Keresés

Találatok száma: 112
Előző 1 / 6 Következő
  • 2014.10.17. 11:00
    Mivel Jánosa Ákos és Brunekker Árpád Kassán csak éppenséggel, hogy menni tudtak pár kilométert, így most kicsit soknak tűnik számukra a kihagyott időszak, amibe még a Budapest Rally elmaradása is nagyban hozzájárult. Tehát értelemszerűen nagyon várják már, hogy ott legyenek a 48. Mecsek Rallyn.Mecsek Rally Kassa Rallye Budapest Rally

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.03.
    Kedves Partnerünk! A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal – Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán. A verseny központja az Isztriai - félsziget meseszép kikötővárosa, Porec. A két versenynap alatt 14 szakasz és 192 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Előzetesen a Croatia Rally nem szerepelt Kovács Antalék programjában, de a Budapest Rally törlése miatt lehetőségük nyílt elindulni a poreci futamon ... . „Elmarad a Budapest Rallye és gyorsan ezt a versenyt néztük ki helyette. Összességében egy nagy kihívás lesz, mindkettőnk számára, mert hosszú a futam és beletartozik a Europian Rally Trophy-ba, valamint a Közép európai Rallye Bajnokságba is. Biztos jó lesz! Szeretünk menni és Kassa után ez a lehetőség adódott. Szeretjük a horvátokat, ott még építgetik a ralit, szeretettel várnak mindenkit!” A pályákat illetően nincs sok tapasztalata a kaposvári pilótának, azt viszont biztosan tudja, hogy „fehér” aszfalton fognak száguldani, ami extra kihívást jelent, ha esik majd az eső. „Tavaly mentem az Opatia ... elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.” A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll. „Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soron ... Rally-n és két szakasz most is bent van a programban, igaz most ellentétes irányban. Azt kell tudni, hogy ezek a szakaszok fent vannak a hegyekben és ilyenkor ősszel megállnak a felhők, szinte mindig esik az eső. Nagy valószínűséggel most is így lesz. El tudom képzelni, hogy lent a szervizparkban 26-27 °C lesz, fent a gyorsaságikon meg esős pályákon fogunk autózni. Ami tovább nehezíti majd a dolgunkat, hogy Porecben kettő tréningből lehet menni, mert az ERT-n ugyan azok a szabályok, mint az ERC-n. Mi csak a horvát bajnokságban indulunk, tehát az eredményünk nem számít majd bele az ERT-be, de ... következő futama, már csak le kellett nyomnunk az entert és neveztünk is. Inkább a Porec Rally-t választottuk, mint, hogy elmenjünk tesztelni. Egy teszt nem összehasonlítható egy versennyel, sokkal többet ad, mintha csak próbálgatnánk az autót.” Tehát a poreci verseny egy felkészülési állomás Maricsekék számára a Mecsek Rally előtt. Ennek megfelelően taktikus versenyzésre készülnek a hétvégi futamon. „Nem fogok kockáztatni, mert ez egy hosszú verseny és ezt kell szemelőt tartani. Erős, lendületes tempót fogok diktálni. Ha százalékban akarom kifejezni magam, akkor 90 % környékén szeretnék autózni. HaMaricsek Racing Team Croatia Rally European Rally Trophy Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.09.22.
    Elnöki közlemény 2014.09.22. 2014-09-22 11:30 Tisztelt Tagjaink, Versenyzőink, Támogatóink, Szurkolóink! Amint arról a napokban nem hivatalos formában értesülhettünk, a Budapest Rallye szervezője, mintegy két héttel a rendezvény lebonyolítása előtt, lemondta a rendezvény megvalósítását. Tette ezt olyan formában, hogy a lemondás okaként elsősorban a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség vezetését tette felelőssé, miközben vélhetően nem is állt szándékában a verseny megrendezése, hiszen szövetségünkhöz mind a mai napig nem érkeztek meg azok az engedélyek és dokumentumok, melyek ... fegyelmi eljárás keretében kezdeményeztem rendezői licencének felfüggesztését a vizsgálat időtartamára. Fentiek ismeretében és a rendelkezésre álló idő hiányában a Budapest Rallye megrendezése ellehetetlenült, ezért, és a Magyar Országos Rallye Bajnokság lebonyolítása érdekében felvettem a kapcsolatot Nagy Csaba és Jelen István urakkal, hogy a versenyzők érdekeit szem előtt tartva, közösen dolgozzunk ki egy olyan alternatívát, amely lehetőséget teremt, jelen körülmények között is a Rallye Bajnokság méltó és színvonalas befejezésére. Rövid egyeztetés után, a MECSEK RALLYE szervezőivel kialakítottuk ... . Felkérem a Rallyesport Bizottság vezetőjét, hogy végezzen felmérést a szakág tagjai körében, hogy a versenyzők igénylik-e az elmaradt Budapest Rallye ilyen formában történő pótlását, valamint rendelkezésre állnak-e azok a pénzeszközök, melyek nélkülözhetetlenül szükségesek a rendezvény támogatása tekintetében. A RaIlye szakágvezető kinevezését illetően, a tagokkal folytatott megbeszélések alapján, annak tudatában, hogy a tagság körében ismertté vált a szakágvezető jelölt terheltsége, és a tagok ennek ellenére kiállnak jelölésük mellett, a napokban sorra kerülő elnökségi ülésen vélhetően nem leszMecsek Rally MNASZ Budapest Rally MNASZ Rally
  • 2014.09.18.
