Keresés
Találatok száma: 160- 2022.01.14. 12:46Dávid személyében, aki csapatunk Skoda Octaviával teljesítette valamennyi szakaszt. Persze nem egyedül, hiszen párja, az MTVA sportriportere, a 2019-ben éppen ezzel az autóval célba ért B. Németh Péter volt. Mindketten odatették magukat, és ami a lényeg, balesetmentesen teljesítették az 56 kilométeres össztávot. Ráadásul az alkalmi párosunk a Skoda Octaviával az időeredményük alapján a TOP 100-ban végzett! Egy biztos, aki látta őket, az bizonyíthatja, Dávid nemcsak a vízben rendkívül gyors, míg Péter nemcsak mikrofonnal a kezében magabiztos. Amíg világklasszis úszónk, az olimpiai 4., vb-ezüstérmes ... , többszörös Európa-bajnok Verrasztó Dávid - az MTVA sportriporterével, B. Németh Péterrel - a pályán száguldott, addig Európa-bajnok, vb-5. és olimpiai 6. húga, Verrasztó Evelyn – aki egy szakaszon be is ült mellé navigálni – a csapatnál vendégeskedett.„Az idei év sok nehézséget tartogatott számunkra is, de úgy érzem méltó módon tudtuk lezárni az évet az A-Híd Szilveszter Rallyn.” – jegyezte meg Korda Erik a verseny végén. „Megtisztelő, hogy Verrasztó Dávid személyében egy ilyen nagyszerű sportembert köszönthettünk csapatunknál, Dávid számára természetesen továbbra is az úszás élvezi az elsőbbséget, de
- 2014.10.20. 12:54Akár csak az elmúlt években úgy idén is megrendezésre került a Rally Legend, ahol gyakorlatilag az összes B-s autó jelen volt. Természetesen az autókhoz B-s pilóták is dukálnak, így például Juha Kankkunen. De ott volt az örök showman Gigi Galli is. A látványra nem volt panasz, de ezt ti is láthatjátok majd a most következő szűk 10 percben. Jó szórakozást.
- 2014.07.01. 09:07Mesélnél az addigi harcokról a „B” döntő viszontagságairól, a pályáról, magáról a versenyről? Milyen érzés volt az „A” Döntő rajtrácsán állni és onnan elrajtolni? Voltak-e technikai gondotok? Legközelebb hol találkozhatunk veled és a csapattal?- A szombati napot szabadedzéssel kezdtük. Megint ismerkedés volt a pályával, de nem igazán találtam el a kanyaríveket. Mondhatjuk, hogy a köridő nagyon pocsék volt. Ezután következett az első időmérő edzés, melyen még kerestem a helyem a pályán. Sajnos a köridőm ismét rossz lett, így a 12-ik helyet sikerült megcsípni. A második időmérő edzésen sem ... előfutamban is volt probléma az autóval, a beszívott levegő hőfoka igen magas volt. Melyet a következő futamra orvosoltunk. A rajtot jól elkaptam, ötödik pozícióban fordultam el az első kanyarban, melyet a végéig sikerült megőrizni elég szoros befutóval, 3-4-5-ik helyen. A harmadik előfutamot már a második rajtsorból várhattunk, mely bizakodásra adhatott okot. Az előfutam rajtját sikerült jól elkapnom, negyedik helyen értem fel az ugratóra, amikor is kedves Svájci sporttársam úgy gondolta, hogy még az egy méter széles A harmadik előfutamot az utolsó előtti helyen zártam.Következett a ’B’ Döntő ... és cseh vetélytársam utolért. Az ugrató tetején az osztrák sporttárs ki akart forgatni, mely a visszájára fordult és piros zászló lett a vége. Új rajt következett, melyre már az osztrák versenyző nem állt fel. A „B” döntő második rajtja kísértetiesen hasonlított az elsőre. Ismét az élre álltam. Ugyan azt a hibát elkövettem a célegyenesre ráfordító kanyarban kicsúsztam orral neki a szalagkorlátnak. Igen komoly vezetői hiba volt. A harmadik helyre estem vissza, melyet hála Istennek a következő kör elején, a második pozícióra tudtam javítani. A többiek lemaradása igen nagy volt, így megelégedtem a
- 2014.05.31. 13:45Egy fordulatokban gazdag Autocross Európa Bajnoki futamon vagy túl. Volt test-test elleni harc, csapatós kanyarok, motor csere, kemény „B” döntő, versenyzői felvonulás. Megosztanád a portálolvasókkal a Bauskai hétvégéd történetét?Igen, szívesen.Csütörtök - Péntek történések:- Már az utazásunk is kalandosra sikeredett, hisz műszaki problémák miatt kerülő úton indultunk el a távoli Lettországba. Mintegy 26 órányi utazás után megérkeztünk a festői szépségű Bauskába.A rendezők kedvesek és segítő készek voltak velünk korán reggel is, így sikerült depót cserélnünk, utólag is köszönet ... . előfutamot. A rajt mondhatni csodálatosan sikerült, második helyen fordultam el az első kanyarban, sajnos az első kör felénél érzékeltem, hogy az autó megtorpan így vesztettem egy pozíciót, és veszélybe került a harmadik hely is. Az autó új életre kélt és két körrel később sikerült visszaszereznem a második helyet, de sajnos a hátsó kanyarban vezetési hibát vétettem és újra a harmadik helyen találtam magam, mely a leintésig nem változott, így sajnos csak a B döntőbe kvalifikáltam magam, viszont az első sorba.- A B döntő rajtját sikerült talán legjobban elkapni, de a technika közbe szólt. III. futamból
- 2014.04.28.
