Kőváry Barna / Mitsubishi Evo IX /:- 2013 decemberében a Karácsony után Szilveszter előtt az év utolsó versenyén előfutóként fogunk részt venni a Szilveszter rallyen.Racing.hu:-Ki fog a jobb oldalon ülni?Kőváry Barna: - A partnereinknek /Digi Sport igazgatóság/ szeretnénk egy kis örömet szerezni ezen a napon és úgy gondoltuk erre a célra az előfutás lesz a legjobb megoldás,hiszen már kb.: 0 kilómétert mentem Mitsubishi-vel ,úgyhogy a verseny előtt fogok tesztelni vagy 5 kilómétert és had szóljon !Racing.hu: - Mit kell az autóról tudni?Kőváry Barna: - A Duna aszfaltos Evo XI. -es kocsi ... lesz ez. A gumi nem érdekes , kikormányozom ! Ha tudom ! Hát persze hogy tudom ! Vagy nem? De!Egy biztos ! Szeretem ezt a tipust mert úgy hallottam a kézi oldja a hátsó hajtást ! Racing.hu: -2014?Kőváry Barna: -Lesz TV, Rádió meg izgalom ! - Afrika,-Mongólia, -Koszovó az Isuzuval ! Remélem az autósport is helyrejön és mégtöbb induló és néző lesz a versenyeken ! B.U.É.K !Balogh Jani - Bodnár Edit / Mitsubishi Evo IX/ :Racing.hu: - Ki az új navigátor?Balogh Jani: - A párommal fogunk menni. Ő fogja a kottát olvasni ! Baranya kupán már mentünk élesben vele és mit mondhatnék, jól olvassa az ... igazi buliverseny lesz nekünk is ahogyan a többségnek az indulók közül. Persze azért néha gyorsan is fogunk menni ! Racing.hu: -2014-ben hol és kivel?Juhász Csabi: - Mitropa kupa ! Nem is kérdés ! Nagyon szeretjük az a hangulatot azt a milliőt ! Borzalmasan jól befogadtak minket és szeretjük a pályákat és kezdjük megismerni és megtanulni. Megvan a versenynaptáruk és lehet tervezni az egész évre ! A jobbos űlést remélhetőleg jövőre is a testvérem fogja kitölteni de ha ő nem akkor keresünk egy beugrós dublőrt ! Jó lesz az biztos !Üveges Gábor / Lada Samara/:Racing.hu:- Készen vagytok a
Keresés
Találatok száma: 35- 2014.12.06.
- 2013.09.30. 22:40Sok éves kihagyás után újra visszakerült a 2013-as versenynaptárba az egykoron dupla szorzós, nagynevű Budapest Rally, mely október első hétvégéjén kerül megrendezésre.A rendezők által nagyon titkolt versenypályák természetesen nem maradhatnak László Racinges versenyzők nélkül. Míg az ORB-ben több párosunk is, addig a Rallye2-es bajnokságban egyedül Forgács László- Szabó Krisztián képviselik a csapatunkat egy BMW E36 coupe 325i-vel. A könnyen feledhető Baranya Kupa óta eltelt idő sem telt unalmasan a fiúk számára a versenyzés körüli teendők tekintetében. Rögtön a versenyt követő hétvégén ... egy közönség-találkozó meghívottjaként, a többszörös magyar bajnokkal, Spitzmüller Csabával és a szintén László Racing Kft színeiben versenyző Kurtos Robival együtt autóztatták a rendezvény néhány szerencsés résztvevőjét.Ezután következett az autó szokásos versenyek utáni átvizsgálása, amely során hamar ki is derült a hiba, ami az autó erőtlenségét okozta a Baranya Kupa utolsó szakaszain. Idő hiányában ennek a kijavításán kívül igazából nagyobb műtétbe nem mertek belekezdeni, mivel a verseny megrendezése is gyakorlatilag az utolsó utáni pillanatban dőlt el. „ Jelenleg vezetjük a 2900- BMW ... kupát, illetve harmadik helyen állunk az F2-es géposztályban, amit szeretnénk megtartani, bár ha megint 5-6 db M3-as BMW ellen kell küzdenünk, akkor erre nem sok esély marad, mivel azok minimum 100 lóerővel erősebbek a mi autónknál és ennyit már nem szeretnénk bátorsággal pótolni . Szeretnénk végre a miskolci versenyhez hasonlóan problémamentesen autózni, bár addig még van egy izgalmas hetünk, ugyanis egy szabálymódosításnak köszönhetően akadt egy kis papír munka az autóval kapcsolatban az MNASZ felé. Bár az ATB -től minden segítséget megkapunk ahhoz, hogy rendeződjön a dolog, de mint tudjuk a
- 2013.09.19.
- 2013.04.17.
