Keresés

Találatok száma: 206
Előző 2 / 11 Következő
  • 2022.04.13. 16:29
    teljesítményében. Ennek ellenére, vagy éppen ezért nagyszerű az elért eredmény, hisz csak a WRC2 világbajnok Ostberg tudta minimális különbséggel maga mögé utasítani és több szakaszgyőzelmet is bezsebelt. Az új navigátor, Németh Gergely tökéletesen tette a dolgát, jól tudtak együtt dolgozni. A magyar mezőny is nagyon komoly, az első 6 ember között nagyon picik a különbségek, nem fér bele a hibázás. úgy gondolom, hogy a következő versenyen még jobb is tud lenni Ferike, így nagy bizakodással várjuk a Miskolc környéki versenyt. Köszönjük partnereinknek, akik lehetővé tették ezt az eredményt!A Ritmus Ase

    Rally

  • 2018.10.03. 10:08
    Várkonyi Szabolcs: Nagyon sajnálom, ami történt, nagyon élveztük az új autót, amíg mentünk. Külön bánt, hogy az első két gyors tudatos óvatossága után próbáltunk egy kicsit erősíteni, de azért nem éreztem túlzottnak a tempót. Egy bukkanós balban picit bele kellet korrigálnom és ez pont abban a pillanatban történt, amikor picit elkönnyült a hátulja és elvesztette a tapadást, majd a hegyoldalban lévő sziklafalaknak csapódtunk. Nagy szerencse, hogy azt sikerült megmentenem, hogy átboruljunk, de azért így sem kapott kicsit az autó. Kiszakadt a hátsó kerék, az autó mozdíthatatlan lett, így még

    Rally

  • 2018.06.02. 07:28
    Szia Pisti! Nagyon szép eredménnyel sikerült zárnotok az ISEUM Rallye-t. Hogy telt a hétvége?- Sziasztok! Nagyon jól éreztük magunkat! Jó pőrgős verseny volt, nem voltak csúszások, nem mentünk bele az éjszakába. Ez a két nap jól el lett osztva! Sikerült az abszolút 22. és a kategória 5. helyén végeznünk, azt gondolom, hogy maximálisan elégedettek lehetünk az eredménnyel!Volt valami technikai problémátok, vagy minden rendben volt az autóval?- Szerencsére nem volt problémánk. Azért az megjegyezném, hogy ez az autó gyengécske volt ebben a mezőnyben. N-es autó 34-es szűkítővel. Szerintem egy

    Rally

  • 2018.05.15. 20:11
    Interjú Ákossal a Miskolc Rallye után.Kronome Ákos - Molnár ZsoltSkoda Fabia R2 - East Motorsport Kft.HELL 24. Miskolc Rallye - 2018.04.27-29A kihordások okoztak-e gondod vagy kalandot számotokra? Milyen volt drazsés pályán menni? A rallylive-n nyilatkoztad, hogy bátortalanul kezdtél. Hányadik gyorsra jöttél bele a versenyzésbe?- A verseny előtt nem teszteltünk egy métert sem, így az autóhoz szokás a versenyen kezdődött. Nem kezdtünk erősen ez az én hibám, még nagyon nem ismerem az új autót. Itt rettentően hiányoztak az egri kilométerek. A kihordások alapjában nem zavarnak, régóta versenyzünk

    Rally

  • 2018.02.20. 12:31
    Ki is ő, mit is tudhatunk róla? Mire az alábbi cikk végére ér a kedves portálolvasó, sok mindent megtudhat Vékony Szintiáról.Aki kérdez a szerkesztő, aki válaszol Szintike az autóversenyző!Na szóval fogjunk interjú alanyt lasszóval, avagy csapjunk Szintike a lecsóba!Mesélnél a portálolvasóknak arról, hogy miként is csöppentél bele az autósport világába? - Sziasztok! (csókolom) Üdvözlöm a portál olvasóit. Tíz éves vagyok és két éve vezetek versenyautót. Apukámmal sokat jártunk rally és gyorsasági versenyekre és kiállításokra. Gokartozni csak hobbi szinten szoktunk apával, ebből is nagyon

