell majd bíbelődnünk, mert az egri verseny előtt egy nappal érkeztek meg a frissen vásárolt ülések és nem sikerült őket pontosan beállítani. Két gondom volt velük az Eger Rallye-n: nagyon közelről és nagyon magasról vezettem, na ezen fogunk most állítani. De nem vészes, megoldjuk ezt a felkészülést is.Racing.hu: Milyen emlékeid vannak a miskolci versenyekről? Ifj. Vizelli Károly: A Miskolc Rallye-ról általában csak jó emlékeim vannak, viszont a mostani pályákat nem ismerem, nem mentem még rajtuk. Racing.hu ... : Igen, jól látod erre akartam kitérni. De azért egy videózást már csak megejtettél a témában?Ifj. Vizelli Károly: Véleményem szerint egészen embert próbáló pályákkal várnak minket a miskolci rendezők az idén. Várom már és készülünk rájuk nagyon, biztosan másabbak lesznek, mint az egri szakaszok. Egertől sokkal technikásabbnak tűnnek, igazi rallye pályák benyomását keltik. Kíváncsi vagyok, hogy élőben mit mutatnak ezek a gyorsasági szakaszok. Racing.hu: Milyen eredménnyel lennétek elégedettek a célban?Ifj. Vizelli Károly: A legfontosabb, hogy baleset és lehetőleg technikai hibáktól mentesen célba Ifj. Vizelli Karcsiék alaposan odatették magukat a 2015-ös évre, hiszen maximálisan felkészítették Lada VFTS-üket. Az utolsó kis csavart is újra cserélték a vilniuszi technikában és végre egy tökéletes hátsó féket is beújítottak az orosz vas alá, ami reményeik szerint sokat segít majd nekik az évad során a rövidebb féktávok és a nagyobb kupák begyűjtésében. Ifj. Vizelli Karcsival beszélgettünk az Eger és az előttünk álló Miskolc Rallye-ról. Rallye2 Ifj. Vizelli Károly Lada Lada VFTS Eger Rallye Miskolc Rallye
  • 2015.04.05. 20:34
    Racing.hu: A mögöttünk álló Eger Rallye tükrében nézve mit mondanál arról, hogy hogyan sikerült a felkészülésetek?Kuncz Dezső: Sehogy. Racing.hu: Kicsit bővebben?Kuncz Dezső: Tényleg sehogy, hogy mást ne mondjak. A verseny előtti utolsó napokra lett készen az autónk és abban a hitben voltam, hogy a gépátvétel után talán még lesz lehetőségem egy kicsit mozogni, ismerkedni vele, de erre nem volt mód a parc fermé miatt. Ezért azt mondom, hogy az egész évadnyitó verseny egy nagy teszt volt számunkra.Racing.hu: Miként látod ezt a számotokra tesztfutammá „visszaminősített” versenyt?Kuncz Dezső ... : Nem lett volna igazából semmi bajom az Eger Rallye-val, de a tönkrement a gyújtótrafónk, aminek következtében a második körben Wartburg üzemmódba kapcsoltunk, három hengerrel kellett megoldanunk a feladatot. A második gyors előtt pedig nagyon feldühítettek, amikor egy nagyjából negyed órát álltunk a rajtban. Mondani sem kell, hogy gumi, fék, minden elhűlt. Így kellett elrajtolnunk. Egye fene – gondoltam- ha már így esett, akkor legalább a nézők érezzék jól magukat és az elágban húztam neki egy takaros kéziféket.Racing.hu: Ez ugye hiba volt…Kuncz Dezső: Igen, mondhatni. Ezt én is megemlítettem ... a gumit, azt nem tudom. De itt már meglepő volt, ám egyáltalán nem mulatságos, hogy aránylag tiszta útra számítok, és teljesen felhordásos a kanyar a gumi hiánya miatt.Racing.hu: Összességében? Kuncz Dezső: Mindent összevetve nekem maga a verseny tetszett, a pályák jók voltak, én szeretem az ilyen tempós, lobogós szakaszokat. Nem lehet azonban az évadnyitó futammal kapcsolatban kikerülni azt, hogy nagyon megrázott minket is, mint a teljes hazai rallye-s társadalmat Szabó Attila halála. Az úgy… az úgy… ne haragudj, de erre még most sem találok szavakat. Elképesztő és felfoghatatlan. Nagyon ... sajnálom, és ezúton is őszinte részvétem fejezem ki minden hozzátartozójának, ismerősének. Tudjuk, hogy ez bármikor benne van. De ilyenkor mégis hihetetlen, hogy egy ilyen tragikus eset valóban