System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 171
Előző 1 / 9 Következő
  • 2016.04.19. 11:53
    idei szezonban egy bitang erős vassal áll majd rajthoz. A Rocky névre keresztelt autó sok-sok finomságot rejt magában. A konstrukció egy Nissan 200sx kaszni alapra lett építve, a lelke egy 2500 ccm Toyota (1JZ), szimpla turbó. Valamint az esetleges nagy szögben történő driftelés kontrolálása érdekében a Wisefab kormányszög-módosító kitje került bele. Gondolom már Ti is látjátok lelki szemeitekkel, amint lefűzi a máriapócsi pálya aszfaltcsíkját…Fontos változás a tavalyi évhez képest az is, hogy nem csak a Pro kategóriában indulók, hanem a Pro2 kategória pilótái is tsuiso, azaz páros csatákat ... nemzetközi bírói gárdának, hogy eldöntse majd a szoros csaták kimenetelét. Gyertek és segítsétek őket és kedvenceiteket a szurkolásotokkal, hiszen nincs annál felemelőbb érzés, mint amikor a pilóták úgy haladnak centikre egymástól, hogy Ti végig buzdítjátok őket.Vedd elő a naptárad és vésd bele az április 23-24-i hétvégére: „kihagyhatatlan drift verseny – Kilinccsel előre! - Drifting.hu – Máriapócs”. Mi ott leszünk!Jegyárak:•       felnőtt 2.500,- / nap vagy 3.000,- a 2 napra•       gyerek 1.200,- / 3-12-éves korig 2 napra•       parkoló 300.- / kocsi / nap

    Drift

  • 2016.03.10. 20:17
    Interjú Kiss Zsolt autóversenyzővel a március 13-i SalakShow előtt.Mi vonz téged a salak pályás körversenyben?- Az, hogy végig lapjával lehet menni, és rengeteg néző is kilátogat ilyenkor. Az emberek közelsége, hisz a szervizparkban oda tudnak jönni és megsimogathatják a versenyautókat, sőt akár bele is ülhetnek.

    Salakpályás körverseny

  • 2016.01.06. 22:12
    léptünk előre. A verseny végére jöttünk bele igazán, az utolsó szakasz sikerült a legjobban, azt a gyorsot meg is nyertük. Jó volt a gumiválasztásunk, előtte végig azzal küzdöttem, hogy az autó folyamatosan úszkált, még a hajtáson is állítottunk, hogy jobb legyen. Rég mentem evvel az R4-es Mitsubishivel, és kellett a gyorsasági kilométer, hogy ismét komfortosan érezzem magam benne. Az N-es autó teljesen más, meg a DS3 is, úgyhogy kellett hozzá ez a 20-30 kilométer, hogy ráérezzek. A negyedik szakasztól kezdve gondmentes versenyt futottunk, másodikak lettünk, úgyhogy elégedett vagyok. Január 16-17.-e

    Szilveszter Rally

  • 2015.10.15. 11:48
    Azt gondolhatnánk, hogy a Full-Gas Motorsport Egyesület párosa, Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila könnyed, tét nélküli tesztversenyként vág neki a szezonzáró 49. Mecsek Rallye-nak, hisz az már idény közepe felé eldőlt, hogy a kiesések és balszerencsés technikai hibák miatt a Mitsubishis egység nem szólhat bele az év végi dobogós helyezések elosztásába. Nos, aki így gondolja, az téved, hisz Spicit és navigátorát nem abból a fából faragták, aki csak „sétakocsikáznak” egy bajnoki futamon.

    Rally OB

  • 2015.07.29. 15:27
    De előtte mesélnél a portálolvasóknak, hogy merre is jártál, milyen eredményeid vannak 2015-ben?- 2015-ben igazából eredményt nem sikerült felmutatnom sajnos, remélem és minden erőmet bele adva próbálok most az EB-n bizonyítani.Miként készülsz erre és általában a salakmotor versenyekre?- Minden héten kétszer volt motoros edzésünk ahol, mindent bele adtam hogy minél jobb legyen a technikám.Ezen a versenyen milyen motorral indulsz és mit lehet tudni róla azon kívül, hogy nincs rajta fék?- A versenyen egy motorom lesz ami GM típusú.Ez a verseny a 21 éven aluli versenyzők számára kerül

