Keresés

Találatok száma: 37
Előző 2 / 2 Következő
  • 2023.05.15. 22:53
    csiszolgatásában valamennyit előre lépniük, és kiderült, így vágnak neki a szombati időmérőknek, ugyanis a harmadik szabadedzésen leszakadt az ég, és ezzel meg is szűnt a gyakorlás lehetősége az első nap.Bálint és szerelői a pénteken nyert minimális adatok alapján változtattak a beállításon, ami jó iránynak bizonyult: a 11. rajthelyet sikerült megszerezni, ami debütálásként egyáltalán nem volt rossznak nevezhető ebben az erős mezőnyben. A versenyre aztán minden összeállt, és a sors kicsit kárpótolta a magyar motorost, aki az első futamon a 6., míg a második versenyen a 7. helyen zárt, azaz 19 bajnoki pontot
  • 2022.08.29. 15:36
    szorgalmasan és alázatosan dolgozunk, akkor el fog jönni a mi időnk is!” – közölte Máté.A Super1600-as kategóriában rajthoz álló Kovács Sámuelnek végre semmilyen technikai gondja nem akadt. Egész hétvégén hibátlanul vezetett, és a kvalifikációs futamokon nyújtott teljesítményével a döntőt a negyedik helyről kezdhette meg. Sami a fináléban is remekelt, és a döntőben is megőrizte a 4. pozíciót, mellyel értékes bajnoki pontokat szerzett.„Egy izgalmas hétvégén vagyunk túl Greinbachban. A szombati nap a szabadedzések száraz körülmények között zajlottak, de az előfutamokra leszakadt az ég, és mind a kettő
  • 2022.05.12. 12:17
    szerepelniük, mint a máriapócsi szezonnyitón, ahol ugyan valamennyien a maximumot adták ki magukból, ám ez különböző okok miatt felemás eredményt hozott.A Supercar mezőnyében a tavaly ugyanebben a kategóriában abszolút második helyen végző Benyó Máté az elődöntőt a legjobb idővel az élről kezdhette volna, ám közbeszólt a technika, és kénytelen volt feladni a máriapócsi versenyt. Most mindenképpen javításra készül, hiszen nem mondott le arról, hogy 2022 végére megszerezze a bajnoki címet.„Több szempontból is ég bennem a bizonyítási vágy. Először is, szeretném meghálálni a csapatnak egy jó eredménnyel azt
  • 2019.05.31. 11:51
    , hogy hatékonyan tudjam használni a rajtelektronikát és a sok egyéb beállítási lehetőségeket!”Szomszéd Lali:„Ismét egy sikeres hétvégén vagyok túl. Bár az első verseny nem alakult a tervek szerint, de a második verseny előtt leszakadt az ég és ezért eső gumin kellett rajtolni, de szerencsére sikerült jó tempót diktálni és hatalmas csaták után szerencsére sikerült megnyernem a kategóriát. Különleges érzés, hogy az egyik kedvenc pályámon szerezhettem meg az első futamgyőzelmet!”Hefler Róbert:„Azt gondolom, hogy nyugodtan mondhatom, hogy igazi hullámvasút volt a Red Bull Ringi hétvége, voltunk lent

    Autós Gyorsasági

  • 2018.05.31. 07:44
    a bosszantó dolgok sora. Az eső miatt piros zászlóval megszakították az edzést és elég sokat álltunk. Lecseréltük eső gumira az abroncsokat, de közben kiderült, hogy a nagyobb részen száraz volt a pálya. Az idő rövidsége miatt nem tudtunk már újra cserélni és így csak a 19. rajtpozíciót sikerült megszerezni, aminek nagyon nem örültem! Az első versenyen viszont nagyon jól sikerült a rajtom, majdnem tíz helyet tudtam előre jönni, kimaradtam a csetepatékból és a technikánk erejéhez mérten egy jó helyezést sikerült elérnünk. Másnap leszakadt az ég, aminek nagyon örültem, mert egy kicsit

