Keresés

Találatok száma: 13
Előző 1 / 1 Következő
  • 2021.02.18. 22:17
    mért körre olyan gumival tudjunk menni, ami jól fog ebben a hidegben. Meg talán hamarabb összeraktuk volna fejben a dolgokat, mert a kerekeket is csak péntek este sikerült átgumizni, 10 db kereket vittünk, a 10 db kerekem 5 különböző helyen volt, az autóhoz a bakokért mikor mentem péntek este, még kész sem volt, szóval kicsit érdekes volt, de megoldottuk.Legközelebb hol találkozhatunk veletek?Bátyi Barnabás: Egyenlőre semmit sem tudok mi hogy lesz ebben az évben. Még mindenképpen amatőr versenyeken szeretnénk menni, aztán jövőre ha minden úgy alakul ahogy én akarom, megpróbálunk feljebb lépni

    Rally

  • 2019.08.18. 21:17
     A srácok kitartása emberfeletti, nem adják fel! Most a Bányásznapi Oroszlány Rallye-n állnak rajthoz, reméljük végre sikerül célba érniük.Szia András! Legutóbb a Székesfehérvár Rallye után beszélgettünk. Mi történt veletek az elmúlt 2 hónapban?- Sziasztok! Az elmúlt 2 hónapunk a Hondáról szólt! Sikerült megtalálni a féltengely törések okát. Remélem, hogy ez már nem akadályozza meg, hogy célba érjünk!Mi volt a féltengely törések oka?- A motortartó bak volt eltörve, és ez okozta a problémákat.A hétvégén kerül megrendezésre az Oroszlány Rallye. Tehát akkor maradt a Honda.- Igen, maradt a

    Rally

  • 2018.11.27. 09:09
    nélkülözhetetlen lámpasorukat. Teljesítették a péntek esti superspeciál szakaszt, majd szombaton még hármat, amelyeken igencsak előremutató időeredményeket sikerült produkálniuk. Ám a Peugeot 208 R2-es versenyautó motortartó bakja eltört, ezért kiestek, de superrallye-val másnap visszaálltak a versenybe. A szervószivattyú is bemondta az unalmast, amit minden máshoz hasonlóan megjavított a csapat, de vasárnap mégis kapitulált, ami alaposan feladta a leckét Daninak, rendkívül nehéz volt tekerni a kormányt. Eközben kaptak két defektet is. Ki akartak állni, de miután már csak három páros volt versenyben a

    Rally

  • 2016.12.08. 14:50
    szakaszokon. Kellően felkészültünk, becsületesen feldolgoztuk a pályákat, volt egy rövid tesztünk is, bár a legkomolyabb teszt az első murvás szakasz volt. Nagyon jól éreztük magunkat, de a második szakaszon a balos kanyarokban furcsa hangokat adott ki az autónk. A Szakasz közepén félreálltam, megpróbáltam kideríteni, hogy mi lehet a probléma, de semmi olyan dolgot nem láttunk, ami miatt fel kellett volna adnunk a versenyt. Továbbmentünk, de 2 km múlva sajnos elszakadt a vezérműszíjunk. Sajnos a motortartó bakunk eltörött, és a vezérműszíjház fedele beleért a vezérműszíjba, ami szépen lassan elkopott Két autóval vett részt a Ritmus ASE csapata  a murvás záró futamon, a  20. Mikulás Rally-n, sajnos azonban csak a Várkonyi-Makai páros Mitsubishi-je látta meg a célt egy trükkös defekt után, míg a Csányi-Wesz páros Peugeot-jának egy eltört motortartó bak okozta a vesztét, miután átugrott a vezérműszíj, tönkretéve a motort.

    Mikulás Rallye

  • 2016.05.09.
    Fricinek a segítségét és a Hankook tökéletes kiszolgálását. Teljes mértékben megkaptuk, amit szerettünk volna. Akármilyen kérésünk, óhajunk-sóhajunk volt, elláttak minket olyan szakmai tanácsokkal, aminek nagy hasznát fogjuk venni a további versenyzésünk során. Visszatérve a Miskolc Ralira tényleg nem jártunk túl sok szerencsével, mert a második napon az első gyorsra vezető etapon eltört a váltótartó bak a Peugeot alatt. Ahogy észrevettem és éreztem, hogy mozog a váltó és a motor a kocsiban, rögtön megálltunk, hogy nehogy nagyobb baj legyen. Sajnáljuk, hogy egy ilyen filléres probléma miatt kellett
  • 2015.06.04. 22:42
    Ha jól tudom felkerült a száraz karter is az autóba, és a szeghalmon eltört kihajtást is megjavítottátok. Más módosítást hajtottatok végre a Mitsubishi Colt Evo-n?- Télen elkészült két új motorunk, melynek egyike került be a száraz karterrel egyetemben az autóba. Jobb oldalra műanyag ajtó került fel a súlycsökkentés gyanánt. A Motor bakok is átalakításra kerültek, így az alsó kereszttartót is ki tudtuk venni. Ez által legalább tíz kilót nyertünk csak a kereszt tartóval. Az ajtóval is 10 kilót fogyott a Colt. Később a még könnyítéseket fogunk végrehajtani az autón, így gyorsabbak és

