Egeren Túl, de Miskolcon innen - 2011.04.13.

Infó: Egeren Túl, de Miskolcon innen. A Varga Roland - Varga Sándor Lada2101 Gr2 trió, sikeresen befejezte az Eger Rallyt. Bár a kalandokat maga Indiana Jones is megirigyelné…. Hogyan alakult a tréning? Köszönöm nagyon rendben volt minden. Már kedden haza érkeztem a szülői házba. Tele várakozással hajtottam álomra a fejem. Több szempontból is izgatott voltam. Ugye vártam már, hogy végre elkezdődjön a verseny, illetve az előjelzések alapján várható volt, hogy a szerda estére szerveződő tábortűznél jelentős mennyiségű versenyző lesz ott. Hát a pályabejárás végén ott is voltak. A teljesség igénye nélkül az S-csoportból Boroznaki, Csegezi, Kiscsatári, Zsírpapa, a histo-ból Wirtmann, Juhász, Kátai. Ami jól eső érzés volt és az összetartásunkat hangsúlyozza, hogy Kecskemétről bár nem nevezett a Kubinyi - Friedrich mégis elautóztak a Terpesi elágazóba illetve Gál Baba is megérkezett Budapestről. Szerintem nyugodtan kimondhatom, hogy imádták a kóstoló májas hurkát illetve a házi mangalica szalonnát. Hangulatos kis este volt elég késői befejezéssel. Ezek nagyon jó előjelek a versenyre. Hogyan sikerült az első napod? Pénteken szépen alakult minden az átvételeknél. Teljes nyugalomban vártam a rajtceremóniát. Egerben a rajt szerintem minden versenyzőnek katarzis. Hihetetlen mennyi ember kíváncsi a sok színes hangos autóra. A családom ott volt a rajtdobogó mellett. Fantasztikus érzés volt. Mondjuk egy féltengely előre jelezte, nem lesz olyan sima a verseny, mint azt szeretnénk. A szállásra hazafelé eltört, így míg én haladtam hazafelé a családdal a csapat az út szélén szervizelt. Mondjuk szombat reggel nyoma sem volt az esti „mulatságnak”. Nagyon jól alakult minden egészen addig még oda nem vertem a futóművet. 25km-t kellett elgörbült első futóművel megoldani. Mire leértünk a csapat már felkészülten várt a gyors végén és használhatóvá tették az autót, majd rohanás a szervizbe és folytatódott a munka. Nagyon ügyesen és gyorsan megoldották a fiúk, de sajnos így is késtünk. Ezek után már csak a biztos beérkezést tartottuk szem előtt. Meglett, kb. 20 perc hátránnyal, de a kategória társ kiesése miatt azért a helyezés is megjött. Na, kezd alakulni. Vasárnap már tisztább volt, vagy folytatódott a „szerencse” széria? Szombat este még a fiúk rendbe kapták a paripát, reggelre egy lemosott gyári állapotú autóba ülhettem be a parc ferme-ben, de sajnos csak késéssel ugyanis elaludtunk. Ezért megkaptuk jól megérdemelt büntetésünket. 2perc hátrány és még egy métert sem mentem. Hát nem volt őszinte a mosolyom. Az első gyorson sikerült majdnem kettőt előzni, a másodikon majdnem hármat. Mondták is a többiek jövök föl, mint a talajvíz. Sikerült a saját szánk íze szerint autózni, de a sors nem engedte , hogy elbízzam magam. Mikor úgy éreztem akár mi is lehet a végén azért a fejünkre koppintottak föntről két megforgás formájában. Az idők így is jók lettek, de biztos, ami biztos még azért begyűjtöttünk 20 mp büntetést késésért. Hát nem volt sima a futam. Egyáltalán nem volt az. Tavaly el volt kényeztetve a csapat is meg én is, mert az N-es autó elnyűhetetlen volt. Na, most mindent pótoltam. Remélem ezzel ki is fújt ez a pech sorozat. Végül is megvolt a 3+1 csapás. Péntek féltengely, szombat futómű vasárnap elalvás. Mi a +1? Ja. Hát igen a trafipax…. Mint sokan másoknak nekem is meggyült a bajom a sebesség mérő műszerrel. Így megvan a +1. Vasárnapi eredményed? A kategória megnyerése mellett az abszolút 5. helyet sikerült megcsípni. Köszönöm innen is a csapatnak! Nem olyan rossz kezdés ez. Mik a tervek a jövőben? Miskolcra már gőzerővel készülünk. Az autó felújítás alatt, a nevezés leadva. Még előtte azért egy kicsit kikapcsolódunk és elindulunk valamilyen formában a Gyufa rendezvényén a Mátrában. Valamilyen formában? Igen mert az én helyem még nem biztos, de Édesapám és a Testvérem összeülnek erre a futamra az N-es Ladába. Édesapád? Varga Sándor – Ifj. Varga Sándor? Igen jól értetted. Édesapám a70-es évek végén Túrában versenyzett. Ez egy utólagos születésnapi ajándék a család részéről. 30 év után újra versenyautóban. Remélem nincs nagyon berozsdállva. ? Köszönöm a Csapatnak, a Családnak és a Támogatóknak: Támogatók: Opel Maxabo, MaxRent, Siemac, Baranyametall, Budapest Motors, CYEB, Gk-Projekt, Qualysoft, Gramercy, Orto-Bán Kft, Bajumed Kft