System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 26
Előző 1 / 2 Következő
  • 2017.10.12. 17:00
    Mielőtt erről a hétvégéről kérdezném, a kezdetekről faggatom.Mikor és milyen indíttatásból lett autocross versenyző?- 1978-ban értesültünk arról, hogy Nyugat-Európai országokban létezik egy új autósportág az autocross. Csehszlovákiában már művelték ezt a sportot. Oda látogattunk ki egy ilyen versenyt megnézni, ahol kedvet kaptunk ehhez a sportághoz és magyarországi megvalósításához. Porici és Nová Paka helyszíneken voltunk versenyt nézni. Ehhez az autó sportághoz azok kaptak kedvet, akik saját maguk tudtak építeni versenyjárművet. Ez sokkal olcsóbb volt akkor, mint a rallysport. Lazábbak a ... . Pillanatnyilag fellendülés tapasztalható, reménykedjünk, hogy folytatódni fog. Egyre többen jönnek az amatőr crossozók és a roncsderbisek közül, és bízom benne, hogy kedvet kapnak a Szervezett Bajnoksághoz. Mely kedvenc versenyre és helyszínre emlékezik vissza?- Mindegyik verseny egy külön élmény számomra, de talán az Európa Bajnoki futamok Pécelen és Csehszlovákiában, Ausztriában. Ott fordultam meg gyakran, az Európa Bajnoki mezőnyben nagyobb kihívás és nagyobb élmény is volt versenyezni. Volt egy külön versenysorozat 1986-ban Osztrák-Magyar Jószomszádok Kupája, ahol második lettem. A Péceli EB-n 1985-ben ... bonyolít is le. Hosszútávú elképzelése szerint nemzetközi és remélhetőleg Európa Bajnoki futam is megrendezésre kerül Dömsödön.Tősgyökeres dömsödiként sikerült sok fiatalt megfertőzni, és remélem, hogy egyre többen kedvet kapnak ehhez a sportághoz. Kis Ádámot támogatva szeretném Dömsödöt az Autocross fellegvárává tenni!Tudni kell, hogy a dömsödi crosspálya vonalvezetése a magyar crosspályák között a legkiválóbb. Gyors szakaszok vannak, nagyon biztonságos, széles ívű kanyarokkal. Ez biztosítja a nagy sebességet és az előzési lehetőséget, ami a nézőknek felejthetetlen látványt nyújt. Reméljük az ... , Nagykanizsa pályáin voltak a MAMSZ futamok. Későbbi években kapcsolódott be Pécel, Túrkeve, Székesfehérvár, Miskolc, Salgótarján.1985-ben épült a dömsödi autocross pálya. November hetedikén volt az első pályaavató verseny, ahol én már a második autómmal egy Porsche motoros hátsókerekes szöcskével indultam. Meg is nyertem ez a versenyt. Az autocross ezekben az években élte fénykorát. Közel ötven elsőosztályú és ötven másodosztályú versenyző volt. Másodosztályból csak a kategóriák első három helyezettje kerülhetett fel az első osztályba. Sajnos a rendszerváltás nem volt jó hatással az autocross sportágra ... 11-ik voltam a nagy kategóriában. 2017 őszén Dargov-Dubiny-ben álltam rajthoz, ahol a Nemzetközi rangsorban hetedik, a Magyar versenyzők közül ötödik lettem. Sajnos a döntőben a futómű meghibásodott, így lett ez az eredmény. Ha nincs ez a probléma előrébb is végeztem volna szerintem.A rendszerváltás után megcsappant az autocross versenyzők létszáma. Sajnos a rendező egyesületek is elfogytak. Bízunk benne, hogy Dömsödi viszonylatban Kis Ádám és csapata a Levianus Motorsport kezébe veszi a Dömsödi pálya sorsát, és versenyek rendezését tűzi ki célul, amit már most második alkalommal sikeresen Interjú Tóth Sándor Autocross versenyzővel a II. Levianus Kupa Autocross verseny előtt, aki már harmincnyolc éve versenyzik autocross futamokon. Tóth Sándor autocross