    Salakmotor

  • 2015.04.03.
    Újraterveznek Eger után Külföldről járnak haza versenyezni, de az is lehet, hogy csak jártak. Dankó András és Kaszás Milán is sok sporttársukhoz hasonlóan most döbbent rá számos olyan dologra az Eger Rally alkalmával, amibe eddig még soha nem gondoltak bele. Talán ők is abbahagyják! Andris! Minden versenyre olyan hévvel készültetek, hogy öröm volt nézni. Változott valami? - Tényleg úgy volt, hogy minden futam előtt be voltunk zsongva, és szinte számoltuk, hogy hányat kell még aludni. Mi külföldről jártunk haza, és csakis a versenyekre, de az egri pályák teljesítését követően megannyi ... tudom mi lett volna, ha ez velem történik. Bele sem merek gondolni. Mégis megtettem, és agyaltam. Ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy Miskolcon talán még indulunk, és ott meglátjuk hogyan tovább. De az sem lehetetlen, hogy szögre akasztjuk a sisakot, és ennyi volt. Itt már nem magára gondol az ember, és nem félelemből teszi, ha abbahagyja, hanem felelősségből. Miskolc után meglátjuk hogyan tovább, és hogy egyáltalán kell-e ez nekünk. Ezúton szeretnénk Szabó Attila navigátor családja és hozzátartozói felé Őszinte Részvétünket nyilvánítani! Nyugodj Békében Sporttárs! Szöveg: Tiba Anita Tiba Anita
  • 2015.03.02. 18:10
    A küzdősportban mennyire tudod hasznosítani az itt szerzett tapasztalatokat és fordítva? - Fordítva tudnám inkább, mert a küzdő sportban nagyon jó az erőnlétem és itt jól kijön. Nem fáradok el olyan hamar, és jobban is tudok koncentrálni.Mennyire jön be neked a Monori pálya?- Nagyon jó pálya, ha picit szélesebb lenne, az előzések miatt jobban szeretném. Kellenek a jó kis ugratók is bele. Igaz ide más motort kell építeni, nem lehet lapos motorral menni. Minél alacsonyabb annál nagyobb a kanyar sebességem. Ide a hasmagasságot, a crossquad és az shorttrack magasság közzé kell tenni, hogy

    Quad

  • 2014.10.17. 11:52
    pályára különösen nem készülök, még a pálya nyomvonalát sem néztem meg. Vigyázni kell a gumira, mert másnap a versenyen azért még használni kell. És az a reptéri pálya azért eszi a gumit, nem nagyon fogjuk színezni.  Milyen eredménnyel lennél elégedett?Első nap az árpád-tetői gyorsaságin szeretnénk jól menni,  sötétben lesz, az szerintem fekszik nekünk, hegyi pályán kell lejönni, Árpád-tetőn megyünk fel, viszonylag jó pálya. Másnap meg mindent bele!  

    Rally

  • 2014.10.02. 22:01
    Már indultál ezen a pályán. akkor hogy tetszett, milyen eredménnyel zártad a versenyt?- Eddig három alkalommal indultam a Keceli pályán. Kétszer megnyertem és egyszer sajnos, difi törés miatt kényszerültem feladni a versenyt. A pálya minősége és színvonala mindig tökéletes. Szeretek itt versenyezni.Ismét lesz Cross Taxi?- Természetesen most is lesz taxizás. De most, nem csak a taxival szeretne a Keceli rendezőség kedveskedni a kilátogatóknak, hanem most először lesz egy BMW kaszkadőr bemutató is!Ezen verseny melyik bajnokságodba szól bele, és hogy állsz benne?- DTSE által rendezett bajnokság

    Autocross

  • 2014.08.19. 11:58
    edzéseket végeztem. Jó formában vagyok, felkészültem a futamra.Mi a terved a következő évre, marad a Suzuki kupában?- Nem tudom még. Szeretnék továbbra is versenyezni, de jó lenne feljebb lépni egy nagyobb kategóriába. Elsősorban márkakupában gondolkodom, mert ilyen körülmények között lehet a legtöbbet fejlődni és nekem hosszú távú terveim vannak a motorsporttal. Sok múlik viszont azon, hogy mi fér bele a tanulás mellett.- Hajósi Miklós -