    Rally

  • 2017.11.15. 10:49
    Szia Atti, hogy sikerült az Eger Rallye?- Sziasztok! Nagyon jól indult a hétvége, már az első gyorson viszonylag jó időt tudtunk autózni. Aztán a 2. és a 3. gyorsasági szakasz eredményén én magam is meglepődtem, mert abszolút 3. időt tudtunk autózni az Rallye 2-ben! Sőt, a 4. és az 5. gyorsasági szakaszon már az abszolút 2. helyen álltatok!- Igen, a 4. gyorsra melegedtem bele igazán. Viszonylag régen mentem, vissza kellett rázódnom a versenyzésbe. Az első körhöz képest ezen a szakaszon 7 mp-et tudtam javítani. Talán ez a gyors sikerült a legjobban, minden nagyon jól össze volt rakva. Jók

    Rally2

  • 2017.10.18. 20:03
    Ezt mindenképpen szeretnék visszaszerezni, így az indulás mellett döntöttek. Várkonyi Szabolcs:Nem volt tervben ez a verseny, Porecben szerettünk volna indulni, mivel azt a versenyt nagyon szeretem, de mivel az semmibe nem számít bele, és visszacsúsztunk az 5. helyre a Mitropa Kupában, ezért ez volt a logikus döntés. Nem bántam meg, megnézve sok külső és belső felvételt, nagyon tetszenek a pályák és úgy látom eléggé tempósak a Mitsubishinek. Bár az 1. napi pályákról, amik Ausztriában lesznek, nem találni semmit a neten, viszont az a jó benne, hogy ez mindenkinek új lesz, még soha nem

    Rally

  • 2017.04.26. 14:45
    Mondhatni, hogy Csaba teljesen rendbe jött a tavalyi térd sérülése után, semmi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a licenszes kategória 2. helyére sikerült behozniuk az EVO-t."Az első gyorsasági szakasz nem sikerült túl jól, de a többin lényegesen jobb időt sikerült autóznunk. Az első arról szólt, hogy megtaláljam a pedálokat és a kormányt - mondta Csaba.Az autó most is tökéletesen működött, talán egy kis bosszúság, hogy a teljesen új, 0 km-es féktárcsa elrepedt. "Nem is értjük a dolgot. Vadi új féktárcsáról beszélünk, Karcsi ment verseny előtt 5 km-t vele. A gyorson sem mentünk bele

    MARB, Rallysprint

  • 2016.09.16. 17:06
    , körülbelül a táv feléig. Ott egy erős jobb3-as kanyar kicsit felhordásosabb volt, az első körben harmadikban fordultam, most ötödikben, és ez már nem fért bele. Éppen, hogy hozzáértünk a korláthoz, de nem volt szerencsénk, mert a korlátban volt egy kijáró és két dupla vas, ezek elütötték a felni sarkát és defektet kaptunk. Dupla defekttel még leevickéltünk, de nem volt tovább.Nem csak nekünk volt balszerencsénk, hanem a vetélytársak közül azoknak is, akikkel harcolunk, így a küzdelem még mindig nyitott, az év végi dobogóért. A következő futam Pécs, oda kell állni és menni kell csövön! Nincs mit

    Rally OB

  • 2016.08.18. 15:53
    győzelem! Szeretnék nyerni, de nagyon nehéz verseny lesz, de mindent bele fogok adni és remélem sikerül felállni a dobogó legmagasabb fokára.Partnereim segítségét köszönöm: Debrecen Speedway Se, Tabaka és Társa Kft., Adix-Trade Kft., T-bútor Outlet, Jen-Zo Sport, Pinkmotors,  Carve, Kozma-ép Generál Kft.- Hajósi Miklós -