    Autocross

  • 2017.08.30. 19:47
    Mielőtt erről kérdeznélek mesélnél az eddigi autocross-os pályafutásodról- Dömsödön a pálya miatt, Dömsödiként ez volt a legközelebbi autocross pálya hozzám. 2008-ban Kecskés Rolandnak volt egy Mitsubishi Eclipse amivel versenyzett. Általa, illetve a dömsödi brigád által ismertem meg ezt a szakágat. Ez évben édesapám vett egy Junior Buggy autocross autót, ami 600 ccm-es volt. Kettő évig amatőrként versenyeztem vele, aztán 2010-től a Magyar Országos Bajnokságban versenyeztem. Kettő 600 -ccm autóm volt akkor. Többször értem el Európa Bajnoki dobogós eredményeket. Ezen sikerek után 2012-ben ... átültem egy S1600-as, Seat Motoros Szöcskébe. 2012-ben Magyar Bajnok is lettem ezzel az autóval úgy, hogy teljes évet futottam az EB-n is junior kategóriában. 2016-ban már Super Buggy-val versenyzem. Ez Mitsubishi EVO VI-os motorral volt szerelve. Próbálkoztam még EVO IX. motoros szöcskével, de nem láttam értelmét.  Édesapám megvásárolt Thomas Anacleto Super Buggyját, ami az EB mezőny topp három autójában benne volt. Kettő darab Suzuki GSX R 1000-es motor hajtja. Ezzel idáig nagyon jól állok a hazai bajnokságban. 2017-ben jelenleg vezetem Super Buggy kategóriát a Magyar Bajnokságban. Nem ... eredményt a dömsödi pályán elérni?- Full gázon autózás és ésszel való versenyzés. Egy jó rajt, majd a féktávok, kigyorsítások és ideális íveken való autózás vezethet a sikerhez.Mit szólsz hozzá, hogy újra lesz dömsödön verseny!- Nagyon vártam, hogy valaki felélessze a pályát csipkerózsika álmából és remélem, hogy Levianus Motorsport csapata és Kis Ádám által, fel fog virágozni a dömsödi autocross. Mire számítasz az rendezés alatt? - Minden jóra. Sok nézőt és megelégedett versenyzőket szeretnék látni vasárnap.Pályakarbantartás történt és történik a versenyig az élvezetesebb küzdelmek végett ... . Mit szólsz a változásokhoz?- Szerintem nagyon jó irányban halad. Az is jó, hogy legalább valaki normálisan kezeli a pályát. Eszközölnek- e változtatást az autón a dömsödi versenyre?- Nem semmit sem. Marad a jelenlegi beállítás, amivel most a Prerovi Autocross EB-n is indulok, ahol ez az interjú is készül.Végezetül milyen eredménnyel lennél elégedett és mit üzensz a kilátogató szurkolóidnak és a nézőknek?- Nyerni szeretnék minden féle képen. Szerintem nagyon jó versenyzés lesz és ez a nézőknek is kedvezni fog, hogy majd a legközelebbi versenyekre is eljöjjenek és szurkoljanak nekem és a ... sporttársaimnak is.Fotó: Zoom Digital TeamVerseny infó: https://www.facebook.com/D%C3%B6ms%C3%B6di-Autocross-Ar%C3%A9na-1473203206092813/Szurkoljunk közösen szeptember harmadikán Szabinak és sporttársainak a Dömsödi Autocross Arénában!- Hajósi Miklós -  Interjú Klenáncz Szabival, aki szeptember harmadikán, Dömsödön a Levianus Kupán áll rajthoz a Super Buggy versenyautójával, az Autocross Országos Bajnokság ötödik fordulóján. A Dömsödi Autocross Aréna eléggé ismerős számodra, hisz a pályafutásod alatt jó párszor versenyeztél már itt. 

    Autocross

  • 2017.07.29. 20:18
    Kis Ádám:Június utolsó hétvégéjét a Németországi Matschenbergi Autocross Európa Bajnokságon töltöttük a csapattal. Pénteken napon a szokásos adminisztratív várt ránk, ahol ismét ajándékokkal kedveskedtek a rendezők. Majd következett a gépátvétel amin szőröztek velünk egy kicsit megint. Az elektromos áramtalanítóval volt gondjuk, mégpedig az elhelyezkedésével.A Matschenbergi Autocross Európa Bajnokság szombati napját időmérő futamokkal kezdtük. Egész nap turbónyomás hibával, fék problémával küzdöttünk, és sebváltót is cseréltünk. Szerencsére sikerült orvosolni a problémát a szerelő Kis Ádám - Levianus Motorsport Autocross Európa Bajnokság Matschenberg 2017.06.23-25. Mitsubishi Colt EVOKis Ádám autocross versenyző beszámolóját olvashatják.Autocross Európa Bajnokság

    Autocross

  • 2016.11.18. 12:50
    2016-ban Autocross Európa Bajnokságon, Zóna és Országos Bajnoki futamokon indultál egy Mitsubishi Colt EVO-val. Idén már hosszirányba forgatott motorral másabb váltóval és még sok egyéb fejlesztéssel vágtál neki a szezonnak. Későn érő típus vagy, hogy az év végére szenzációs autózással nyerted a versenyeket, vagy úgy alakult az évvégéd ahogy szeretted volna?Évértékelő interjú Kis Ádám autocross versenyzővel.Kis Ádám:Sikeres és bizakodásra okot adó teszttel kezdtük a szezont az autó átépítése után Kecelen, melyet ezúton is köszönünk Kelemen Józsi bácsinak. Sajnos a szezon további része az ... autózni. Visszatért a versenyzésbe vetett hitem, úgy érzem megtaláltam a megfelelő csapatot. A csapaton belül egy lett a cél, egy az érdek, és úgy érzem nagy dolgokra lehetünk képesek 2017-ben.A jövő évi szezon célja, hogy az Európa Bajnokság össze futamán részt vegyünk és méltóképpen képviseljük Hazánkat. Természetesen részt szeretnénk venni néhány CEZ és OB futamon is.Szeretném megköszönni támogatóim segítségét és remélem, hogy a 2017-es szezonban is kitartanak mellettem.Továbbá köszönettel tartozom családomnak, barátaimnak, szurkolóimnak az egész évi támogatásért.Köszönöm a támogatóim segítségét ... utolsó három versenyt leszámítva technikai hibákkal és emberi mulasztásokkal tűzdelt volt. A szezonban az Európa-bajnoki futamokra fektettük a hangsúlyt. Szerettünk volna mindegyiken részt venni és sikeresen szerepelni. Sajnálatos módon a kitűzött két cél közül, amiket a fentiekben említettem, egyik sem valósult meg. A kilenc Európa-bajnoki futam helyett négy kontinens viadalon vettünk részt, melyből csak két futamon sikerült döntőbe kerülnünk.Hosszasan boncolgathatnám ennek okát, és kereshetném a felelősöket, de az azóta eltelt idő arra bíztat, hogy ez felesleges lenne. A szezon derekán (nyár ... közepén) felmerült annak a lehetősége is, hogy befejezem a versenyzést. Utólag nézve jó döntésnek bizonyult, hogy ezt nem tettem meg.A szezon végére, amikor már csak három verseny volt hátra teljesen új csapattal vágtam neki a finish-nek.Az idő engem igazolt, e három verseny több élményt és örömet adott, mint az előző közel három szezon.Ezúton köszönöm Jakab Martin, Gyökeres Péter, Gyökeres Bence hathatólagos és ember feletti teljesítményét. Az utolsó versenyeken életre kelt az autó a kezem alatt, és sikert sikerre halmozott.Nem csak győzelmeket szereztem, hanem Európa-bajnoki él időket tudtam Igazán tartalmas évet tudhat maga mögött Kis Ádám autocross versenyző és csapata a Levianus Motorsport.