bekövetkezhet. Racing.hu: A teszt tehát megvolt. Milyenek a tapasztalatok a tavaly még Pacalos néven futó új Hondáddal? Kuncz Dezső: Jó. Rendben volt. Nem lesz ezzel baj, csak nekem kell hozzá felnőnöm és akkor minden rendben lesz. Maximálisan pozitívak az első tapasztalatok vele kapcsolatban.Racing.hu: Három hét és Miskolc Rallye. Ott lesztek? Kuncz Dezső: Természetesen igen, de nem lesz egy egyszerű menet az Nem sikerült igazán jól a Kuncz Dezső-Kemény Zsolt duó számára az idei első verseny Egerben, de cseppet sem bánkódik Dezső, hiszen végre tesztelhette új autóját a sokak által csak Pacalosként ismert Honda Civicet, ami 2015-re látványos külső átalakuláson esett át új gazdája kezei között. Kuncz Dezsővel beszélgettünk.Kuncz Dezső Kemény Zsolt Eger Rallye Miskolc Rallye Rallye2
  • 2015.04.01.
    2015. március 29. AS Rallyesport Europe 10. Eger Rallye, Beszámoló Ollé Sasa- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Magasból a mélybe Szomorúan ért véget a 2015-ös idénynyitó futam az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sasa és Tóth Zsolt számára. A magabiztosan tartott ezüstös helytől egy elvétett kanyar miatt kellett elbúcsúznia a Ford Fiestás kettősnek. Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Életünk eddigi legkomolyabb felkészülésével vártuk az idei év első futamát, az Eger Rallye-t. Nem szerettem volna abba a hibába esni, mint az elmúlt esztendőben, hogy nem élek azzal a lehetőséggel - a bajnokság Papp Zsuzsa ORB
  • 2015.03.31. 14:03
    nem tudtam rajthoz állni. De nincs kérdés, versenyezni kell, ezért hétfőn már munkához is látunk, hogy a miskolci fordulóra rendbe tegyük a Suzuki Swift GTi-t a támadáshoz.Kapcsos Tamás: Úgy érzem, tisztességgel felkészültünk és jól megoldottuk a feladatunkat, amit a 10. Eger Rallye állított elénk. Igaz, a pályabejárás során akadt egy kis problémánk, ugyanis sokáig rendetlenkedett a gyomrom. Az okát ennek még ma sem tudom, de valószínűleg az idegesség faktora is közrejátszhatott benne, hiszen Árpival most dolgoztunk először együtt, s emiatt kialakult bennem egy ilyesfajta érzés. A gondokat ... Szabolcs sietett a segítségemre, akinek minden felszerelése megvolt és szabad is volt a hétvégére. Szabi rögtön kocsiba is ült, hogy minél előbb felérjen hozzánk, Egerbe, ám még a technikai átvétel előtt kipróbáltattuk vele a kocsit – magassága lévén – nem-e lesz kicsi számára. Ahogy beült az ülésbe, a haja súrolta a bukócsövet, sisakkal együtt már csak úgy fért volna el, ha elfekszik, ám ekkor kb. 8-10 centiméter hely lett volna a dereka és az ülés között. Ennek fényében úgy döntöttünk, hogy nem tesszük kockára a testi épségét. Tomi egészsége eközben javult, gyógyszerekkel igyekeztük rendbe tenni a ... , szomorúan konstatáltuk, hogy nem illik bele. Este 11-kor még felhívtam azt a szakembert, aki a motort készítette a Suzukiba, neki volt megfelelő váltója, ám több mint 150 kilométernyire Egertől. A helyzetet értékelve – éjszakai szervizelés, óra-átállítás, pár óra alvás – arra jutottunk, hogy nullázzuk a második versenynapot.Sok idegeskedés, probléma tarkította tehát a szezonnyitónkat, de ettől függetlenül elégedett vagyok a pályán nyújtott teljesítményünkkel. Az első versenynapot az abszolút 4., valamint a H1 kategória 2. pozíciójában zártuk. A csalódottságom egyedül csak azért van meg, mert vasárnap Solid Racing Team – 10. Eger Rallye, 2015. március 27-29.Merencsics Árpád – Kapcsos Tamás, Suzuki Swift GTiEnnyi meglepetésben talán még gyerekként sem volt része Merencsics Árpádnak, mint idén, a 10. Eger Rallyen. Ráadásul sajnos csak kellemetlenségek érték, amik állandóan nehézséget gördítettek a szezonnyitón való szereplése elé. 