    Gyorsasági

  • 2016.06.23.
    Kalandos volt, de megcsinálták Kurtos Róbert és Herczeg Szabolcs a 23. Veszprém Ralin leginkább annak örült, hogy végre technikai hibától mentesen befejezhették a versenyt. Feladatuk a karcmentes célba érkezés volt. Nehézségek árán, de végül ezt is kipipálhatták. Az időjárási viszonyokat hogy bírtátok a Veszprém Ralin? - Szombaton, az utolsó gyorson már ránk szakadt az ég rendesen. Vasárnap szintén kaptunk vizet, hogy ki ne száradjunk. Maga a verseny és a pályák amúgy jók voltak. Ami nem tetszett, az az volt, hogy mentünk úgy etapon, hogy arra nem volt időnk, hogy a sisakot levegyük
  • 2016.06.01. 09:09
    éreztük a menetet, Ravne felé menet aztán ismét gyönyörű idő volt, bíztunk is benne, hogy most nekünk áll a zászló, aztán néhány perccel a rajtidőnk előtt leszakadt az ég! No comment. Ellentétben a Laze Sentij és a Zelezno szakaszokon majd fél perccel voltatok gyorsabbak. Mitől is?- Másnap reggel puha gumival mentünk ki elől-hátul, de ettől nagyon idegesen viselkedett az autó, folyton mozgott a hátulja nehezen volt vezethető, a következő körre aztán keményebb gumit tettünk előre, és ez jó választásnak bizonyult. A nyolcas gyorson a "Vinska Gora"-an a Mitropa értékelésben nyolcadikok

    Rally

  • 2016.02.19. 11:02
    ! Jogom van nosztalgiázni! Egy biztos: versenyeztünk, majd mentünk nézni a nagyokat az OB-ra!!!Volt aki tervezgette, hogy jusson el oda! De én nem! Még egyszer: nem vagyok autóversenyző!!!De imádom az autósportot amatőrként művelni!!! A családom az első, a versenyautómnak új gazdája van! De adja az Ég, hogy legyen még olyan Amatőr!!! sorozat, ahol olyan gumival megyek majd amilyenem van, szabályok között versenyzem és építem az autóm, de ezek szabályok nem változnak havonta (vagy visszamenőleg ugye?). Ha lenne ilyen, bizonyára holnap elkezdeném én is a "faragást"! Talán a fiaimnak! Szerintem sok
  • 2014.10.22. 13:52
    szakaszra indulva azonban megdöbbenve konstatáltuk azt az óriási esőfelhőt, mely a mecseki hegyoldal felett jelent meg, és amelyet a szél igen intenzív tempóban fújt a mi irányunkba. Ezt követően, mindössze 30 perc múlva „leszakadt” az ég. Ekkor mi már túl voltunk az 1. rövid reptéri gyorsasági szakaszon, de még ránk várt a 2. Árpádtetői-, illetve még egyszer a 3. reptéri gyorsasági szakasz.Tudtuk, hogy a SKODÁra szerelt abroncsainkkal életveszélyes lesz gyorsan autóznunk, de kockáztatnunk kellett. Úgy döntöttünk, hogy a hátunk mögött lévő rutinnal és az elszántságunkkal meg kell próbálnunk. Ennek

    Rally

  • 2014.09.05.
    , majd az előttem lévők sorra hibáztak, nem vették figyelembe előzéseknél a  vizes féktávokat, így egyszer csak azt vettem észre, hogy Kancsár Ferenc mögött a második  helyen állok. Nagyon meglepődtem, hogy Ferenc nem tudott tőlem elmenni, tudtam tartani a  tempóját. A vége előtt három körrel elkezdett szemerkélni az eső, az utolsó körre pedig  leszakadt az ég. Kancsár hibázott előttem, túlcsúszott, és csak mögém tudott visszasorolni, így  megnyertem az elődöntőt. A döntőben az élről rajtoltam és 21 körig meg is őriztem a vezető pozíciómat, pedig közben  elkezdett melegedni a motorom, 105 Mihályi Csaba Gokart
  • 2014.08.30. 20:23
    futamon lesz esélyünk szépíteni. Autó jó kategória társak sokkal hátrébb simán meg lehet a győzelem. Egésznap vártam a versenyt, közben sütött a nap leszakadt az ég, senki nem tudta, hogy mit hoz majd a vége. Én az esőnek örültem volna, de a száraz körülményt se éreztem problémának. Mind a 2 körülményre nagyon jó beállítást találtunk. Végül száraz lett az időjárás, délután 5 órára. Eddig minden szép és jó volt, felálltam a rajtrácsra, a srácok még guminyomást ellenőrizték majd az 1 perces tábla után motor be, és vártam a felvezető kört. Elindult a mezőny én is szépen elakartam indulni meg is mozdul

