Keresés

Találatok száma: 24
Előző 1 / 2 Következő
  • 2017.05.02. 15:29
    tenni az autót. Fékeztem, de már nem sikerült megállnunk.Nagy a kár az autóban?- Jelentős az anyagi kár, de szerencsére a bukócső nem sérült meg, így javítható a karosszéria.Ha nem borultatok volna a 2. gyorson, kb. hova tudtad volna felhozni a kis 306-ot?- Úgy gondolom kategóriában 1. vagy a 2. helyen végeztünk volna, abszolútban pedig az első-három hely valamelyikén sikerült volna célba érnünk, de ez sajnos már sosem derül ki.Gondolom, újra építitek az autót. Valószínű korai még ezt a kérdést feltennem, de hogyan tovább? Következő verseny?- Megpróbáljuk a következő MARB futamra talpra állítani

    MARB, Rallysprint

  • 2017.04.27. 14:37
    verseny?- Egy műszaki hibáktól mentes versenyt tudtam teljesíteni. A versenytársak gondoskodtak róla, hogy sok (5) ütközésben legyek károsult, de ennek ellenére három előfutamból kettőt megnyertem, a harmadikon negyedik lettem, ezzel az előfutamokat összesítve is nyertem és a döntőbe is én láttam meg először a kockás zászlót. Jelenleg az elérhető maximális pontszámmal vezetem a bajnokságot.Mint régi versenyző kiknek is tudod ajánlani a rendezvényt és miért?- Amatőr versenyzőknek, licenceseknek, utcai autósoknak, anyuci autóját gyilkolóknak, egyszóval mindenkinek. Az utcai, bukócső nélküli autóknak

    amatőr autóverseny

  • 2017.03.31.
    Ott akarnak lenni a célban Egy szépen felújított piros Mitsubishivel fog a rajtvonalhoz állni Kurtos Róbert és Szegedi Máté a Miskolc Ralin. A kocsit tesztelték és abban bíznak, hogy egy tökéletes szezon áll előttük. Ugye, hogy nincs a raliban uborkaszezon? - Nincs olyan soha. Nem unatkoztunk a versenymentes időszakban sem. Darabokra volt szedve a kocsi, semmi nem volt benne csak a bukócső. Szép új piros fényezést kapott a Mitsubishi. Várakozáson felüli lett a kocsi. A motor vadonatúj és a futóművet is sokkal jobban sikerült beállítani, mint eddig. A komputer is új, csak azt még nem Tiba Anita
  • 2016.02.19. 11:02
    kocsinkra és lássák mások is! Lássák, hogy egy családhoz tartozunk, amit úgy hívnak Autósport. Egy Laca System matrica a szélvédőn, álom kategória volt... De az álmok kitartó munkával valóra váltak... 2005-ben egy teljes fizetés áráért lett a Ladába (ez már egy másik, egy sokkal fiatalabb kereklámpás 1975-ből smile hangulatjel ) először bukócső!!!! Jó fék!!! Erősített futómű!!!! Biztonságos ülések és övek, sisakok!!!! Lett lángálló overál is, nem azért mert kellett, hanem mert így éreztem biztonságosnak! Ezek után először Sperrdifi, majd tolós váltó és az álom egy Weberes Laca System motor!!! Hozzá a
  • 2014.10.27.
    tilos! A rendezvény időtartama alatt a pálya étterme nyitva tart, és a kapható kész ételek mellett büfé jellegű étkezést is biztosítanak. A rendezvényen a bukócső, bukósisak, és a minimum hárompontos biztonsági öv használata kötelező. Lehetőség szerint minden versenyző hozzon magával plusz egy bukósisakot. Abban az esetben, ha az időjárási körülmények havas, vagy jeges időt hoznak, a pálya tulajdonosai garantálják, hogy teljes mértékben síkosság-mentesítik az utat. A zsámbéki Driving Camp vezetés technikai centrumának külső általunk használt pálya modulja 1272,8 méter, szélessége 8 méter. A pálya Rallyheart
  • Rally sprint verseny a vágóhíd utcai sporttelep teljes területén.Pálya hossza: kb 2,5 kmA pálya anyaga: teljes területe murva!Verseny távja: 3x1 kör amiből a legrosszabb idő eldobódik és a két legjobb kört összeadva alakul ki a verseny végeredménye!Időmérés: Gépi időmérés.Kategóriák:1. kategória: 0 – 1600 ccm-ig bukócsöves autók2. kategória:1600 – 2000 ccm-ig bukócsöves autók 3. kategória: 2000 – 4000 ccm-ig bukócsöves autók4. kategória: 1000 – 2500 ccm-ig bukócső nélküli autók5. kategória: turbós és össz kerekes autók 6. kategória: licences versenyzőkNevezési díj:8.000 Ft.Nézői