- 2013.03.27. 13:13Zsolti, hogyan kezdődött a Ti közös pályafutásotok navigátoroddal?Régi barátságunk Tukival, folyamatosan a csapat közelében tartott engem. Tavaly is beugrottam a szervizcsapatba, ha szükség volt rám. Az élet úgy hozta, hogy a komlói Baranya Kupa előtt a „pacalos” autó sofőr nélkül maradt, ezért lettem felkérve :-). Azt hiszem gyerek született, valami ilyesmi volt. Na, mindegy nem tudom. Mi jókat mentünk annak idején is egymás ellen, így tisztában volt vele Tuki, hogy bármikor-bármiben számíthat rám, ha „jókezű” versenyző kell neki. Meglepett a felkérés, borzasztóan örültem, hiszen… Áá, mit ... magyarázzam! Ismét a pályákon lehetek, ez hihetetlenül jó!Ismerted Tokay Lacit korábbról?Nem, ezért picit először tartottam attól, hogy mi lesz. De el kell, hogy mondjam, nagyon-nagyon jól egymásra találtunk. Lacival hihetetlen jó a hangulat az autóban, bármiben számíthatok rá, igazi csapatjátékos. Ha kell, tolja az autót, ha kell, a Neten keresi az alkatrészt, és mellesleg a Szilveszter Rallye-n kiderült, hogy minden mókában benne van.Ne szaladjunk ennyire előre. Összeültetek a Baranya Kupán, és...?Hát, itt még nem voltunk a helyzet magaslatán, voltak kisebb, apró-cseprő problémák. Az autóval mondjuk ... újra visszatérjünk a versenypályákra. Miskolcon sötétben kell sokat menni majd!Igen éjjel lesz a verseny, ahogy hallottam. Van, aki szereti, van, aki nem! Hát, nem baj, nekem semmi bajom nincs vele, de jobban szeretek világosban versenyezni. Mondjuk, ha valami lámpa is van az elején, az jó, mert akkor látok is, de ha nincs, akkor csak botorkálok, amerre az aszfalt megy :-) . Készülünk a sötétre új lámpasorral, amit Laci éppen intéz! Várjuk a szezont, támadunk!Gratulálok sok boldogságot Nektek, és sikeres versenyzést a csapatnak 2013-ra!Az interjút köszönjük Szamosvári Szilvinek. Harsányi Zsolt Tokay Lászlóval a jobbján tért vissza 2012-ben a Baranya Kupán. Itt még keresték a közös nevezőt a navigátorral, de Tatabányán már be is söpörték a Rallye2 abszolút győzelmét. Idén ők lesznek a TMC Rallyesport harmadik versenyzőpárosa. Zsolttal beszélgettünk a tervekről.
- 2013.03.13.
- 2013.03.13.
- 2013.03.08.
- 2013.03.08.
- 2013.02.27.
- 2013.02.27.
- 2013.02.18.A123 – GREPTON TESZT RALLYE a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Magyarország Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló sportszabályai (RVSZ), az MNASZ Amatőr Rallye Kupa érvényben lévő szabályai és mindenekelőtt a Rallye Sprint Bajnokság 2013 szabályai, valamint a jelen Versenykiírás alapján kerül lebonyolításra. A Versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező vagy a Sportfelügyelők által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A 2013. évi Rallye Sprint Bajnokság szabályai megtalálhatók az sorozat hivatalos ... oldalán a www.pecsiautosport.hu címen. 1.2 Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata: 100% aszfalt. 1.3 Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: Minden résztvevő számára A verseny távja: 49,65km Gyorsasági szakaszok száma: 5 Gyorsasági szakaszok hossza: A: 7,00km; B: 7,00km Gyorsasági szakaszok teljes hossza: 35,00km (70,49%) 2. RENDEZÉS 2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: A Rallye Sprint Bajnokság 2013. évi sorozatának 1. futama, A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által kiírt Amatőr Rallye Kupa 2013 futama (Jelen kiírás megjelenésekor az MNASZ ARK 2013. évi ... a kategória feltüntetésével! Pl.: Ranga L. – Büki E. VI-4WD 4.6 Visszatérítések A 2013. évi Rallye Sprint Bajnokság Alapkiírása szerint. 