    Tisztelt Versenyzők, Csapatok, MNASZ tagok!  Mint arról a tegnapi nap folyamán sokan értesültek az idei Budapest Rallye bajnoki futam megrendezése a Laroco  Motorsport Egyesület, mint bejelentett rendező részéről a tegnap történtek figyelembe vételével nem vállalható!  Tisztában vagyok, a döntésem versenyzőkre és a bajnokságban résztvevő csapatokra és saját sportegyesületünkre  gyakorolt hatásával, következményeivel, de úgy gondolom, hogy a tegnapi napon a Magyar Nemzeti Autósport  Szövetség vezetésének és a megbízott RSB vezetőnek – és a nem létező rallyesport bizottság – működése egy ...  kinyilvánítása! Az elmúlt időszakban az MNASZ vezetésén belül, a feszültségek  olyan szinten eszkalálódtak, hogy a szervezet vezetője nem kommunikál az elnökségi tagokkal, nem hajlandó a  közgyűlést összehívni, valamint legfőbb céljainak egyike (neki és tanácsadóinak) a sporttanács illetve tagjainak  likvidálása – bármi is lesz ennek a következménye a működésre nézve!  Ebben a törekvésben, hű szövetségese az általa júniusban megbízott Szabados Lajos szakágvezető !  Jogosan merül fel a kérdés, hogy miként befolyásolják a fentiek, a Budapest Rallye megrendezésének a kérdését? A válasz az, hogy alapjaiban ...   folyamatosan egyeztettük és oldottuk meg. Még akkor is, ha egyébként augusztusban szinte az egész ország –  különösen az államapparátus – nyaralt.  Augusztus 27­ére meghívót kaptam, mint a verseny MNASZ felé bejelentett felelőse, hogy a szövetségben Benyó Miklós  és Szabados Lajos Urak találkozni kívánnak velem, a Budapest Rallye megrendezésével kapcsolatos esetleges  problémák illetve az gazdasági finanszírozhatóság kérdésében.  Természetesen elfogadtam a meghívást és megjelentem a megjelölt időpontban. Szövetségünk több választott vezetője  és alkalmazottja is részt vett a megbeszélésen.  Sajnos két ...  ember nem jött el... (az elnök és a mb.vezető) utólag megüzenték, hogy Ők nem ülnek egy asztalhoz a Sport  Tanáccsal és Móczár Péterrel.  Mindez, nem rendített meg túlságosan, mert azt gondoltam, hogy mindenki aki tenni tud azért, hogy legyen BP Rallye,  az jelen volt! Nyilvánvaló volt, hogy BP Rallye­nak lennie kell!  Közben zajlott az előkészítő munka és próbáltuk megoldani a felmerülő problémákat. Készült a versenykiírás tervezet is,  melyet még nem tudtunk véglegesíteni ... de igyekeztünk. Közben a Kassa Rally sikeresen lebonyolódott. Ezen a  rendezvényen – bár vártuk – nem jelent meg ...  Szabados Lajos és Benyó Miklós elnök úr sem!  Szeptember 13­án előzetes egyeztetést követően ­ jelentős késéssel ugyan ­ , a versenykiírás benyújtásra került a Sport  Tanács felé, akiktől a mb. szakágvezető is megkapta. Az online nevezői felület beüzemelésre került, és a kiírás  tervezetként felkerült a netre. (ugyanúgy mint a Miskolc Rally és a Székesfehérvár Rallyek alkalmával )  Ezt követően szeptember 16­án reggel Kassai András ás Móni István sporttársak lekapcsolták a nevezői felületet.  Kérdésemre, hogy miért? – tudomásomra hozták:  Szabados Lajos utasítására.    És ekkor, úgy gondolomBudapest Rally Elmarad Postponed ORB, Rally2
  • Budapest rally versenykiírás
    2014.09.14.
  • Lesz Budapest rally !Budapest
    Budapest

    ORB, Rally2

  • 2013.10.28.
    CÍM: Erre már lehet építkezni! Maxx Race Team – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Küzdelmes hétvégéje volt Kiss Viktornak és Percze Nándornak a TAXI4 Budapest Rallyen. A Maxx Race Team versenyzői minden pillanatát élvezték a bajnoki fordulónak, s közös pályafutások eddigi legstabilabb teljesítményét nyújtották. A páros az abszolút értékelésben a 14., míg a 2-es géposztályban az 5. helyre kormányozták be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 versenygépet. Kiss Viktor: Nagyon színvonalas versenyen vehettünk részt a TAXI4 Budapest ... körre romlott. A pályák feldolgozása most sem jelentett gondot, hiszen számomra nem csak a Budapest Rallye, de minden futamon idegen terep, így hozzá szoktam már az ehhez való alkalmazkodáshoz. A célunkat sikerült teljesíteni, hiszen karcmentesen abszolváltuk a Mitsubishivel a bajnoki fordulót, s az időeredményeink is bíztatóak voltak. Az egyik legjobb hangulatú és küzdelmes futamunk volt, s remélhetőleg a folytatásban lesz ilyenben részünk. Percze Nándor: Jól elfáradtunk, de minden percért megérte! Szenzációs pályákon versenyezhettünk, aminek megrendezéséért minden elismerésem és tiszteletem az ... illetékeseké! Korábban már rajthoz álltam a Budapest Rallye keretein belül, viszont az idei gyorsaságik messzemenően eltértek azoktól, sokkal magasabb színvonalat, izgalmat és élvezetet nyújtottak. A Mitsubishinek fekszenek a gyors pályák, így most sem jelentkezett probléma a szakaszok teljesítésénél. A Skanzen-Visegrád rész azonnal elnyerte a tetszésemet, s még a Lábatlan-Bajna szakasz is élvezhető volt számomra. A Pilismarót-Dobogókői út nem igazán feküdt nekem, valahogy nem találtam meg a megfelelő diktálási ritmust. Viktornak is azért akadt dolga bőven: a reggeli gyorsan, 4 foknál kikapcsolta aMitsubishi Lancer EVO IX Budapest Rally Maxx Race Team Rally
  • 2013.10.14.