    Sprint

  • 2013.09.20.
    fokozott figyelmet igényel a versenyzők részéről. Úgy gondolom, a kocsi fogadtatása hasonló lesz, mint az eddigi versenyeken. Emellett a BMW-nknek már van híre Vácott, hiszen a bukócső például itt készült hozzá – ezért mondhatjuk, hogy a Z4-nek is vannak váci gyökerei. Bármi adódjon is a versenyhétvége során, az utolsó leheletünkkel is küzdeni fogunk azért, hogy a kocsit célba vigyük. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanolia.com), Contact-Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, MCG Europe Kft., Pro Complex Security Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.09.19.
    az erdészeti rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem befolyásolja. A pályabejárás alatt elkövetett egyéb szabálysértés jelenthető a Felügyelőknek. A pályabejárásra kizárólag utcai autó használható. Tilos a versenyre benevezett autóval pályabejárást végezni. Pályabejáró gépkocsikra vonatkozó korlátozások: - A kipufogórendszer szériagyártású, melynek maximális zajszintje Magyarországon érvényes érték tűréshatárán belül van - A „J” függelék 253.8.1.-8.34.cikkelyének megfelelő biztonsági bukócső engedélyezett - Két kiegészítő, közútra homologizált fényszóró engedélyezett - Egy könnyű MNASZ Rally OB
  • 2013.09.18.
    az erdészeti rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem befolyásolja. A pályabejárás alatt elkövetett egyéb szabálysértés jelenthető a Felügyelőknek. A pályabejárásra kizárólag utcai autó használható. Tilos a versenyre benevezett autóval pályabejárást végezni. Pályabejáró gépkocsikra vonatkozó korlátozások: - A kipufogórendszer szériagyártású, melynek maximális zajszintje Magyarországon érvényes érték tűréshatárán belül van - A „J” függelék 253.8.1.-8.34.cikkelyének megfelelő biztonsági bukócső engedélyezett - Két kiegészítő, közútra homologizált fényszóró engedélyezett - Egy könnyű Rally OB
  • 2013.09.18.
    az erdészeti rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem befolyásolja. A pályabejárás alatt elkövetett egyéb szabálysértés jelenthető a Felügyelőknek. A pályabejárásra kizárólag utcai autó használható. Tilos a versenyre benevezett autóval pályabejárást végezni. Pályabejáró gépkocsikra vonatkozó korlátozások: - A kipufogórendszer szériagyártású, melynek maximális zajszintje Magyarországon érvényes érték tűréshatárán belül van - A „J” függelék 253.8.1.-8.34.cikkelyének megfelelő biztonsági bukócső engedélyezett - Két kiegészítő, közútra homologizált fényszóró engedélyezett - Egy könnyű Rally OB
  • 2013.08.06.
    körben! - Szúrópróbaszerű alkohol és drogteszt pozitív eredménye: Kizárás! - Korai rajt: 5 mp. - A balesetveszélyes közlekedés a depó és a versenypálya területén az adott körből, vagy a versenyből való kizárással sújtható. 5.Géposztályok, gépjárművek: Licences kategóriában csak érvényes MNASZ vagy RTE licenccel rendelkezők indulhatnak!!! Minden kategóriában indulhatnak bukócső nélküli autók is !!! 1. kategória: Licences 2. kategória: 2001ccm felett,turbós,4wd 3. kategória: 1601-2000 ccm.ig 4. kategória : 850-1600ccm-ig 5. kategória : 0-850ccm ig X .kategória: Nyitott kategória.