    Eger Rallye

  • 2015.03.27.
    2015. március 27. AS Rallyesport Europe 10. Eger Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 A jubileum jegyében Kezdetét vette a 2015-ös Országos Rallye Bajnokság idénynyitó futama az Eger Rallye, amelyet az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt már nagyon várt. A sikeresen teljesített orfűi tesztverseny újabb lendületet adott a Fordos párosnak. Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Izgatottan várjuk az évad első versenyét, az Eger ralit. Az orfűi tesztversenyt követően beiktattunk még egy rövidebb tesztet is, hogy a felkészülés és az autó beállításai 100 ... %-osak legyenek. Sosem készültünk fel még ennyire, mentálisan, fizikailag és technikailag egyaránt… Zsoltival jó párost alkotunk, ráadásul pont húsz éve versenyzem a Rallye I. osztályban, így minden adott ahhoz, hogy egy jó futamot abszolváljunk és méltón induljon a jubileum. Bő egy esztendeje versenyzem ezzel az autóval, amivel murván már magabiztos voltam, szerencsére ez a fajta érzés mára aszfalton is megvan, hiszen sokkal nehezebb ezen a talajtípuson elhinni az autónak a kanyarsebességét, feszegetjük ezeket a határokat, önmagamhoz képest sokat gyorsultam. A Ford egy teljesen új futómű-rendszert ... kapott és a Pirelli abroncsaival is maximálisan elégedettek vagyunk, sokat gyorsultunk. Orfűn az volt a tervünk, hogy a Pirelli 2015-ös fejlesztéseit, és a frissen összerakott autót teszteljük, és természetesen nekünk is magunkra kellett találnunk. Végre aszfalton is magabiztosan versenyzünk, és nagyon örülünk ennek a népes mezőnynek, Janika is visszatért, ami nagyon jót tett a magyar autósportnak. Nem fogunk megilletődni attól, hogy egy többszörös bajnokkal mérjük össze a tudásunkat, nagyon jó versenyző, mint ahogy a többiek is, de biztosan nem megyünk feltett kézzel a csatába, célunk az első
  • 2015.03.27.
    Tesztnek tökéletes Teljesen felújított N csoportos autóval, régi - új navigátorral, és egy nagyon szépen összerakott designnal, Orfűn kezdte az idei verseny szezont Lovász Pál. A teszt verseny tökéletes helyszint nyújtott a páros számára, hogy a frissen összerakott Mitsubishit Eger előtt megmozgassa. A csapat az Eger Rallye felkészülésének jegyében választotta a múlt hétvégi A123 Teszt Rallye-t, és úgy látszik ez jó döntésnek bizonyult, hiszen az autón elő is jött pár hiba. „Jól kezdődött az első gyorsasági, igaz picit lötyögős volt az ülésem. Mióta az ORB-ben versenyzem, Botka Dávid ... Petivel való összeszokásról is szólt, hiszen Pál tavalyi navigátora Diebel András családi elfoglaltság miatt nem tudta vállalni az idei évet. A verseny utolsó szakasza meghozta a srácoknak az újabb tiszta gyorsaságit, és ezzel az idővel is elégedetten tértek vissza a szervizparkba. „Mondhatjuk, csak az első és az utolsó szakaszon tudtunk úgy autózni, ahogy szerettünk volna, de így is elégedettek vagyunk, hiszen a problémák itt jöttek elő, nem pedig Egerben” - zárta a beszélgetést Lovász Pál. A csapat hazatérve folytatja az egri felkészülést, hogy minél jobb autóval tudjanak rajthoz állni a 3-as
  • 2015.03.27.