    Kupából sosem elég A Taxi4 Budapest Rallyról Hodosi Gábor és Holló Barna az első helyért járó kupával távozott. Az autóval nagyjából minden rendben volt, a verseny alatt, de azért apróbb kellemetlenségük most is adódott. A jó szervezés, és a szentendrei szervizpark a Duna mentén különleges hangulatot adott a hétvégének. Az utóbbi időben a srácok igencsak harcoltak a technikával, de végre ezt a versenyt majdcsak hibamentesen fejezték be. Pénteken este a Műjégpályán megtartott prológnak elsőre nem örültek annyira, de végül még attól is feldobódtak, hogy végre úgy ment az autó, ahogy illikBudapest Rally Bakó Rally Team Rally
  • 2013.10.09.
    MHH Rally Team, Budapest Rali 2013. október 6. Krózser: Váltó, felni, felni Két gyorsasági szakasz adatott meg Krózser Menyhértnek és Papp Györgynek a Budapest Ralin. Az MHH Rally Team párosának Subaru Impreza WRC-jében az első gyorsaságin a váltó elektronikája bolondult meg, a másodikon pedig két felnit is eltörtek. Az egyik kereket ki tudták cserélni, de a másik törött felnivel túl nagy kockázatnak érezték a lobogós lábatlani pályát, és a verseny feladása mellett döntöttek. Krózser Menyhért: – A prológon még minden rendben volt, az első gyorsaságin azonban pár kilométer után ... nem akartam megkockáztatni Lábatlanon, ami rendkívül gyors, dobálós pálya, és inkább a verseny feladása mellett döntöttünk. Sajnálom, hogy most sem láttuk meg a célt, mert már nagyon szeretnék egy jót autózni a WRC-vel és a teljes versenytávon megméretni magunkat. Pécsen mindenképpen ott leszünk. Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft. További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu Subaru Impreza WRC Budapest Rallye 2013 MHH Rally Team Rally
  • 2013.10.09.
    Igazi rallykalandok sikerrel fűszerezve DYNAMIC RALLY TEAM – TAXI4 Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A Lángi Attila-Toma József „Csimpike” alakulat háza táján volt izgalom bőven a múlt hétvégi, TAXI4 Budapest Rallyen. A Dynamic Rally Team párosa hiába készítette fel most is maximálisan a BMW Z4 M Coupet a bajnoki fordulóra, a technika ördöge ismét megtréfálta őket. A fiúk azonban fricskát törtek az orra alá, s sikeresen kormányozták be csodajárgányukat a célba. Teljesítményük az S csoport és a 12-es géposztály harmadik helyét ... abszolvált hat gyorsaságit. Nagyon jó verseny volt, gödrös, dobálós és egyben kiszámíthatatlan. Végül nem fogott ki rajtunk a Budapest Rallye, s célba kormányoztuk a BMW Z4-t, ami az S csoportban és a 12-es géposztályban is a harmadik helyet jelentette számunkra. Az örömünk mellé most munka is társul, hiszen már gőzerővel dolgozunk azon, hogy a soron következő, novemberi Mecsek Rallyn újra egy 100%-osan felkészített kocsival tudjunk rajthoz állni. Toma József „Csimpike”: Nagyon jól éreztem magamat a Budapest Rallyen, igazán jó rendezvény volt! Egy bánatom van csak a prológgal kapcsolatban. A rajtdobogó ... ugratnunk, ami után nem is értettük, hogyan tudtuk bevenni a soron következő bal kanyart, hiszen a pilótám gyakorlatilag folyamatosan egyenesen tartotta a kormányt. Szerencsére itt is elkerült minket a baj, bár a kocsit rendesen megviselte az eset. A difi úgy döntött, hogy meg akar szökni a Z4-ből, de a szervizeseink végül meggyőzték, hogy jó helyen van, és most az a feladata, hogy segítsen bennünket a Budapest Rallye abszolválásában. Az átbeszélővel is történt valami, Attila nem hallotta, mit diktálok neki, így a végén kiabálnom kellett, hogy tudjunk kommunikálni. Végül kiküzdöttük magunknak a sikert ... , s a dobogóig vittük a csodajárgányunkat. Iszonyatosan elfáradtam a verseny végére, teljesen lemerültek az elemeim, annyira dolgos és kalandos volt az elmúlt hétvége. Viszont minden pillanatát élveztem! Rally volt a javából! Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanolia.com), Contact-Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, MCG Europe Kft., Pro Complex Security, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, Yakuza Tattoo, bmwtuning.hu, keramiafekbetet.hu, aluhegesztes.hu, MOVE Event&BMW Z4 Budapest Rallye 2013 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.10.08.