    Autocross

  • 2016.10.27. 11:21
    sátorral, de szívesen látok minden kedves érdeklődőt a versenyautómnál.2016-os bajnokságban hogy állsz?- Sajnos csak egy versenyen voltam Túrkevén, ott OB-n és Zónán harmadik helyet szereztem meg. Mesélnél az autocross-os pályafutásodról?- 1995-ben kezdtem hivatalosan az autocross a Duna kupán. Először Zsigulival utána egy Golf II-el. Később 1999-ben egy Pontiac ami VR6 Corrado motorral volt szerelve. Azzal 2000-ben lettem Autocross Magyar Bajnok Duna Kupában Szuper kategóriában.2001-ben kaptam kölcsön Varga Csabától egy Szöcskét hogy próbáljam ki. Azzal indultam Dömsödön az autocross futamon. Első ... verseny lévén ötödik helyezett lettem. Akkor kaptam kedvet jobban a szöcskére. 2003-ban vettem az első autómat 4x4 audi motorral volt szerelve 250-270 lóerős lehetett. Az audi motorokat fejlesztettem tovább, a mai napig is audi motorral versenyzem. Diesel és benzines váltóból raktuk össze a verseny váltót. Később jött a Hosek féle váltó, amiben áttételt szoktunk módosítani a versenypályától függően. 2008-ban III.-ik, 2009-ben IV.-ik és 2010-ben Super Buggy kategóriában Magyar Bajnok lettem.2006-ban és 2008-ban Közép Európa-Bajnokság III.-ik helyezett voltam. Legközelebb 2014-ben versenyeztem, ekkor ... Tóth Sanyibácsival jó pár versenyen küzdöttél, harcoltál már, ellenfélnek milyen ő?- Ha a rajtnál elmegy előre, akkor később nehéz megelőzni, mert zárja az íveket. Ő igazi rutinos rókának számít ebben a szakmában az autocrossban.  Kanyarokban lassabb mint én, de az egyenesekben én vagyok a gyorsabb. A kanyarban ha utolérem akkor mivel ez nyitott versenyjármű ezért két három talicska földet szednek ki a fiúk a depóban a Buggy-ból. Üldözéses autocross futam olyan, bulifutam lesz monoron, mit szólsz hozzá?- A Pályának két különböző pontjáról fogunk egyszerre elindulni, és úgy fogunk körözni ... az éves bajnokságban III. lettem szintén Super Buggy-val.Köszönöm a barátok, szerelők, segítők, az Agro-Wein Kft - Kiskőrös, Maxx Energi Drink Kft. -  Kiskőrös, Di-Angelo Kft. - Akasztó, Jet Cafe - Kiskőrös, Ungvári Gépműhely - Kiskőrös, Novo-Grande Kft. - Kiskőrös, Miskolci Királypince Kft., Woker Trade Kft. -  Tabdi. Gellért és Társa Kft. - Orgovány, és természetesen a családom segítségét.Szurkoljunk közösen október 30.-án monoron a Quad pályán Tibornak és Tóth Sanyibácsinak, hogy egy jót autózva szórakoztathassák a közönséget.Képek: Vörös Tibor archívum - Hajóka Fotó.- Hajósi Beszélgetés Vörös Tibor autocross versenyzővel az október harmincadikai versenye előtt.

    Autocross

  • 2016.08.18. 10:57
    Hogyan telik eddig a 2016-os szezonod?- Sajnos a 2016. év nem tartogatott eddig számomra sok sikert. Az autót átépítettük a szezonra, és ez sok műszaki problémát okozott ez idáig.- Melyik volt idáig a legjobb versenyed?Nem tudnék kiemelni egy versenyt sem, hisz mindegyik versenyen voltak kiemelkedő és borzasztó pillanataink, összességében talán a Nova Paká-n sikerült a legjobban a versenyünk, bár a döntőben kiestünk, így dobva a biztos dobogót.- Hányadik helyen állsz a bajnokságban jelenleg?Összetett 10. helyen állunk az Európa Bajnokságon, de sajnos idén sem teljes a szezonunk, hisz már ... , hátha együtt sikerül legyőznünk Európa legjobbjait.Sok sikert Ádám, hajrá Levianus Motorsport! Köszönöm a támogatóim segítségét! Agribiotech, Tabmark Kft., Imperium Computer Kft., Belföld Sped Kft., LKL Color Kft., Levianus Kft., Silk Brother Kft., Molnár és Társai Kft., Gearbox.hu, Smasher Training System, Hajoka.hu, Gaszisportvideo.hu, Molnár Enikő grafikus, Hornyák Erik Airbrush és természetesen a csapatom összes tagjának.- Karsai Dominik -Az űrlap teteje Interjú Kis Ádámmal, a Nyirádi Autocross Európa-Bajnokság TAX. kategóriájának egyetlen magyar versenyzőjével.

