System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 183
Előző 2 / 10 Következő
  • 2018.09.11. 09:33
    , és komoly ellenfeleknek számítanak. Remélhetőleg ez most is így lesz!Versenyeztél már Somogyaszalón?- Nem voltam még Somogyaszalón, kíváncsi vagyok milyen lesz a pálya. Régen nem versenyeztem már, és nagyon várom!Norbi, köszönöm szépen a riportot, és mindent bele!- Én is köszönöm!Reklámpartnereink: Jász és Jász Kft., Pet Pack Kft., I.E.J. Zrt., MOON24

    Quad

  • 2017.01.06. 17:52
    Spitzmüller Csaba: Egész évben keményen hajtottunk, a hungaroringi futamot pedig egy kellemes, levezető versenyként fogtuk fel. Az idei szezonban használt Mitsubishivel mentünk, semmilyen változtatást nem eszközöltünk rajta. Nem tettünk bele nagyobb szűkítőt, vagy erősebb motort, egy bulinak fogtuk fel és megismertettük pár partnerünket azzal, hogy milyen is az autóversenyzés, azon belül is a navigáció. Először tartottunk egy elméleti oktatást, majd következett a közös tréning, végül pedig az éles bevetés, ahol nagyon ügyesen muzsikáltak a srácok, mert többször előfordult, hogy már

    Szilveszter Rally

  • 2016.09.16. 17:06
    , körülbelül a táv feléig. Ott egy erős jobb3-as kanyar kicsit felhordásosabb volt, az első körben harmadikban fordultam, most ötödikben, és ez már nem fért bele. Éppen, hogy hozzáértünk a korláthoz, de nem volt szerencsénk, mert a korlátban volt egy kijáró és két dupla vas, ezek elütötték a felni sarkát és defektet kaptunk. Dupla defekttel még leevickéltünk, de nem volt tovább.Nem csak nekünk volt balszerencsénk, hanem a vetélytársak közül azoknak is, akikkel harcolunk, így a küzdelem még mindig nyitott, az év végi dobogóért. A következő futam Pécs, oda kell állni és menni kell csövön! Nincs mit

    Rally OB

  • 2016.08.18. 15:53
    győzelem! Szeretnék nyerni, de nagyon nehéz verseny lesz, de mindent bele fogok adni és remélem sikerül felállni a dobogó legmagasabb fokára.Partnereim segítségét köszönöm: Debrecen Speedway Se, Tabaka és Társa Kft., Adix-Trade Kft., T-bútor Outlet, Jen-Zo Sport, Pinkmotors,  Carve, Kozma-ép Generál Kft.- Hajósi Miklós -

    Salakmotor

  • 2016.06.10. 08:38
    sajnálom ami a teszten történt ! És itt szeretnék gyógyulást kívánni Bessenyei Zolinak ! Verseny,fagyi,csapat?-Verseny lesz ,fagyi nem lesz csapat kiváló ! A navigátorom a jól bevált Kozma Laci aki kirobbanthatatlan a Peugeotból .Az autót sikerült belőni a kérésem alapján a futómű és a fék is megdöbbentő mint minden évben. A csapat 100%-on van tökéletes munkát végeznek már 3. éve ! Fagyiosztogatást nem tervezünk mert a Június egy kicsit még a nyár eleje és a partnerünk is nagyobb vállalkozásban van benne ami miatt nem fér bele a verseny idejébe ! Remélhetőleg a sikeres célbaérkezésnek örülhetünk

