System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 150
Előző 2 / 8 Következő
  • 2017.12.18. 21:49
    Parkánszki Balázs - Bodogán BalázsMikulás Rallye 2017Lada 20152017.12.09-10.Balázs és Balázs, avagy B&B a kocka Ladában a Mikulás Rally-n. Kezdhetném így a bevezetőmet a 21. TAXI4 Mikulás Rallye 2017 után.Most Bodogán Balázzsal a jobb1-ben vágtál neki a hat gyorsot magába foglaló Mikulás Rally-nak. - Így van, Balázzsal indultunk neki az idei Mikulás Rallynak. Az autó felkészítése rendben zajlott, így bizakodva néztünk a verseny elébe, annak ellenére, hogy nem mentünk még együtt versenyen. Én úgy érzem nagyon hamar megtaláltuk a közös hangot, már a pályabejárás nagyon jó hangulatban telt

    Rally

  • 2014.10.20. 12:54
    Akár csak az elmúlt években úgy idén is megrendezésre került a Rally Legend, ahol gyakorlatilag az összes B-s autó jelen volt. Természetesen az autókhoz B-s pilóták is dukálnak, így például Juha Kankkunen. De ott volt az örök showman Gigi Galli is. A látványra nem volt panasz, de ezt ti is láthatjátok majd a most következő szűk 10 percben. Jó szórakozást.

    Rally

  • 2014.07.01. 09:07
    Mesélnél az addigi harcokról a „B” döntő viszontagságairól, a pályáról, magáról a versenyről? Milyen érzés volt az „A” Döntő rajtrácsán állni és onnan elrajtolni? Voltak-e technikai gondotok? Legközelebb hol találkozhatunk veled és a csapattal?- A szombati napot szabadedzéssel kezdtük. Megint ismerkedés volt a pályával, de nem igazán találtam el a kanyaríveket. Mondhatjuk, hogy a köridő nagyon pocsék volt. Ezután következett az első időmérő edzés, melyen még kerestem a helyem a pályán. Sajnos a köridőm ismét rossz lett, így a 12-ik helyet sikerült megcsípni. A második időmérő edzésen sem ... előfutamban is volt probléma az autóval, a beszívott levegő hőfoka igen magas volt. Melyet a következő futamra orvosoltunk.  A rajtot jól elkaptam, ötödik pozícióban fordultam el az első kanyarban, melyet a végéig sikerült megőrizni elég szoros befutóval, 3-4-5-ik helyen. A harmadik előfutamot már a második rajtsorból várhattunk, mely bizakodásra adhatott okot. Az előfutam rajtját sikerült jól elkapnom, negyedik helyen értem fel az ugratóra, amikor is kedves Svájci sporttársam úgy gondolta, hogy még az egy méter széles A harmadik előfutamot az utolsó előtti helyen zártam.Következett a ’B’ Döntő ... és cseh vetélytársam utolért. Az ugrató tetején az osztrák sporttárs ki akart forgatni, mely a visszájára fordult és piros zászló lett a vége. Új rajt következett, melyre már az osztrák versenyző nem állt fel. A „B” döntő második rajtja kísértetiesen hasonlított az elsőre. Ismét az élre álltam. Ugyan azt a hibát elkövettem a célegyenesre ráfordító kanyarban kicsúsztam orral neki a szalagkorlátnak. Igen komoly vezetői hiba volt. A harmadik helyre estem vissza, melyet hála Istennek a következő kör elején, a második pozícióra tudtam javítani. A többiek lemaradása igen nagy volt, így megelégedtem a

    Autocross

  • 2014.05.31. 13:45
    Egy fordulatokban gazdag Autocross Európa Bajnoki futamon vagy túl.  Volt test-test elleni harc, csapatós kanyarok, motor csere,  kemény „B” döntő, versenyzői felvonulás. Megosztanád a portálolvasókkal a Bauskai hétvégéd történetét?Igen, szívesen.Csütörtök - Péntek történések:- Már az utazásunk is kalandosra sikeredett, hisz műszaki problémák miatt kerülő úton indultunk el a távoli Lettországba. Mintegy 26 órányi utazás után megérkeztünk a festői szépségű Bauskába.A rendezők kedvesek és segítő készek voltak velünk korán reggel is, így sikerült depót cserélnünk, utólag is köszönet ... . előfutamot. A rajt mondhatni csodálatosan sikerült, második helyen fordultam el az első kanyarban, sajnos az első kör felénél érzékeltem, hogy az autó megtorpan így vesztettem egy pozíciót, és veszélybe került a harmadik hely is. Az autó új életre kélt és két körrel később sikerült visszaszereznem a második helyet, de sajnos a hátsó kanyarban vezetési hibát vétettem és újra a harmadik helyen találtam magam, mely a leintésig nem változott, így sajnos csak a B döntőbe kvalifikáltam magam, viszont az első sorba.- A B döntő rajtját sikerült talán legjobban elkapni, de a technika közbe szólt. III. futamból

    Autocross

  • 2014.04.28.