    Autocross

  • 2016.05.27. 22:56
    Autocross Európa BajnokságKis Ádán - Mitsubishi Colt EVOSeelow - 2016.05.27-30.Kis Ádám és Csapata május utolsó hétvégéjét a németországi Seelow városában lévő autocross pályán tölti. Itt kerül megrendezésre az Autocross Európa Bajnokság soron következő futama, ahol Touring AX kategóriában áll rajthoz Ádám egy Mitsubishi Colt EVO pilótaülésében.

    Autocross

  • 2015.09.03. 09:31
    A versenyről pár gondolat:A Verseny:FIA AUTOCROSS KÖZÉP-EURÓPAI ZÓNA BAJNOKSÁG SZLOVÁK AUTOCROSS BAJNOKSÁG, MAGYAR AUTOCROSS BAJNOKSÁG, OSZTRÁK AUTOCROSS BAJNOKSÁG, SZLOVÁK AUTOCROSS KUPA,REGIONÁLIS KUPA. Pálya leírása: Helye: Fil’akovské Klacany – Autocross Area Hossza: 1000 méter Szélessége a rajtnál: 15 méter Maximális szélessége: 18 méter Minimális szélessége: 10 méterForrás: www.autocross.hu Időterv:2015. szeptember 5. szombat: 8:00 – 12:00 Adminisztratív átvétel az épületben 8:15 – 12:15 Technikai átvétel a depóban 13:00 – I. Időmérő edzés 14:30 - II. Időmérő edzés 15:30 - Első

    Autocross

  • 2015.08.15. 09:27
    Levianus Motorsport - Nyirád - FIA Autocross Európa Bajnokság. 2015.08.14-16.Túl vagyunk a pénteki adminisztratívon, és a gépátvételen. Szombaton szabadedzés, időmérő futam, és délután egy előfutam vár Ádámra és a Mitsubishi Colt-ra.

    Autocross

  • 2015.08.13. 16:03
    kedvence is lett ez a pálya és nagyon bízunk benne, hogy a Rallycross VB/EB rendezés joga is hamarosan visszakerül Nyirádra.Majdnem húszan lesztek a Touring Autocross kategóriában. Az Európa bajnokság "krémje" tiszteletét teszi Nyirádon. Miként készülsz fel erre a versenyre? Lesz-e teszt esetleg előtte?- Augusztus 2.-án, Túrkevén, hazai pályán vettünk részt egy nagyon színvonalas rendezésű Autocross magyar- és egyben zóna bajnoki fordulón, amely kettős célt szolgált: egyrészt az autót szerettük volna tesztelni Nyirád előtt, másrészt az otthoni nagyszámú közönségnek szerettünk volna egy jó kis ... Ezen a versenyen milyen autóval veszel részt?- Ugyanúgy a Colt-tal szállunk versenybe, ahogy a Rallycross futamokon. Többször gondoltunk rá, hogy jó lenne egy Buggy autóban is kipróbálni magam, viszont ahhoz jóval korábban és más módon kellett volna készülnünk, így végül idén is elvetettük ezt a gondolatot.Az Autocross-on kívül itt már Rallycross versenyeken is vettél részt. Milyennek ítéled meg a nyirádi Vörös Katlant?  - Bátran állíthatom, hogy a Vörös Katlan a kedvenc pályám, szeretem az Auto- és a Rallycross nyomvonalait is. Nem véletlen, hogy számos nemzetközi sztárpilóta ... autózást bemutatni. Tökéletesen sikerült a hétvégénk, a dobogó legmagasabb fokára állhattam fel és az autó is tökéletesen működött.Milyen taktikát szoktál választani? - Mivel a Rallycross-hoz hasonlóan az Autocross-ban is megváltoztak a szabályok, így nagy jelentősége van az időmérő- és előfutamoknak, ezért próbálom majd minden futamból a legjobbat kihozni, hogy minél jobb helyről kezdhessem a következő etapot.Van-e benne kedvenc részed, ugratód, kanyarod? - Az Autocross nyomvonalon a leggyorsabb, a kisebb ugratóval is megtűzdelt közönség előtti pályaszakaszt tartom a legizgalmasabb résznek.Mit Interjú Vass Zoltán rallycross és autocross versenyzővel.Augusztus 15-16-án felveszed a versenyoverálod, leporolod a versenyautódat, és harcba szállsz a FIA Autocross Európa Bajnokság Nyirádi futamán…- Most már hagyomány nálunk, hogy az Autocross EB magyarországi futamán minden évben részt veszünk. Nagyon színvonalas rendezvénynek tartom ezt a versenyt, ahol nagyon jó érzés a magyar közönség biztatásával csatába indulni.