    ORB

  • 2016.04.26. 09:28
    évem. Utána csak hobbi szinten űztem ezt a sportot, de tavaly végleg abbahagytam.Hogy jött az autóversenyzés?- A autóversenyzésbe a Sógorom, Tárnok Attila vitt bele, de édesapám és a két testvérem is ezt a sportot űzték. 2 évvel ezelőtt kitaláltuk Attilával, hogy poroljuk le a Szöcskét és induljunk el vele ezen a piaci versenyen, ami most is lesz. Aztán apósom Magocsa János vett egy Rally Lada 2105-öt, azzal pedig indultunk a tavalyi salakos versenyen és ott nagyon megtetszett. Attilával az volt a tervünk hogy idén elindulunk ezeken a versenyeken, én ezzel a Ladával ő pedig a VFTS-vel, de sajnos

    amatőr autóverseny

  • 2016.02.19. 11:02
    Nosztalgikus, ugyanakkor keserű érzés kerít hatalmába. Immáron a második szezon kezdődik el úgy hogy február közepén nem gőzerővel azon dolgozom, hogy az első RTE versenyre készüljek. Vagy a saját, vagy valamelyik csapattársam ügyeit intézve. Előre bocsátom, saját döntésem és senkit nem szeretnék hibáztatni emiatt...Nem is tudom igazán miért kezdek bele... Talán azért hogy a most feltörekvő fiatal srácok, akik autóversenyzésre adnák a fejüket, nekik kicsit más szemszögből is megmutassam én és a hozzám hasonló "régebben" fiatalok miért és mibe is szerettünk bele. Annyi biztos, nem ebbe ... autó előbújna a garázsok homályából! Azért írtam ezeket a gondolatokat ide, hogy ízelítőt adjak milyen is volt a közelmúltban amatőrként autóversenyezni! Szeretnék egy nagyon erős ORB-t kemény másodosztállyal, kell a MARB is, de szeretnék még a régi haverokkal is együtt kocsizni egyszer! Közülük sokan átérzik amiket leírtam és talán más is leírja, hogy hogyan szeretett bele az autósportba! Fiatalok! Keressétek a Rallye szépségét, van neki ezer! De ha elkezditek egy jó tanács: Alázat ésTisztelet az autósportnak és a társaknak! Herbály Attila amatőr versenyző...Még egy gondolat: Mindenki,aki
  • 2016.01.06. 22:12
    léptünk előre. A verseny végére jöttünk bele igazán, az utolsó szakasz sikerült a legjobban, azt a gyorsot meg is nyertük. Jó volt a gumiválasztásunk, előtte végig azzal küzdöttem, hogy az autó folyamatosan úszkált, még a hajtáson is állítottunk, hogy jobb legyen. Rég mentem evvel az R4-es Mitsubishivel, és kellett a gyorsasági kilométer, hogy ismét komfortosan érezzem magam benne. Az N-es autó teljesen más, meg a DS3 is, úgyhogy kellett hozzá ez a 20-30 kilométer, hogy ráérezzek. A negyedik szakasztól kezdve gondmentes versenyt futottunk, másodikak lettünk, úgyhogy elégedett vagyok. Január 16-17.-e

    Szilveszter Rally

  • 2015.11.01. 12:02
    superspeciál lesz a városban.A maradék kilenc gyorsot szombaton futjátok majd. Aszfaltos versenyen vesztek részt, fontos lesz majd a jó gumiválasztás.  - Ismerjük már a kinti szakaszok minőségét, biztos, hogy puha gumit használunk. Rég volt már itt ilyenkor száraz verseny, most úgy néz ki, az lesz.Végszóként, állsz a gázon és bele adsz mint, vagy vigyázol a kis Szuzkára és a "Verseny a Célban ér véget" a jelszavad? - Állunk a gázon mindenképpen, bár az első versenyünk lesz a Suzukival, gondolom nem annyira más, hogy ne tudnék átállni rá mielőbb. A jót könnyű megszokni, ez pedig, bár nem új

    Rally

  • 2015.06.05. 08:48
    dobogó III. fokára állnom. 2014.-ben ismét a III. helyet sikerült megszerezni az összesítésben.Már indultál ezen a pályán. akkor hogy tetszett, milyen eredménnyel zártad a versenyt? - Ebben az évben indultunk a Pintér Kupán is, és itt III. helyen végeztünk.Ezen verseny melyik bajnokságodba szól bele, és hogy állsz benne? - Jelen pillanatban a Pintér Kupa sorozatban III. helyen állok a kategóriámban. Milyen eredményt vársz magadtól? - Ebben az évben is szeretnék a dobogóra állni.Az autocross-t mint szakágat kinek és miért is ajánlod? - Szeretném ezt a sportot azoknak az embereknek ajánlani, akik