    Salakmotor

  • 2016.06.10. 08:38
    sajnálom ami a teszten történt ! És itt szeretnék gyógyulást kívánni Bessenyei Zolinak ! Verseny,fagyi,csapat?-Verseny lesz ,fagyi nem lesz csapat kiváló ! A navigátorom a jól bevált Kozma Laci aki kirobbanthatatlan a Peugeotból .Az autót sikerült belőni a kérésem alapján a futómű és a fék is megdöbbentő mint minden évben. A csapat 100%-on van tökéletes munkát végeznek már 3. éve ! Fagyiosztogatást nem tervezünk mert a Június egy kicsit még a nyár eleje és a partnerünk is nagyobb vállalkozásban van benne ami miatt nem fér bele a verseny idejébe ! Remélhetőleg a sikeres célbaérkezésnek örülhetünk

    ORB

  • 2016.02.19. 11:02
    Nosztalgikus, ugyanakkor keserű érzés kerít hatalmába. Immáron a második szezon kezdődik el úgy hogy február közepén nem gőzerővel azon dolgozom, hogy az első RTE versenyre készüljek. Vagy a saját, vagy valamelyik csapattársam ügyeit intézve. Előre bocsátom, saját döntésem és senkit nem szeretnék hibáztatni emiatt...Nem is tudom igazán miért kezdek bele... Talán azért hogy a most feltörekvő fiatal srácok, akik autóversenyzésre adnák a fejüket, nekik kicsit más szemszögből is megmutassam én és a hozzám hasonló "régebben" fiatalok miért és mibe is szerettünk bele. Annyi biztos, nem ebbe ... autó előbújna a garázsok homályából! Azért írtam ezeket a gondolatokat ide, hogy ízelítőt adjak milyen is volt a közelmúltban amatőrként autóversenyezni! Szeretnék egy nagyon erős ORB-t kemény másodosztállyal, kell a MARB is, de szeretnék még a régi haverokkal is együtt kocsizni egyszer! Közülük sokan átérzik amiket leírtam és talán más is leírja, hogy hogyan szeretett bele az autósportba! Fiatalok! Keressétek a Rallye szépségét, van neki ezer! De ha elkezditek egy jó tanács: Alázat ésTisztelet az autósportnak és a társaknak! Herbály Attila amatőr versenyző...Még egy gondolat: Mindenki,aki
  • 2016.01.06. 22:12
    léptünk előre. A verseny végére jöttünk bele igazán, az utolsó szakasz sikerült a legjobban, azt a gyorsot meg is nyertük. Jó volt a gumiválasztásunk, előtte végig azzal küzdöttem, hogy az autó folyamatosan úszkált, még a hajtáson is állítottunk, hogy jobb legyen. Rég mentem evvel az R4-es Mitsubishivel, és kellett a gyorsasági kilométer, hogy ismét komfortosan érezzem magam benne. Az N-es autó teljesen más, meg a DS3 is, úgyhogy kellett hozzá ez a 20-30 kilométer, hogy ráérezzek. A negyedik szakasztól kezdve gondmentes versenyt futottunk, másodikak lettünk, úgyhogy elégedett vagyok. Január 16-17.-e

    Szilveszter Rally

  • 2015.03.02. 18:10
    A küzdősportban mennyire tudod hasznosítani az itt szerzett tapasztalatokat és fordítva? - Fordítva tudnám inkább, mert a küzdő sportban nagyon jó az erőnlétem és itt jól kijön. Nem fáradok el olyan hamar, és jobban is tudok koncentrálni.Mennyire jön be neked a Monori pálya?- Nagyon jó pálya, ha picit szélesebb lenne, az előzések miatt jobban szeretném. Kellenek a jó kis ugratók is bele. Igaz ide más motort kell építeni, nem lehet lapos motorral menni. Minél alacsonyabb annál nagyobb a kanyar sebességem. Ide a hasmagasságot, a crossquad és az shorttrack magasság közzé kell tenni, hogy

    Quad

  • 2014.10.17. 11:52
    pályára különösen nem készülök, még a pálya nyomvonalát sem néztem meg. Vigyázni kell a gumira, mert másnap a versenyen azért még használni kell. És az a reptéri pálya azért eszi a gumit, nem nagyon fogjuk színezni.  Milyen eredménnyel lennél elégedett?Első nap az árpád-tetői gyorsaságin szeretnénk jól menni,  sötétben lesz, az szerintem fekszik nekünk, hegyi pályán kell lejönni, Árpád-tetőn megyünk fel, viszonylag jó pálya. Másnap meg mindent bele!  