    Autocross

  • 2015.08.07. 17:22
    Ezen a versenyen egy Super Buggy-val veszel részt, és mit lehet tudni róla? - Ez egy cseh építésű (Hanák) kocsi. A motor Hollandiában készült (Zomer).  Súlya 675kg, motor teljesítménye 400 lóerő. Az Autocross versenyző vagy, jó pár külföldi és magyar verseny van mögötted, milyennek ítéled meg a Nyirádi "Vörös Katlant"?- Véleményem szerint Európa egyik legjobb, hanem a legjobb pályája. Elnyerte már a legjobb rendezés díját is. Felkészültségben és kiszolgálásban állíthatomez a pálya a legjobb! Majdnem harmincan lesztek a Super Buggy kategóriában. Az Európa bajnokság "Elitje ... Nyirádi "Vörös Katlanban"!Versenyinfó: http://www.nymc.eu/versenyek/2015/8/15/fia-autocross-eb-futam - Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Interjú Ábrahám Károly autocross versenyzővel.Augusztus 15-16-án felveszed a versenyoverálod, és harcba szállsz az FIA Autocross Európa Bajnokság, Nyirádi futamán. 

    Autocross

  • 2015.06.05. 08:46
    szakágban. Hogy sikerültek akkor a versenyeid?- Igen, a 206-os az első Nyirádi futamon futómű problémák miatt esett ki, majd ősszel végül is jó lett volna minden, de egy sajnálatos rajtbaleset miatt összetörött. Folytatni tudtuk a versenyt, de csak autocross-ban, ahol sikerült is befejeznem a futamot és a versenyt is.​Itt is, mint már a Rabócsiringen lesz Joker kör. Mi alapján szoktál oda kimenni?- Ezt mindig az adott helyzet határozza meg. Alapjaiban, ha jó a rajt, akkor természetesen az előnyszerzés a cél, de ez nem minden esetben van így. Vannak megbeszélt taktikák adott versenykörülményekre.A Interjú a 13 éves Vaskó Dominik autóversenyzővel. 2015.06.06-07.-én Nyirádon FIA Közép-Európai Zóna Rallycross Bajnokság IV. Futama, MNASZ Rallycross nyílt Országos Bajnokság IV. Futama, Szlovák Nemzeti Rallycross Bajnokság III. Futama, Osztrák Nemzeti Rallycross Bajnokság II. Futama lesz.

    Rallycross

  • 2014.09.29. 12:01
    Krisztián az olaszországi Franciacorta International Circuiten rendezett kontinensviadal előttmindössze egyetlen, mintegy 50 kilométeres tesztet teljesített azzal a cseh csapattól bérelt SkodaFabiával, amellyel ezen a hétvégén már a Super1600-as kategória Európa-bajnoki mezőnyében ért fela dobogót érő 3. helyre.Az autocross-ban vasszöcskével versenyző pilótának ez volt csupán a második versenye, amit zártkarosszériás autóval teljesített, egyben az első komolyabb rallycross-os megmérettetése. Rögtönbedobták a mélyvízbe, hiszen a Super1600-as Eb-mezőnynél sűrűbbet nem igazán lehet találni ... sehola világon, itt rendre a legapróbb nüánszok döntenek sikerről és kudarcról.A korábban Közép-Európa Év Autóversenyző Felfedezettjének választott tehetség viszont valósággallubickolt ebben a számára új közegben, és egy rendkívül intelligens módon, kellő alázattal felépítettés megkomponált versenyhétvégét teljesített, melynek során folyamatosan gyorsult, és a végérehagyta a csúcsformáját, az igazi csattanót.Azt, hogy mekkora bravúr, amit véghez vitt, a legjobban talán az érzékelteti, hogy korábban dobogós eredményt rallycross Eb-futamán egyetlen magyar versenyzőnek sem sikerült még elérnie ... , és nagyon boldog vagyok, hogy így sikerült a rallycross-os bemutatkozásom. Alig várom afolytatást!” – tekintett előre Krisz, akinek nem titkolt célja, hogy az autocross után a rallycross-ban isa maihoz hasonló, idővel pedig még nagyobb sikereket érjen el.  Álomszerűen alakult a kétszeres junior, egyszeres felnőtt autocross Európa-bajnok Szabó Krisztiánbemutatkozása az FIA Rallycross Európa-bajnokságon. A 22 éves magyar pilóta Olaszországban, életeelső rallycross Eb-futamán rögtön dobogóra állt, ami mindenidők legjobb magyar Eb-szereplésénekszámít ebben a sportágban. 

    Rallycross

  • 2014.07.03. 14:01
    Egy sikeres Matschenbergi Offroad Arenás Autocross Európa Bajnoki futamon vagy túl. Nincs idő pihenésre, hisz a hétvégén ismét versenyautóba ülsz, mégpedig a Nova Pakában megrendezendő Autocross EB-n.A Pálya 930 méter hosszú, a rajtrács 20 méter széles. A Versenypálya 10-18 méter széles. Itt kell majd megküzdened a kategóriatársaiddal.- Nagyon nehéz a pálya, talán a legnehezebb vonalvezetés az EB pályái közül, ezenkívül az eddigi legtöbb induló áll rajthoz a hétvégi futamon. A Touring AX mezőnye nevezések alapján 22 autóból fog állni.Miképp pihensz vagy készülsz rá a hétvégi versenyre ... eljuthatunk az „Autocross Fellegvárába”, továbbá köszönöm a csapatom megfeszített heti munkáját is.Támogatók: Belföld Sped Kft, LKL Color Kft, Adip' Art Kft, Levianus Kft,- Hajósi Miklós - www.hajoka.hu Kis ÁdámLevianus Motorsport.Nova Paká. 2014.07.04.-06.Autocross Európa Bajnokság.