    Autocross

  • 2015.03.25.
    , ugyanis a tesztelést, majd a pályabejárásokat követően azonnal bele kell vetniük magukat a viadalba, és újból meg kell mutatniuk, hogy helyük van a raliban. Persze idei első versenyről beszélvén figyelni fognak a fokozatosság elvére, mert mint tudjuk a rali veszélyes játék azoknak, akik nem használják a fejüket. De a csapatok, melyek jogosan vágynak a dobogó legfelső fokára, tisztában vannak a feladatukkal, és azt mindig kellő összpontosítással és fegyelemmel végzik el. Tehát mindenki, aki ellátogat a 10. Eger Rallyra szurkoljon a Noth Racing versenyzőinek, mert ott semmi másra nincs szükség, csak Tiba Anita
  • 2015.03.02. 18:10
    A küzdősportban mennyire tudod hasznosítani az itt szerzett tapasztalatokat és fordítva? - Fordítva tudnám inkább, mert a küzdő sportban nagyon jó az erőnlétem és itt jól kijön. Nem fáradok el olyan hamar, és jobban is tudok koncentrálni.Mennyire jön be neked a Monori pálya?- Nagyon jó pálya, ha picit szélesebb lenne, az előzések miatt jobban szeretném. Kellenek a jó kis ugratók is bele. Igaz ide más motort kell építeni, nem lehet lapos motorral menni. Minél alacsonyabb annál nagyobb a kanyar sebességem. Ide a hasmagasságot, a crossquad és az shorttrack magasság közzé kell tenni, hogy

    Quad

  • 2015.02.11. 13:49
    majd számítani. A hideg gumit miként is tudod megmelegíteni? - A mostani pálya kialakítása úgy alakult, hogy a gumimelegítésre alkalmas részek nem kerültek bele a nyomvonalba, ezért a mért kör előtt lesz rá mód, hogy felmelegítsem a gumijaimat, utána pedig igyekszek üzem melegen tartani.Mennyivel nehezebb most, mint melegebb időben versenyezni? - Lényegesen nehezebb, több okból is. Mivel a gumimelegítésre alkalmas részek alkalmanként a nyomvonalat is képezik, olyankor nincs mód a felmelegítésre a bemenet előtt. Amikor megvannak a megfelelő részek, akkor bemelegítem őket, viszont ha nem azonnal

    amatőr autóverseny

  • 2014.10.17. 12:49
    pályákon zajló futam, ahol a megmérettetés igazi rallye élményt ad. Tegyük ezt most félre, koncentráljunk a következő hétvégére és a Mecsek őszi színekbe öltöztetett pályáira.A versenykiírás alapján elmondhatom, lesz némi vérfrissítés a pályák terén, de nagyrészük az igazi klasszikusokból került az étlapunkra. Lázasan készülünk, szeretnénk kihozni magunkból a maximumot. A szép őszi időtől azt reméljük, szelíden tekint majd a mezőnyre és nem szól bele a küzdelembe. Egyelőre korai azt latolgatni, hova érhetünk be. Az elmúlt versenyeken láthattuk, hogy szoros a mezőny és pillanatok alatt teljesen

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.08. 16:38
    bajnokságban?- Jelenleg a dobogó legalsó fokát foglaljuk el, amit jó lenne megtartani. Nem lesz könnyű a feladat, „erősek a kocsik, erősek a pilóták” ahogy Autóversenyzők c. örökklasszikusban hallottam. Biztos vagyok benne, hogy mindenki 100%-ot bele fog adni, így készülök én is! Jó lenne megkoronázni az évvégét 3 győzelemmel, ha összejön, ígérem, szolgálok egy kis meglepetéssel. Zárószóként mit mondanál a nézőknek?- Aki teheti és rá ér a hétvégén nézzen ki, hiszen nagyon izgalmas versenyek várhatók. A Vígh Racing Team box-ában megtaláltok. Ha van időm, mindenkivel próbálok váltani 1-2 szót. Hozom a