    Gyorsasági

  • Tereprallye Beled Beled
    Beled

    Tereprallye

  • 2014.05.02. 17:04
    állapotunkat, a használt gumik ugyanis „mást énekelnek vissza”, nincs mese tudnunk kell, hogy állunk.Ez az eredmény egy tökéletes melegítésnek fölfogható, és amíg a Citroenek bele nem húznak, addig szoros is lesz az eleje. Bekerültek az autókba a büntetősúlyok, a franciák hatvan kilóval nehezebbek, de így is nagyon erősek.Norbi vasárnap a második futamon századik alkalommal vág neki a versenynek itt a WTCC-ben. Azért ez nagyon nagy dolog és remélem, sikerül is emlékezetessé tenni a hétvégén. Az tuti, hogy a többi versenyző nem erre fog hajtani, de ezt a problémát veletek könnyebben ugorjuk meg.Eredmények

    WTCC

  • 2013.09.27. 23:22
    Fapuma és a Mitsubishi EVO8!Vanó Gábor Dragversenyző Önéletrajzába pillanthanak bele a lenti sorokban!  Gáborral Október 5-6. - Hungaroring Extreme Technical Weekend-n találkozhatnak!http://www.dragracing.hu/

    Drag, Gyorsulási

  • 2013.06.24.
    tartozik, ahol igen csak bele kell találni a ritmusba. A kazári gyorsról is sok legendás történetet hallottam már, így szeretek azon is autózni. Úgy érzem mind a kettő pályán jól le is találtunk. Megpróbáltam gyorsan és látványosan is menni. Egyedül a második gyorson volt egy kisebb találkozásunk egy gumilassítóval, amiből szerencsére nem lett komolyabb baj, csak a lökhárító pattant ki a helyéről. A versenyt megelőző előkészületek nemcsak a műhelyben, hanem egy éles teszten is zajlottak. Az autó erősebb lett, ami által még gyorsabban lehet vele autózni. Anti ezt szerette volna zárt pályán kipróbálni ... kanyarokhoz, hanem lendületből estünk bele, aztán húztam is rá a kéziféket. Ennyi kellett nekem és a nézőknek is egyaránt, hogy jó szájízzel távozhassunk erről a versenyről. Amúgy meg igen! Sok Ragnottis, Bútor Robis belső felvételt néztem! :) Az autóban és a csapaton belül is nagyon jó hangulat uralkodott, így mindenképpen egy kellemes, eredményes versenyhétvégét zárhatott maga mögött a Kanyik Rally Team. A csapat következő megmérettetése a Lábatlan–Nyergesújfalu Rally (Esztergom) lesz július 20-21-én. Köszönet a Kanyik Rally Team támogatóinak: Kanyik Autó Szerviz, Exclusive Change, Exclusive Tours Kanyik Rally Team Rally
  • 2013.04.10.
     akkora probléma, de így az ideális ívek tele vannak saras  részekkel,  és  ez  nem  csak  minket  lassít,  hanem  számukra  is  sokkal  lassabb,  ezért  nem  is  értem  ez  miért  jó  nekik"  ‐  tette  hozzá Dénes.    Nem csak a versenyzést várták már nagyon, de örültek is volna, ha az eső is elered, hiszen Dénes nagyon jól érzi magát a  vizes talajon, ez a teszten is jól megmutatkozott. Vasárnap viszont már félig vizes ‐ saras és félig száraz pálya fogadta őket,  ezért nagy óvatosan kezdtek bele a versenyzésbe. Ettől függetlenül az első szakasz egy harmadik időt hozott a számukra.  Sajnos a ...  segített a futómű beállításában, és így szinte mindenhol egy fokozattal  feljebb  tudunk  menni.  A  második  szakasznak  nagyon  jól  indultunk  neki,  ám  elkezdett  melegedni  a  motor,  így  úgy  döntöttünk nem csinálunk nagyobb kárt és kiálltunk. Új hengerfejtömítést használtunk, és olyan mintha átengedne, mert  csak  magas  fordulaton  fúj  bele.  Az  autó  úgy  lett  programozva  idén,  hogy  kapott  egy  nagyon  komoly  védelmet,  ami  leszabályozza a motort 5000‐es fordulatra, ha 105 fok fölé megy a víz hőmérséklete. Ilyenkor van kb. 70 lóerő, és maximum  110km/h  az  autó  végsebessége ... ,  viszont  a  védelem  kell  bele,  hogy  megóvjuk  a  motort,  ha  hasonló  probléma  lép  fel"  ‐  mesélte picit szomorkodva a pilóta.    A srácok elsőre picit csalódottnak tűntek, ám az autó tudása és a másfél gyorsaságnyi élmények hatására gyorsan túltették  magukat a problémán, és a következő versenyre összpontosítanak.    "Persze nem volt jó kiállni a versenyből, de semmi rossz érzésem nincs ezzel kapcsolatban, hiszen nagyon jó irányban van  most  az  autó,  öröm  vele  versenyezni  és  nagyon  jó  élményt  nyújt.  Már  eljutottunk  arra  a  pontra,  hogy  semmiben  nem  hasonít a Rallyheart Rally
  • 2013.03.15. 12:43
    szó – de ne legyen- akkor biztosan nem sok. Racing.hu: Gyakorlatilag minden Rallye2-es versenyző vágya és óhaja, hogy egy Rallye2-es verseny férjen bele tokkal-vonóval kettő napba. Ezt Erdei Zoli és rajta kívül szinte minden Rallye2-es versenyző felvetette már a Rallye2 munkacsoporttal egyetemben… Pénzes Zsolt: Oké, de mit sűrítsünk bele? Most három napba van belesűrítve a verseny, a pályabejárás, átvételekkel, rajttal, céllal együtt minden. Ennél rövidebb idő alatt hogyan lehetne kivitelezni egy komplett futamot?Racing.hu: Értem. Ellenpéldaként viszont hoznám azt, hogy Markó Tibiéknek sikerült

