mért körre olyan gumival tudjunk menni, ami jól fog ebben a hidegben. Meg talán hamarabb összeraktuk volna fejben a dolgokat, mert a kerekeket is csak péntek este sikerült átgumizni, 10 db kereket vittünk, a 10 db kerekem 5 különböző helyen volt, az autóhoz a bakokért mikor mentem péntek este, még kész sem volt, szóval kicsit érdekes volt, de megoldottuk.Legközelebb hol találkozhatunk veletek?Bátyi Barnabás: Egyenlőre semmit sem tudok mi hogy lesz ebben az évben. Még mindenképpen amatőr versenyeken szeretnénk menni, aztán jövőre ha minden úgy alakul ahogy én akarom, megpróbálunk feljebb lépni
Keresés
Találatok száma: 13- 2019.08.18. 21:17A srácok kitartása emberfeletti, nem adják fel! Most a Bányásznapi Oroszlány Rallye-n állnak rajthoz, reméljük végre sikerül célba érniük.Szia András! Legutóbb a Székesfehérvár Rallye után beszélgettünk. Mi történt veletek az elmúlt 2 hónapban?- Sziasztok! Az elmúlt 2 hónapunk a Hondáról szólt! Sikerült megtalálni a féltengely törések okát. Remélem, hogy ez már nem akadályozza meg, hogy célba érjünk!Mi volt a féltengely törések oka?- A motortartó bak volt eltörve, és ez okozta a problémákat.A hétvégén kerül megrendezésre az Oroszlány Rallye. Tehát akkor maradt a Honda.- Igen, maradt a
- 2018.11.27. 09:09nélkülözhetetlen lámpasorukat. Teljesítették a péntek esti superspeciál szakaszt, majd szombaton még hármat, amelyeken igencsak előremutató időeredményeket sikerült produkálniuk. Ám a Peugeot 208 R2-es versenyautó motortartó bakja eltört, ezért kiestek, de superrallye-val másnap visszaálltak a versenybe. A szervószivattyú is bemondta az unalmast, amit minden máshoz hasonlóan megjavított a csapat, de vasárnap mégis kapitulált, ami alaposan feladta a leckét Daninak, rendkívül nehéz volt tekerni a kormányt. Eközben kaptak két defektet is. Ki akartak állni, de miután már csak három páros volt versenyben a
- 2016.12.08. 14:50szakaszokon. Kellően felkészültünk, becsületesen feldolgoztuk a pályákat, volt egy rövid tesztünk is, bár a legkomolyabb teszt az első murvás szakasz volt. Nagyon jól éreztük magunkat, de a második szakaszon a balos kanyarokban furcsa hangokat adott ki az autónk. A Szakasz közepén félreálltam, megpróbáltam kideríteni, hogy mi lehet a probléma, de semmi olyan dolgot nem láttunk, ami miatt fel kellett volna adnunk a versenyt. Továbbmentünk, de 2 km múlva sajnos elszakadt a vezérműszíjunk. Sajnos a motortartó bakunk eltörött, és a vezérműszíjház fedele beleért a vezérműszíjba, ami szépen lassan elkopott Két autóval vett részt a Ritmus ASE csapata a murvás záró futamon, a 20. Mikulás Rally-n, sajnos azonban csak a Várkonyi-Makai páros Mitsubishi-je látta meg a célt egy trükkös defekt után, míg a Csányi-Wesz páros Peugeot-jának egy eltört motortartó bak okozta a vesztét, miután átugrott a vezérműszíj, tönkretéve a motort.
- 2016.05.09.
- 2015.06.04. 22:42Ha jól tudom felkerült a száraz karter is az autóba, és a szeghalmon eltört kihajtást is megjavítottátok. Más módosítást hajtottatok végre a Mitsubishi Colt Evo-n?- Télen elkészült két új motorunk, melynek egyike került be a száraz karterrel egyetemben az autóba. Jobb oldalra műanyag ajtó került fel a súlycsökkentés gyanánt. A Motor bakok is átalakításra kerültek, így az alsó kereszttartót is ki tudtuk venni. Ez által legalább tíz kilót nyertünk csak a kereszt tartóval. Az ajtóval is 10 kilót fogyott a Colt. Később a még könnyítéseket fogunk végrehajtani az autón, így gyorsabbak és
- 2014.10.23. 08:23segítettek az autó felkészítésben: Hlavács Józsefnek /Parittyának/ Ruszó Róbertnek/Hókuszpóknak/, Mogyorósi Pálnak, Germus Lajosnak/Lali/, Bak Lászlónak/Bakszi/ Orbán Norbertnek.Akik még segítettek /sisak, biztonsági öv, felni, nevezés és adminisztráció/: Körmöndi Szabolcs, Ruszkai Attila, Jobbágy Péter, Kovács Zoltán, Juhász CsabaKöszönöm a Támogatóink segítségét!Támogatók: Goodwill Elektric Kft, Germus Fuvarozés, Bagjos és Társa Kft, Zenita-Ausbau Kft., Korve 2002 Kft, Autóracing Bt, Ekufém Kft- Hajósi Miklóswww.hajoka.hu
- 2013.10.07.
- 2013.09.27.
- 2013.06.12.
- 2013.04.18. 11:14Már a második Mitropa Rally Kupa versenyen vettél részt az idén. Sajnos most is közbe szólt a technika ördöge. Mi is történt a Hondával?- Maga a Honda egy megbízható autó, a technikai problémát anyagfáradás okozta egyszerűen eltörtek a motortartó bak csavarjai. Félrebillent a motor eltörte az egyik testkábelt, így vészprogramon ment a Honda. Ilyenkor úgy megy mint egy rossz utcai autó.A szakaszokon voltak murvás részek is. Hogy lehet ezekre gumizni és versenyezni?- A pályabejáráskor megnézzük a pálya állapotát, inkább a guminyomásra szoktunk koncentrálni mert a murvás szakaszokon a víz miatt
- 2013.03.20.
- 2013.03.08.