    Autocross

  • 2014.10.23. 08:23
    segítettek az autó felkészítésben: Hlavács Józsefnek /Parittyának/ Ruszó Róbertnek/Hókuszpóknak/, Mogyorósi Pálnak, Germus Lajosnak/Lali/, Bak Lászlónak/Bakszi/ Orbán Norbertnek.Akik még segítettek /sisak, biztonsági öv, felni, nevezés és adminisztráció/: Körmöndi Szabolcs, Ruszkai Attila, Jobbágy Péter, Kovács Zoltán, Juhász CsabaKöszönöm a Támogatóink segítségét!Támogatók: Goodwill Elektric Kft, Germus Fuvarozés, Bagjos és Társa Kft, Zenita-Ausbau Kft., Korve 2002 Kft, Autóracing Bt, Ekufém Kft- Hajósi Miklóswww.hajoka.hu

    Mitropa kupa

  • 2013.10.07.
    Bence: Első közös Rallye 2-es versenyünk volt. Nagyon vártuk a Budapest Rallye-t, számítottunk arra, hogy nehéz lesz. A pilisi pályák nemzetközi színvonalúak, nem értem, hogy miért dugdosták eddig ezeket az utakat. Már a pályabejárás során sejtettük, hogy nem lesz könnyű jó itinert írni, és bár úgy gondoltuk sikerült, a versenyen azért derültek ki hiányosságok. Ettől függetlenül nagyon élveztük, hogy ezeken a pályákon versenyezhettünk. Az A-N csoport abszolút ötödik helyén álltunk féltávnál, de sajnos a negyedik gyorsaságin először felforrt a fékfolyadékunk, majd kiszakadt a motortartó bak a Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.09.27.
    . Vargha Bálint: Sajnos nem igazán voltunk megelégedve a IV. Peugeot PM Vác Rally rendezésével, de ennek ellenére a csapatunkon belül nagyon jó volt a hangulat. A kedvünket még az sem vette el, hogy a kocsi nem volt alkalmas a versenyzésre. Már a prológon tönkrement a kettes fokozatunk, s így a folytatásban nem tudtunk beleszólni a csatározásokba. Csak végigmentünk a szakaszokon, de a műszaki gondok mellett többször én is belehibáztam a menetelésbe. A Gombás-Sejce gyorsaságin kétszer is megforogtunk, a harmadik körben pedig leszakadt a váltótartó bak a Megane-ról. A szombaton bekövetkező váltóhiba Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.06.12.
    időben elkészülő autó éles körben azonban nem akarta Csaba sikerét. Előbb egy motortartó bak szállt el, majd egy olajcső adta meg magát, így sajnos nem volt értékelhető Csabának egyik köre sem. A kvalifikáció harmadik helyét a bődületesen erős Ford Mustanggal Énekes Árpád szerezte meg egy látványos körrel. Második lett Smidéliusz Bálint hatalmas drift szögekkel és óriási füsttel. A legimpozánsabb kört pedig Zentai Sándor nyújtotta a nézőknek. Az egyedi kialakítású hátsókerék hajtásos Ford Focus olyat pirított, amit nem könnyen felejtenek el a nézők. Mindhárom kritériumra, -ív, szög, összkép Drifted.hu Drift
  • 2013.04.18. 11:14
    Már a második Mitropa Rally Kupa versenyen vettél részt az idén. Sajnos most is közbe szólt a technika ördöge. Mi is történt a Hondával?- Maga a Honda egy megbízható autó, a technikai problémát anyagfáradás okozta egyszerűen eltörtek a motortartó bak csavarjai. Félrebillent a motor eltörte az egyik testkábelt, így vészprogramon ment a Honda. Ilyenkor úgy megy mint egy rossz utcai autó.A szakaszokon voltak murvás részek is. Hogy lehet ezekre gumizni és versenyezni?- A pályabejáráskor megnézzük a pálya állapotát, inkább a guminyomásra szoktunk koncentrálni mert a murvás szakaszokon a víz miatt

    Rally

  • 2013.03.20.
    elmozdulása függőleges síkban. FIA J 285.7.4 A mért értékek mértékegysége: milliméter, (mm) Mérés menete független kerékfelfüggesztés esetén : a járművet bakra kell állítani, és ki kell szerelni a rugó-lengéscsillapító egységet. A kereket acélütközőtől acélütközőig kell mozgatni. A rugóút a kerék függőleges metszetének két ellenkező pontján mért elmozdulás átlaga. Mérés menete merev tengely esetén: a járművet bakra kell állítani, úgy hogy a merev híd leesését a rugóút-határoló hevederrel, vagy az alsó ütközővel megakadályozzuk. A kereket az alsó ütközőtől a felső ütközőig kell elmozdítani. A rugóút a MNASZ
  • 2013.03.08.
    gravitáció hatására áramolhat. Ventillátor a motorolaj hűtésére felszerelhető, de nem lehet aerodinamikus hatása. Olaj ellenőrző Az olaj ellenőrző szabadon választható, de mindig kell lennie és semmilyen más funkciója nem lehet. Eredeti helyéről áthelyezhető. Olajszűrő Olajszűrő vagy működőképes betét beszerelése kötelező és a szűrőn vagy a betéten a teljes olajmennyiségnek át kell folynia. Az olajszűrő, ill. a betét szabadon választható, azzal a feltétellel, hogy az eredeti szűrővel, ill. betéttel csereszabatosnak kell lennie. 5.1.15 Motor: Rögzítése – Szöge és helyzete A motortartó bakok szabadon MNASZ
Előző 1 / 1 Következő