    Az ezüstöket kell aranyra váltani A szezon elején aratott két futamgyőzelmet követően, az utóbbi időszakban két ezüstérmet szerzett az Országos Rally Bajnokságban Kazár Miklós és Szőke Tamás. Szeptemberben Kassán, a múlt hétvégén pedig a Budapest Rallyn végeztek a második helyen. Az összesítés szempontjából azonban nagyon sokat érnek ezek a dobogós pozíciók. A szezonzáró Mecsek Rally előtt ugyanis a Maximmun Racing Team párosa ötről kilenc pontra növelte az előnyét, ami ilyen kiélezett csatában már-már jelentősnek mondható. - Nagyon sok minden történt ezen a versenyen, néhány mondatban ... nehéz lenne összefoglalni - értékelt a Budapest Rally után a címvédő Kazár Miki. - Óvatosan kezdtünk, majd egy bukkanón Tomi megütötte a hátát. Kicsit aggódtunk, hogy egyáltalán tudja-e folytatni, de szerencsére összeszedte magát. Fontos volt, mert ezúttal a navigátoromra óriási feladat hárult. Az ismeretlen szakaszokon csak a precízen felírt itinerre, és a társamra számíthattam. A hatos gyorsaságiig vonatoztunk Turánék és Herczigék mögött, amikor kaptunk egy defektet, így jöttünk le a pálya második felén. Ekkor nagyon távolinak tűnt az ezüst, mert sok-sok értékes másodpercet hagytunk bent. Nem ... sokkal ezután viszont azt láttuk, hogy Igorék is hasonlóan jártak, mint mi. Az ő veszteségük még nagyobb volt, Fortuna ezúttal fogta a kezünket. A végén csak arra figyeltünk, hogy ne hibázzunk, és ezeken a veszélyes pályákon simán behozzuk a Xsara WRC-t. Sikerült, így elégedettek lehetünk az ötödik futam után. Kazár Miki és Szőke Tomi a Budapest Rally előtt már megfogalmazta a terveket. A legfontosabb az volt, hogy ne hibázzanak, célba érjenek, és növelni tudják az előnyüket. Ezeknek a saját magunknak támasztott elvárásoknak maximálisan eleget tettek, ezért jó hangulatban, mosolyogva zárhatták a ... bajnokságban. Ez a kilenc pont jó alapot jelent Pécs előtt. Nem nekünk kell kockáztatni, ugyanúgy tesszük majd a dolgunkat, mint ahogy eddig. Boldogok vagyunk, mert úgy tűnik, hogy minden egyben van. Remélem a Mecsekben nagyot pezsgőzhetünk. A Budapest Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás 3. Bútor Róbert, Tagai Róbert 4. Herczig Norbert, Bacigal Igor 5. Matics Mihály, Rubóczky Attila 6. Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária (Ford Focus WRC) 57:28,7 (Citroen Xsara WRC) +2:10, 7 (Peugeot 207 S2000) +2:39,3 (Skoda Fabia S2000) +3:08,9 (Mitsubishi ... , hanem az éves összetettet. Ennek szellemében fogunk autózni a szezonzárón. Az ötödik verseny után tehát Kazár Miki és Szőke Tomi kilenc ponttal vezet Herczigék előtt. November második hétvégéjén a tradicionális Mecsek Ralin folytatódik és egyben zárul a két páros külön párharca. - Már most sem bíztunk semmit a véletlenre, hiszen az olasz csapat két autót hozott Budapestre. Műszaki szempontból maximálisan föl voltunk készülve - folytatta Kazár Miki. - Egy nyekkenés sem volt a kocsin, minden óramű pontossággal működött. Tomi is nagyon profin navigált, és egy kicsit levegőhöz jutottunk aCitroen Xsara WRC Budapest Rallye 2013 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.10.08. 13:55
    Üveges Gabival találkoztam a Budapest rallye prológján .

    Rallysprint

  • 2013.10.07.
