Bonczi és Poki avagy a két szűzkezű a Mitsubishiben - 2011.06.25.-26.

Infó: Bonczi és Poki avagy a két szűzkezű a Mitsubishiben! Hajóka: Hogy tetszett a verseny milyen volt az, hogy neked egy profi pilóta navigált? Bonczi József: Furcsa volt, hogy a jobb oldalról mondják az instrukciókat. Pokoraczki Attila most navigált elsőnek nekem. Viszont ő is először navigált az I. Nagykálló Rallyn számomra és egyébként is. Ugyanis neki is új volt az, hogy visszamondta a pilótának az előző nap felírt itinert! Mondhatnám, hogy érintetlenek voltunk egymásnak. Szűzkezű Navigátor és Szűzkezű Pilóta. Nagyon- nagyon tetszett a Rally. Ez volt az első versenyem a kocsival és ez a várakozáson felüli volt. Élveztük a gyors pályákat, a szűkön is szépen átküldtük a vasat. A Kastélytól kifelé Ludastó felé a kis csiki-csukis szakasz és a tempós bevállalós gyorsok bejöttek nekünk rendesen. Most mentem először slick gumival és el kellet hinni, hogy befordul és tapad is egyszerre. Igaz sokat hagytunk bent így is, nem mertük elhinni, hogy az úton tudjuk tartani a Micut. Célunk az volt, hogy karcmentesen végig érjünk a két verseny napon. Hajóka: Hányadik versenyed volt az a Rally illetve indultál-e már másutt? Bonczi József: Számomra az első, viszont Pokoraczki Attila már több versenyen is vett már részt, de csak, mint pilóta. Anno egy 323GTX Mazdával voltam itt nyíregyházán gyorsulási versenyen. Legközelebb Kunmadarason indulunk. Hajóka: Minden zökkenő nélkül tudtatok versenyezni? Bonczi József: Volt egy kis technika gondunk, mert össze szedtünk az ötödik gyorson egy defektet és egyszer elmelegedetett a fékünk is. Sajna a szerviz parkból rossz pótkereket hoztak nekünk, így a hajtásunk csak recsegett ropogott és nem akartuk tönkretenni a vasat, ezért óvatosabban haladtunk. A kocsi felkészítését Dani, Attila a navigátor és én végeztük. Négy napon keresztül, szinte éjjel-nappal a Micuval voltunk elfoglalva, hogy szombati rajtra kész legyen. Duplatárcsás kuplung van az autóban, 2000ccm 16 szelepes, turbós szűkítő nélküli 300LE feletti teljesítmény a motorunk. Ami 50 km versenytáv alatt 80 liter benzint evett meg. 17 colos kerekekkel Dunlop féle slick gumival mentünk. Az autót jövőre fejleszteni akarjuk. Futómű és váltó módosításával szeretnénk a motor által generált erőt az aszfaltra vinni. Az első vagy a második gyorsan Attila véletlenül kettőt lapozott az itinerben és a jobb3 helyett bal3-at mondott kb. 150-160-as tempónál. Volt egy visszafordítós kanyar, lapjával akartam bevenni és sajna a 3-ik sok volt, de húztam egy kéziféket, mert csak így tudtunk elfordulni. Viszont a nagy tempó miatt a feneke lecsúszott a porra egy kicsit, de kiadta és robogtunk tovább. Az I. Nagykálló Rallyról Kiss Csaba barátom értesített, hogy lesz ez a verseny. Megkérdezte, hogy záró kocsiként elindulnánk –e. Természetesen igent mondtam neki! Hajóka: Nagyon szép az autó ezzel a dekorral. Honnan jött a gondolat, hogy pont ilyen legyen a versenyautó kinézete? Bonczi József: Ez egy Mitsubishi EVO VIII. Viszont EVO III. stílusú a dekor rajta. Egy barátommal ötlöttünk ki hogy egy régi retrós legyen a kinézete. Hajóka: A navigátorodnak hogy tetszett a jobb 1-ben? Bonczi József: Iszonyatosan jól érezte magát kérte, hogy legyen még folytatása. A jövőhónapban becsöveztetjük a kocsit, így már éles versenyeken is el tudnunk majd indulni, nem csak záró vagy nyitó autóként. Támogatóm: Sárközi Csaba FRID-CAR KELET Kft Köszönet Kiss Csabának a sok-sok segítségért! - Hajósi Miklós – Forrás. www.hajoka.hu