    M x R c Ta – zrznme úza ax ae em Sáao , g sv… Lns Zl n M x R c Ta póá a évgn eüá a yr sgsaá i n y ó öé Erpi ece o á a ax ae em itj htéé db tl gos áizkgd ni K zp uó a t l a t a é t Znftmá a si é db tlSzkErp K p meő ybnPnee é so ao eő z t pl n ó aua n zz tn eüá uuiuó a u a znée.étkn szmbtn s át t á á n ó aa y úz k v4snzk z juókl g aánp eee úkrl ne kztsáa, r az l n uotk st a er yő a úatka mívsra tlsn jöü a e , j méyk öötzrzf r sf t ftt a o ó ao á máo iftmo. sd ua t k P ne: a o a zbddée k rda a úatvl vlz znb l gó á at h nzta é tk Sj s saaezsk i atk z juóami a meő yőmé jpr uó i yot n ma e á b ... kzt b l ece o atjia eő z t i méő ua a ézleí a e ő eeée ey eee osuc ó Lns Zl uó s z s át t d r ftmr ksü l y z l bvtsn g tlsn á . i a aa ő t g s j i rt n uóakltk n i v e az ls r,g o a atvl mis aéeő,e ftműe nm s el atvleet i na i s sf t í aey l n uóa a n e fkrts auó vt e me e l me z a ck y , s eü báí n h zn g sk l étkkes rn e eet caa. zd méő Zl örlör j í t i rl el ai i e mé ca a p r ekle edl zta sptA i k t l ,s t a é k ő rn o kr kr a t t i ő e vo , d a 7ő meő ye,mi k fl O z á vr nzk etk i k eő u ts azá atk a uo ó l t e 2 fs znbna n ae t st k es yő tt k( i s g miihsnl t ) z tl e t e é r e é ak h a s ... ői kr ot me aej bd ta a zmbtftmr a 0rj e e jett . ö hz a g l o i ,mi so ai a a 2.a hl te net gb ő u t y l e So a: kr rgemetr te ő ua n 2.e rl j lvr nz a 0hl n rcl ,miözn eő zmb t A oa egl gat t l ftmo a 0hl őr t ó es yő 2.e e été aa ksö ht o s y ao e y b vla i sns rt nvke é a osb ko krki kU yn o fl maoa caáa rse onkd o v ee i el í nk s kcil kl eee e. ga vl o a tsn stbn éz Zla,e t z me e e o ó n t y i nmvle gdta at v e eééeé auó kméyéesonk ű tAvr n uáirka tb e o l eet z uó i l dsvls ftmű e nsg iska tn. es y tnóábn ö b té sk e d l ts tezl k K p Srzt esnzis s eetk tpstl oa, l k t n lu tkn u i o o ... iábsé e a u a ooa vr yőé ös gz a aaz a ktme e új etda i l a g t e z é at y á dn báí skakpsl bn g úi nb. el áoklaco ta ey jáya l t a r V sra : htéirga zrakrj étedz k SzkErp K p máo iftmá.o si é a 0 aán p A évgpo rm áókod kn rn et a uuiuó a u a sd ua tZl z tn 2. a é k i n hl őrj l ttey eee úkryzteh zn d ica v e atzta 1 - S itls snpüé, e rl t h ot g tlsn jöneeb,i e ed sk í n uóot z.o wf eé mot asts y ao a j s g z 6s t fr sgé tzor az lfgda kt rjásnN go jrjatb vr nzts gl v a or á,sű fr sf to at őe a a rco . aynó a tlö b es yő imee ze ó ó a t t e ő kzp znbn uóot z l krke so a tsn o ot fl gt z st k s ayr ... nta ézl ls ayn o tse vl a zbddée vl s kds z uóaé a i s s l a t t n ó me z pl vl a o e má ca é se a i méő tr n eet ga at ot maáa h g ca a 0rj e e á áa Sj s z rsk l bn zd rn öt httme,mizh z y . n e ő é a gvl o y sk 2.a hl t , t y tda meseen Aso ai tmo aso t e éetms a atte zvkt ay fkáoa, l o u tm gzrzi zmbtf a n bzl nm rz . u ú e e z uó s a í e vg aétvktf y n e ot b ko a a eee,e vlámee aéeéb,ay e fkz mvg b ko a a eee. a u tmvl l kl k krkknm o t nt fkzsevg nm éet ay l kl k krkkH tda o a o t t e o t n mena zbddée,ko k.n a kzht mvl a i méő,h lee z m.zmbtn e seetm n i saaezsnakr bo nn ed et o a zd Gyorsasági
  • 2013.05.14.