    Gyorsasági

  • 2014.07.23. 21:59
    miatt. Eleinte BMW e30 325i teljesen gyári kivitellel próbálkoztam, aztán maradtam az e30 kasztninál, de mindenféle motorokat pakoltam bele. 3.5 sor hat, 1.8 turbó, 4.0 v8 közben egyre jobb technikai fejlesztések történtek és szép lassan jöttek az eredmények. Volt BMW e36 3.2 M3, később ebből lett a Hell-es e36 M5 v8. Ez már 400 lóerő felett volt nitroval, és technikailag is nagyon jó volt. Ezzel már külföldön is sok versenyen voltam. 2013-ra megépült a Nissan. Amiről mondanék egy pár dolgot: Ez egy Nissan 200sx s13, de az eleje át van építve egy frissebb s14-re. A motorja a híres Toyota

    Drift

  • 2014.06.11. 13:04
    felkészítette, ezért külön köszönet nekik. A szuperspeciál nem számít bele az értékelésbe, de ezt is muszáj teljesíteni. A szuperspeciál előtt egy 90 perces szerviz lesz, ez idő alatt kell az autót átépíteni, de ez az idő elegendő erre.Ezer éve nem volt Fehérvár rally. Mivel tudom, hogy külföldön is szoktatok indulni, gondolom, hagyatkozok a pályabejárás szigorú betartására, és itinerből mentek majd. Korábban indultál-e itt esetleg? Milyen céllal is vesztek részt?- Régen volt Fehérvár rally, ezért külön jó hír, hogy ismét sikerül megrendezni. Sok sikeres versenyen vagyok túl itt navigátorként, így bízom a

    Fehérvár Rallye 2014, Rally OB

  • 2014.01.28. 22:56
    Mit is jelent az ö számára az Asia Race, és a Mongólia Expedíció?- Körülbelül 8 éve szerelmesedtünk bele a terepjárós kalandozásokba, csapatunk a MAGNUM TEAM - melynek navigátora feleségem dr. Csatári Györgyi, és kitűnő pilótája Bálint fiam -  rendszeresen részt vesz a hazai amatőr GPS pontkereső versenyeken. Több hosszabb túrán is voltunk, így pl. a Budapest - Bamakó Rallyn kétszer is indultunk. Részt vettünk a Kaukázus Rallyn 2010-ben, a Budapest - Nordkapp túrán 2011-ben, és a Saharun - Tunézia futamán 2013-ban. Mindenhol fantasztikus élményekben volt részünk és kitűnő baráti

    Tereprally

  • 2013.03.18.
    nyilatkozat közzétesszük. Ilyen pótlást csak 2013.12.31-ig lehet megtenni. 2014.01.01-től csak teljes dokumentációs és az érvényben lévő szabályoknak minden ponton megfelelő biztonsági bukóketrecet fogad el a technikai bizottság. 3. Azok a biztonsági bukóketrecek, amelyeket korábban átvettünk, de konstrukciós hibái vannak:  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami a kötelezően előírt tagokban van hiba, NEM fogadjuk el. Pl. kell bele valamilyen átlós elem, de nincs beépítve.  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami az engedélyezett kiegészítőkben van, azokat továbbra is átvesszük. Pl. nem kötelező elem a tető MNASZ
  • 2013.03.18.
    nyilatkozat közzétesszük. Ilyen pótlást csak 2013.12.31-ig lehet megtenni. 2014.01.01-től csak teljes dokumentációs és az érvényben lévő szabályoknak minden ponton megfelelő biztonsági bukóketrecet fogad el a technikai bizottság. 3. Azok a biztonsági bukóketrecek, amelyeket korábban átvettünk, de konstrukciós hibái vannak:  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami a kötelezően előírt tagokban van hiba, NEM fogadjuk el. Pl. kell bele valamilyen átlós elem, de nincs beépítve.  Olyan jellegű konstrukciós hiba, ami az engedélyezett kiegészítőkben van, azokat továbbra is átvesszük. Pl. nem kötelező elem a tető MNASZ
Előző 2 / 10 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)