    Budapesti siker után olasz utazás MARICSEK RACING TEAM – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Merencsics Árpád – Varga Sándor, Suzuki Swift GTi A Maricsek Racing Team csapatát Merencsics Árpád és Varga Sándor képviselte a Budapest Rallye historic mezőnyében. A nagyatádi pilóta és segítője kicsit spórolósra vette a bajnoki fordulón való menetelést, hiszen utána néhány napra már Olaszországban, a neves Rally Legend rendezvényen van jelenésük a Suzuki Swift GTi-vel. A fiúk így sem okoztak csalódást: az abszolút értékelésben a 4., míg az R1 kategóriában a 2. helyet szerezték meg. Most ... ., az R1 kategóriában pedig a 2. pozícióban végeztünk. Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel, ráadásul egyre közelebb kerültünk Wirtmann Ferencékhez is, ami külön öröm volt számunkra. A Budapest Rallyen gyűjtött pontjainkkal utolértük Kiscsatári Imrééket, így pontegyezőséggel vághatunk majd neki a bajnoki cím sorsát eldöntő Mecsek Rallynak. Előtte azonban még előttünk áll egy igazi, nagy megmérettetés. Kedden indulunk Olaszországba, hogy részt vehessünk a Rally Legend rendezvényen. Egy gyermekkori álmom válik ezzel valóra! Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer Juha Kankkunen-nel vagy ... pedig már nagyban készülnek a san marinoi megmérettetésre… Merencsics Árpád: Felemás érzésekkel vágtam neki a Budapest Rallye-nak, mivel nem voltak teljesen tisztázottak a körülmények, és nagyon közel volt az időpont egy másik versenyünkhöz is. Miután kiderült, hogy még is menni kell, komoly felkészülésbe kezdtünk, hogy harcolhassunk a bajnokság első helyéért. Emellett spórolni is kellett, mivel a héten utazunk a Rallye Legend-re, és fénysérülés nélkül kellett bekormányozni az autót a célba. A pénteki prológ elég csúszós volt, de tetszett a kialakítása. A pályák nagyon tetszettek, a szűk erdei ... szakaszok nagyon jól fekszenek a kicsi, elsőkerekes kocsiknak. Volt azonban némi hiányosság a Szövetség részéről, ami miatt kicsit nyögvenyelősen mentek bizonyos dolgok. Sajnos a második körön volt egy utolérésünk, és nagyon sokáig követtük az előttünk haladót, így nagyon sokat bennhagytunk abban a szakaszban. Kimondottan boldog vagyok a kategória második helye miatt, így pontegyenlőséggel állunk az első helyen Kiscsatári Imréékkel. Ilyen formán, ha a miskolci üggyel nem lesz semmi, akkor a Mecsek Rally fog dönteni a bajnokság sorsáról. Nagyon várom a soron következő olasz megmérettetést, hiszen a ... világ legjobbjaival versenyezhetünk. Pár évvel ezelőtt voltam kint nézőként, és akkor eldöntöttem, hogy ha lesz rá alkalom, akkor indulok rajta. Ez a pillanat idén jött el. Igazi rallye élmény. Nyílik az embertömeg előtted, változnak a gyorsasági szakaszokon az útminőségek (aszfalt-murva), és nem utolsó sorban egy festői környezetben élhetjük át ezt az egészet. A cél az, hogy átguruljunk a célvonalon, és természetesen a közönségnek is autózzunk. Úgy gondolom, életünk egyik legnagyobb élményét élhetjük majd át Itáliában! Varga Sándor: Amikor kiderült, hogy végül is megrendezik a BudapestSuzuki Swift GTI Budapest Rallye 2013 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.10.07.
    Somogy megye büszkeségei MARICSEK RACING TEAM – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Megjárták a hadak útját a Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, de minden erőfeszítésért kárpótolta Kovács Antalt és Istovics Gergőt a Budapest Rallyen elért eredményük. A Maricsek Racing Team versenyzői nem csak újabb győzelmet szereztek az S csoportban és a 12-es géposztályban, de a bajnoki címet is bezsebelhették mindkét értékelésben. Kondella Péter és Szilassy Arnold után így újabb bajnokokat avathatott a csapat, akik egyben az egyik régi ... rallyfészeknek, Somogy megyének is dicsőséget szereztek. Kovács Antal: A pályák és a rendezés is minden várakozásunkat felülmúlták a Budapest Rallyen! Szenzációs utakon autózhattunk, az egyetlen apró észrevételünk csak annyi volt, hogy össze-vissza voltak kigumizva a kanyarok. Így nem lehetett számolni azzal, hol, milyen mértékben lesznek kihordások, s ez mennyire növeli meg a nehézségi illetve veszélyességi faktort. Végig az lebegett a szemünk előtt, hogy ha épségben bekormányozzuk a Mitsubishit a célba, akkor Budapestről már az S csoport és a 12-es géposztály bajnokaiként térhetünk haza. Kalandos utunk ... Krisztiánékhoz, most például kilométerenként 0,6 másodpercre voltunk tőlük. Nagy öröm számunkra ez a győzelem, beérett végül a munkánk gyümölcse. Viszont az élet nem áll meg, már készülünk is a következő bajnoki fordulóra, ami számunkra a hazai pályás Mecsek Rally lesz. Végre felszabadultan, nyomás nélkül autózhatunk majd, s megígérjük, hogy elsősorban a látványra helyezzük majd a hangsúlyt, hogy kiszolgáljuk a közönséget. Addig is igyekszünk eleget tenni egy meghívásnak, s ha minden jól alakul, hétvégén az Opatija Rally keretein belül állhatunk rajthoz a hétvégén. Istovics Gergő: A péntekiBudapest Rallye 2013 Mitsubishi Lancer EVO VI Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.10.03.