    325 TOYOTA COROLLA OPEL OPEL CORSA A Kategória E D D E D LADA H E D D C Pontszám 15 12 10 8 6 5 4 3 2 1 KATEGÓRIÁK Pozíció 1. versenyző 2. versenyző BAJNÓGEL ZSOLT LASKAI ISTVÁN Autó/Nevező TRABANT 601 Kategória A Pontszám N.É. Pozíció 1 2 3 1. versenyző 2. versenyző SZARVAS BALÁZS IFJ.SEBŐK LÁSZLÓ GONDI CSABA BENCZE GÁBOR VARGA GÁBOR FODOR GERGŐ Autó/Nevező WOKUM RACING SUZUKI SWIFT GTI SUZUKI SWIFT GTI SUZUKI SWIFT GTI Kategória B B B Pontszám 15 12 10 1 Pozíció 1 2 3 1. versenyző 2. versenyző TOMPA MÁRK ELEK PÉTER PÉLI TIBOR POLGÁR PÉTER NYILAS PÉTER JANECSKÓ LÁSZLÓ Autó/Nevező OPEL MNASZ Rally
  • 2013.04.30.
    Magyar Köztársaság ORSZÁGOS HISTORIC RALLYE BAJNOKSÁG 2013. ÉVI ÁLLÁSA Sz. I. II. III. IV. V. VI. Időpont 2013. 04.05-07. 2013. 04.05-07. 2013.05.10-12. 2013.08.24-25 2013.09.27-29 2013.09.27-29 Elnevezés 9.Eger Rallye 9.Eger Rallye Miskolc Rally Baranya Kupa Budapest Rallye 47. Mecsek Rallye I. II. III. Helyszín Eger Eger Miskolc Komló Budapest Pécs IV. V. VI Össz. 1. (B) CSOPORT 0 2. (C) CSOPORT Textura SC Wirtmann Ferenc 301 Barna György Ford Escort RS2000 (C3) Ad-Pub Kft. Juhász Zsolt 303 Rimár Tamás BMW 2002 (C3) 10 3 1 1 8 2 1 1 I. 10 3 1 1 8 2 1 1 II. III. IV. V. VI Össz. 15 15 30 ... 12 12 24 3. (D) CSOPORT M3 Autó Kft/TBR Racing Gaál József 304 Gáspár Béla Opel Ascona B (D3) Taubmann Trade Kft. Horváth zsolt 315 Jezsó bernadett Renault 5 Alpine(D2) 10 3 1 1 8 2 1 1 10 3 1 1 8 2 1 1 15 15 30 12 12 24 4. (E) CSOPORT 0 REPLICA KUPA ABSZOLÚT Maricsek Racing Team Merencsics Árpád 306 Varga Sándor Suzuki Svift GTI Totalhitel.hu Rallye Team "Kari" 308 "Ali 76" Alfa Romeo GTV REPLICA KUPA R1 GÉPOSZTÁLY Maricsek Rracing Team Merencsics Árpád 306 Varga Sándor Suzuki Svift GTI REPLICA KUPA R2 GÉPOSZTÁLY 8 8 16 6 0 6 10 10 20 0 REPLICA KUPA R3 GÉPOSZTÁLY MNASZ Historic
  • 2013.04.04.
    nem tartása a pályabejárási szabályok megsértésének minősül. Amennyiben a pályabejárás során a GPS készülék nem rögzíti a jelet, a hiba a Felügyelő Testületnek jelentésre kerül, akik vizsgálatot követően büntetést szabhatnak ki. A pályabejárás végén a készüléket át kell helyezni a versenyautóba, a készülékhez kapott csőbilincsek segítségével, a jobboldali „B” oszlophoz az SOS kábel bekötésével. A verseny végén, a versenyirodán le kell adni: - a készüléket, - 2db csőbilincset, - tapadókorongos tartót, - szivargyújtó tápkábelt. Az ellenőrzési pontok az Itinerben találhatók. A gyorsasági ... szakaszokon megfordulni TILOS!!! Ez a pályabejárás szabályainak megsértését jelenti. 1. sz. MELLÉKLET: ÚTVONALLAP A módosított ( pontosított) útvonallapot az itiner tartalmazza. 4. sz. MELLÉKLET: RAJTSZÁMOK ÉS REKLÁMOK ORB, SVK, R2 : A rendezői reklám B rendezői reklám C rendezői reklám D rendezői reklám E rendezői reklám E rendezői reklám HIS Bajnokság: A rendezői reklám B rendezői reklám C rendezői reklám D rendezői reklám E rendezői reklám E rendezői reklám rajtszám mellett: rajtszám alatt: bal oldali első ajtó: bal oldali első ajtó: jobb oldali első ajtó: jobb oldali első ajtó: rajtszám felett Historic, Rally
  • 2013.03.13.