    Eger Rallye 2015 2015.03.27-29. Eger Válto lovakon A Botka Rally Team pilótája három egymás utáni hétvégén is magára húzza a tűzálló verseny-overállt. Botka Dávid veze kategóriáját két futam után az Európa Bajnoki sorozatban, de a pilóta nem hagy ki egy lehetőséget sem, hogy tesztelje önmagát és az autóját. Az ERC harmadik állomása az aszfaltos Ír futam lesz, ahova két bemelegítő verseny után érkeznek meg a srácok. Az Eger Rallye elő hétvégén a már hagyományosnak mondható orfűi Teszt Rallye-n az ERC sorozatban is használt N csoportos versenyautóval ró a a köröket a Botka- Mihalik páros ... elígérkeze az ORB futamokra, Lovász Palinak segít. Tóth Imrével már sokszor beszéltük, hogy kipróbálhatnánk a közös versenyzést, sikerült összeegyeztetnünk ezt az Eger Rallye-ra, így egy többszörös bajnok navigátorral vághatok neki a versenynek. Természetesen i nem az N csoportos, az ERC sorozatra építe autónkkal indulunk, hiszen az pénteken indul és vasárnap már reményeink szerint a kompon hajózik át a Brit-szigetekre. Az R4-es autónk nagyon jó lesz a helyenként nagyon gyors, de változatos egri pályákra. A mezőny egyre erősebb, jó kis verseny várható a hétvégére.' A Botka Dávid-Mihalik Péter páros ... tehát két külön autóban töl a nemze bajnokság szezonnyitóját, de aztán hé őn már repülőre szállnak és az ír futamra összpontosítanak. Az orfűi A123 Teszt Rallye után, a szezonnyitó Eger Rallye-t követően a Circuit of Ireland várja a Botka Rally Team-et. 'Vezetjük a bajnokságot, de igazából eddig nem tudtunk egy igazán jót versenyezni. Ahogy néztem a nevezési listát, most talán tudunk majd komolyan harcolni az első helyért! Ez a célunk!' Az észak-ír futamon kedden kezdődnek az események. A pályabejárások után csütörtökön shakedown, kvalifikáció és rajtceremónia található a programban, majd pénteken
  • 2015.03.27. 08:00
    . Szóval: Mindent megteszünk. Ígérem, nyomni fogjuk a gázt és a végén majd kiderül mire volt elég ebben a nagyon erős kategóriában. A 2015-ös versenyeidről egy pár gondolatot, ha lehetne tőled hallani:- 2015-ben Várhatólag 10-12 verseny szeretnénk indulni és közben folyamatosan tesztelni. A fő célunk az ORB futamain elindulni és mellette a hazai meghívásos versenyeken részt venni.  Navigátorom Kulcsár Csaba már többször ült mellettem mindig nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, de azt hiszem ebbe a közel 10 éves barátságunk is benne van.  Támogatók: Aquaprofit Zrt:  Morsimp Kft., Méta Interjú, Budavári Zoltán Rally versenyzővel a 2015-ös Eger Rally előtt.Ezen szakaszok közül mentél-e már anno, és ha igen hogy tetszett neked?- A Parádsasvár-Mátraalmás szakasz kivételével, már az összes szakaszon versenyeztem. Nagyon szeretem az Eger környéki pályákat, mert látványosak és gyorsak. Kedvencem Egerszalók Verpelét gyorsasági.Eger Rallye 2015

    ORB, Eger Rallye

  • 2015.03.26. 14:42
     A döntés már a tavalyi év végén megszületett, azonban az autó megérkezésével vált csak biztossá az idei szezon. Elsődleges céljuk a külföldi versenyeken való indulás, azonban az év második felében pár hazai futamon is rajthoz állnak. A március utolsó hétvégéjén rendezendő Eger Rallye ORB nevezési listáján ugyan ott szerepel nevük a 3-as kategóriában, mégis le kellett mondaniuk a rajthoz állásról.Kondella Péter: Lehetőségünk adódott a Honda helyett másik autóval nekivágni az idei évnek. Sokan kérdezték, hogy várom-e az első tesztet. Csak annyit mondtam, szerintem a másodikat jobban fogom SOLID Racing Team – Beharangozó 2015Kondella Péter – Szilassy Arnold, Mitsubishi Lancer Evolution IX.Nagy fába vágták fejszéjüket a SOLID Racing Team versenyzői a 2015-ös év kezdetén. Autót, kategóriát, és egyben bajnokságot is váltottak.