5. BIZTOSÍTÁS A 2013. évtől az MNASZ Rallyesport Biztossága minden Amatőr Rallye Kupa versenyre – így a Rallye Sprint Bajnokság versenyeire is – kötelezően előírja az alábbi biztosítások megkötését: • rendezvényszervezői felelősségbiztosítás (rendező fizeti) • Extrém sport balesetbiztosítás • Kiegészítő gépjármű felelősségbiztosítás Kötelezően előírt biztosítások díja: • Extrém sportbiztosítás (fejenként) • Kiegészítő felelősség biztosítás (versenyautónként ... A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 1 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 2 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 3 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 4 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 5 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. TARTALOM 1., BEVEZETÉS 2., RENDEZÉS 3., PROGRAM 4., NEVEZÉSEK 5., BIZTOSÍTÁS 6., REKLÁMOK ÉS AZONOSÍTÓK 7., GUMIABRONCSOK 8., ÜZEMANYAG 9., PÁLYABEJÁRÁS 10., ADMINISZTRATÍV ÁTVÉTEL 11., GÉPÁTVÉTEL – plombálás és jelölés 12., EGYÉB ... PROCEDÚRÁK 13., HIVATALOS SZEMÉLYEK AZONOSÍTÁSA 14., DÍJAK 1. sz. MELLÉKLET – PÁLYABEJÁRÁS SZABÁLYAI 2. sz. MELLÉKLET – RAJTSZÁMOK ÉS REKLÁM 3. sz. MELLÉKLET – SZERVIZPARK 4. sz. MELLÉKLET – BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 5. sz. MELLÉKLET – ÁTTEKINTŐ TÉRKÉP 6. sz. MELLÉKLET – SPECIÁLIS SZÁLLÁS AJÁNLATOK NEVEZÉSI LAP 7. oldal 7. oldal 8. oldal 10. oldal 12. oldal 12. oldal 13. oldal 13. oldal 13. oldal 14. oldal 14. oldal 15. oldal 18. oldal 18. oldal 19. oldal 21. oldal 21. oldal 23. oldal 24. oldal 25. oldal 32. oldal 6 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 1. BEVEZETÉS 1.1 Bevezetés Az Teszt Rallye Rallysprint
- 2013.02.04. 19:01. 3. Fenti döntés következtében, elfogadásra az Intéz Bizottság elé terjesztett versenynaptár tervezet az alábbiak szerint módosul:2013. 04.05-07. Eger Rallye ZT+ORB+R2+Histo Eger - Laroco MSE2013. 05.10-12. Miskolc Rallye ORB+R2+Histo Miskolc - D-Moto kft.2013. 07.12-14. Veszprém Rallye ORB+R2 Veszprém - Laroco MSE2013. 08.24-25. Baranya Kupa R2+Histo Komló - Marco Racing Team kft.2013. 09.06-07. Kassa Rallye ORB + ZT Kassa (SK) - Laroco MSE2013. 10.04-06. Budapest Rallye ORB-R2 Budapest – RSB, a rendező később kerül ... 1/2013. sz. RSB közleményTisztelt Sporttársak!1. Ezúton tájékoztatjuk a szakágunkban érdekelt Versenyzőinket, hogy az RSB,együttműködésben az MNASZ sportszakmai irányító testületeivel, kidolgozta a Rallye Versenyek 2013-as szabályait, mely felkerült a MNASZ honlapjára. (www.mnasz.hu)2. Az RSB áttekintette a 2013. évi előzetes versenynaptárat, és egyeztetéstkezdeményezett a rendezőkkel. Az egyeztetés során az RSB úgy ítélte meg, hogy a bajnokságok zökkenőmentes és biztonságos lebonyolítása érdekében - a rendezőkkel történt egyeztetés alapján - lemondja a Bükfürdő Rallye rendezvényt ... megnevezésre2013. 11.07-09. 48.Mecsek Rallye Histo EB+ORB+R2 – RSB, a rendező később kerül megnevezésreBudapest, 2013. február 4. Pénzes Zsolt szakágvezető sk
- 2013.01.13. 11:36. Jó páran igyekeztünk segíteni nekik, hogy csak a versenyzéssel kelljen foglalkozniuk. Farkas Kálmán és Spuri jóvoltából hosszabb távokat tudtak teljesíteni. Kovács Kokó Sanyi a Rallye2 munkabizottság vezetőjeként lobbyzott, Salánki Gabi és a www.rallye2.hu interjúzott, fotózott önzetlenül és végtelen lelkesedéssel. Jómagam is próbáltam „pezsegni” a versenyeken, hogy minden versenyző megkapja azokat az infókat, amire szüksége van az adott rendezvénnyel kapcsolatban. Racing.hu: Mi várható a Te házad táján 2013-ban?Géczy Tamás: Előre látom, hogy nagyon fárasztó lesz. Olyan dolgokra ... , mely kiválóan működött az év versenyének megszavazott Baranya Kupán. Mindenképpen meg kell a jövőben erősíteni a Rallye2 médiáját, mert méltatlanul mostohagyerekként volt kezelve az elmúlt években. A feljutásos rendszert is fontosnak tartom. Aki szeretne első osztályban sikereket elérni igenis fontos, hogy előtte tapasztalatot gyűjtsön és versenyrutint szerezzen. Jó példa erre a közelmúltból Bereczki Norbi – Kozma Laci vagy a Lukács Csucsu – Mesterházi Márk párosok. Végigjárták szorgalmasan a lépcsőfokokat és most már nemzetközi szinten is jelentős eredményeket érnek el. Ahhoz, hogy tudjuk ... növelni a versenyzők létszámát, mindenképpen nyitni kell. A sportrendszám bevezetése megadja a legális lehetőségét azoknak, akik eddig rendszám hiányában nem tudtak közútvonalat tartalmazó versenyeken indulni. Javasoltam egy BMW-kupa kiírását is Rallye2 F-csoportban, hiszen az országban nagyon sok komolyan megépített és ügyes pilóták kezelésében lévő hátsókerekes jármű van. Ezek látványosak, vonzzák a szurkolókat, témát adnak a fotósoknak. Remélem mindenki belátja, hogy félre kell tenni a személyes sérelmeket és egy irányba kell húzni a szekeret. Viszont szükséges a cél érdekében az RSB