    Autocross

  • 2014.05.15. 14:51
    2014-ben első autocross versenyén áll rajthoz Kárai Tamás és a Skoda Fabia. A kétszeres Európa-bajnok „páros” a németországi Seelowban kezdi meg az idei kontinens bajnokságot.A magyar közönség láthatta már Tomit versenyezni idén, hiszen a Magyar Rallycross Bajnokságban ismét feltűnik, ám de a fő csapásirány mégis a nemzetközi megmérettetés számára. Az elmúlt évekhez hasonlóan az autó és a csapat összetétele nem változott. Az összeszokottság nagy előny, hiszen már szinte rutinból készül minden és mindenki a versenyhétvégékre: a Skoda felkészítése a tervek szerint alakult, a futómű- és az ... váltakozó szintkülönbségek és a szűk kanyarok nagy koncentrációt igényelnek. A rajt utáni első kanyar még veszélyes is tud lenni a magas oldalfal miatt. Ezen a helyen minden évben történik bukás, összeütközés stb. Úgy gondolom, hogy egy ütőképes autóval fogunk rajthoz állni, amiből ki fogjuk csalogatni a maximumot. Én személy szerint már nagyon várom az első párharcot.” – mondta Kárai Tomi a verseny előtt.Az Európa Bajnokság tehát a hétvégén megkezdi 2014-es működését. A versenysorozat hat országban, kilenc helyszínen várja a résztvevőket és a szurkolókat. A magyar delegáció már meghatározó a ... elektronikai beállítások jól sikerültek és még a tesztek is kipipálva. „Április elején versenykörülmények között már mentem a Fabiaval rallycrossban és ez az autocross idény előtt nagyon jó lehetőség számunkra.  A téli időszakban csak kisebb fejlesztéseket végeztünk az autón, hiszen az utolsó versenyeken sikerült jól elkapnunk azt a bizonyos fonalat és megtalálni azt az irányt, amit idén is szeretnénk folytatni. A német futam nevezéseit látva, jó kis csaták lesznek, ez biztos. Ez a pálya egy nagyon technikás, és egyben nehéz pálya.  Kevés előzési pont van, ami még egyben kockázatos is. A ... nemzetközi mezőnyben, hiszen több Európa-, magyar – és osztrák bajnokkal képviseli országunkat. Vagyis Kárai Tamás, Szabó Krisztián, Kiss Ádám, Ábrahám Károly, Brezovszki Sándor, akikkel találkozhatunk a különböző futamokon.Kezdődjék az ütközet, jó szórakozást!- Gyuris Orsi -

    Autocross

  • 2014.03.07. 19:51
    meglepetésünkre a sógoroknál is megszereztük a bajnoki címet Touring kategóriában. Hisz a magyar és osztrák autocross bajnokság futamai szinte teljes évben közösek voltak. Fölényesen nyertük a bajnoki címet., melyről utóbb értesültünk csak. Itt szeretném megköszönni Támogatóim és csapatom teljes évi erőfeszítéseit és kitartását mellettem. Remélem eredményeimmel megháláltam. 2014-es terveidről szeretnélek kérdezni, hol, merre, milyen autóval, és bajnokságban szeretnéd megmérettetni magad? - 2014-ben remélhetőleg új autóval vágunk neki az OB és a Európa Bajnokság futamainak, mely Mitsubishi Colt lesz ...  - A CEZ-t sikerült megnyernünk, bár nem zártunk probléma mentes évet, mert minden versenyen szereltünk, sajnos majdnem minden futam előtt. Köszönet a szerelő csapatomnak a magas színvonalú munkáért. Magyarországon mind a két Nyirádi versenyen jól éreztem magam, hisz ebben az évben versenyeztem először ott. Külföldi pályák közül Prerov (CZ) a pálya gyorsasága miatt kedveltem meg. Molca (SK) az elért eredmény és a festői környezet miatt tetszett. Megnyertem a T&H (Touring Autocross) kategóriát. A legpechesebb versenyünk a Nyirádi EB volt, melyen az autó megmakacsolta önmagát, egészen ... lévő gumikkal, melyek erősen kopottak voltak, szinte slick állapotúak, a harmadik előfutamot az utolsó előtti helyen fejeztük be.Ha már autocross, ismerjük meg Kis Ádám pályafutását 2013-ig. Mesélnél arról hogy miért is az autocross, illetve volt-e autósportos előzménye, hogy idáig eljutottál?- 2009-ben ismerkedtem meg a sporttal, barátaim révén, nézőként. Ugyanebben az évben szeptember hónapban egy 1.6 Nissan Sunny volánja mögött találtam magam a Dömsödi Autocross Arénában. Első versenyemen negyedik helyen végeztem. Ugyanebben az évben decemberben Dunaföldváron megnyertem a Mikulás Kupát ... , EVO szívvel. Ezzel az autóval Touring kategóriában fogok indulni. A 2014-et tanulóévnek szánjuk, mivel számomra ez egy új építésű autó. Össze kell szokjak az autóval, és ki kell szűrjük az autó gyermek betegségeit, melyek reméljük nem lesznek. Célunk, hogy a szezon végére az autó versenyképes legyen az EB élmezőnyében.Illetve, hogy jómagam is komoly fejlődésen menjek keresztül, fejlődjön vezetési tudásom, fejben össze tudjam rakni a futamokat, döntőket. Célunk a bajnoki cím megvédése az Országos Bajnokságban. Nemzetközi szintéren a tisztes helytállás, és a körülményeinkhez képest a legjobb Interjú Kis Ádám 2013-as Autocross Bajnokkal a 2014-es Európa Bajnoki futamok előtt.Kedves Ádám!Touring Autocross kategóriát magasan nyerted Magyarországon 2013-ban, Nyirád, Túrkeve, Dömsöd, Szeghalom pályákon.Mitsubishi EVO VI-al indultál 2013-ban FIA CEZ Autocross Championship-ben. Milyen eredménnyel versenyeztél? Mely pályákon érezted jól magad, és miért? Illetve hol végeztél  2013-ban a FIA CEZ Autocross Championship-ben?