    történik. A károsultnak le kell adnia a balesettel kapcsolatban kiadott orvosi zárójelentés(ek) másolatát. A megfelelő díjfizetést igazoló levél kíséretében kerül továbbításra a káreseménnyel kapcsolatos valamennyi dokumentum az Groupama Garancia Biztosító ZRt. Kiemelt Ügyfelek Igazgatóságára (1146. Bp., Erzsébet királyné u. 1/c. „B” épület) ahol a kárrendezés történik. A külföldön bekövetkezett káresemények rendezéséhez hivatalos magyar nyelvű dokumentáció szükséges. Kivételes esetekben Biztosító kérheti a fordítást, melynek költségeit a biztosított állja. 1 A biztosító szolgáltatása: baleseti ... biztosítottnak tekinti: a./ azokat a versenyzőket, akik a Magyar Köztársaság területén közúton, vagy zárt versenypályán MNASZ engedéllyel tartott versenyen és a versenykiírásban megjelölt hivatalos edzésen vesznek részt. b./ az MNASZ által jóváhagyott versenyeken sportszakmai feladatokat ellátó gépjárműveket (felvezető, nyitó-, záró autó, illetve motor vagy egyéb hivatalos járművet), ha a rendező a felelősségbiztosítást részükre megkötötte. A felelősségbiztosítás kizárólag a Magyar Köztársaság területén rendezett versenyekre és a versenyek hivatalos edzéseire érvényes. Biztosítási kártérítési limit: az ... Igazgatóságán (1146. Budapest, Erzsébet királyné útja 1/c.”B” épület) keresztül történik. A kárbejelentésen minden esetben kérjük megjelölni, hogy a kárrendezést Budapesten, vagy mely megyében kívánják intézni. Kárigények rendezése: Groupama Garancia Biztosító ZRt. Kiemelt Ügyfelek Igazgatóság 1146 Bp., Erzsébet királyné útja 1/c. „B” épület Versenyenkénti biztosítási díjak (díj/rendezvény/versenyautó) Biztosítási díj orsz. bajnokság vagy meghívásos verseny esetében 2013-ban 10 800,- Ft 8 550,- Ft 9 360,- Ft 4 770,- Ft 3 960,- Ft 3 780,- Ft 1 170,- Ft 2 700,- Ft 500,- Ft 990,- Ft 550,- Ft 450,- Ft ... megkötésekor a kötvényre minden esetben rá kell írni a kiutazó érvényes útiokmányának a számát. Kérjük a kiutazást intéző sporttársunkat, hogy minden esetben az útiokmányok számának birtokában keresse fel titkárságunkat a BBP megkötése céljából. FIGYELEM! Baleset vagy kórházi kezelés esetén a 24 órás, magyar nyelvű telefonos szolgálatot (mely Prágában üzemel) értesíteni kell az alábbi telefonszámon: + 420 2 96 33 96 22 Biztosítási szolgáltatás: a.) Betegségi ellátás b.) Baleseti ellátás c.) Baleseti halál d.) Légi katasztrófa miatti halál e.) Rokkantság f.) Kórházi ápolás idejére kiegészítő térítés ... (spec.feltételek) g.) Egyszeri térítés csonttörésre, repedésre Premium 100 millió Ft 100 millió Ft 4 millió Ft 8 millió Ft 4 millió Ft 10.000,- Ft / nap 20.000,- Ft e.) Sérült gépjármű utasának hazahozatala f.) Beteglátogatás g.) Idő előtti hazautazás h.) Hozzátartozó szállásköltségének térítése i.) Telefonköltség térítés j.) Helyettes munkatárs küldése k.) Útiokmány pótlásának külföldi költségei l.) Holttest hazaszállítása Jogvédelmi szolgáltatások a.) Ügyvédi/szakértői költségek b.) Óvadék előleg Felelősségbiztosítás Poggyászkár Igazolványok pótlása Poggyászkésedelem 6-12 óra 12 órán túl 24 órán túl MNASZ
  • 2013.02.28.