    a pontot, de Budapesten is szeretnék bizonyítani rátermettségüket. Erre minden esélyük meg is van, hiszen ismét szinte teljesen ismeretlen pályákon zajlik majd a küzdelem, ami köztudottan Kovácséknak az egyik erősségük. „Hidegzuhanyként ért először minket az a hír, hogy elmarad a Budapest Rallye. Igaz, ha valóban törlésre került volna, a végeredmény tekintetében mi csak jól jártunk volna, viszont azt jobban szeretjük, ha a pályán dől el a bajnoki pontok sorsa. Pont ezért nagyon örülünk neki, hogy végül mégis rajthoz állhatunk Budapesten, ami végre újra bekapcsolódhat a rally vérkeringésébe. Az ... , mondhatjuk, hogy egész évben erre készültünk. Mindketten versenyeztünk már rally2-ben, de együtt még soha, így izgatottan várjuk a versenyt. Bízunk benne, hogy zökkenőmentes, jó futam lesz és helyt tudunk majd állni. Szeretnénk ez úton is megköszönni partnereink segítségét – nélkülük biztosan nem indulhatnánk.” „Kicsit csonka az évünk, hiszen három versenyből csak egy értékelt eredményünk van, így kellenek a pontok az év végi elszámoláshoz – kezdte Merencsics Árpád, aki Varga Sándorral a historic mezőnyben fogja képviselni csapatunkat. – Kicsit húzós hetek lesznek előttünk, hiszen a Budapest Rally ... utáni héten utazunk ki San Marinoba, ahol több magyar párossal egyetemben a Rally Legenden fogunk indulni. Fárasztó lesz, de próbálunk minden hibát kiküszöbölni a Suzuki Swift GTI-n, illetve szellemileg felkészülni erre a két versenyre. Célunk a Budapest Rallye-n csakis a biztonságos, minél kevesebb kárral járó célba érés lenne, hiszen két nap alatt elég kevés időnk lesz valamit is csinálni az autón. Pontokért megyünk, de azért nem szeretném elfelejteni, hogy a jobb lábammal mit is kell csinálni…” A Maricsek Racing Team versenyzői komoly tervekkel, harcra készen állnak majd rajthoz a Budapest ... Látvány, izgalom, jócselekedet A váci RTE futamon ismét marokszámra zsebelték be az elismerések a Maricsek Racing Team versenyzői: többen dobogóra állhattak, a Kondella-Szilassy páros személyében pedig első bajnokainkat köszönthettük 2013-ban. Alig telt el két hét, s már újra nagy munkában van a csapat. Az október 4-5-ei Budapest Rallyen 4 páros fog indulni a Team színeiben – első- és másodosztályban, s a historic mezőnyében egyaránt. Szülővárosában újra a versenyautó kormánya mögé ült, s rá két héttel ismét tűzálló overalt húz Maricsek Miklós. A Maricsek Racing Team csapatfőnöke aktív ... részese lesz a „RALLYcafé All Stars autó a gyermekekért” elnevezésű programnak, hiszen az akció kereteiben induló Mitsubishi WRC Replicával fog előfutóként rajthoz állni a hétvégi derbin. „Alig várom, hogy újra volán mögé ülhessek, s hogy ezt az újjászülető Budapest Rallye keretein belül tehetem meg, külön öröm számomra. Amennyi információm eddig van a futamról, igazán érdekes pályákon fog zajlani a küzdelem, s látványban sem lesz hiány. Tatabányán már belekóstolhattam az előfutó szerepébe, s nagyon megtetszett ez a feladat, bár tény, hogy teljesen más a ritmusa, érzése, mint amikor élesben, aBudapest Rally Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.10.03.
    CÍM: Pontosan és gyorsan Maxx Race Team – Budapest Rally 2013 Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A IV. Peugeot PM Vác Rallyn Kiss Viktor ismét bebizonyította, hogy sokat tanult a 2013-as szezonban, s már hiba nélkül is tud teljesíteni egy futamot. Navigátorának, Percze Nándornak nagy része van e fejlődésben. A Maxx Race Team párosa a soron következő Budapest Rallyet már nem csak hibátlanul, de gyorsan is szeretnék teljesíteni, ahol véleményük szerint az erőviszonyok is kiegyenlítettek lesznek. Kiss Viktor: A szeptember végi IV. Peugeot PM Vác Rallyt minden ... meghibásodás, probléma nélkül teljesítettük, így a kocsi maximálisan készen áll a soron következő derbire. Már tűkön ülve várjuk a Budapest Rallyet, hiszen úgy hallottuk, nagy „felhajtás” lesz – legalábbis a prológ tekintetében biztosan. Remélhetőleg rengeteg néző fog kilátogatni a Műjégpályára, akiket egy látványos show-val tudunk majd kiszolgálni. A célunk, hogy egy jó bulit hozzunk össze a nézőknek. Megmondom őszintén, én örülök annak, hogy még nincsenek nyilvánosságra hozva a szakaszok helyszínei. Ez az igazi rally, mikor mindössze három alkalommal mehetsz végig a kijelölt úton, s utána azon kell ... teljesítened. Nekem nem fog ez gondot okozni, hiszen számomra az idei év minden versenye teljesen új volt, nulla tapasztalattal, pályaismeret nélkül álltam oda mindegyiknek a rajtjába. Talán valamivel kiegyensúlyozottabbak lesznek az erőviszonyok is, ami az izgalmakat és a versenyszellemet egyaránt növelheti. A szóbeszéd szerint szűk, kacskaringós utakat szemeltek ki a rendezők – nekem ezek a kedvenceim. Ugyanakkor a lábatlani gyors valamilyen szinten ismerős lesz, hiszen Velenczei Ádám navigátoraként már végigmentem rajta. Budapest hazai pályának számít, több ismerősöm is ki fog látogatni a prológra és ... kijelölt, valószínűleg régen használt és nehéz pályákon. Budapest Rallye keretein belül versenyeztem már többször is, többek között Asival együtt is rajthoz álltunk itt, egy Super 1600-asban. Csak szép emlékeim vannak ezzel a versennyel kapcsolatban, s bízom benne, hogy most sem lesz ez másképp. A főváros megérdemel egy ilyen rendezvényt, amit biztos nagy érdeklődés fog övezni. Megváltoztak a kilátogatók szokásai, összetételei: kevesen vannak azok, akik szakmai jelleggel, inkább a pályákra mennek ki, hogy menetelés közben lássák a gépeket. A többség inkább abba a kategóriába tartozik, akik vonzódnak ... az autósporthoz, és a versenyautókhoz, de inkább a látványra mennek rá. Ezzel sincsen baj, sőt! Úgy gondolom, a Budapest Rallye idén mindenkit ki fog szolgálni: a Vajdahunyad váránál megrendezésre kerülő rajtdobogótól, a Műjégpályán zajló prológon át az egyes gyorsok beírójáig mindenki megtalálhatja majd a kedvére való látványt, élvezetet, izgalmat. Viktor versenyről versenyre egyre kevesebbet hibázik, most már rámehetünk arra is, hogy ne csak hiba nélkül, de gyorsan is menjünk. De természetesen a célunk most is az, hogy tisztesen helyt álljunk és célba érjünk. Partnereinknek köszönjük azBudapest Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Rally
  • 2013.10.03.