    Rallye2, Rallye Országos Bajnokság

  • 2013.03.11.
    A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, az FIA CEZ és a HegCsi Kft szlalom versenynaptára 2013 Március 23. Április 01. Április 21. Május 12. Május 18. Május 19. Június 09. Június 15. Július 07. Augusztus 15. Szeptember 07. Október 05. Október 26. Kiskunlacháza Teesdorf (AUT) CEZ Rakpart KakucsRing Prerov (CZE) CEZ Zlin (CZE) CEZ KakucsRing CEZ Presov (SVK) CEZ Városl d Teesdorf (AUT) CEZ Kiskunlacháza HungaroRing KakucsRing CEZ Az aláhúzott helyszínek tartoznak bele a Magyar Bajnokságba. A vastagon szedettek a CEZ futamok. A helyszínek változhatnak (bár nem szeretnénk), de az id pontok MNASZ Szlalom
  • 2013.02.18. 12:54
    ajánlom, de jöhet egy csöpp Mercedes is, kell persze japán fűszerezés is, arra tökéletes egy-két Nissan és Toyota, de nem árt bele némi amerikai ízfokozó, mondjuk egy Mustang, és egy-két különleges ízesítő, mint például a Ford. A saláta elkészítése roppant egyszerű! Tölts fel egy gazdagon aszfaltozott katlant, tedd bele a vasakat és határozott mozdulattal kezdd el terelgetni őket. Nem gond, ha füstölni kezdenek, vagy majdnem egymáshoz érnek, annál szebb lesz az eredmény. A saláta díszítésére használj bójákat és zászlós figurákat. Ugye nem is ördöngösség? (Még egy apró megjegyzés: minél füstösebb

    Drift

  • 2013.02.05. 22:43
    Itt olvashatjátok az idei év szlalom versenynaptárát :A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, az FIA CEZ és a HegCsi Kft szlalom versenynaptára2013Március 23. KiskunlacházaÁprilis 01. Teesdorf (AUT) CEZÁprilis 21. RakpartMájus 05. Presov (SVK) CEZMájus 12. KakucsRingMájus 18. Prerov (CZE) CEZMájus 19. Zlin (CZE) CEZJúnius 09. KakucsRing CEZJúlius 07. Mór környéke.Augusztus 15. Teesdorf (AUT) CEZSzeptember 07. KiskunlacházaOktóber 05. HungaroRingOktóber 26. KakucsRing CEZAz aláhúzott helyszínek tartoznak bele a Magyar Bajnokságba.A helyszínek változhatnak (bár nem szeretnénk), de az

    oszak

Előző 1 / 9 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)