    történik. A károsultnak le kell adnia a balesettel kapcsolatban kiadott orvosi zárójelentés(ek) másolatát. A megfelelő díjfizetést igazoló levél kíséretében kerül továbbításra a káreseménnyel kapcsolatos valamennyi dokumentum az Groupama Garancia Biztosító ZRt. Kiemelt Ügyfelek Igazgatóságára (1146. Bp., Erzsébet királyné u. 1/c. „B” épület) ahol a kárrendezés történik. A külföldön bekövetkezett káresemények rendezéséhez hivatalos magyar nyelvű dokumentáció szükséges. Kivételes esetekben Biztosító kérheti a fordítást, melynek költségeit a biztosított állja. 1 A biztosító szolgáltatása: baleseti ... biztosítottnak tekinti: a./ azokat a versenyzőket, akik a Magyar Köztársaság területén közúton, vagy zárt versenypályán MNASZ engedéllyel tartott versenyen és a versenykiírásban megjelölt hivatalos edzésen vesznek részt. b./ az MNASZ által jóváhagyott versenyeken sportszakmai feladatokat ellátó gépjárműveket (felvezető, nyitó-, záró autó, illetve motor vagy egyéb hivatalos járművet), ha a rendező a felelősségbiztosítást részükre megkötötte. A felelősségbiztosítás kizárólag a Magyar Köztársaság területén rendezett versenyekre és a versenyek hivatalos edzéseire érvényes. Biztosítási kártérítési limit: az ... Igazgatóságán (1146. Budapest, Erzsébet királyné útja 1/c.”B” épület) keresztül történik. A kárbejelentésen minden esetben kérjük megjelölni, hogy a kárrendezést Budapesten, vagy mely megyében kívánják intézni. Kárigények rendezése: Groupama Garancia Biztosító ZRt. Kiemelt Ügyfelek Igazgatóság 1146 Bp., Erzsébet királyné útja 1/c. „B” épület Versenyenkénti biztosítási díjak (díj/rendezvény/versenyautó) Biztosítási díj orsz. bajnokság vagy meghívásos verseny esetében 2013-ban 10 800,- Ft 8 550,- Ft 9 360,- Ft 4 770,- Ft 3 960,- Ft 3 780,- Ft 1 170,- Ft 2 700,- Ft 500,- Ft 990,- Ft 550,- Ft 450,- Ft ... kiemelten ajánlott. Az MNASZ szervezésében eseti külföldi utazásra köthető BBP biztosítás díjai: (A biztosítás díja alapdíjból és pótdíjból áll.) A biztosítás módozatai: A./ UTASBIZTOSÍTÁSI KÖTVÉNY MINIMUM 1 - 3 NAPTÓL, MAXIMUM 1 ÉV IDŐTARTAMRA KÖTHETŐ. Díjai az alábbiak: 1 napra 1 napot meghaladó utaknál az 1. naptól naponta Prémium 1.310,- Ft 940,- Ft B./ ÉVES BÉRLET A kötvény a biztosított által megjelölt naptól számított egy éves időtartamra érvényes. A biztosított ezen időtartam alatt használhatja fel a 15, vagy 30 napot tetszés szerinti bontásban, minimum 2 de legfeljebb 10 alkalomra elosztva ... EUR a.) Beteg hazaszállítása 50 millió Ft b.) Óvadék előleg 3.800 EUR b.) 18 év alatti gyermek 200.000,- Ft Felelősségbiztosítás 2.000 EUR hazaszállítása Poggyászkár 350.000,- Ft c.) Tartózkodás 200.000,- Ft Igazolványok pótlása 20.000,- Ft meghosszabbítása Poggyászkésedelem 6-12 óra 50 EUR d.) Személygépkocsi 100.000,- Ft 12 órán túl 100 EUR hazajuttatása 24 órán túl 200 EUR A biztosítás múlékony baleseti térítésre szóló feltételt nem tartalmaz, tehát napi térítést betegállomány esetén nem fizet. a.) Betegségi ellátás b.) Baleseti ellátás c.) Baleseti halál d.) Légi katasztrófa miatti halál e MNASZ
  • 2013.02.27.
    előírásoknak megfelelően. A nemzeti licencek külföldön CSAK külön szakági hozzájárulással, az adott versenyre szóló egyszeri rajtengedéllyel együtt érvényesek. A licencek külföldön történő használatának általános feltételeit az FIA Nemzetközi Sportkódex tartalmazza. A fenti előírásokon túl ezek betartása is kötelező. A versenyzői licencek fajtái: Nemzetközi licencek: - „Arany” = arany nemzetközi versenyzői licenc, - „A” = nemzetközi versenyzői licenc, - „H” = historic versenyzői licenc, - „H4”= historic regularity licenc - „N” = navigátori licenc (versenyzőtárs) Nemzeti licencek: - „B” = versenyzői ... kaphat, aki rendelkezik legalább "B" kategóriás gépjárművezetői engedéllyel, érvényes rallye szabályismereti vizsgával és az RSB licencváltási engedélyével. (A Rallye szabályismereti vizsga érvényessége: a vizsga évét követő év december 