    Gyorsasági

  • 2013.11.11.
    alatt tartsák. A feladatot sikerrel teljesítették, a végén még az is belefért, hogy a Skodás egység megszerezze a harmadik helyezést a Mecsekben. A boldog pezsgőzést azonban feszült órák és esőzéssel fűzerezett záró szakasz előzte meg. - Csak fél órával a célba érés után eresztettem le, akkor tudtam elhinni, hogy megvan a bajnoki cím - fogalmazott Kazár Miki. - Az utolsó körig minden rendben volt, tettük a dolgunkat, de nem kockáztattunk semmit. A hatodik szakaszon a többiektől kapunk egy keveset, de még ezzel sem volt gond. A záró gyorson viszont leszakadt az ég, az autónkra pedig négy slick gumi Maximmun Racing Team
  • 2013.09.24.
    leömlőn a bandázs lángra kapott. Szerencsére a Tajmel Tibiék észrevették, hogy valami ég a motortérben. Köszi srácok, mégegyszer. De amúgy ezek kivételével nagyon jót versenyeztünk, tényleg tetszettek a gyorsok, még így is, hogy kicsit belecsúszott az éjszakába. Szívesen mentünk volna még egy gyorsot. Próbáltuk feltenni a lámpasorunkat is, de valamiért nem akarta az igazságot, úgyhogy anélkül fejeztük be a verseny utolsó szakaszát. Jó itinert írtunk, ami nagyban megkönnyítette a munkánkat. Donát: Az első gyorson semmi nem volt, azon kívül, hogy ott én még egy kicsit „aludtam”, de a vége felé már Fábián Racing Team Rally
  • 2013.06.20.
    . körre, a Zagyvaróna-Cered gyorsnál egy másodpercen belül voltak mind a hárman, a következő kazári szakaszon pedig egy tizeden belüli eredményeket értünk el. A 3. kör elején elkezdett cseperegni az eső a szervizben, s nekem kellett először döntenem, hogy milyen gumit tegyek fel. 19-re lapot húztunk: vágott slickkel mentünk ki a pályára, mert azt hittem, előnyünk származik majd belőle, ha esetleg leszakadna az ég. Ez azonban nem következett be, de így sem kerültünk olyan nagy hátrányba, a 3. helyünket magabiztosan megőriztük. Egyáltalán nem vagyok csalódott az eredményt illetően, hiszen óriási volt Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.15. 16:07
    leszakadt az ég. Jégesőben teljesítettük a gyorsasági 2/3-át, és párától tejfehér üveggel a felét. Nem kellett itt sem jó időeredményre számítani, örültünk hogy beértünk időre a szervizbe, akkora víz volt mindenhol. Szervizeseinknek külön köszönet hogy a kb 5 cm mély hideg vízbe is nagy lendülettel feküdtek be a kocsi alá hogy ismét versenyképessé tegyék. Intermedia gumit raktunk fel és nekivágtunk a két utolsó gyorsaságinak. Itt már sikerült azokat az időket autózni mint a többi BMW-snek, így igazolódni látszik a Z4 projekt életképessége. Sokat kell még fejlődnünk, keveset kell még az autón is

    Rally

  • 2013.05.13. 16:11
    időket mentünk mind a két gyorson, úgyhogy elégedett vagyok az első körrel. Most felrakunk reményeim szerint szintén száraz gumikat, bár egy kicsit megint felhősnek tűnik az ég, de remélem, megint be fog válni.- Köszönöm szépenOsváth Péter:- Hogyan sikerült az első körötök?- Aránylag jó volt, még a gumiválasztásunkra is azt mondhatom, hogy megfelelő volt, annak ellenére, hogy azt hittem, sokkal vizesebb lesz a pálya. Talán egy kicsit keményebb gumival jobb lett volna, ez most így jött össze, de szerintem aránylag nem volt rossz. Defektet is kaptunk, szerencsére az első gyorsnak a legvégén, úgy hogy

    Rallye

  • 2013.03.26. 19:00
    Béla és én közöttem, ami már lassan 40, ha nem több évre nyúlik vissza. Ha kell, eljövök és segítek Bélának, családi rendezvényeken, születésnapokon, névnapokon összejárunk, nagyon jól megvagyunk. Egyébként felügyelek, tereprallyeban, rallyeban, és benne vagyok az Autósport Szövetségnek, ha nem is a legszűkebb vezetői testületében, de az etikai bizottságnak a tagja vagyok. Tehát van kötődésem gazdagon az autósporthoz.Racing.hu: Mi a véleményed a rallyesport jelenlegi itthoni helyzetéről? Jó irányba indultak el a dolgok, stagnálás várható, vagy ne adja az ég van a tavalyi évtől még lentebb is? Bár

    Rally OB

Előző 2 / 2 Következő