( mindenki aki ... és rajt közötti szakaszon a megengedett sebesség 10km/h!!! A verseny ideje alatt, annak teljes útvonalán a becsatolt biztonsági öv valamint a versenypályán a bukósisak viselése KIZÁRÁS TERHE MELLETT KÖTELEZŐ! ALKOHOL vagy tudatmódosító szer fogyasztása a verseny ideje alatt a versenyzők részére azonnali KIZÁRÁST eredményez!!! 8.Értékelés: Minden kategória 1.-3.- helyezettje illetve az abszolút 1.-3.-helyezettje serlegdíjazásban Részesül. Ez a verseny nem számít bele semmilyen bajnokságba ezért nincs pontozás. 9. Egyéb erre a versenyre vonatkozó szabályok: A bukócső nélküli autókban kizárólag a KZ Invest Kupa Szlalom
  • 2013.08.01. 18:27
    hatósági jogkörrel rendelkezik és ez nem csak jogosultságot, hanem kötelezettséget is jelent. Ezért egyre szigorúbban vesznek górcső alá dolgokat. Például ez rögtön úgy kezdődik, hogy – az első nagy rosta- az autónak megfelelő papírokkal, dokumentációkkal kell rendelkeznie. Kell, hogy legyen rendszáma. Viszont ha van rendszáma és műszaki vizsgája akkor azt is ellenőrzik, hogy az autó versenyautónak van e műszakiztatva, átalakítási engedéllyel, vagy csak simán műszakija van, mert ugye ez sem mindegy. Ezután jön a bukócső és annak a dokumentációjának az ellenőrzése, ahol nyilván meg kell, hogy feleljen
  • 2013.03.20.
    ............................................................................................................................ 5 Alkatrészek mérése .................................................................................................................... 7 Vízszintes és függőleges mérése ................................................................................................ 7 Hosszúság és szélesség mérése .................................................................................................. 7 Tengelycsonk feletti ívnyílás mérése ......................................................................................... 7 Bukócső falvastagság mérése ... vagy egysíkúságtól való eltérése nem lehet nagyobb, mint 10 mm. Mérés eszközei:, mm beosztású mérőeszköz, vízmérték Pontosság: +/- 2mm. A mérés menete: Egy egyenes pálca egyik végét a tengelycsonk közepére téve és azt vízszintesen tartva egy mérőszalaggal a távolság mérhetővé válik. Mérés közben a mérőszalagot függőlegesen kell tartani. Ezt a mérést az autó mind a négy kerekénél el kell végezni. Bukócső falvastagság mérése A falvastagságot a bukócső nem hajlított egyenes részén kell mérni. A mérést a cső több pontján is el kell végezni. A mérés minden esetben roncsolás mentes. Karosszéria MNASZ
  • 2013.03.18.
    Gépkönyv Gépkönyvezés Bukócső MNASZ
  • 2013.03.17. 09:21
    Minden szabálynak eleget tesznek az autóépítők,versenyezni vágyók az autóikkal kapcsolatban?-Az autók alapvetően egybe vannak ,nincsenek nagy kiemelkedő problémák viszont nagyon sok versenyautónak kell kiadnunk az idei évben gépkönyvet az ORB szabályai szerint és rengeteg jármű amely eddig a RTE bajnokságban versenyzett azokra más szabályok vonatkoztak.-Az idei évtől az MNASZ -nek és az ATB- nek nagyon szigorúan be kell tartatnia azokat a szabályokat amelyeket előírnak ,ugyanis mi vállaljuk a felelősséget a versenyautókért és a versenyzők biztonságáért , éppen ezért leginkább a bukócső és