31.) - „Arany” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi versenynaptárában szereplő bármely rallye versenyen, az ORB és a Historic Rallye Bajnokság futamain első és második (vezető és navigátor) versenyzőként, valamint a Rallye2 Bajnokság futamain második (navigátor) versenyzőként való részvételre. Az „ARANY” licenchez járó szolgáltatások, kizárólag a magyar ... géposztályban is) első, és második (vezető és navigátor) versenyzőként való részvételre. Jogosultak: Azok a versenyzők, akik részére a versenyzői múlt igazolását követően az RSB megítéli a licenc váltásának lehetőségét. - „B” licenc Jogosít: Az MNASZ versenynaptárában szereplő Országos Rallye2 Bajnokság futamain (kivéve F/3 géposztály) első (vezető), minden géposztályban második (navigátor) versenyzőként való részvételre. 4 2013.02.05. Jogosultak: Minden versenyző, aki ilyen licencet igényel - „N” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi versenynaptárában szereplő bármely rallye versenyen, illetve az ... Országos Rallye Bajnokság, és Historic Rallye Bajnokság futamain második versenyzőként való részvételre valamint Országos Rallye2 Bajnokság futamain első és második (vezető és navigátor) versenyzőként való részvételre, kivéve a Bajnokság F/3 géposztályát, ahol kizárólag második (navigátor) versenyzőként való részvételre. Jogosultak: minden versenyző, aki erre a licencre kérelmet ad be. Azok a versenyzők, akik 2012. évben „ARANY” illetve „A” licencet váltottak, más rallye licencet 2013. évben még jogosultság esetén sem kaphatnak. Azok a versenyzők, akik „B” vagy „B3” licencet váltottak és indulni ... AGYB a versenyzőt vezetési próbára kötelezheti, akinek nincs jogosítványa, annak kötelező (új licenc esetén). - „A” korlátozott Feltételei megegyeznek az „A” licenc feltételeivel, -2000 ccm korlátozással. - „B” licenc Jogosít: az országos bajnokság futamain és hazai nemzetközi rendezvényen versenyzőként való részvételre. Érvényes: Az AGY OB valamennyi csoport és géposztály versenyautójára Jogosultak: azok a versenyzők, akik:  a 2012. évben a bajnoki rendezvények 50 %-án indultak, vagy  akik részére az AGYB saját elbírálás illetve más szakági vezető ajánlása alapján engedélyt ad.  Az AGYB a MNASZ
  • 2013.02.26. 20:20
    2013. 02. 26. Budapest.A ma reggeli órákban indult az ISUZU D-MAX fogyasztási tesztkísérlete az ISUZU Fábián elől, Perepatics Richárd és Kőváry B!arna, Bomba Racing Team autóversenyző párosával. Az országjáró körút során kiderül, hogy hány kilométert tud megtenni egy teli tankkal az új ISUZU D-MAX pick-up. A tesztkísérletet, Sebestyén István a Magyar Rekordok regisztrátora ellenőrzi. Ez által egy hivatalos tesztkísérletnek lehetnek szem és fültanúi, akik az országjáró ISUZU-kal találkoznak. Egy háromnapos túra lesz, először nyugat-magyarországon kezdődik, aztán a dél-magyarországi ... régióban, és legvégül észak-magyarországon ér véget a tesztkísérlet. Az út során az érintett hazai ISUZU Kereskedőnél megállnak a fiúk, ahol rögtönzött sajtótájékoztatót tartanak, kisebb állófogadással egybekötve.Következő nagy esemény, a március hetedikén rajtoló Saharun-Rally lesz, melynek Sajtótájékoztatóját március negyedikén, 11 órakor szintén az ISUZU Fábiánban Budapesten tartják. A Rally Supported Sponzora idén az ISUZU lesz. Itt szintén találkozhatnak majd Kőváry B!arna - Perepatics Richárd versenyzőpárossal, akik a Bomba Racing Team színeiben indulnak ezen a kemény sivatagi ... versenyen.A Saharun-i megmérettetés után azonnal, Monte Carlo felé veszi az irányt  Kőváry B!arna, aki Tóth Zsolt-tal a jobbján egy elektromos Opel Ampera típusú autóval indul a RALLYE MONTE-CARLO DES ÉNERGIES NOUVELLES.Kőváry-ék 2012-ben a Trabant 601-esel írtak Monacóban sport történelmet. Az idén pedig a jövő felé veszik az irány a fent tartható mobilitás felé. A Rally Március 20-tól 24-ig tart. Kisebb apró csemege hogy a versenyen induló autó „klónja”, megtekinthető lesz az AMTS Tuning kiállítás MY-CAR standján. - Hajósi Miklós -  
  • 2013.02.21.