    Autocross

  • 2013.11.12. 23:34
    idei évről igazából nálam jobban beszél Borbás Bálint barátunk cikke: Három a magyar igazság – tartja a mondás. Az idei volt Szabó Krisztián harmadik szezonja az FIA Autocross Európa-bajnokság Buggy 1600-as mezőnyében, ennyi idő kellett hát a 21 éves magyar tehetségnek, hogy a juniorok után a felnőttek között is felérjen Európa csúcsára. Ez is volt a célja. Idén Európa-bajnok akart lenni, és ezt kertelés nélkül ki is merte jelenteni az év elején. Konkrét haditervvel is készült, tudniillik, a fejébe vette, hogy minden futamot a top4-ben akar zárni. Persze egy dolog valamit eltervezni, és egy másik ... Nemzetek Kupájában.2013-ban a FIA Autocross Európa Bajnokság-ban indultál. Mely futamok töltöttek el kellemes érzéssel és miért?2013 az első verseny Musa. Tudtam, ha valahol akkor itt tudok nyerni , sikerült is ez lett az első felnőtt győzelmem. Erre tudtunk alapozni egész idényben feltöltött mindegyikünket. Nyirádot talán nem is kellene említenem. Azonban nem ment jól szombaton, nagy volt az elvárás, nem ment a kocsi rendesen, zavartak a körülmények. Több jó taktikai húzást csináltunk, így sikerült hazai közönség előtt nyerni, fantasztikus volt, a kupát édesapámtól vehettem ráadásul át.Az utolsó ... Kedves Krisz!Fiatal korod ellenére óriási dolog az EB bajnoki cím, de mi is vezetett idáig? Merre jártál, milyen autós szakágakban, mire idáig eljutottál? - Kis Sándor tanácsára választottam az autocross-t, mert azt mondta ha laza talajon akarok versenyezni akkor, a lépcsőket ki kell járnom. Autocross, rallycross vagy a tereprali lehet, az ahol a gokarthoz hasonlóan gyakorolni tudom a jellegzetes fogásokat. Amúgy volt egy verseny gokartom is gyerekkoromban, de én quadozni akartam (Krisz édesapja többszörös magyar bajnok ebben a szakágban). A quadot túl veszélyesnek tartotta a családom ... , terepjáróztunk is a környék dimes-dombos vidékein. 2008-ban indultam először a junior kategóriában itthon, nem voltunk sokan, sikerült megnyernem a bajnoki címet. Már első évben elindultam Nyirádon az EB-n, ahol viszont húsz feletti induló volt a mezőnyben a junior kategóriában. Az első két versenyen csak 7-8. hely lett, de Secovcében már dobogón álltam. Itt fogalmazódott meg bennem először, hogy komolyan kellene venni az Európa bajnoki sorozatot. 2009-ben jöttek az eredmények, akkor éreztem, hogy az álom lehet valóság, megszerezni az év végi első helyet. Ez sikerült is, és 2009-ben nehezebben, de meg is ... védtem a Junior Európa Kupa címemet.A felnőttek között ez volt harmadik évem, 2012-ben ötödik voltam. Tudni kell a mezőnyről, hogy test-test elleni harc van végig, van ahol ötvenen rajtoltunk el, és az edzéseken pár tized dönt a jobb rajtpozícióról. Az autóm egy összkerekes, szekvenciális váltós Hayabusa motoros Buggy. Ezzel az 1600-as kategóriában indulok, olyan 250 lóerő biztos van benne, az 500 kg-os autót elég gyorsan mozgatja.100-ra 3 mp alatt gyorsul, ennek megvan az ára is 100 litert is elfogyasztani 100 km-re de szerencsére, csak 10 literes tankja van, ez is elég a 4-5 körös versenyekre.Az Autocross, Buggy 1600 - XLavina- Pap Motor SEInterjú, Szabó Krisztián Autocross Európa bajnokkal!