    . A hátsó stabilizátorok vissza lettek cserélve, szétszedtem megint az első futóművet, a rugó sem volt a helyén. Volt azért egy-két érdekes dolog, de elkészültünk, felkészültünk, és minden oké. Teszteltünk is, leginkább a balos kanyarokra voltunk kíváncsiak. Ehhez tökéletesen megfelelt egy körforgalom. Úgy néz ki, hogy most jobb az érzés. Legalább időben elkészültünk, és ki is tudtuk próbálni, már ennyivel beljebb vagyunk. Az első nagyobb balos kanyarig biztos kérdőjel lesz, de ha ott jól fog viselkedni a kocsi, akkor azt a „félszt” majd úgy kihessegetjük a buksinkból. A Budapest Rally az utolsó ... Bajnokságra fel A legutóbbi verseny, a váci rali túra volt a debreceni Hodosi Gábor – Holló Barnabás kettősnek. Ott szó szerint felidézték a már klasszikusnak mondható „répamesét”. Az autó azóta minden betegégét kiheverte, Gabó és Barna is felkészültek a hétvégi Budapest Rallyra. A részletekbe Hodosi Gábor avat be minket. Sok nyugtalan éjszakátok volt a kocsi miatt, mire kiderült, hogy mi okozta a két utolsó versenyen a problémát? Mi a helyzet jelenleg veletek és a Ladával? Kipofozva, letesztelve, trélerre téve…tehát útra készen? - Úgy néz ki, hogy visszanyerte a régi formáját a ZsiguliBudapest Rally Bakó Rally Team Rally
  • 2013.09.30.
    MHH Rally Team, Budapest Rali előzetes 2013. szeptember 28. Krózser célja az első öt A Budapest Ralin tér vissza Krózser Menyhért és Papp György az Országos Ralibajnokság mezőnyébe, ahol a már jól megszokott Subaru Impreza WRC-vel állnak rajthoz. Az MHH Rally Team párosa az első ötben szeretne végezni. Krózser Menyhért: – Az autónk versenykész állapotban van, ami a legjobb hír, a jövő héten szeretnénk vele tesztelni, mert utoljára a Veszprém Ralin vezettem, aszfalton pedig négy hónapja nem mentem vele. Nagyon örülök neki, hogy Budapest visszatért a versenyrendező városok közé, erre nagy ... szüksége van a magyar ralisportnak. A versenyről sok részletet nem tudunk, de például a rajtceremónia jónak tűnik. A mezőny változatlanul nagyon erős, ha sikerül egy jót autóznunk, akkor szerintem eredményesek is leszünk. Ha az első ötben végzünk, azzal már elégedett leszek. Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft. További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu Budapest Rallye Subaru Impreza WRC MHH Rally Team Rally
  • 2013.09.19.