    kuparendezvények a saját kiírásukban szereplő előírások szerint kerülnek lebonyolításra. 1. Az ARK rendezvényei Az ARK sorozatba azon rendezvényeket veszik figyelembe, amelyekre 2013. március 01. és 2013. november 30-a között kerül sor, és a rendező az adott rendezvényt az MNASZ-nél legkésőbb a rendezvény megkezdése előtt 30 naptári nappal korábban, ilyen minőségben hivatalosan bejegyeztette, valamint: a) érvényes MNASZ Rallye rendezői licenccel rendelkezik b) az MNASZ részére aláírta a kuparendezvény rendezésére vonatkozó felelősségvállaló nyilatkozatot, és c) az MNASZ részére befizette az MNASZ ... versenyző) azok a magánszemélyek kerülnek értékelésre, akik betöltötték 18. életévüket, valamint érvényes gépjárművezetői (B) engedéllyel, és hivatalos magyarországi lakcímmel rendelkeznek, továbbá: a) 2013., és 2012. évben nem rendelkeznek, illetve nem rendelkeztek MNASZ (A, Arany, B, B3, H típusú) versenyzői licenccel, és b) a kuparendezvények valamelyikének hivatalos rajtja előtt, a helyszínen jelenlévő MNASZ megbízottnál vagy az MNASZ irodájában (az év során bármikor), az ARK jelentkezési lap kitöltésével (1db 4*4cm–es igazolványkép is szükséges) és a bejegyzési díj befizetésével jelentkeztek a ... sorozatra, és c) aláírásukkal nyilatkoznak a jelen kiírásban foglalt ARK szabályok elfogadásáról. A sorozatban második versenyzőként nevezett (továbbiakban: navigátor) azon magánszemélyek kerülnek értékelésre, akik betöltötték 18. életévüket, és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, továbbá: a) a kuparendezvények valamelyikének hivatalos rajtja előtt a helyszínen jelenlévő MNASZ megbízottnál vagy az MNASZ irodájában (az év során bármikor), az ARK jelentkezési lap kitöltésével (1db 4*4cm–es igazolványkép is szükséges) és a bejegyzési díj befizetésével jelentkeztek a sorozatra, és b) aláírásukkal ... mind az első versenyző, mind a második versenyző (navigátor) rendelkezik ARK igazolvánnyal. 2.4 Versenyzők bejegyzési díja Vezető versenyzők részére: Navigátorok részére: 3. Az ARK engedélyezett járművei 3.1 Az ARK sorozatban azok a versenyzők kerülnek értékelésre, akik a kuparendezvényeken olyan járművekkel vesznek részt, amelyek az érvényes hazai jogszabályok szerint személygépkocsinak minősülnek, zárt karosszériával, és legalább két üléssel rendelkeznek, továbbá: a) közúti szakaszokat is tartalmazó rendezvény esetében érvényes forgalmi engedélyük van, és b) közúti szakaszokat is tartalmazó ... rendezvény esetében el vannak látva, a közúti forgalomba való részvételre jogosító forgalmi rendszámmal, és c) a 3.2 pontban felsorolt géposztályok közül valamelyikbe besorolhatóak. 3.2 A járművek géposztályba sorolása a motor hengerűrtartalma szerint: A géposztály: legfeljebb 1150 ccm B géposztály: nagyobb mint 1150 ccm, de legfeljebb 1400 ccm C géposztály: nagyobb mint 1400 ccm, de legfeljebb 1600 ccm D géposztály: nagyobb mint 1600 ccm, de legfeljebb 2000 ccm E géposztály: 2000 ccm felett A fenti géposztályok meghatározása független a jármű által használt üzemanyagfajtától (benzin, gázolaj), a MNASZ Rallysprint
  • 2013.02.20.
    kuparendezvények a saját kiírásukban szereplő előírások szerint kerülnek lebonyolításra. 1. Az ARK rendezvényei Az ARK sorozatba azon rendezvényeket veszik figyelembe, amelyekre 2013. március 01. és 2013. november 30-a között kerül sor, és a rendező az adott rendezvényt az MNASZ-nél legkésőbb a rendezvény megkezdése előtt 30 naptári nappal korábban, ilyen minőségben hivatalosan bejegyeztette, valamint: a) érvényes MNASZ Rallye rendezői licenccel rendelkezik b) az MNASZ részére aláírta a kuparendezvény rendezésére vonatkozó felelősségvállaló nyilatkozatot, és c) az MNASZ részére befizette az MNASZ ... versenyző) azok a magánszemélyek kerülnek értékelésre, akik betöltötték 18. életévüket, valamint érvényes gépjárművezetői (B) engedéllyel, és hivatalos magyarországi lakcímmel rendelkeznek, továbbá: a) 2013., és 2012. évben nem rendelkeznek, illetve nem rendelkeztek MNASZ (A, Arany, B, B3, H típusú) versenyzői licenccel, és b) a kuparendezvények valamelyikének hivatalos rajtja előtt, a helyszínen jelenlévő MNASZ megbízottnál vagy az MNASZ irodájában (az év során bármikor), az ARK jelentkezési lap kitöltésével (1db 4*4cm–es igazolványkép is szükséges) és a bejegyzési díj befizetésével jelentkeztek a ... sorozatra, és c) aláírásukkal nyilatkoznak a jelen kiírásban foglalt ARK szabályok elfogadásáról. A sorozatban második versenyzőként nevezett (továbbiakban: navigátor) azon magánszemélyek kerülnek értékelésre, akik betöltötték 18. életévüket, és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, továbbá: a) a kuparendezvények valamelyikének hivatalos rajtja előtt a helyszínen jelenlévő MNASZ megbízottnál vagy az MNASZ irodájában (az év során bármikor), az ARK jelentkezési lap kitöltésével (1db 4*4cm–es igazolványkép is szükséges) és a bejegyzési díj befizetésével jelentkeztek a sorozatra, és b) aláírásukkal ... mind az első versenyző, mind a második versenyző (navigátor) rendelkezik ARK igazolvánnyal. 2.4 Versenyzők bejegyzési díja Vezető versenyzők részére: Navigátorok részére: 3. Az ARK engedélyezett járművei 3.1 Az ARK sorozatban azok a versenyzők kerülnek értékelésre, akik a kuparendezvényeken olyan járművekkel vesznek részt, amelyek az érvényes hazai jogszabályok szerint személygépkocsinak minősülnek, zárt karosszériával, és legalább két üléssel rendelkeznek, továbbá: a) közúti szakaszokat is tartalmazó rendezvény esetében érvényes forgalmi engedélyük van, és b) közúti szakaszokat is tartalmazó ... rendezvény esetében el vannak látva, a közúti forgalomba való részvételre jogosító forgalmi rendszámmal, és c) a 3.2 pontban felsorolt géposztályok közül valamelyikbe besorolhatóak. 3.2 A járművek géposztályba sorolása a motor hengerűrtartalma szerint: A géposztály: legfeljebb 1150 ccm B géposztály: nagyobb mint 1150 ccm, de legfeljebb 1400 ccm C géposztály: nagyobb mint 1400 ccm, de legfeljebb 1600 ccm D géposztály: nagyobb mint 1600 ccm, de legfeljebb 2000 ccm E géposztály: 2000 ccm felett A fenti géposztályok meghatározása független a jármű által használt üzemanyagfajtától (benzin, gázolaj), a MNASZ Rallysprint
  • 2013.02.12.