    Rally OB, Rallye2, RTE

  • 2013.03.10.
    mindenki figyelmét, hogy ellenőrizze a saját bukócsővének ezt a paraméterét, (a bukócső certifikát részeként becsatolt cső certifikáton/tanusítványon megtalálható ez az információ) hogy a gépkönyvezéseken ez ne okozzon gondot. A melegen húzott cső anyagból készült biztonsági bukóketreceket a technikai ellenőrök nem fogadják el. Javasoljuk, hogy keressék fel a bukóketrec gyártóját ennek a problémának a megoldásával kapcsolatban. ATB elérhetőség E-mail: atb@mnasz.hu Gépkönyv Bukócső MNASZ
  • 2013.03.04.
    minimális kialakítása a következő: A vezető fejvonala mögött maximum 10 centiméterrel kell elhelyezni a főkaput melyet a hátsó toronyhoz vagy az alvázhoz kitámasztóval kell ellátni. A kitámasztóknak legalább 30 fokos szöget kell bezárniuk a függőlegessel, hátrafelé kell lefutniuk, egyenesnek kell lenniük, és a lehető legszorosabban kell illeszkedniük a karosszéria belső oldal-lemezeihez. A kitámasztókat a tetővonal közelében, valamint a fő bukócső külső, felső hajlataiban, az autó mindkét oldalán rögzíteni kell. Egy darab átlós elem használata kötelező, mely vagy a főkaput, vagy a kitámasztókat ... merevíti. Az átlós elem felső vége a fő bukócsőhöz annak kitámasztóval való kapcsolódási pontjától legfeljebb 100 mm-re csatlakozhat, illetve a kitámasztó legfeljebb 100 mm-re kapcsolódhat a fő bukócsőhöz való csatlakozási ponttól. A felhasznált csövek minimális anyagigénye 38 × 2,5 vagy 40 × 2 mm hidegen húzott szénacél cső, melynek szakítószilárdsága 350 Nm/mm2. A fő és a kitámasztó bukócső karosszérián lévő rögzítési pontjait minimum 3 mm-es vastagságú acéllemezzel kell megerősíteni, melyek felülete minimum 120 cm2, és a karosszériához kell hegeszteni. A bukócső tartók rögzítését legalább 3 db MNASZ Drag
  • 2013.03.04.
    Bizottsági határozat Az IB hozzájárul, hogy a technikai felügyelők munkáját a versenyigazgatók az MNASZ rendezvényeken a sportbírói munkához hasonlóan értékeljék. 53/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB elfogadja a Technikai ellenőrök Kódex-ének tervezett módosításához benyújtott külön javaslatot, mely definiálja, ki lehet technikai ellenőr. 54/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB támogatja, hogy az MNASZ-nél kerüljön létrehozásra egy akkreditált bukócső gyártói lista. Ennek szabályozásának elkészítésére felkérte az ATB-t. 55/2/2013 Intéző Bizottsági határozat Az IB támogatja, hogy a Rescue MNASZ
  • 2013.02.18.
    befolyásolja. A pályabejárás alatt elkövetett egyéb szabálysértések vagy jelentős mértékű gyorshajtás jelenthető a Felügyelőknek. A pályabejárásra utcai és széria autók egyaránt használhatóak. (RVSZ I. fej. FIA Regionális Rallye Bajnokságok szabályai, 20.1 pontjai szerint) Pályabejáró gépkocsikra vonatkozó korlátozások:  A kipufogórendszer szériagyártású, melynek maximális zajszintje Magyarországon érvényes érték tűréshatárán belül van  A „J” függelék 253.8.1.-8.3.cikkelyének megfelelő biztonsági bukócső engedélyezett  Két kiegészítő, közútra homologizált fényszóró engedélyezett  Egy könnyű Teszt Rallye Rallysprint
  • 2013.02.09. 17:59
    Racing.hu: Mikor kezdted a versenyzést, hol és mivel? Hibján József: Első versenyemet egy nyíregyházi sprintversenyen teljesítettem, még 1998-ban, egy bukócső nélküli Ladával, amit körülbelül a harmadik kanyarban fel is borítottam. Ezt a "sikert" további sprintes produkciók követték, majd a rallycross szakágban is bemutatkoztam a máriapócsi RabócsiRingen, ahol már egy épített kocka Ladával versenyeztem az Országos Amatőr Versenysorozaton. Itt sikerült egy kategória bajnoki címet szereznem. Ezek után továbbléptem és már navigátorral a jobbomon, de az átépített rallycross-os Ladámmal indultunk

    Rali Túra Bajnokság, Rallye Országos Bajnokság

Előző 1 / 2 Következő