    Autocross

  • 2013.07.04.
    Szabó Krisztián továbbra is vezeti az Európa-bajnokságot Elmúlt hétvégén Németországba, Cunewaldeba látogatott az Autocross Európa- bajnokság mezőnye. Az OXXO Energy versenyzője, Szabó Krisztián az időmérőn tízedik lett, de ha 1 tizeddel gyorsabb, már 4-5 helyet léphetett volna előre: - Szoros volt nagyon a mezőny - meséli Krisztián -, az első előfutamon a legjobbakkal kerültem össze, ott negyedik lettem, a másodikon viszont egy nagy balesetben megsérült az autóm, amit az újra indításig nem tudtuk megjavítani, ezért azt a futamot ki kellett hagynom. Összetettben ezzel sajnos visszaestem ... elégedett vagyok a hétvégével, végig csatákban voltam, amit nagyon élveztem, és továbbra is - bár csak holtversenyben - vezetem az Európa-bajnokságot. Most már előre tekintünk, készülünk a következő futamra, ahol ismét szeretnék felállni a dobogóra - fejezi be a riportot Krisztián. Az Autocross Európa-bajnokság következő versenye július 6-7-én Csehországban, Nová Paka-ban lesz. Oxxo Racing Autocross
  • 2013.03.21.
    RÉVÉSZ KUPA VERSENYKIÍRÁS FIA KÖZÉP-EURÓPAI ZÓNA AUTOCROSS TRÓFEA I. FUTAMA MNASZ AUTOCROSS ORSZÁGOS BAJNOKSÁG I. FUTAMA MNASZ RALLYCROSS NYÍLT ORSZÁGOS BAJNOKSÁG II. FUTAMA OSZTRÁK AUTOCROSS NEMZETI BAJNOKSÁG I. FUTAMA SZLOVÁK AUTOCROSS BAJNOKSÁG, I. FUTAMA AMATŐR RALLYCROSS VERSENY, I. FUTAM A verseny helyszíne: Nyirád Motorsport Centrum Időpontja: 2013. 04.13-14. Fejezetek 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Időbeosztás és helyszínek Rendezés Rendező Pálya A verseny tisztségviselői Nevezés és biztosítás Verseny díjazása Jogfenntartás és indulók felelőssége Környezetvédelmi ... Zóna 7:00-9:00 9:00-10:30 warm up és 1. előfutam 2 előfutam 2/6 Versenykiírás – Nyirád Motorsport Centrum 2. Rendezés A rendező megrendezi a 2013. évre érvényes FIA és MNASZ szabályok alapján, a FIA Közép-Európai Zóna Autocross Trófea futamát, az MNASZ Nyílt Rallycross Országos Bajnokság II. futamát, valamint az Osztrák Autocross Országos Bajnokság futamát, továbbá mint MNASZ regisztrált verseny Amatőr Rallycross Verseny I. futamát. 3. Rendező A verseny rendezője: Nyirád Motorsport Kft. Címe: 1051 Budapest, Október 6. u. 4. 1.em 1. Postai cím: 1151 Budapest, Bogáncs u. 1-3. Telefon: +36 30 ... /659 5758, fax: +36 271 00 84 Web: www.nymc.eu E-mail: nyiradmotorsport@gmail.com A verseny és versenyiroda helyszíne: Nyirád Motorsport Centrum A Nyirádi Motorsport Centrum a Balatontól 25km-re, északi irányban található. A versenypálya Nyirád külterületén, a községtől délnyugati irányban kb. 5km-re. A versenypálya csak a keleti irányból a Tapolca-Nyirád közlekedési útról közelíthető meg, a bekötő utat tábla jelzi! GPS: É: 46 o 58’ 11”,K: 17 o 25’ 00” 4. Általános feltételek, a pálya leírása Az esemény értékelésre kerül a 2013. évi - FIA Közép-Európai Zóna Autocross Trófeában - MNASZ Rallycross ... Nyílt Országos Bajnokságban - MNASZ Magyar Autocross Bajnokságban - Osztrák Autocross Bajnokságban - Szlovák Autocross Bajnokságban. Autocross pálya leírása Hosszúság: 1040 m. A pálya szélessége a rajtnál: 15 m, Szélesség: 12-23 m. Rallycross pálya leírása Hosszúság: 1220 m. Hossza a joker körrel: 1290 m. A verseny joker körrel kerül megrendezésre. A pálya szélessége a rajtnál: 15 m. Szélesség: 12-16 m. A pálya összetétele: 48% murva, 52% aszfalt. 5. A verseny tisztségviselői Felügyelő Testületi vezető: Felügyelő Testületi tag: Szlovák részről megfigyelőként: Versenyigazgató: Versenyigazgató ... is. Késedelmes nevezés esetén a Divízióra, illetve a Kupára vonatkozó nevezési díj duplája fizetendő. Csapat 20. 000. Ft A feltüntetett díjak bruttó összegek. Nevezési díj Autocross SuperBuggy Buggy1600 TouringAutocross TAX/F és TAX/T JuniorBuggy 40. 000 Ft /135€ 40. 000 Ft /135€ 40. 000 Ft/135€ 20.000 Ft/68€ 5. 000 Ft A fenti összeg tartalmazza a nevezési díjat és a depóhasználati jogot is. Késedelmes nevezés esetén a Divízióra, illetve a Kupára vonatkozó nevezési díj másfélszerese fizetendő. Csapat 15. 000. Ft A feltüntetett díjak bruttó összegek. Transponder A versenyen transponderes MNASZ Rallycross
  • Autocross

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)