    előírásoknak megfelelően. A nemzeti licencek külföldön CSAK külön szakági hozzájárulással, az adott versenyre szóló egyszeri rajtengedéllyel együtt érvényesek. A licencek külföldön történő használatának általános feltételeit az FIA Nemzetközi Sportkódex tartalmazza. A fenti előírásokon túl ezek betartása is kötelező. A versenyzői licencek fajtái: Nemzetközi licencek: - „Arany” = arany nemzetközi versenyzői licenc, - „A” = nemzetközi versenyzői licenc, - „H” = historic versenyzői licenc, - „H4”= historic regularity licenc - „N” = navigátori licenc (versenyzőtárs) Nemzeti licencek: - „B” = versenyzői ... ;B" kategóriás gépjárművezetői engedéllyel, érvényes rallye szabályismereti vizsgával és az RSB licencváltási engedélyével. (A Rallye szabályismereti vizsga érvényessége: a vizsga évét követő év december 31.) - „Arany” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi versenynaptárában szereplő bármely rallye versenyen, az ORB és a Historic Rallye Bajnokság futamain első és második (vezető és navigátor) versenyzőként, valamint a Rallye2 Bajnokság futamain második (navigátor) versenyzőként való részvételre. Az „ARANY” licenchez járó szolgáltatások, kizárólag a magyar versenynaptárban szereplő ORB ... , és második (vezető és navigátor) versenyzőként való részvételre. Jogosultak: Azok a versenyzők, akik részére a versenyzői múlt igazolását követően az RSB megítéli a licenc váltásának lehetőségét. - „B” licenc Jogosít: Az MNASZ versenynaptárában szereplő Országos Rallye2 Bajnokság futamain (kivéve F/3 géposztály) első (vezető), minden géposztályban második (navigátor) versenyzőként való részvételre. 4 2013.02.05. Jogosultak: Minden versenyző, aki ilyen licencet igényel - „N” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi versenynaptárában szereplő bármely rallye versenyen, illetve az Országos Rallye ... Bajnokság, és Historic Rallye Bajnokság futamain második versenyzőként való részvételre valamint Országos Rallye2 Bajnokság futamain első és második (vezető és navigátor) versenyzőként való részvételre, kivéve a Bajnokság F/3 géposztályát, ahol kizárólag második (navigátor) versenyzőként való részvételre. Jogosultak: minden versenyző, aki erre a licencre kérelmet ad be. Azok a versenyzők, akik 2012. évben „ARANY” illetve „A” licencet váltottak, más rallye licencet 2013. évben még jogosultság esetén sem kaphatnak. Azok a versenyzők, akik „B” vagy „B3” licencet váltottak és indulni szeretnének az ... AGYB a versenyzőt vezetési próbára kötelezheti, akinek nincs jogosítványa, annak kötelező (új licenc esetén). - „A” korlátozott Feltételei megegyeznek az „A” licenc feltételeivel, -2000 ccm korlátozással. - „B” licenc Jogosít: az országos bajnokság futamain és hazai nemzetközi rendezvényen versenyzőként való részvételre. Érvényes: Az AGY OB valamennyi csoport és géposztály versenyautójára Jogosultak: azok a versenyzők, akik:  a 2012. évben a bajnoki rendezvények 50 %-án indultak, vagy  akik részére az AGYB saját elbírálás illetve más szakági vezető ajánlása alapján engedélyt ad.  Az AGYB a MNASZ
Előző 2 / 8 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)