- 2013.05.14.
- 2013.04.30.
- 2013.04.04.nem tartása a pályabejárási szabályok megsértésének minősül. Amennyiben a pályabejárás során a GPS készülék nem rögzíti a jelet, a hiba a Felügyelő Testületnek jelentésre kerül, akik vizsgálatot követően büntetést szabhatnak ki. A pályabejárás végén a készüléket át kell helyezni a versenyautóba, a készülékhez kapott csőbilincsek segítségével, a jobboldali „B” oszlophoz az SOS kábel bekötésével. A verseny végén, a versenyirodán le kell adni: - a készüléket, - 2db csőbilincset, - tapadókorongos tartót, - szivargyújtó tápkábelt. Az ellenőrzési pontok az Itinerben találhatók. A gyorsasági ... szakaszokon megfordulni TILOS!!! Ez a pályabejárás szabályainak megsértését jelenti. 1. sz. MELLÉKLET: ÚTVONALLAP A módosított ( pontosított) útvonallapot az itiner tartalmazza. 4. sz. MELLÉKLET: RAJTSZÁMOK ÉS REKLÁMOK ORB, SVK, R2 : A rendezői reklám B rendezői reklám C rendezői reklám D rendezői reklám E rendezői reklám E rendezői reklám HIS Bajnokság: A rendezői reklám B rendezői reklám C rendezői reklám D rendezői reklám E rendezői reklám E rendezői reklám rajtszám mellett: rajtszám alatt: bal oldali első ajtó: bal oldali első ajtó: jobb oldali első ajtó: jobb oldali első ajtó: rajtszám felett Historic, Rally
- 2013.03.13.
- 2013.02.28.
- 2013.02.27.
- 2013.02.26. 20:202013. 02. 26. Budapest.A ma reggeli órákban indult az ISUZU D-MAX fogyasztási tesztkísérlete az ISUZU Fábián elől, Perepatics Richárd és Kőváry B!arna, Bomba Racing Team autóversenyző párosával. Az országjáró körút során kiderül, hogy hány kilométert tud megtenni egy teli tankkal az új ISUZU D-MAX pick-up. A tesztkísérletet, Sebestyén István a Magyar Rekordok regisztrátora ellenőrzi. Ez által egy hivatalos tesztkísérletnek lehetnek szem és fültanúi, akik az országjáró ISUZU-kal találkoznak. Egy háromnapos túra lesz, először nyugat-magyarországon kezdődik, aztán a dél-magyarországi ... régióban, és legvégül észak-magyarországon ér véget a tesztkísérlet. Az út során az érintett hazai ISUZU Kereskedőnél megállnak a fiúk, ahol rögtönzött sajtótájékoztatót tartanak, kisebb állófogadással egybekötve.Következő nagy esemény, a március hetedikén rajtoló Saharun-Rally lesz, melynek Sajtótájékoztatóját március negyedikén, 11 órakor szintén az ISUZU Fábiánban Budapesten tartják. A Rally Supported Sponzora idén az ISUZU lesz. Itt szintén találkozhatnak majd Kőváry B!arna - Perepatics Richárd versenyzőpárossal, akik a Bomba Racing Team színeiben indulnak ezen a kemény sivatagi ... versenyen.A Saharun-i megmérettetés után azonnal, Monte Carlo felé veszi az irányt Kőváry B!arna, aki Tóth Zsolt-tal a jobbján egy elektromos Opel Ampera típusú autóval indul a RALLYE MONTE-CARLO DES ÉNERGIES NOUVELLES.Kőváry-ék 2012-ben a Trabant 601-esel írtak Monacóban sport történelmet. Az idén pedig a jövő felé veszik az irány a fent tartható mobilitás felé. A Rally Március 20-tól 24-ig tart. Kisebb apró csemege hogy a versenyen induló autó „klónja”, megtekinthető lesz az AMTS Tuning kiállítás MY-CAR standján. - Hajósi Miklós -
- 2013.02.21.
- 2013.02.20.
- 2013.02.12.