    Rally

  • 2014.10.02. 22:01
    Már indultál ezen a pályán. akkor hogy tetszett, milyen eredménnyel zártad a versenyt?- Eddig három alkalommal indultam a Keceli pályán. Kétszer megnyertem és egyszer sajnos, difi törés miatt kényszerültem feladni a versenyt. A pálya minősége és színvonala mindig tökéletes. Szeretek itt versenyezni.Ismét lesz Cross Taxi?- Természetesen most is lesz taxizás. De most, nem csak a taxival szeretne a Keceli rendezőség kedveskedni a kilátogatóknak, hanem most először lesz egy BMW kaszkadőr bemutató is!Ezen verseny melyik bajnokságodba szól bele, és hogy állsz benne?- DTSE által rendezett bajnokság

    Autocross

  • 2014.08.19. 11:58
    edzéseket végeztem. Jó formában vagyok, felkészültem a futamra.Mi a terved a következő évre, marad a Suzuki kupában?- Nem tudom még. Szeretnék továbbra is versenyezni, de jó lenne feljebb lépni egy nagyobb kategóriába. Elsősorban márkakupában gondolkodom, mert ilyen körülmények között lehet a legtöbbet fejlődni és nekem hosszú távú terveim vannak a motorsporttal. Sok múlik viszont azon, hogy mi fér bele a tanulás mellett.- Hajósi Miklós -

    Gyorsasági

  • 2014.05.02. 17:04
    állapotunkat, a használt gumik ugyanis „mást énekelnek vissza”, nincs mese tudnunk kell, hogy állunk.Ez az eredmény egy tökéletes melegítésnek fölfogható, és amíg a Citroenek bele nem húznak, addig szoros is lesz az eleje. Bekerültek az autókba a büntetősúlyok, a franciák hatvan kilóval nehezebbek, de így is nagyon erősek.Norbi vasárnap a második futamon századik alkalommal vág neki a versenynek itt a WTCC-ben. Azért ez nagyon nagy dolog és remélem, sikerül is emlékezetessé tenni a hétvégén. Az tuti, hogy a többi versenyző nem erre fog hajtani, de ezt a problémát veletek könnyebben ugorjuk meg.Eredmények

    WTCC

  • 2013.03.18.
    nyilatkozat közzétesszük. Ilyen pótlást csak 2013.12.31-ig lehet megtenni. 2014.01.01-től csak teljes dokumentációs és az érvényben lévő szabályoknak minden ponton megfelelő biztonsági bukóketrecet fogad el a technikai bizottság. 3. Azok a biztonsági bukóketrecek, amelyeket korábban átvettünk, de konstrukciós hibái vannak:  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami a kötelezően előírt tagokban van hiba, NEM fogadjuk el. Pl. kell bele valamilyen átlós elem, de nincs beépítve.  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami az engedélyezett kiegészítőkben van, azokat továbbra is átvesszük. Pl. nem kötelező elem a tető MNASZ
  • 2013.03.18.
    nyilatkozat közzétesszük. Ilyen pótlást csak 2013.12.31-ig lehet megtenni. 2014.01.01-től csak teljes dokumentációs és az érvényben lévő szabályoknak minden ponton megfelelő biztonsági bukóketrecet fogad el a technikai bizottság. 3. Azok a biztonsági bukóketrecek, amelyeket korábban átvettünk, de konstrukciós hibái vannak:  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami a kötelezően előírt tagokban van hiba, NEM fogadjuk el. Pl. kell bele valamilyen átlós elem, de nincs beépítve.  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami az engedélyezett kiegészítőkben van, azokat továbbra is átvesszük. Pl. nem kötelező elem a tető MNASZ
Előző 2 / 11 Következő