    Gyorsasági szakaszok teljes hossza: 121,9 km (27,16%) Szekciók száma: 4 Szakaszok száma: 1 2. RENDEZÉS 2.1. Címek, melyekbe a verseny beleszámít: A Magyarország 2013. évi Országos Rallye Bajnokság 5. futama A Magyarország 2013. évi Országos Rallye2 Bajnokság 5. futama A Magyarország 2013. évi Országos Historic Bajnokság 5. futama Külföldi résztvevők indulásával engedélyezett nemzeti futam 2.2. ASN engedély száma: K- 464 / 2013.09.18. 2.3. Rendező neve, címe és elérhetősége: Rendező neve: Első Rally Sport Manager Iroda Kft Címe, elérhetőségei: 1141 Budapest Szugló u. 82. Telefon és fax: 88 / 407-639 E ... : 4.2.1. A Magyar Országos Rallye Bajnokság és a bajnokságon kívül indulók részére: Kezdete: 2013. szeptember 18. Zárlata: 2013. szeptember 25. 24.00 óra A nevező köteles az RSB hivatalos honlapján (www.rallyesport.hu) on-line nevezni és az ott kitöltött nevezési lapot a rendező részére (nevezői bélyegzővel és versenyzői aláírással ellátva, továbbá nevezői licenc másolatának becsatolásával) postai úton megküldeni vagy legkésőbb az itiner átvételen átadni. Első Rally Sportmanager Iroda Kft 1141 Budapest Szugló u. 82. 4.3. Elfogadott nevezések száma, géposztályok A rendező maximum az RVSZ-ben ... Magyar Országos Historic bajnokság résztvevői által fizetendő nevezési díjak: Historic (B, C, D, E, csoportban, R1, R2,R3 géposztályban) Rendezői reklámmal: 60.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t Rendezői reklám nélkül: 120.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t 8 4.4.3. GPS berendezés díja: Az RSB GPS nyomkövető rendszer használatát írja elő a Budapest Rally indulói részére. A berendezés használata, üzemeltetése, mind a pályabejárás, mind a verseny teljes időtartama alatt kötelező! A berendezés bérleti díját, (10.000,- Ft mely tartalmazza az ÁFÁ-t) az itiner átvételkor kell befizetni ... rendszer üzemeltetőjének. A nevezésilap aláírásával a versenyzők hozzájárulnak ahhoz, hogy GPS rendszer üzemeltetője az adatokat a rendezőnek, a versenyvezetőségének ill. az RSBnek átadja. 4.5. Fizetési feltételek A rendező csak abban az esetben tekinti érvényesnek a nevezést, ha a teljes egyéni nevezési díj befizetését igazoló szelvény a nevezési laphoz mellékelve van, vagy átutalása megtörtént, és ezek a dokumentumok a nevezési zárlatig feladásra, vagy legkésőbb az itiner átvételen leadásra kerültek. A nevezési díjat a következő címre kell küldeni: Első Rally Sportmanager Iroda Kft 1141 Budapest ... : abszolút 5-4- 3-2-1. Ezt követően már érkezési sorrendben folytatódik a ceremónia. 12.4. Megengedett korai érkezés 2013. október 5. szombat IE 9D (ORB); IE 6D (R2,Historic) 12.5. Szuperspeciál szakaszok lebonyolítása és rendje Nem kerül megrendezésre 12.6. Egyéb speciális eljárások/tevékenységek beleértve a rendező promóciós tevékenységét A BUDAPEST RALLYE 2013 rendezvényen a vagyoni értékű jogok hasznosítása (így pl. a vendéglátói, kereskedelmi, illetve reklámtevékenység joga) kizárólag a rendezőt illeti. Ezen jogok feletti rendelkezésre kizárólag az Első Rally Sportmanager Iroda Kft jogosult. 12.5 MNASZ Rally OB
  • 2013.09.13. 16:04
    :07Tájékoztatjuk tagjainkat (versenyzőket, nevezőket), hogy az Intéző Bizottság mai ülésén a rendező meghallgatása után, az Elnökség javaslatára ismét megtárgyalta a Budapest Rallye ügyét, és a hozott határozatok értelmében 2013.október 04-05-én, az Első Rally Manager Iroda kft. rendezésében a Budapest Rallye megrendezésre kerül.Az erről szóló IB határozatok a holnapi napon kerülnek megjelenítésre.MNASZ TitkárságBudapest Rallye 20132013-09-17 18:07Tájékoztatjuk tagjainkat (versenyzőket, nevezőket), hogy az Intéző Bizottság mai ülésén a rendező meghallgatása után, az Elnökség javaslatára ismét megtárgyalta a ... Budapest Rallye ügyét, és a hozott határozatok értelmében 2013.október 04-05-én, az Első Rally Manager Iroda kft. rendezésében a Budapest Rallye megrendezésre kerül.Az erről szóló IB határozatok a holnapi napon kerülnek megjelenítésre.MNASZ TitkárságBudapest Rallye 20132013-09-17 18:07Tájékoztatjuk tagjainkat (versenyzőket, nevezőket), hogy az Intéző Bizottság mai ülésén a rendező meghallgatása után, az Elnökség javaslatára ismét megtárgyalta a Budapest Rallye ügyét, és a hozott határozatok értelmében 2013.október 04-05-én, az Első Rally Manager Iroda kft. rendezésében a Budapest Rallye megrendezésre ... Tájékoztató az MNASz IB szavazásáról2013-09-13 15:18A sportszakmai alelnök úr tájékoztatása alapján az IB a mai napon lezárult elektronikus szavazás eredményeképpen nem fogadta el az RSB előterjesztéseit a Budapest Rallye-val kapcsolatban.A mai napon korábban megjelent RSB közlemény alapján és a versenyzők - ugyan késve történő, de szükségszerű - tájékoztatása érdekében minden MNASZ taggal (versenyzők, nevezők) közöljük, hogy az MNASZ versenynaptárában meghírdetett Budapest Rallye törlésre került.MNASZ Titkárságmnasz.huFRISS HÍR ! 2013-09-17.-én :Budapest Rallye 20132013-09-17 18 Elmarad a Budapest Rally vagy mégsem???MNASZ Budapest Rallye

    Rally

Előző 1 / 6 Következő