    ORB

  • 2015.03.21.
    2015. március 20. AS Rallyesport Europe A123 Teszt Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Bemelegítés Közeledik az Országos Bajnokság idénynyitó futama az Eger Rallye, amelyre az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt már nagyon készül. A sikeresen lezárt 2014-es szezon után motiváltabb, mint valaha, éppen ezért tartotta fontosnak, hogy versenykörülmények között tesztelje teljesen felújított Fiestáját. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Izgatottan várjuk a 2015-ös idényt, úgy érzem tökéletesen felkészültünk, talán jobban is, mint szerettük volna… A ... Waldviertel Rallye ugyanis komolyabban igénybe vette az autót, a váltó és a motor kivételével szinte mindent ki kellett cserélnünk. Új a Fiesta alatt a komplett futómű, azonban mi minden alkatrészt, lengőkarokat, kötőelemeket, csavarokat újakra cseréltünk. Ha magunkat nézzük, nagyon motiváltak vagyunk, az autót nagyon megszerettük, élmény vezetni, Zsoltival pedig teljesen összekovácsolódtunk, nem kellett sok idő, hogy újra egymásra találjunk, nagyon tetszik a navigálási stílusa, így már gyorsan tudunk menni, nemcsak murván, hanem aszfalton is. Az abroncsokat tekintve, megtaláltuk a megfelelőt, a ... Pirellivel régen már versenyeztünk a S1600-as Suzukival, hiszen a gyári csapat támogatója volt, de akkor még nem volt ennyire fejlett, ennyire jó, most sok lehetőséget látok benne. Ami talán a legfontosabb: egy nagyon komoly bajnokságban veszünk részt, viszont a technikai szabályok nem módosításával nem értek egyet. Egerben nagyon színes lesz a mezőny, komolyan felkészült versenyzők indulnak, már várom ezt a kihívást. Ezen körülmények között még a pontszerző helyekért is nagyon meg kell harcolni, nem fér bele semmiféle hiba. Az idénynyitó előtt szerettünk volna egy külföldi futamon indulni, hogy a ... versenyzés újra a kezünkben legyen, ne Egerben teszteljünk. Az autó azonban csak most lett kész, ezért az orfűi versenyt neveztük ki tesztnek. Az elmúlt év nagyon jól sikerült, sikerélményt adott, de utólag mérlegelve nem éltünk a lehetőséggel, amit a többiek tálcán kínáltak a számunkra, a Veszprém rali után még a második helyen álltunk, végül a negyedik pozícióban zártunk. Sokkal rutinosabban és megfontoltabban kellett volna versenyeznünk, ezt így utólag bánom. Sokat hibáztam, belátom, hogy jobb lett volna egy taktikusabb versenyzés, de a tempóhoz kellett rizikózni. Ebben az esztendőben biztosan Papp Zsuzsa ORB
  • 2015.03.03. 20:15
    -Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Ahogy az már több médiumban be lett jelentve egy Peugeot 208 R5 versenyautóval vágunk neki a 2015-ös évnek !-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Szőke Tamás fogja diktálni az itinert -Milyen eredménnyel lennétek elégedettek ?-1.hellyel.-Hogyan készültök a 2015-ös szezonra?-Mentális,fizikális technikai, mármint vezetéstechnikai felkészüléssel készülök a visszatérésre.-Teszt vagy tesztverseny lesz a bajnoki rajt előtt?-Mindenképpen fogunk tesztelni az évnyitó Eger rallye előtt ,de még szervezés alatt van .Köszönöm a rövid tartalmas ifj Tóth János is ott lesz az Eger rallye rajtjában !

    ORB

  • Kezdődjék a 2015-ös rallye szezon !Eger
    Eger

    ORB, Rallye2

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)